معرفی نسل جدید خنک‌کننده مایع اقتصادی TUF Gaming LC II 360 ARGB ایسوس

معرفی نسل جدید خنک‌کننده مایع اقتصادی TUF Gaming LC II 360 ARGB ایسوس


منبع: گیمفا

3

1402/6/28

09:42


ایسوس از جدیدترین خنک‌کننده مایع خود تحت عنوان TUF Gaming LC II 360 ARGB پرده برداری کرد. این خنک‌کننده وقتی در داخل کیس TUF Gaming GT502 قرار بگیرد، نگاه‌ها را به خود خیره خواهد کرد. خنک‌کننده مایع TUF Gaming LC II 360 ARGB مجهز به یک رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری می‌باشد که ایسوس برترین برند تولیدکننده […]

معرفی نسل جدید خنک‌کننده مایع اقتصادی TUF Gaming LC II 360 ARGB ایسوس

ایسوس از جدیدترین خنک‌کننده مایع خود تحت عنوان TUF Gaming LC II 360 ARGB پرده برداری کرد. این خنک‌کننده وقتی در داخل کیس TUF Gaming GT502 قرار بگیرد، نگاه‌ها را به خود خیره خواهد کرد. خنک‌کننده مایع TUF Gaming LC II 360 ARGB مجهز به یک رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری می‌باشد که ایسوس برترین برند تولیدکننده سخت‌افزار گیمینگ در دنیا، از پره‌های شیاردار جهت خنک‌سازی بهتر رادیاتور، بهره گرفته است. استفاده از این پره‌های شیاردار علاوه بر خنک‌سازی فوق العاده زیاد، بدلیل بهبود شرایط به جریان انداختن هوا، باعث کاهش نویز نیز شده است.

فن‌های سه‌گانه روی رادیاتور از نوع ۱۲۰ میلی‌متری هستند که قدرت هوادهی بسیار بالایی نیز دارند و در نهایت سرعت چرخش، تنها و تنها ۲۹ دسی‌بل نویز تولید می‌کنند. این فن‌ها همچنین به نورپردازی ARGB نسل دو تجهیز شده‌اند تا با استفاده از AURA Sync همگام‌سازی نورپردازی به آسانی صورت بپذیرد و با توجه به سلیقه کاربر تنظیم گردد. روی بلاک پردازنده نیز لوگو TUF Gaming به چشم می‌خورد که این لوگو نیز همانند فن‌ها امکان شخصی‌سازی نورپردازی دارد.

خنک‌کننده مایع TUF Gaming LC II 360 ARGB از تمام پردازنده‌های اینتل موجود در بازار با سوکت‌های LGA 1700, 1200, 1151 پشتیبانی می‌کند و با توجه به اینکه پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل نیز از سوکت LGA 1700 بهره خواهند برد، ایسوس این خنک‌کننده مایع را گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای خنک کردن این پردازنده‌ها می‌داند. طرفداران AMD نیز نگران نباشند، چرا که خنک‌کننده مایع TUF Gaming LC II 360 ARGB از سوکت‌های AM5 و AM4 هم پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب این امکان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد تا از پردازنده‌های Ryzen 7000 برای بستن سیستم‌های گیمینگ بالارده خود بهره برند.

یکی از مزیت‌های خنک‌کننده مایع TUF Gaming LC II 360 ARGB وجود لوله‌های ۴۰۰ میلی‌متری است که اسمبل آن را در بسیاری از کیس‌هایی که از خنک‌کننده مایع ۳۶۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند، آسان‌تر می‌نماید.

این خنک‌کننده مایع به زودی و همزمان با معرفی نسل ۱۴ پردازنده‌های اینتل روانه بازار خواهد شد و آن را با گارانتی اصلی در ایران نیز خواهیم داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو