معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت ؛ راز پشت 19 تناسخ بان جی اوم چیست؟

معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت ؛ راز پشت 19 تناسخ بان جی اوم چیست؟


منبع: پلازا

2

1402/5/30

10:21


معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت ؛ راز پشت 19 تناسخ بان جی اوم چیست؟

سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت با بازی شین هه سان و آن بو هیون، بر اساس وبتونی معروف به همین نام ساخته شده و یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های عاشقانه و فانتزی امسال است. با بررسی سریال See You in My 19th Life 2023 همراه ما باشید.

تصور کنید اگر واقعاً می‌توانستید تمام زندگی‌های گذشته خود را به یاد بیاورید، چه اتفاقی می‌افتاد؟ یک شروع تازه با خاطرات و تجربیات ده‌ها زندگی قبلی ممکن است چیز خوبی به نظر برسد. اما فکر اینکه بار دیگر درد خداحافظی با عزیزان را پشت سر بگذارید و دیگر نتوانید آن‌ها را ملاقات کنید، ممکن است شما را به فکر وادار کند. این، مفهوم شگفت‌انگیزی است که در پس وبتونی محبوب به همین نام، این بار به سریالی جذاب و دیدنی تبدیل شده است. پس از انتظارات فراوان، سریال See You in My 19th Life 2023 توانست با داستان جذاب، بازی‌های چشمگیر و کارگردانی درجه یک، توجه همه را به خود جلب کند و به سریالی موفق و به یادماندنی تبدیل شود. این درام با کارگردانی لی نا جونگ (Lee Na-jung) و نویسندگی چوی یانگ لیم (Choi Young-lim)، سریالی فانتزی و عاشقانه محصول شبکه tvN است. با معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال See You in My 19th Life 2023

دانلود سریال See You in My 19th Life 2023

داستان سریال کره ای در نوزدهمین زندگیم میبینمت درباره دختری به نام بان جی اوم (شین هه سان) است. جی اوم، نزدیک به هزار سال است که زندگی خود را از طریق تناسخ تکرار می‌کند و می‌تواند تمام زندگی‌های گذشته خود را به یاد بیاورد. پس از اینکه زندگی هجدهم او به دلیل یک حادثه غم انگیز کوتاه می‌شود، او تصمیم می‌گیرد تا در نوزدهمین زندگی‌اش، به پسری که در هجدهمین زندگی عاشقش بود نزدیک شود اما…

بازیگران سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت

در ادامه با معرفی هنرپیشه های سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت همراهتان هستیم.

شین هه سان در نقش بان جی اوم

سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت

شین هه سان متولد 31 آگوست 1989 است. این هنرمند بازیگری را با بازی در سریال “School 2013 ” آغاز کرد. با حضور در سریال “My Golden Life 2017” بیشتر از همیشه شناخته شد و در ادامه با نقش‌آفرینی در آثار زیبای دیگری مانند سریال “Still 17  2018” و سریال “Angel’s Last Mission: Love 2019” به پیش‌روی در صنعت بازیگری ادامه داد. هه سان با بازی در سریال تاریخی و کمدی – رمانتیک “Mr. Queen 2021” به اوج شهرت رسید و این بار به عنوان یکی از بازیگران سریال کره ای در نوزدهمین زندگیم میبینمت در تلویزیون حضور پیدا کرده است.

آن بو هیون در نقش مون سو ها در سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت

نمرات سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت

آن بو هیون متولد 16 می 1988 است. بو هیون با نقشی کوتاه در سریال “Golden Cross 2014” بازیگری را شروع کرد. در ادامه در عناوین دیگری مانند سریال “Descendants of the Sun 2016″، سریال “Her Private Life 2018” و سریال “Itaewon Class  2020” حضور داشت و پس از آن با بازی در سریال “My Name 2021” و سریال “Yumi’s Cells 2021-2022” به شهرت رسید.

ها یون کیونگ در نقش یون چو وون در سریال See You in My 19th Life 2023

تعداد قسمت های سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت

ها یون کیونگ یکی دیگر از بازیگران سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت و متولد 20 اکتبر 1992 است. از آثاری که این بازیگر در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم به سریال “Extraordinary Attorney Woo 2022″، سریال “She Would Never Know 2021” و سریال “Hospital Playlist 2020-2021” اشاره کنیم.

آن دونگ گو در نقش ها دو یون

سریال See You in My 19th Life 2023

آن دونگ گو متولد 2 نوامبر 1993 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال “The Law Cafe  2022″، سریال “Snowdrop 2022” و سریال “Sweet Home 2020” نیز حضور دارد.

بررسی و نقد سریال See You in My 19th Life 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت گفتیم، بان جی اوم درحال حاضر در نوزدهمین زندگی‌اش است، درحالی که تمام 18 زندگی قبلی خودش را به یاد دارد. او نوزدهمین زندگی خود را درحالی که تمام خاطرات گذشته خود را به دلایل نامعلومی دست نخورده به یاد می‌آورد، زندگی می‌کند. علی‌رغم اینکه در این زندگی در فقر و خانواده‌ای بد به دنیا آمده است، با استفاده از تجربیاتی که دارد کنترل سرنوشت خود را به دست می‌گیرد. با اینکه یک دختر بچه کوچک است، اما مستقل‌تر از هر بزرگسالی رو به جلو پیش می‌رود درحالی که تنها هدف او این است که با مون سو ها، که در طول زندگی هجدهم خود با او روبه‌رو شد، دوباره ملاقات کند.

جی اوم شخصیتی شاد، رک، بی‌پروا و کاملا با اعتماد به نفس است. او تصمیم دارد سوها را که اخیراً به کره بازگشته است بیابد و بدون ترس احساسات خود را به او ابراز کند. در همین حال، سو ها دلتنگ مادری است که بخاطر بیماری از دست داده و همچنین برای از دست دادن عشق اول خود، جو وون، که به طرز غم‌انگیزی در یک تصادف جان خود را از دست داد، عزادار است. اگرچه سوها از رفتار عجیب جی اوم گیج شده است، اما به تدریج قلبش را باز می‌کند و وقتی می‌بیند که خاطراتش با جو وون در او منعکس شده است، بیشتر سردرگم می‌شود.

سریال See You in My 19th Life 2023

قبل از تماشای سریال See You in My 19th Life بینندگان کنجکاو بودند که ببینند محیط منحصر به فرد آن چگونه آشکار می‌شود. خوشبختانه، بینندگان مجذوب بازی‌های استثنایی و کارگردانی قدرتمندی شدند که زندگی گذشته جی اوم را از طریق خاطرات او به تصویر می‌کشید. به جای تکیه بر روایت، تجربیاتی که او در نوزدهمین زندگی‌اش داشت، به طور موثر از طریق کلیپ‌های کوتاهی که بازیگران مختلفی در نقش او حضور داشتند، ثبت شد. شخصیت جی اوم، که بلوغی فراتر از سال‌های زندگی‌اش دارد و وزن شادی‌ها و غم‌های زندگی را به دوش می‌کشد، توسط بازیگران، به‌ویژه پارک سو یی در نقش جی اوم نوجوان و کیم سیا در نقش جو وون در زندگی گذشته‌اش، به طرز چشمگیری به تصویر کشیده شد.

در حالی که تلاش های بازیگوشانه جی اوم برای نزدیک شدن به سو ها یک عنصر تکرارشونده در درام به نظر می‌رسید، اما با نمایش داستانی عمیق‌تر از چیزی که انتظارش را داشتیم، نویسنده به راحتی برگ برنده را از آن خود کرد. هنگامی که جی اوم برای برقراری ارتباط مجدد با آشنایان گذشته تلاش می‌کند، “غم و اندوه کسانی که پشت سر مانده‌اند” در درام آشکار می‌شود، که تعادل احساسی لازم را برای نمایش به ارمغان می‌آورد. سو ها پس از مرگ جو وون سنگینی بیش از حدی را تحمل می‌کند، در حالی که خانواده جو وون ده‌ها سال برای او سوگوار هستند. سوها از مشکل شنوایی رنج می‌برد، هر صدای بلند یا تصادفی باعث می‌شود دچار حمله عصبی شود و حتی نمی‌تواند در صندلی عقب ماشین بنشیند.

داستان سریال کره ای در نوزدهمین زندگیم میبینمت

همچنین آه کیونگ، باید درد از دست دادن عمویش را با سال‌ها تنهایی کشیدن تحمل کند، درحالی که دختری کم سن و سال ادعا می‌کند همان عمویی است که از دست داده! با نمایش اینکه جی اوم با خود شیفتگی و غافل بودن از احساسات دیگران فقط به خودش فکر می‌کند، آشکار می‌شود که این درام از قلمرو رام‌کام‌های معمولی با مقدمات عجیب و غریب فراتر می‌رود و قصد نمایش مسائل عمیق‌تری را دارد. هر صحنه‌ای که در آن سو ها و چو وون خاطرات جو وون را یادآوری می‌کنند، احساس عمیق تجربیات قلبی کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند در سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت طنین انداز می‌شود.

همه بازیگران بازی‌های جذابی را در سریال ارائه می‌کنند، اما شین هه سان و آن بو هیون هستند که واقعاً به عنوان بازیگران اصلی می‌درخشند. هه سان بدون زحمت شخصیت عجیب و در عین حال دوست‌داشتنی جی اوم را زنده می‌کند و جذابیت انکارناپذیر و لمس آسیب‌پذیری کاراکترش را به بیننده القا می‌کند. تصویر او در قسمت 3، جایی که او در تخیل خود آرزوی آغوش مادرش را دارد، به سادگی مسحورکننده و تحسین‌کننده است. همچنین آن بوهیون بر نگرانی‌های اولیه غلبه می‌کند تا بتواند سو ها را با عمق قابل توجهی به تصویر بکشد. او بی‌عیب و نقص ناامنی‌های سو ها و تلاش مداومش برای سرپا ماندن را به تصویر می‌کشد و ما را مشتاق می‌کند تا شاهد تصویر او از ترن هوایی عاطفی پیش رو باشیم. این دو بازیگر واقعاً شخصیت‌های خود را در نمایش غیرقابل جایگزین می‌کنند و بینندگان را در هر مرحله مجذوب خود می‌کنند.

تعداد قسمت های سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت 12 اپیزود و ژانر سریال See You in My 19th Life 2023 نیز فانتزی و عاشقانه است. ماجراهای درام به سرعت به جلو می‌رود و ترکیبی متعادل از کمدی رمانتیک و عناصر دراماتیک را حفظ می‌کند. جی اوم از همان ابتدا جسورانه به سمت سو ها حرکت کرد و سو ها علی‌رغم رفتار سردش، در موارد مختلف جذب جذابیت‌های جی اوم شد. اگرچه زمان برد تا قلب آنها به طور کامل شکوفا شود و عاشقانه‌ای شیرین را آغاز کنند، اما درام به حقیقت حادثه‌ای که جانِ جو وون را گرفت و دلایل تناسخ‌های مکرر جی اوم می‌پردازد و با تماشای قسمت‌های بعدی سریال، می‌توانید انتظار داشته باشید که داستان‌های زیادی باز شوند و هیچ پایانی برایشان باقی نماند.

احتمالا پایان سریال See You in My 19th Life 2023 یکی از زیباترین بخش‌های این درام است. جی اوم پس از قرن‌ها زندگی و تحمل انواع سختی‌ها و دردها، با اعتماد به خانواده‌ای که کنارش هستند، تصمیم می‌گیرد به این تناسخ‌ها پایان دهد و همه چیز را فراموش کند، درحالی که سوها به او اطمینان می‌دهد که دوباره او را عاشق خودش کند و همیشه کنار او بماند. این یکی از زیباترین سناریوهای ممکن برای یک درام فانتزی بود و توانست رضایت مخاطبین را بدست آورد و به سریالی به یادماندنی برای همه تبدیل شود. نمرات سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت در سایت آی‌ام‌دی‌بی 7.8 از 10 و در سایت مای دراما لیست 8.5 از 10 است.

سخن آخر

با بررسی و نقد سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت همراهتان بودیم. دختر جوانی به نام بان جی اوم (های سان شین) متوجه می‌شود که توانایی به یاد آوردن زندگی‌های قبلی خود را دارد. بین 8 تا 12 سالگی، او می‌تواند به یاد بیاورد که در زندگی‌های گذشته چه کسی بوده و چه چیزی را پشت سر گذاشته است. جی اوم در هجدهمین زندگی‌اش با پسری آشنا شد که در میان زندگی حوصله سر برش باعث هیجانش بود. اما بخاطر یک حادثه جانش را از دست داد. اکنون، در نوزدهمین زندگی‌اش، مصمم است که دوباره آن پسر را ملاقات کند. آیا او راه خود را پیدا خواهد کرد؟ چگونه به او توضیح خواهد داد که آن‌ها قبلاً یکدیگر را می‌ شناختند؟ با دانلود سریال See You in My 19th Life 2023 می‌توانید از درامی فانتزی و رمانتیک با داستانی عاطفی و به یادماندنی لذت ببرید. اگر این درام را تماشا کرده‌اید می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا در میان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو