ریحانا و اِیسَپ راکی نام عجیب دومین فرزندشان را فاش کردند

ریحانا و اِیسَپ راکی نام عجیب دومین فرزندشان را فاش کردند


منبع: روزیاتو

3

1402/6/19

15:03


ریحانا و اِیسَپ راکی نام عجیب دومین فرزندشان را فاش کردند

ریحانا و اِیسَپ راکی نام عجیب دومین فرزندشان را فاش کردند

یک ماه پس از دومین زایمان ریحانا (ریانا) خواننده مشهور اهل باربادوس، او و شریک زندگی‌اش، ایسپ راکی (A$AP Rocky) از نام عجیب و غیرمعمول دومین پسر خود رونمایی کردند. انتخاب این نام می‌تواند اشاره‌ای ظریف به آهنگ اخیر رپر آمریکایی داشته باشد.

خواننده ۳۵ ساله آهنگ معروف Diamonds و رپر ۳۴ ساله، نام رایِت رز مِیِرز (Riot Rose Mayers) را برای پسر تازه متولدشده خود انتخاب کرده‌اند. بر اساس شناسنامه‌ای که به دست نشریه‌ها رسیده، رایِت در ساعت ۷:۴۱ صبح اولین روز آگوست ۲۰۲۳ در بیمارستانی در لس آنجلس چشم به جهان گشود.

برخی بر این باورند که این نام ممکن است اشاره‌ای به آهنگ اخیر ایسپ با همکاری فارل ویلیامز به نام Riot (به معنی شورش) اشاره داشته باشد که اوایل سال جاری میلادی منتشر شد.

این زوج نام اولین پسر خود را که در ماه می ۲۰۲۲ به دنیا آمد، ریزا اتلستِن مِیِرز (RZA Athelston Mayers) گذاشته بودند و این‌طور که مشخص است به روند نامگذاری فرزندان خود با اسم‌هایی که با حرف «آر» شروع می‌شود ادامه داده‌اند.

انتخاب نام RZA برای اولین پسر این زوج شناخته‌شده، ادای احترامی به ریزا، رپر و تهیه‌کننده مشهور ۵۴ ساله بود که با نام اصلی رابرت فیتزجرالد دیگز و به عنوان رهبر گروه موسیقی هیپ هاپ وو-تنگ کلن (Wu-Tang Clan) شناخته می‌شود. علاوه بر این، نام میانیِ خود ایسپ راکی را نیز در خود جای داده است.

ریحانا در اجرای بین دونیمه سوپر بول ۲۰۲۳ دومین بارداری خود را فاش کرد

ریحانا بارداری دوم خود را تا زمان اجرا در مراسم میانی Super Bowl امسال در ماه فوریه پنهان نگه داشته بود.

این برنده ۹ جایزه گرمی در مصاحبه‌ای که اوایل امسال با مجله ووگ انجام داد، از لذت مادر بودن گفت. ریحانا گفت: «آه، خدای من، این خارق العاده است. این همه چیز است. واقعا زندگی قبل از آن را دیگر به یاد نمی‌آورید. دیوانه‌کننده‌ترین چیز ممکن است.»

او همچنین توضیح داد که مادر بودن چگونه زندگی‌اش با خواننده رپ را به سوی بهترشدن تغییر داده است: «ما با داشتن یک بچه، بهترین دوست هم هستیم. وقتی بچه‌دار می‌شوید همه‌ چیز تغییر می‌کند اما فقط می‌توانم بگویم ما را به هم نزدیکتر کرده است.»

یک منبع نزدیک در گزارشی که در ماه آگوست منتشر شد گفت: «ریحانا احساس می‌کند که خانواده‌اش حالا کامل شده است. این چیزی است که او همیشه می‌خواست.»

منابع آگاه می‌گویند راکی حداقل دو سال است که از ریحانا تقاضای ازدواج کرده اما او هنوز نپذیرفته است. خواننده میلیاردر اهل باربادوس بنا به گزارش سال گذشته فوربس، ثروتی ۱.۴ میلیارد دلاری  دارد، در حالی که ارزش خالص دارایی‌های ایسپ ۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو