۱۰ بهترین بازی اینترنتی برای کسب درآمد + روش نقد کردن درآمد از بازی‌ها

۱۰ بهترین بازی اینترنتی برای کسب درآمد + روش نقد کردن درآمد از بازی‌ها


منبع: پلازا

3

1402/6/27

19:23


۱۰ بهترین بازی اینترنتی برای کسب درآمد + روش نقد کردن درآمد از بازی‌ها

شاید کسب درآمد از بازی در نگاه اول یک ماجرای کاملا شوخی و غیر واقعی به نظر برسد. اما در حال حاضر میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با انجام بازی‌های رایانه‌ای مختلف توانسته‌اند به درآمدهای مطلوب و بالایی برسند. شما نه تنها با انجام برخی بازی‌های اندرویدی و کامپیوتری وقت خود را تلف نمی‌کنید بلکه می‌توانید با طی کردن مراحل مختلف جوایز ارزی نیز دریافت کنید.

اما زمانی که بحث از کسب درآمد از بازی به میان می‌آید کاربران ایرانی به این فکر می‌کنند که چگونه می‌توان درآمد ارزی حاصل از بازی را به واحد پول ایران تبدیل کرد؟ روش‌های زیادی برای نقد کردن درآمد ارزی بازی‌ها وجود دارد. اما در ادامه این مقاله از پلازا برخی از بهترین و معتبرترین روش‌های نقد درآمد ارزی از بازی را به شما آموزش می‌دهیم، علاوه بر این 10 مورد از بهترین و پرسودترین بازی‌های اینترنتی را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

کسب درآمد از بازی

معرفی انواع بازی های پولساز

آموزش جامع کسب درآمد از بازی

کسب درآمد از بازی در کل دنیا نوعی اشتغال دورکاری به حساب می‌آید. اشتغالی که حضور در آن می‌توان علاوه بر تجربه لذت و هیجان، درآمد هم کسب کرد! برای کسب درآمد از انواع بازی شما باید ابتدا بازی‌هایی با جوایز دلاری و پرسود را پیدا کنید. سپس تلاش کنید با رعایت قوانین و الگوریتم‌های بازی و طی کردن مراحل و انجام دادن تکالیف تعیین شده در بازی جوایز مربوطه را دریافت کنید.

در اپلیکیشن‌های مختلفی چون گوگل پلی بازی‌های بسیاری وجود دارند که جوایز و پاداش‌های دلاری را برای کاربران در نظر گرفته‌اند. بعد از وارد شدن به این بازی‌ها شما باید کیف پول خود را در بخش افتتاح اکانت وارد کنید. سپس با انجام هر یک از مراحل بازی و دریافت جایزه، مبلغ آن جایزه به کیف پول شما واریز می‌شود. در ادامه برخی از بهترین و پولسازترین بازی‌های کامپیوتری و اندرویدی را معرفی می‌کنیم.

10 بازی برتر و پولساز اندرویدی و کامپیوتری

بازی‌های اندرویدی از نوع پولساز در بین کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کسب درآمد از این بازی‌ها بر خلاف تصور عموم کار چندان دشوار و سختی نیست، برای این کار تنها باید از قوانین و قواعد بازی پیروی کنید.

1- کسب درآمد از اپلیکیشن اندرویدی Mistplay

اپلیکیشن Misplay بستری متشکل از چندین بازی دارای جوایز نقدی است. با عضویت در این اپلیکیشن می‌توانید یک یا چندین بازی مختلف پولساز را دانلود کرده و با انجام تکالیف و مراحل آن‌ها کسب درآمد کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که باید با IP غیر ایرانی در این اپلیکیشن حساب خود را افتتاح کنید. برای دانلود این اپلیکیشن کافی است تا به فروشگاه گوگل پلی وارد شده و نام آن را سرچ کنید.

شما با کسب امتیازات کافی در هر بازی و به حد نصاب رسیدن آن‌ها می‌توانید معادل دلاری آن‌ها را دریافت کنید. البته به این نکته هم باید اشاره کنیم که اپلیکیشن Mistplay معادل دلاری این بازی‌ها را در قالب گیفت کارت آمازون، پلی استیشن و گوگل پلی به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات آمازون با استفاده از گیفت کارت آن بایستی از سایت‌های واسط و خدمات ارزی ایرانی کمک بگیرید.

2- بازی جعبه شنی (Sandbox)

بازی جعبه شنی یکی دیگر از محبوب‌ترین و پولسازترین‌ بازی‌ها است. کسب درآمد از بازی sandbox بسیار ساده و راحت است، به شرطی که تمرکز کافی در انجام بازی را داشته باشید!

پلتفرم کلی این بازی بر اساس سیستم بلاک چین، شبکه دیفای و ارزهای NFT است. در این بازی شما با استفاده از ابزارهای رایگان می‌توانید دنیای بازی خود را شخصی سازی کنید. با استفاده از ابزارها و کالاهای ساخته شده می‌توانید توکن nft ایجاد کنید. کسب درآمد از این بازی از نوع ارزی است.

توکن‌هایی که در بازی sandbox به کاربران داده می‌شوند از نوع توکن Sands هستند. از این توکن‌ها در داخل بازی برای انواع پرداخت‌ها و معاملات داخل بازی استفاده می‌شود. این بازی در سال 2021 بودجه‌ای بالغ بر 93 میلیون دلار از طرف شرکت SoftBank دریافت کرد.

بازی سندباکس

کسب درآمد از بازی سند باکس و روش های نقد کردن درآمد ارزی آن

3- بازی League Of Kingdoms: دومین بازی اندرویدی پولساز

در صورتی که به بازی‌های استراتژیک علاقه دارید و می‌خواهید هم‌زمان با انجام دادن این دسته از بازی‌‌ها درآمد دلاری هم داشته باشید ما به شما بازی League Of Kingdoms را پیشنهاد می‌کنیم. برای ورود به این بازی نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. با ورود به این بازی شما باید یک قطعه زمین را انتخاب کرده و فرایند ساخت امپراطوری خود را در آن شروع کنید. شما با فروختن آیتم‌های بازی که در امپراطوری خود ساخته‌اید می‌توانید توکن‌ها ارزی به دست آورده و آن‌ها را به ارز فیات تبدیل کنید. لازم به ذکر است برای تبدیل این توکن‌ها به دلار یا هر واحد پولی دیگر بایستی به سایت‌های واسط ایرانی معتبر مراجعه کنید.

4- بازی StepN: با پیاده روی کسب درآمد کنید!

یکی از جالب‌ترین پلتفرم‌های کسب درآمد از بازی مربوط به بازی اندرویدی STEPN است. شما با ورود و عضویت در این بازی تنها کاری که برای کسب درآمد باید انجام دهید پیاده روی است. بازی StepN جزو بازی‌های کریپتو محور بوده و جوایز آن در قالب توکن‌های NFT به کاربران عرضه می‌شود.

برای کسب درآمد از این بازی کافی است تا GPS تلفن همراه خود را فعال کرده و سپس وارد بازی شوید. بعد از انجام این کارها باید پیاده روی کنید! به ازای هر قدمی که بر می‌دارید این بازی به شما یک توکن می‌دهد، با جمع کردن این توکن‌ها می‌توانید یا آن‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید و یا با استفاده از بخشی از آن‌ها کفش پیاده روی خود را ارتقا دهید. هر چقدر کفش پیاده روی شما بهتر باشد به همان اندازه کسب سود بیشتری خواهید داشت.

5- بازی اندرویدی Ember Sword

بازی Ember Sword یکی از بهترین بازی‌های اندروید برای کسب درآمد است. این بازی اندرویدی بر خلاف ظاهر خود نسبت به سایر بازی‌های موبایلی سخت‌تر است. اما در عین سخت بودن می‌توانند شما را تا ساعت‌ها سرگرم کند! برای کسب درآمد از بازی Ember Sword باید به سرزمین‌های مختلف سفر کرده و آیتم‌های مورد نظر را یافته و سپس آن‌ها را بفروشید. توجه داشته باشید که برای شروع این بازی پولساز باید ابتدا 40 دلار نیز پرداخت کنید. اما واقعا میزان درآمد حاصله از این بازی ارزش پرداخت 40 دلار را دارد.

6- بازی متاورسی Star Atlas

برخی از بازی‌های کامپیوتری به منظور افزایش وفاداری کاربران خود جوایز و پاداش‌های نقدی و کریپتویی را به آن‌ها اعطا می‌کنند. اما مقدار و میزان ارزش این جوایز در بازی‌های مختلف متفاوت است. نکته مهمی که در مورد نقد کردن درآمد ارزی این بازی‌ها وجود دارد این است که کاربران ایرانی باید از خدمات ویژه سایت‌ها خدمات ارزی استفاده کنند. سایت‌های واسط ایرانی با دریافت کارمزد متفاوتی فرایند تبدیل درآمد ارزی از بازی به وجه نقد را انجام می‌دهند.

سیستم این بازی مبتنی بر بلاک چین بوده و به نوعی بازخوردی از دنیای آینده در فضا است. در بازی Star Atlas سه قلمرو مختلف زیر وجود دارد که هر کدام قدرت‌های خاص خود را دارند.

  • قلمرو MUS
  • قلمرو USTUR
  • قلمرو ONI

یکی از بهترین ویژگی‌های این بازی اجرای مراحل مختلف آن به صورت تیمی است. شما در ابتدای ورود خود به این بازی تحت عنوان شهروند اطلس فعالیت کرده و باید یکی از سه قلمروهای معرفی شده را انتخاب کنید. بعد از تعیین قلمرو خود، با انجام تکالیف و طی کردن مراحل مختلف می‌توانید امتیازاتی را به دست آورده و بعد از رسیدن این امتیازات به حد نصاب آن‌ها را به کیف پول خود واریز کنید. به عبارتی برای کسب درآمد از بازی Star Atlas حتما باید وارد عرصه رقابت با قلمرو خود شوید. این بازی متاورسی و کریپتویی در حال حاضر دو نوع ارز را به کاربران خود عرضه می‌کند:

  • ارز اطلس (Atlas)
  • ارز پولیس (Polis)

بازی Star Atlas

کسب درآمد از بازی star atlas به صورت چند نفره

7- کسب درآمد از بازی خدایان رها شده (Gods Unchained)

اگر به دنبال کسب درآمد از بازی بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستید، بازی خدایان رها شده بهترین گزینه برای شما است. میلیون‌‌ها کاربر هم اکنون از طریق این بازی توانسته‌اند به درآمدهای بزرگی برسند. نخستین ورژن این بازی در سال 2018 عرضه شد. بازی خدایان رها شده در واقع نوعی بازی کریپتویی بوده و ارز بومی آن Gods نام دارد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این بازی امکان فعالیت در آن به صورت کسب درآمد کریپتویی و همچنین تبدیل آن به پول فیات است.

8- بازی کامپیوتری Thetan Arena

این بازی که اخیرا وارد دنیای بازی‌های کریپتویی شده، توانسته توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. بازی تتان آرنا یک بازی با سبک نبرد چند نفره است که شباهت زیادی به بازی League of Legends دارد. بازی Thetan Arena توکن انحصاری خودش را دارد، البته در این سیستم از دو نوع توکن THC و THG برای ارائه پاداش و جوایز به کاربران استفاده می‌شود.

شما حتی با پاداش‌های دریافتی می‌توانید در این بازی کاراکترها و آیتم‌های خود را تقویت کرده و قدرت بیشتری به دست آورید. با افزایش قدرت کاراکترها میزان کسب درآمد از بازی Tethan Arena هم افزایش پیدا می‌کند.

بازی تتان آرنا

معرفی بازی پولساز تتان آرنا

9- کسب درآمد از بازی مسابقه‌ای RaceFi

این بازی رانندگی مسابقه‌ای پلتفرمی شبیه به بازی Star Atlas دارد. با ورود به این بازی و خرید اولین خودرو خود به صورت رایگان می‌توانید به دو صورت دوئل یا PVE رانندگی کرده و جوایز کریپتویی دریافت کنید. هر چقدر سطح و لول شما در این بازی افزایش پیدا کند به مراتب جایزه‌هایی با اعداد و ارقام بیشتر را دریافت خواهید کرد.

اگر شما هم به بازی‌های سبک Need for speed علاقه داشته باشید می‌توانید با این بازی ساعت‌ها سرگرم شده و در کنار هیجان و لذت کسب درآمد کنید.

10- بازی جذاب و هیجان‌انگیز Wilder World

کسب درآمد از بازی Wilder World یک تجربه کاملا متفاوت و هیجان‌انگیز برای کاربران است. این بازی با شعار بعد جدیدی از رقابت وارد دنیای بازی‌های متاورسی شده و سیستم آن مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. شما با بازی در یک فضای 5 بعدی جذاب و انجام مراحل مختلف می‌توانید توکن بومی  Wild تحت عنوان جایزه و امتیاز دریافت کنید. این بازی امکان خرید و فروش و سرمایه گذاری را برای کاربران فراهم کرده است.

نحوه نقد کردن درآمد ارزی از بازی در ایران

مبحث بسیار مهم در زمینه بازی‌های پولساز و متاورسی فرایند نقد کردن درآمد ارزی از این بازی‌ها است. بسیاری از گیمرهای دنیا به راحتی با استفاده از اپلیکیشن‌ها درآمد ارزی خود از بازی‌ها را به وجه نقد تبدیل کنند.

اما متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های بسیار علیه ایران، گیمرهای ایرانی بعد از کسب درآمد از بازی‌ها و تبدیل درآمد ارزی آن‌ها به ارزهای فیات با برخی محدودیت‌ها مواجه هستند. از طرفی سایت‌های ایرانی معتبر با ارائه خدمات ارزی نیز قصد دارند تا این محدودیت‌ها را برطرف کنند.

البته اپلیکیشن‌های ایرانی زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان درآمد ارزی بازی را به ارزهای فیات و… تبدیل کرد، اما کارمزدهای دریافتی این اپلیکیشن‌ها بسیار زیاد است. در مقابل تعداد معدودی از وب‌سایت‌های واسط (خدمات ارزی) معتبر ایرانی با دریافت کارمزدی اندک این فرایند را در کمترین زمان انجام می‌دهند.

روش‌ها و مراحل نقد کردن درآمد ارزی در سایت‌های ایرانی

شما با استفاده از روش‌های مختلفی چون حساب پی پال، پرفکت مانی و صرافی‌ها می‌توانید درآمد حاصل از بازی‌های پولساز را به ارزهای فیات تبدیل کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که برای افتتاح حساب پی پال و پرفکت مانی باید حتما از سایت‌های خدمات ارزی کمک بگیرید. بعد از افتتاح حساب در این شبکه‌ها می‌توانید با وارد کردن اطلاعات حساب خود در بازی مورد نظر جوایز دریافتی را به آن حساب منتقل کنید. سپس برای نقد کردن این جوایز مجدد باید به سایت‌های خدمات ارزی مراجعه کنید.

سوالات متداول در مورد کسب درآمد از بازی

آیا کسب درآمد از بازی واقعی است؟ آیا امکان نقد کردن درآمد ارزی از بازی در ایران وجود دارد؟ هر یک از این سوالات از جمله رایج‌ترین سوالاتی است که برای هر گیمر ایرانی تا به امروز پیش آمده است. البته علاوه بر این موارد ممکن از سوالات دیگری در ذهن افراد شکل بگیرد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

چگونه از بازی‌ها می‌توان کسب درآمد کرد؟

برای کسب درآمد از انواع بازی‌ها بایستی از فروشگاه‌ها یا سایت‌های معتبر بازی‌های متاورسی، کریپتویی و... را دانلود کنید.

آیا برای کسب درآمد از بازی به سرمایه نیاز است؟

برای کسب درآمد از برخی بازی‌ها نیازی به پرداخت سرمایه اولیه نیست، اما در برخی نیز بایستی هزینه‌‌ای را پرداخت کنید.

سخن پایانی

کسب درآمد از بازی در دنیای امروزی یکی از راحت‌ترین کارهای ممکن است، به شرطی که مهارت کافی برای طی کردن مراحل هر بازی را داشته باشید! اما اگر به دنیای بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید و دوست دارید در کنار تجربه لذت و هیجان درآمد هم کسب کنید کافی است تا بازی‌هایی که در مطالب بالا معرفی کردیم را نصب کنید. اما سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که چگونه می‌توان درآمد ارزی بازی را در ایران به پول نقد تبدیل کرد؟ برای این کار باید حتما به سایت‌های خدمات ارزی ایرانی معتبر مراجعه کرده و درخواست خود را به آن‌ها را ارسال کنید.

شما تجربه کسب درآمد از بازی را داشته اید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو