موزه پارینه سنگی و جاذبه های دیدنی این موزه

موزه پارینه سنگی و جاذبه های دیدنی این موزه


منبع: آرگا

4

1402/8/6

10:10


اگر از علاقه مندان به دیدنی ها و موزه پارینه سنگی هستید، می توانید در این بخش با این موزه آشنا شوید. موزه ای که بقایایی از انسان های سنگی را دارد.

موزه پارینه سنگی موزه ای با شگفتی های تاریخی و متنوع است که شما از دیدن ان لذت می برید. برای سفر به این دوره از تاریخ می توانید به کرمانشاه سفر کنید. هیجان و هیاهویی که در این ناحیه تجربه می کنید خاص و خاطره انگیز می باشد.

مجموعه فرهنگی پارینه سنگی

موزه پارینه سنگی را بشناسید:

در این موزه موضوعات زیادی پیش روی شما قرار دارند. این موزه تاریخی با ویژگی های مختلفی بوده که شما تجربه آن را خواهید داشت. نمونه ای ازن موزه کمیاب بوده و در عین حال نیز زیبایی های زیادی دارد. این موزه را به عنوان اولین موزه خاورمیانه می شناسند.این موزه از دیدنی های کرمانشاه به شمار می آید.

مجموعه پارینه سنگی

وجود نمونه هایی شبیه سازی شده از انسان را هم می توانید در این موزه مشاهده کنید. بخش هایی از این موزه نیز دارای مستندسازی هایی هستند. این موزه بخش مهمی از اطلاعات جهان را درباره این دوره در اختیار شما قرار می دهد. نقشه هایی نیز از موقعیت این موزه وجود دارد که شما قبل از قدم زدن در آن می توانید به خوبی قسمت های مختلف این موزه را بشناسید.

نمایی از پارینه سنگی

بخش های مختلف موزه:

این موزه شامل قسمت های مختلفی هستند. اتاق های مختلفی از این موزه پیش روی شما بوده که در هر یک از این قسمت با ان رو به رو خواهید بود. هر یک از اتاق های این مجموعه شامل دوره های تاریخی مختلفی نیز می باشند. در بخش اول این مجموعه می توانید با نمونه هایی از ابزار و ادوات دوران سنگی آشنا شوید.

قسمت های پارینه سنگی

نمونه های شبیه سازی شده از انسان نئاندرتال را در این مجموعه و در این بخش مشاهده می کنید. این نمونه برای تجربه در معرض دید عموم قرار می گیرد و شاید بخشی از تحقیقات درباره این دوره به شمار آید. این مجموعه زیبایی های زیادی و برای کسانی است که علاقه زیادی به ماجراجویی دارند.

اتاق دوم در این مجموعه نیز دارای فسیل ها و نمونه هایی از بقایای انسان ها است. درباره این استخوان ها نیز اطلاعات زیادی قرار داشته و از ان بهره مند می شوید. چند جمجمه نیز از انسان در این مجموعه دیده می شود. در اتاق دیگری در این مجموعه نیز می توانید با آثار و اطلاعات دیگری از دوران پارینه آشنا شوید. موزه پارینه سنگی با وجود این قسمت های متعدد می تواند برای شما عزیزان تجربه ای خاص داشته باشید.

موزه پارینه سنگی

نئاندرتال  اطلاعات گردشگری دیگری نیز داشته که از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. هر یک از بخش های این مجموعه نیز می تواند به نوعی توجه شما علاقه مندان و عزیزان را جلب کند. در یکی دیگر از اتاق ها نیز مجموعه ای از وسایل قرار داده شده اند که شما از این ابزارها دیدن خواهید کرد.

مکان های دیدنی کرمانشاه از تنوع زیادی برخوردار بوده و شما با زیبایی های ان آشنا خواهید شد. نگاهی به جاذبه های کرمانشاه می تواند برای شما علاقه مندان و عزیزان ویژه باشد. هر یک از جاذبه های دیدنی در این ناحیه مورد تنوجه قرار می گیرند. در سفر به این نواحی و بازدید از این موزه بخشی از تاریخ را می شناسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو