معرفی سریال ماه در روز (moon in the day 2023) | هم مرز شدن عشق و نفرت

معرفی سریال ماه در روز (moon in the day 2023) | هم مرز شدن عشق و نفرت


منبع: پلازا

1

1402/8/30

10:23


معرفی سریال ماه در روز (moon in the day 2023) | هم مرز شدن عشق و نفرت

سریال ماه در روز با بازی کیم یونگ ده و پیو یه جین، درامی تناسخی، انتقامی و عاشقانه درباره روح مردی است که 1500 سال سرگردان مانده تا انتقامش را از تناسخ قاتلش بگیرد. با معرفی سریال moon in the day 2023 همراه ما باشید.

سریال moon in the day 2023 محصول شبکه ENA که به تازگی نیمه اول آن پخش شده است، داستانی عاشقانه و تلخ بین مردی که توسط معشوقش به قتل رسیده و زنی که خاطرات زندگی گذشته خود را از به یاد نمی‌آورد را به تصویر می‌کشد. این درام با کارگردانی پیو مین سو (Pyo Min Soo)، بر اساس یک وبتون پرطرفدار به همین نام اثر هه یوم ( Hye Yoom) ساخته شده است و از همان ابتدا نگرانی‌هایی در میان طرفداران در مورد اقتباس وجود داشت، به خصوص با توجه به اینکه تغییرات شخصیتی که قبل از پخش فاش شده بود به طور قابل توجهی متفاوت از نسخه اصلی بود. حال این سوال مطرح می‌شود: آیا ماه در روز موفق به جلب رضایت مخاطبان خود خواهد شد؟ با بررسی سریال کره ای ماه در روز همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال ماه در روز

داستان سریال ماه در روز / دانلود سریال moon in the day 2023

داستان سریال کره ای ماه در روز ماجرای آشنایی کانگ یونگ هوا (پیو یه جین)، یک آتش نشان که هیچ‌گاه در ماموریت‌هایش شکست نخورده است و بازیگری معروف به نام هان جون اوه (کیم یونگ ده)، ستاره برتر کره ای را روایت می‌کند.

زمانی که یونگ هوا، جون اوه را از یک حادثه رانندگی مرگبار نجات می‌دهد، سرنوشت آن‌ها به هم مرتبط می‌شود. با این حال، زمانی که بدن جون اوه توسط روح انتقام جوی دو ها، یک نجیب زاده از سلسله سیلا باستان، که به دنبال انتقام از همسر محبوبش هان ری تا است تسخیر می‌شود، یک چرخش غیرقابل باور رخ می دهد. 1500 سال پیش و از زمان اقدام همسرش برای قتل دوها، روح دو ها در زمان منجمد شده است. در دنیای امروز، یونگ هوا، تناسخ هان ری تا است و روح دو ها تنها با گرفتن جان این آتش نشان می‌تواند به آرامش برسد.

بازیگران سریال ماه در روز

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای ماه در روز آشنا شویم.

کیم یونگ ده در نقش هان جون اوه / دو ها

بازیگران سریال ماه در روز / هنرپیشه های سریال کره ای ماه در روز

کیم یونگ ده متولد 2 مارس 1996 است. اولین حضور او به عنوان بازیگر در سال 2017، در نمایش اینترنتی Secret Crushes: Special Edition بود. این هنرمند در آثار دیگری مانند سریال “The Forbidden Marriage 2023” در کنار پارک جو هیون، سریال “Sh**ting Stars 2022” در کنار لی سونگ کیونگ و سریال “The Penthouse: War in Life  2020-2021” در کنار هان جی هیون بازی کرده است.

پیو یه جین در نقش کانگ یونگ هوا / هان ری تا

بازیگران moon in the day سریال 2023 / داستان سریال ماه در روز

پیو یه جین متولد 3 فوریه 1992 است. قبل از اینکه بازیگر شود، تقریبا دو سال به عنوان مهماندار هواپیما کار می‌کرد. اولین نقش پیو هی جین در سریال درام خانوادگی Here Comes Mr. Oh در سال 2012 بود. این بازیگر در عناوینی مانند سریال “Our Blooming Youth 2023” در کنار جئون سو نی، سریال “Taxi Driver 2021-2023” در کنار لی جه هون و سریال “VIP 2019” در کنار لی سانگ یون نقش آفرینی کرده است.

اوه جو وان در نقش هان مین اوه در سریال moon in the day 2023

سریال moon in the day 2023 / سریال ماه در روز / سریال کره ای ماه در روز

اوه جو وان متولد 11 دسامبر 1983 است. او اولین بار در سال 2004 در فیلم پسران پرواز نقش یک بازیگر را ایفا کرد. این بازیگر را می‌توانید در آثاری مانند سریال “The Lies Within 2019” در کنار لی جون هیوک، سریال “Man in the Kitchen 2017” در کنار چوی سو یونگ و سریال “Beautiful Gong Shim 2017” در کنار بنگ مین آه دنبال کنید.

جونگ وونگ این در نقش سوک چول هوان در سریال ماه در روز

نمرات سریال کره ای ماه در روز / تعداد قسمت های سریال ماه در روز

جونگ وونگ این متولد 20 ژانویه 1971 است. این بازیگر در سال 1999 برای بازی در سریال تلویزیونی Eun Shil برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جدید در جوایز درام SBS شد. این هنرمند در سریال “Our Blooming Youth  2023” در کنار پارک هیونگ شیک، سریال “Delayed Justice  2020” در کنار کون سانگ وو، سریال “Switch 2018” در کنار جانگ گئون سوک و سریال “My Sassy Girl 2017” در کنار اوه یئون سو حضور دارد.

نقد سریال moon in the day 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

این سریال بر اساس وبتون محبوب «ماهی که در روز طلوع می‌کند» اثر هی یوم ساخته شده است و طرح نمایش با تمام تغییرات و پیچش‌هایش، شما را تا انتهای هر قسمت مشتاق رویدادهای خود نگه می‌دارد. طرح نمایش منحصر به فرد و جالب است. این سریال ژانرهای عاشقانه، فانتزی و دوره های تاریخی را ترکیب می‌کند و به‌طور هیجان‌انگیزی ماجراهای زمان حال و گذشته در کنار هم به تصویر کشیده‌ می‌شوند. به گونه‌ای که داستان شما را به فکر وادار می‌کند. همچنین، نمایش به ایده های بزرگی مانند عشق، عدالت و رستگاری می‌‎پردازد و با تصاویر زیبا و جلوه‌های ویژه عالی باعث شده است تا هم منتقدان و هم تماشاگران چیزهای خوبی در مورد آن بگویند. موسیقی متن سریال نیز تماشای آن‌را لذت‌بخش تر می‌کند.

همان‌طور که در خلاصه سریال ماه در روز گفتیم، آتش‌نشان کانگ یئونگ هوا (پیو یه جین) همیشه همه را در ماموریت‌هایش بدون هیچ تلفاتی نجات می‌دهد و به نام «آتش‌نگر معجزه‌آمیز» شهرت دارد. یئونگ هوا که توجه عمومی را از طریق شبکه خبر به خود جلب کرده است، برای یک تبلیغ خدمات عمومی انتخاب می‌شود و با ستاره برتر تلویزیون هان جون اوه (کیم یونگ ده) ملاقات می‌کند. یئونگ هوا از همان اولین برخورد با جون اوه خود محور و لوس درگیر می‌شود. پس از یک تصادف ناگهانی که ماشین جون اوه را به رودخانه هان می‌اندازد، یئونگ هوا قهرمانانه او را نجات می‌دهد، اما جون اوه در نهایت در بیمارستان می‌میرد.

با این حال، داستان سریال moon in the day 2023 زمانی تغییر می‌کند که روح دو ها (با بازی کیم یونگ ده)، که همیشه در اطراف یئونگ هوا در حال چرخیدن است، جسد جون اوه را تسخیر می‌کند و دوها به ظاهر زنده می‌شود. دو ها که اکنون در بدن جون اوه است، شروع به نزدیک شدن به یئونگ هوا می‌کند، کسی که تناسخ هان ریتا (با بازی پیو یه جین) است، و دوها را 1500 سال پیش به قتل رسانده. اما مشکل اینجاست که یک نیروی نامرئی از یونگ هوا در مقابل آسیب رساندن محافظت می‌کند و دوها نمی‌تواند او را بکشد!

خلاصه سریال ماه در روز / نقد سریال moon in the day 2023

داستان «ماه در روز» در گذشته‌ای دور شروع می‌شود و مخاطب را به یک میدان جنگ پرتلاطم در طول سقوط گایا، یکی از سه پادشاهی کره در دوران سلسله سیلا می‌برد. در اینجا، ما با دوها آشنا می‌شویم، یک جنگجوی مهیب که کمان خود را به طرز ماهرانه ای به کار می‌گیرد و تیری را رها می‌کند که جان ژنرال گایا را می‌گیرد و پس از آن نیز دوها تمام خانواده او را به قتل می‌رساند. اما ریتا دختر ژنرال زنده می‌ماند. پس از آن، ریتا تلاش می‌کند تا دوها را ترور کند، اما یک پیچ غیرمنتظره رخ می‌دهد که منجر به شکوفایی یک رابطه عاشقانه بعید بین آن‌ها می‌شود. با این حال، سنگینی وظیفه او به عنوان یک انتقام جو در نهایت ریتا را به ضربه زدن به دو ها سوق می‌دهد و زمینه را برای پیوند ابدی این دو نفر فراهم می‌کند.

روح دو ها از رفتن به زندگی پس از مرگ خودداری می‌کند، در عوض خود را به ریتا و تمام تجسمات آینده او متصل می‌کند، زیرا او منتظر فرصت خود برای انتقام، فراتر از زمان و تجلی در امروز است. در سال 2023، ری تا در نقش کانگ یونگ هوا، یک آتش‌نشان شجاع با سابقه بی‌نقصی در نجات مردم از آتش‌سوزی، دوباره ظاهر می‌شود و معتقد است که پدر پلیس فوت شده‌اش فرشته نگهبان او است. او نمی‌داند که روح دو ها همچنان او را همراهی می‌کند و هر لحظه در کنار او است. پس از تسخیر جسم ستاره برتر هان جون اوه توسط دوها، شخصیت او بطرز فاحشی تغییر می‌کند اما پزشکان معتقدند بخاطر تجربه مرگی نزدیک، این اتفاق طبیعی است.

معرفی سریال moon in the day 2023 / بررسی سریال کره ای ماه در روز

دوها، با حفظ خاطرات باقی‌مانده در بدن جون اوه، با لحنی تاریخی صحبت می‌کند و حتی مهارت‌های رزمی یک ژنرال را برای فرار از آدم ربایان و بازی در درامی تاریخی به نمایش می‌گذارد، که سرگرم کننده است. پایه و اساس رابطه بین یئونگ هوا، که به دنبال نجات زندگی است، و دو ها، که از عمر محدود خود به عنوان اهرمی برای حداکثر استفاده از زمان برای نزدیک شدن به یونگ هوا استفاده می کند، نیز جذاب است. همچنین جون اوه برادر بزرگتری دارد که صاحب یک شرکت سرگرمی و فردی بانفوذ است که برای خوشحالی برادرش حاظر به انجام هرکاری است که این بخش از ماجرا هم جذابیت‌ها و کنجکاوی‌های خودش را دارد. اگر هان مین اوه متوجه شود که برادرش تسخیر شده چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا او نیز در زندگی گذشته با دوها بوده است؟

جالب ترین جنبه در سریال moon in the day 2023 اما در داستان زندگی گذشته آن‌ها نهفته است. برخلاف اثر اصلی، جایی که دو ها و هان ریتا به‌عنوان ارباب و برده ملاقات می‌کنند بدون اینکه هویت واقعی یکدیگر را بدانند، درام از همان ابتدا با آگاهی هر دو آغاز می‌شود. هان ریتا می‌داند که دوها مسئول مرگ خانواده‌اش است و دو ها می‌داند که او که قصد جان او را دارد و دختر ژنرال است. این داستان عاشقانه به ظاهر غیرممکن بین این دو، که از طریق خاطرات متناوب زندگی گذشته آنها نشان داده می‌شود، با مرگ دو ها به دست هان ری تا به اوج خود می‌رسد و کنجکاوی در مورد داستان عشق غم انگیز آنها را برمی‌انگیزد.

سریال جدید کیم یونگده / سرال کره ای ماه در روز

سریال کره ای ماه در روز، با روابط درهم تنیده‌اش بین دو ها/جون هو و ریتا/یونگ هوا، قدم در مسیر جدیدی گذاشته است. یک چیز مسلم است: شیمی بصری پیو یه جین و کیم یونگ دائه بسیار جذاب است. اما ترکیبی از نگرانی و انتظار برای چگونگی شکل گیری رابطه عاشقانه آنها وجود دارد. حالا که سریال moon in the day 2023 با طرحی کاملاً متفاوت نسبت به وبتون اصلی شروع شده است، باید دید داستان این دو شخصیت چگونه پیش خواهد رفت. آیا می‌توان امیدوار بود که این اثر به اندازه اثر اصلی محبوب و جذاب باشد؟

قسمت اول این درام در تاریخ 1 نوامبر 2023 پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:00 از ENA پخش می‌شود. تعداد قسمت های سریال ماه در روز 14 اپیزود است. با دانلود سریال moon in the day 2023 می‌توانید از سریالی دیدنی با داستانی جذاب لذت ببرید. نمرات سریال کره ای ماه در روز نیز در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.6 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.3 از 10 است.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال ماه در روز همراهتان بودیم. این درام داستان افرادی را روایت می‌کند که سرنوشت آنها در یک دوره زمانی طولانی در هم می‌پیچد. بدن جون اوه توسط یک روح انتقام جو تسخیر می‌شود، روحی که پس از 1500 سال به دنبال انتقام از همسر تناسخ یافته‌اش، است. شما این درام را تماشا کرده اید؟ نظرتان درباره سریال جدید کیم یونگ ده و پیو یه جین چیست؟ فکر می‌کنید چه اتفاقی برای این دو خواهد افتاد؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو