استریمر تیک تاکی که تعداد سوسک‌های اتاقش را به نمایش می گذارد + ویدیو

استریمر تیک تاکی که تعداد سوسک‌های اتاقش را به نمایش می گذارد + ویدیو


منبع: روزیاتو

3

1402/8/4

15:03


استریمر تیک تاکی که تعداد سوسک‌های اتاقش را به نمایش می گذارد + ویدیو

استریمر تیک تاکی که تعداد سوسک‌های اتاقش را به نمایش می گذارد + ویدیو

یک استریمر بازی رابلاکس کثیف با افتخار ویدیویی از خودش به اشتراک گذاشت و تمام سوسک‌هایی را که در اتاق خواب کثیف خود پیدا کرد را شمرد. جیکوب، که با نام powEnvy نیز شناخته می شود، در ادامه موش های خانگی خود را نشان که سوسک های اتاقش را به عنوان میان وعده می خورند. این استریمر، تصاویر اتاق نامرتب و کثیف خود را بارها منتشر کرده و مدعی است وضعیت اتاقش به خاطر استریمر بودن اوست. او همچنین اعتراف کرده است که فقط شنبه ها دوش می گیرد و هر ماه تنها از چهار دست لباس استفاده می کند.

استریمری که در تیک تاک تعداد سوسک‌های وحشتناک اتاقش را به نمایش گذاشت

در این ویدیو، powEnvy بینندگان را در اتاق فاجعه‌بار خود که پر از کیسه‌های غذای خالی و فنجان‌های نوشیدنی است، همراه می‌کند و هر سوسکی را که پیدا می‌کند می‌شمارد. او در ابتدای ویدیو در حالی که در اتاق وحشتناک خود می چرخد، می گوید: «سوسک چک».

او می‌گوید: «امروز می‌خواهم بشمارم چند سوسک در اتاقم دارم.»

PowEnvy سپس با پای برهنه راه می‌رود و دوربین را به سمت دو موش خانگی‌اش می برد که به گفته او از خوردن سوسک ها به عنوان میان وعده‌ لذت می‌برند. او با شمردن سوسک‌های روی زمین و روی یک حوله سفید شروع کرد و سپس به دنبال یافتن سوسک های بیشتری در کنار یک بسته بندی ساندویچ بود و در ادامه به سمت جعبه ای سفید حرکت می کند که تارهای مو به آن چسبیده شده بود. سوسک‌ها به جعبه هجوم آورده بودند و بیش از ۲۰ سوسک با اندازه‌های مختلف روی جعبه بود.

او ویدیوهای دیگری هم از سبک زندگی عجیبش به اشتراک گذاشته است. در یک ویدیو، او پنج سوسک برتری را که پیدا کرده بود نام برد و حتی تصمیم گرفت یکی از آنها را حیوان خانگی خود کند. در ویدیوی جداگانه ای او سوسک حیوان خانگی خود به نام آلبرت را به پیاده روی برد. همانطور که او این حشره را در یک بطری قهوه قدیمی استارباکس نگه می داشت، یک بند کفش دور آن پیچید و از آن به عنوان افسار استفاده کرد.

استریمری که در تیک تاک تعداد سوسک‌های وحشتناک اتاقش را به نمایش گذاشت

علاقه او به سوسک ها به همین جا ختم نمی شود زیرا جدیدترین ویدیوی تیک تاکش او را در لباس سوسک نشان می دهد. او گفت که قصد دارد از این لباس برای جشن هالووین آتی استفاده کند. او در حالی که لباس سوسک به اندازه انسان را پوشیده بود، گفت: «اگر سوسکی مرا در اتاقم ببیند، آیا فکر می‌کند من یکی از آنها هستم؟»

اگرچه وی قبلاً سعی کرده بود اتاق خوابش را تمیز کند، اما هرگز راضی نبود. در عوض، او تصمیم گرفت خدمتکارانی را استخدام کند تا اتاق کثیفش را برای او تمیز کنند. او در ویدیویی اتاق خود را قبل از تمیز شدن با ظروف کثیف و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و زباله نشان داد و گفت: «آنها مجبورم کردند پول اضافی بدهم زیرا واقعاً نامرتب بود.»

او حتی بیان کرد که چقدر از اینکه خدمتکاران کیسه زباله را در سطل زباله او قرار داده اند شگفت زده شده است، زیرا او ادعا می کند که هرگز از آنها استفاده نکرده است.

یکی از اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی گفت: «او روزانه از لانه کثیفی خود برای نفوذ در رسانه های اجتماعی فیلم می گیرد و اکنون با تمیز کردن آنها و فیلمبرداری از آن خدمتکاران را تحقیر می کند.»

ویدیوهای دیگر نشان می دهد که او مجبور است اتاقش را تمیز کند و کارهای خانه را انجام دهد زیرا مادرش به خاطر علاقه مندی های کثیفش از دست او عصبانی می شود. او همچنین اعتراف کرده است که والدینش او را تهدید کرده اند که اگر خودش را تمیز نکند، او را از خانه بیرون خواهند انداخت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو