معرفی سریال پارتیزان (Vigilante 2023) | اولین حضور نام جوهیوک در ژانر اکشن

معرفی سریال پارتیزان (Vigilante 2023) | اولین حضور نام جوهیوک در ژانر اکشن


منبع: پلازا

2

1402/8/16

10:11


معرفی سریال پارتیزان (Vigilante 2023) | اولین حضور نام جوهیوک در ژانر اکشن

سریال پارتیزان با بازی نام جو هیوک، درباره یک دانشجوی پلیس قانونمند است که در طول شب به یک انتقام‌جو تبدیل می‌شود و مجرمانی را که از شکاف‌های قانونی عبور کرده‌اند، شکار می‌کند. با معرفی سریال Vigilante 2023 همراه ما باشید.

از آنجایی که نام جو هیوک مشغول گذراندن دوران سربازی است، انتشار سریال پارتیزان یک هدیه عالی به طرفداران او است. این سریال با کارگردانی چوی جونگ یول (Choi Jeong Yeol) و با اقتباس از وبتونی با همین نام به نویسندگی کیم گیو سام (Kim Gyu Sam) ساخته شده است. این درام دارای ریت 15+ و محصول دیزنی پلاس است و تعداد قسمت های سریال پارتیزان نیز 8 اپیزود است که از تاریخ 8 نوامبر 2023 (17 آذر 1402) هر چهارشنبه منتشر خواهد شد. در ادامه با خلاصه داستان، معرفی بازیگران و همچنین مصاحبه تیم سازنده درباره بازیگران سریال Vigilante با سومپی همراهتان هستیم. با بررسی سریال پارتیزان کره ای همراه ما بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال پارتیزان

داستان سریال پارتیزان / سریال Vigilante / سریال کره ای پارتیزان

مادر کیم جی یونگ در خیابان با ضرب و شتم گروهی از اراذل و اوباش کشته می‌شود، اما مجرم فقط حکمی برابر با سه سال و نیم زندان می‌گیرد. جی یونگ که اکنون بالغ شده است، می‌بیند که قاتل مادرش اصلا تغییر نکرده و تصمیم می‌گیرد اوضاع را به روش خودش حل کند.

پس از آن، کیم جی یونگ شروع به یک زندگی دوگانه و کاملا متفاوت می‌کند. در طول روزهای هفته، او دانشجوی نمونه در دانشکده پلیس است و در تعطیلات آخر هفته، مجرمانی را که احکام سبکی دریافت کرده‌اند و به اعمال مجرمانه خود ادامه می‌دهند مجازات می‌کند . جی یونگ که اکنون “پارتیزان” نامیده می‌شود، توسط چو کانگ اوک یک وارث ثروتمند که به کارهای او علاقه‌مند است، حمایت می‌شود. در همین حال، کارآگاه چو هیون مرد معروف به پارتیزان (Vigilante) را تعقیب می‌کند.

بازیگران سریال پارتیزان

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای پارتیزان آشنا شویم.

نام جو هیوک در نقش کیم جی یونگ

بازیگران سریال پارتیزان / هنرپیشه های سریال کره ای پارتیزان / خلاصه سریال کره ای پارتیزان

نام جو هیوک متولد 22 فوریه 1994 است. این هنرمند در آثاری مانند سریال “Twenty-Five Twenty-One  2022” در کنار کیم ته ری، سریال “Start-Up 2020” در کنار سوزی، سریال “The Light in Your Eyes 2019” در کنار هان جی مین و سریال “The Bride of Habaek 2017” در کنار شین سه کیونگ نیز بازی کرده است.

یو جی ته در نقش چو هیون در سریال Vigilante

زمان پخش سریال کره ای پارتیزان / تعداد قسمت های سریال پارتیزان / ژانر سریال کره ای پارتیزان

یو جی ته متولد 13 آپریل 1976 است. این بازیگر را علاوه بر سریال پارتیزان ، می‌توانید در عناوینی همچون سریال “Money Heist: Korea – Joint Economic Area 2022” در کنار کیم یو جین، سریال “When My Love Blooms 2020” در کنار لی بو یونگ، سریال “Different Dreams 2019” در کنار لی یون وو و سریال “Mad Dog 2017” در کنار وو دو هوان دنبال کنید.

کیم سو جین در نقش چوی می ریو در سریال کره ای پارتیزان

خلاصه سریال کره ای پارتیزان / دانلود سریال Vigilante / نمرات سریال کره ای مامور خودسر

کیم سو جین متولد 12 دسامبر 1979 است. این هنرمند پیش از بازی در سریال Vigilante ، در عناوین دیگری مانند سریال “Through the Darkness 2022” در کنار کیم نام گیل، سریال “Marriage Contract 2016” در کنار لی سو جین و فیلم “Emergency Declaration 2022” در کنار سونگ کانگ هو نقش آفرینی کرده است.

لی جون هیوک در نقش چو کانگ اوک در سریال پارتیزان

سریال پارتیزان / سریال کره ای پارتیزان / سریال Vigilante

لی جون هیوک متولد 13 مارس 1984 است. این بازیگر در آثاری مانند سریال “Dark Hole 2021” در کنار کیم اوک بین، سریال “The Lies Within 2019” در کنار لی مین کی، سریال “A Poem a Day 2018” در کنار لی یو بی و سریال “Stranger  2017-2020” در کنار چو سئونگ وو حضور دارد.

نقد سریال Vigilante

سریال Vigilante در تاریخ 5 اکتبر 2023 (13 مهر 1402) به طور رسمی به بخش On Screen بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان دعوت شد و سه قسمت اول آن را به نمایش گذاشت. همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای پارتیزان گفتیم، در روز، کیم جی یونگ یک دانشجوی نمونه در دانشکده پلیس است. اما هنگامی که خورشید غروب می‌کند، او به “Vigilante” تبدیل می‌شود و قانون را در دستان خود می‌گیرد تا جنایتکارانی را که از طریق سیستم لغزش کرده‌اند سرنگون کند. این اکشن هیجان انگیز سه قسمت اول خود را در BIFF منتشر کرد و توانست مخاطبان را مجذوب خود کند. این نمایش انحصاری نقدهای تحسین برانگیز و تمجیدهای درخشانی از کسانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند تا در این مراسم حضور داشته باشند، به دست آورد.

واکنش تماشاگران پس از تماشا بسیار مثبت بوده است. یکی از بینندگان اظهار داشت: “هر صحنه پایانی دیوانه کننده بود، و قسمت سوم آنقدر خوب بود که برای دانستن اینکه در قسمت بعدی چه اتفاقی می‌افتد بی‌نهایت بی‌صبر هستم.” دیگران این احساسات را تکرار کردند و گفتند: “موسیقی فوق‌العاده است. و من نمی‌توانم برای قسمت چهارم منتظر بمانم.”

بررسی‌های اضافی، سرعت و سکانس‌های اکشن سریال را تحسین کردند. سرعت فوق العاده است و صحنه های اکشن چشمگیر هستند. یکی از مخاطبان می‌گوید علی‌رغم رنگ‌های خشونت‌آمیز، همه چیز کاملاً با موضوع وبتون Vigilante مطابقت دارد. یکی دیگر با صدای بلند گفت: “گفتگوی تند درباره قانون و عدالت همه چیز را برجسته می‌کند.” بازی‌های برجسته‌ از نام جو هیوک، یو جی ته، لی جون هیوک و کیم سو جین به جذابیت این سریال اضافه شده است. تصویرهای قانع کننده و هم‌افزایی شدید آن‌ها فقط انتظارات را برای قسمت‌های بعدی افزایش داده است.

پیش‌نمایش On Screen به عنوان یک مرحله محوری برای سریال پارتیزان عمل می‌کرد که سر و صدا و جنجال‌های سریال را تقویت کرد. این سریال از 8 نوامبر به طور انحصاری در دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود و هر چهارشنبه دو قسمت جدید پخش می‌شود که مجموعاً هشت قسمت برای این فصل است. نویسنده “Vigilante” می‌گوید که نام جو هیوک شیرین و دوست داشتنی، وقتی جدی می‌شود طبیعتاً ترسناک است. همچنین کیم گیو سام، نویسنده، این درام را قبل از انتشار تماشا کرد و تحسین زیادی کرد و گفت: «پایان هر قسمت را بسیار جذاب دیدم. با توجه به ژانر آن به عنوان یک اکشن هیجانی، سریال بسیار بهتر از وبتون اصلی خود بود. من واقعاً دوست داشتم که چگونه اقتباس درام تخیل من را تحریک کرد.»

نقد سریال Vigilante / سریال پارتیزان / دانلود سریال Vigilante

در مورد انتخاب بازیگران، او فاش کرد: «نام جو هیوک یک تصویر شیرین را دارد، اما چیزی که توجه من را جلب کرد، ظاهر کمی ترسناک او بود. این چیزی بود که بیشتر از همه در مورد او دوست داشتم و چرا فکر می‌کردم او برای این نقش عالی است. وقتی نوبت به انتخاب جو هیون می‌رسید، شخصیتی با ویژگی های کارتونی، شک داشتم که چه کسی می‌تواند این کار را انجام دهد. همان موقع، یو جی ته برای آن نقش انتخاب شد و من شک نداشتم که او همه را میخکوب می‌کند. بازی لی جون هیوک از جو کانگ اوک بی‌هدف غیرقابل جایگزینی بود. کیم سو جین نیز کار خارق العاده ای انجام داد و چوی می ریو را زنده کرد. من از بازی های شگفت انگیز کل بازیگران در درام سپاسگزارم.» با ابراز قدردانی از هر یک از اعضای بازیگر. وقتی از نویسنده پرسیده شد که بینندگان باید به چه چیزی در درام توجه کنند، نویسنده پیشنهاد کرد: “اگر بازسازی درام را با اثر اصلی مقایسه کنید، از آن لذت بیشتری خواهید برد.”

لی جون هیوک در سریال کره ای پارتیزان تبدیل به یک میلیاردر فن بوی می‌شود. لی جون هیوک نقش جو کانگ اوک، فرزند گروه تاثیرگذار DK را به تصویر می‌کشد. جو کانگ اوک، مدیر جوانی که هم دارای ثروت و هم اطلاعات است، به عنوان یک طرفدار سرسخت “پارتیزان” ظاهر می‌شود. او که در دوران کودکی رویای قهرمان شدن را در سر می‌پروراند، با دیدن اخبار قهرمان واقعی “Vigilante” احساس سرخوشی می‌کند.

دمیدن زندگی در شخصیت منحصر به فرد جو کانگ اوک برای لی جون هیوک کاری ساده بود! جون هیوک با استعدادش در نوسان بین رفتار پیچیده یک وارث میلیاردر و یک دیوانگی رام نشده و آزاده، به یاد می‌آورد: «می‌دانستم که باید از فرصت به تصویر کشیدن چنین شخصیت منحصر به فردی استفاده کنم. جو کانگ اوک از همه آزادتر است و من در حین آماده شدن برای نقش از این آزادی استفاده کرده‌ام. وقتی برای بازی در کاراکتر او آماده می‌شدم، فکر می‌کردم که کانگ اوک خیلی شبیه به یک موزیکال است، بنابراین برای الهام گرفتن از برنامه‌های متنوع، مستندها و برنامه‌های واقعیت کمک گرفتم.»

بررسی سریال پارتیزان کره ای / معرفی سریال Vigilante 2023

کارگردان سریال Vigilante چوی جئونگ یول به همان اندازه تحت تأثیر بازی لی جون هیوک قرار گرفت و خاطرنشان کرد: «من می‌خواستم (کانگ اوک) از پیچیدگی، شیک بودن و جذابیت برخوردار باشد. و لی جون هیوک عالی بود. او در صحنه فیلمبرداری مثل یک تیغ تیز بود و مدام همه را شگفت‌زده می‌کرد.»

جو هیوک برای اولین نقش اکشن خود سنگ تمام گذاشت و تمرینات گسترده ای از تمرین با وزنه گرفته تا بوکس، جودو و هنرهای رزمی را برای ارائه واقعی‌ترین صحنه‌های اکشن گذراند. او فاش کرد: “من واقعا از وبتون اصلی لذت بردم و می‌خواستم نقش کیم جی یونگ را بازی کنم.” با توجه به اینکه این اولین پروژه اکشن من است، بحث‌های زیادی با تیم بدلکاری داشته‌ام تا جزئیات را به درستی دریافت کنم. احساس حضور در یونیفورم پلیس در مقابل لباس یک انتقام جو کاملاً متفاوت بود. هنگام به تصویر کشیدن فرد انتقام جو، به لحن تیره‌تر و جدی‌تری متمایل شدم و هدفم این بود که بیشتر احساسات درونی را بیان کنم تا عبارات آشکار را.

نام جو هیوک نقش چندوجهی کیم جی یونگ، یک دانشجوی پلیس نمونه در روز و یک مراقب عدالت خواه در شب را بازی می‌کند. این شخصیت پیچیده با گذشته‌ای تاریک می‌آید. کیم جی یونگ پس از از دست دادن مادرش در یک حمله بی‌رویه اراذل و اوباش محلی، و پس از آزادی مجرم پس از حکمی کوتاه، تصمیم می‌گیرد قانون را به دست خود بگیرد و خودش تاوان کار مجرمان را از آن‌ها بگیرد. از آن نقطه به بعد، او عدالت خود را در مورد جنایتکارانی که موفق شده‌اند از شکاف‌های قانونی عبور کنند، اعمال می‌کند. این بازیگر به طرز بی عیب و نقصی این نقش جکیل و هاید را مجسم می‌کند و از یک دانش آموز عالی در طول روز به یک انتقام جوی سرد و حسابگر زیر نور مهتاب تبدیل می‌شود.

کارگردان سریال Vigilante ، چوی جونگ یول، چیزی جز ستایش از نام جو هیوک نداشت. “امید داشتم کسی را انتخاب کنم که بتواند مرز ظریف بین خیر و شر را با چشمانی جذاب و غم و اندوه نهفته در آن‌ها بیان کند. و نام جو هیوک همه را میخکوب کرد. لحظات زیادی بود که مرا در بهت فرو برد.»در همین حال، یو جی ته، که نقش رهبر تیم جو هیون را بازی می‌کند و در تعقیب فرد انتقام جو است، از جوهیوک به عنوان «بازیگری با نقاط قوت فراوان، مناسب برای گسترش محتوای جهانی» تمجید کرد و او را با تمجیدهای محبت آمیز پر کرد.

ژانر سریال کره ای پارتیزان اکشن، هیجان انگیز و جنایی است و زمان پخش سریال کره ای پارتیزان نیز از 17 آذر ماه آغاز می‌شود و می‌توانید از این تاریخ برای دانلود سریال Vigilante اقدام کنید. نمرات سریال کره ای مامور خودسر نیز در آپدیت های بعدی در این مقاله قرار خواهد گرفت.

سخن آخر

با معرفی و بررسی سریال پارتیزان همراهتان بودیم. نظر شما درباره سریال جدید نام جو هیوک چیست؟ قصد تماشای سریال Vigilante را دارید؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو