6 محصول با ارزش برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی

6 محصول با ارزش برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی


منبع: ایران ناز

3

1402/7/23

14:49


6 محصول با ارزش برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی

6 محصول با ارزش برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی

 

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی را انجام دهید؟ این روزها بسیاری از مردم به دنبال خرید لوازم برند و مارک هستند، ولی به دلیل محدودیت های داخل کشور ایران، این کار امکان پذیر نیست.

 

خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد؛ اما به هر حال محدودیت هایی نیز دارد.

 

در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد نحوه خرید از فروشگاه های بین المللی با شما صحبت کنیم و محصولاتی که ارزش خرید از طریق ترکیه و سایر کشورهای خارجی دارند را به شما معرفی کنیم.

 

6 محصول با ارزش برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی

6 محصول با ارزش برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی

 

خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی امکان پذیر است؟

در گذشته هیچ امکانی برای خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی وجود نداشت. تنها راه این بود که افراد از طریق یک واسطه در کشورهای خارجی، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و با یک واسطه دیگر آن را در فرودگاه تحویل بگیرند.

 

ولی با وجود امکاناتی که در کشور ایران فراهم شده است، می توان خرید از ترکیه و سایر کشورهای خارجی را به صورت اینترنتی انجام داد.

 

برای این کار در ابتدا نیاز به تبدیل ریال به ارز کشور مبدا بود؛ اما در حال حاضر نیز این محدودیت برطرف شده و همه افراد می توانند با کارت های شتاب بانکی خودشان در ایران پرداخت را انجام دهند و محصولات مورد نیاز خودشان را درب منزل دریافت نمایند.

 

خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی امکان پذیر است؟

خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی امکان پذیر است؟

 

چه محصولاتی ارزش خرید از فروشگاه های بین المللی دارند؟

خرید از فروشگاه های بین المللی مزایای زیادی را دارد که مهم ترین آن دسترسی به بهترین کیفیت است. ما ایرانیان به کیفیت اهمیت زیادی می دهیم، اما متاسفانه دسترسی راحتی به لوازم خارجی نداریم. اکثر محصولاتی که در فروشگاه ها با برندهای خارجی به فروش می روند نیز فیک و تقلبی هستند.

 

خرید آنلاین از ترکیه می تواند خیال شما را از بابت کیفیت محصولات و اصالت آن ها راحت کند؛ اما اینکه چه محصولاتی ارزش خرید از فروشگاه های خارجی دارند، نکته مهمی است. ممکن است برخی از محصولات مانند یک کمد دیواری را بتوانید با کیفیت بالا در ایران پیدا کنید.

 

پس هر چیزی ارزش خرید از فروشگاه های بین المللی ندارد. با ما همراه باشید تا 6 محصولی که حتما باید از طریق فروشگاه های خارجی آن ها را سفارش دهید به شما معرفی کنیم.

 

1. مد و پوشاک ، لباس

شیک پوش بودن همیشه به خرید لباس های خاص و زیبا نیست. شما باید بتوانید لباس های شیک و خاص را از برندهای ترکیه ای و خارجی نیز تهیه کنید. به همین خاطر است که بسیاری از افراد خاص پوش به سراغ خرید از ترکیه می روند.

 

لباس های شیک و خاص زیادی در فروشگاه های ترندیول و آمازون وجود دارند. از صندل های روفرشی بگیرید تا بلوز و شومیز که هر کدام زیبایی فوق العاده ای دارند.

 

برای خرید از ترندیول، کافیست که لباس های موجود در این فروشگاه ها را بررسی کنید و مطابق با سلیقه خودتان آن ها را سفارش دهید.

 

خرید لباس از ترندیول ارزش بسیار زیادی دارد. چرا که این فروشگاه ترکیه ای لباس های ارزان قیمت و با کیفیت را به مردم ارائه می کند. از طرفی لباس های تولید شده در ترکیه به سلیقه ما مردم ایران نزدیک تر هستند.

 

2. انواع کفش های ورزشی برند

حتما همه شما تا به حال شنیده اید که پا قلب دوم ما انسان ها است. پس باید به کفشی که برای استفاده روزمره انتخاب می کنیم، دارای کیفیت بالایی باشد تا بتوانیم به راحتی راه برویم و یا روی پاهای خودمان بایستیم.

 

اگر به دنبال خرید کفش ورزشی هستید و قیمت برای شما ملاک نیست، پیشنهاد می کنیم که خرید از فروشگاه های بین المللی را انجام دهید. در این صورت دیگر خیالتان از بابت کیفیت این کفش ها راحت خواهد بود.

 

کفش های برند آدیداس، نایک، نیوبالانس و … دارای تنوع بالایی هستند. اما به دلیل اینکه واردات آن ها به داخل کشور ایران هزینه بر است، بسیاری از مجموعه ها زیر بار واردات این کفش ها به داخل کشور ایران نمی روند. پس هیچ راهی به غیر از خرید آنلاین از ترکیه یا آمازون نخواهید داشت.

 

3. کالای دیجیتال اصل

بسیاری از مردم به دنبال خرید کالای دیجیتال اصل در کشور ایران هستند؛ اما با وجود تحریم ها، امکان واردات این کالاها وجود ندارد. خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی به شما این اطمینان را می دهد تا بهترین کالای دیجیتال را با ضمانت اصل خریداری کنید.

 

انواع هندزفری، شارژر و … در بازار وجود دارند که با کیفیت عالی به شما ارائه می شوند و خرید آن ها صرفه اقتصادی دارد. چرا که ماندگاری و طول عمر مفید کالای دیجیتال خارجی بسیار بیشتر از کالاهای فیک و تقلبی موجود در بازار است.

 

پس اگر در آمازون، یک محصول خاص انتخاب کرده اید؛ می توانید اقدام به خرید از آمازون در کشور ایران کنید. هر کالای دیجیتالی از جمله گوشی تلفن همراه، هندزفری، ایرپاد، ساعت هوشمند و … از طریق آمازون و علی اکسپرس قابل تهیه است.

 

چه محصولاتی ارزش خرید از فروشگاه های بین المللی دارند؟

چه محصولاتی ارزش خرید از فروشگاه های بین المللی دارند؟

 

4. لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر به بهداشت جنسی و جسمی خودتان اهمیت می دهید، باید به سراغ خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت بروید. متاسفانه در بازار کشور ایران پر از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی است که با نام برندهای خارجی به فروش می روند.

 

انتخاب این لوازم بهداشتی از یک طرف باعث می شود که پول خودتان را هدر بدهید و از طرف دیگر به سلامت پوست و موی شما نیز آسیب زیادی وارد خواهد شد.

 

اگر از طریق فروشگاه های اینترنتی خارجی اقدام به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی کنید، دیگر خیالتان از بابت کیفیت و اصالت آن ها راحت خواهد بود.

 

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مانند لوازم بهداشت جنسی، شامپوها، کرم های مراقبت پوست و … در فروشگاه های خارجی مانند آمازون و علی اکسپرس وجود دارند که می توانید آن ها را انتخاب کنید.

 

5. لوازم خانگی

لوازم خانگی یکی از بهترین محصولاتی هستند که می توانید از طریق فروشگاه های بین المللی آن ها را سفارش دهید. کیفیت لوازم خانگی تاثیر زیادی روی طول عمر و ماندگاری آن ها دارد.

 

پس با خرید از ترکیه و آمازون می توانید نیاز خودتان را به این لوازم خانگی برطرف کنند. فقط کافیست که در سایت های معتبر مانند علی اکسپرس و آمازون جستجو کنید و لوازم خانگی مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

 

هر یک از لوازم خانگی لوکس و منحصر به فرد موجود در کشورهای خارجی می توانند تا چندین سال برای شما کارایی داشته باشند. از این رو نگران هزینه ای که برای خرید آنلاین از ترکیه و سایر کشورهای خارجی می کنید، نباشید. چون از نظر اقتصادی خرید این محصولات به صرفه است.

 

6. اسباب بازی های لوکس

این روزها در فروشگاه های مختلف کشور ایران امکان خرید اسباب بازی های متنوع وجود دارد؛ اما اگر روی کیفیت حساس باشید، احتمالا به دنبال خرید اسباب بازی های لوکس تر و جذاب تر هستید.

 

خرید از آمازون یا ترکیه به صورت مستقیم، به شما این امکان را می دهد تا اسباب بازی های لوکس و خاص را بخرید و از کیفیت آن ها لذت ببرید.

 

اسباب بازی ها و عروسک های باکیفیتی در کشورهای خارجی تولید می شوند که ارزش خرید بسیار زیادی دارند. عروسک های سیلیکونی، عروسک های باربی، اسباب بازی های نوزاد و کودک از جمله این محصولات هستند که می توانید از طریق سایت های خارجی آن ها را سفارش دهید.

 

خرید از ترندیول

خرید از ترندیول

 

بهترین پلتفرم برای خرید از ترندیول و آمازون

در گذشته خرید از فروشگاه های خرید مانند ترندیول و آمازون برای ایرانیان یک محدودیت بزرگ بود. اما امروزه با توجه به روی کار آمدن پلتفرم های پیشرفته جهت خرید از ترکیه، اروپا، چین و سایر کشورهای خارجی دیگر محدودیتی برای خرید از برندهای معروف دنیا وجود ندارد.

 

با این حال باز هم شما باید به عنوان یک خریدار ایرانی، بهترین وب سایت و پلتفرم را برای خرید از آمازون و ترندیول انتخاب کنید تا خیالتان از بابت اصل بودن محصولات وارداتی و همچنین هزینه ای که از شما دریافت می شود، راحت باشد.

 

ترک شاپ یک پلتفرم معتبر برای خرید از فروشگاه های بین المللی و خارجی در سراسر جهان است. اگر دغدغه از خرید از ترندیول، آمازون و علی اکسپرس را دارید، می توانید از طریق این پلتفرم سفارش خودتان را ثبت کنید.

 

فقط کافیست که محصول مورد نظر خودتان را در این سایت ها انتخاب کنید. سپس با کارت های عضو شتاب، هزینه هر کالایی که مد نظر دارید را پرداخت کرده و این محصولات را درب منزل دریافت نمایید.

 

دیگر نیازی به پرداخت هزینه از طریق کارت های بین المللی نیست. با همان کارت های ایرانی و بدون تبدیل ارز، می توانید خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی را از طریق ترک شاپ انجام دهید.

 

سخن پایانی

در این مقاله در مورد انواع لباس ها و محصولاتی که ارزش خرید آن ها از فروشگاه های بین المللی بالاست، صحبت کردیم.

 

هر لباس و لوازم خارجی که برند باشد، می تواند از طریق فروشگاه های اینترنتی خارجی به صورت مستقیم خریداری شده و به کشور ایران وارد شود. فقط کافیست که هزینه خرید آن را به ازای قیمت روز دلار بپردازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو