معرفی سریال فروشگاه آیدل (Boss-dol Mart)؛ همکاری شیومین و هیونگ وون در پروژه مشترک

معرفی سریال فروشگاه آیدل (Boss-dol Mart)؛ همکاری شیومین و هیونگ وون در پروژه مشترک


منبع: پلازا

4

1402/7/23

10:22


معرفی سریال فروشگاه آیدل (Boss-dol Mart)؛ همکاری شیومین و هیونگ وون در پروژه مشترک

پخش سریال فروشگاه آیدل بدون شک اکسو ال ها و مونببه ها را حسابی هیجان‌زده کرده است. حالا که شیومین و هیونگ وون در سریال کره ای فروشگاه آیدل کنار هم بازی کرده‌اند، بیایید ببینیم در این درام چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. با معرفی سریال Boss-dol Mart 2023 همراه ما بمانید.

سریال فروشگاه آیدل اثری کمدی و 10 قسمتی است که با کارگردانی لی یو یون، نویسندگی جانگ کیونگ ریم و تهیه کنندگی اوه هوان مین ساخته شده است. این سریال داستان اعضای سابق یک گروه کی پاپ را روایت می‌کند که 5 سال پس از انحلال گرد هم می‌آیند تا یک مینی‌مارکت را با هم مدیریت کنند و با دنیای واقعی و داستان‌های زیادی در این مارت روبه‌رو می‌شوند. با بررسی سریال فروشگاه آیدل همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال فروشگاه آیدل

خلاصه سریال کره ای فروشگاه آیدل درباره اعضای گروهی به نام Thunder Boys است که بخاطر دلایلی دیسبند شده‌اند و هر کدام در 5 سال گذشته زندگی خودشان را در مسیری متفاوت گذرانده‌اند. این گروه پنج نفره شامل چوی هو رانگ لیدر گروه، شین ته هو دنسر اصلی گروه، جو یی جون رپر گروه، یون یانگ مین ووکالیست اصلی گروه و یون سانگ وو فوق محبوب است. آن‌ها متوجه می‌شوند که یک مارکت به نام بورام بصورت اشتراکی متعلق به آن‌ها است و باید مسئولیت این سوپرمارکت مشکل‌ساز را بر عهده بگیرند.

پسرها که هرگز چیزی جز آیدول بودن را بلد نبوده‌اند، به‌طور ناگهانی باید یاد بگیرند که چگونه انبارداری کنند، قفسه‌ها را روی هم بچینند، خرید انواع مشتری‌ها را مدیریت کنند، گوشت خرد کردن و یا ماهی تمیز کنند! آیا آن‌ها می‌توانند ماجراهای این سوپرمارکت را به یک داستان موفقیت آمیز تبدیل کنند و در حالی که در آناین شغل مشغول هستند حرفه موسیقی خود را دوباره شروع کنند؟

بازیگران سریال فروشگاه آیدل

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای فروشگاه آیدل آشنا شویم.

لی شین یونگ در نقش چوی هو رانگ

لی شین یونگ متولد 24 ژانویه 1998 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Crash Landing on You 2019″، سریال ” How to Buy a Friend 2020″، سریال “Rookie Cops 2022″ و سریال ” Dr. Romantic 3 2023″ حضور دارد.

شیومین در نقش شین ته هو

شیومین عضو گروه EXO و متولد 26 مارس 1990 است. او پیش از حضور در سریال فروشگاه آیدل، در فیلم سینمایی “Seondal: The Man Who Sells the River 2016” نیز بازی کرده است.

چوی جونگ وون در نقش اوه یه ریم در سریال کره ای فروشگاه آیدل

چوی جونگ وون متولد 2001 است. این هنرمند در سریال “The Empire 2022” و فیلم “Moving On 2020” نیز نقش آفرینی کرده است.

هیونگ وون در نقش جو یی جون در سریال فروشگاه آیدل

هیونگ وون عضو گروه Monsta x و متولد 6 ژانویه 1994 است. هیونگوون در قسمت اول سریال “Oh! Young-Sim 2023” و فیلم “Please Find Her 2017” نیز حضور دارد.

لی سه اون در نقش یون سانگ وو در سریال Boss-dol Mart

لی سه اون متولد 27 نوامبر 1995 است. سه اون را می‌توانید در سریال “light on Light on Me 2021” و سریال “Dae Jang Geum Is Watching 2018” دنبال کنید.

چوی وون میونگ در نقش اون یونگ مین در سریال فروشگاه آیدل

چوی وون میونگ متولد 6 ژانویه 1994 است. وون میونگ پیش از این در سریال ” Strong Girl Bong-Soon 2017″، سریال “Wok of Love 2018” و سریال “The Fabulous 2022” بازی کرده است.

بررسی و نقد سریال Boss-dol Mart

این سریال کمدی حول محور یک گروه به نام «پسرهای تندر» می‌چرخد که بر اثر یک تصادف، گروه 6 نفره‌شان منحل می‌شود. آن‌ها سپس به‌طور غیرمنتظره‌ای به جای دریافت هزینه‌های تبلیغاتی پرداخت‌نشده‌شان، مارکتی به اسم بورام را که در معرض ورشکستگی است، به‌دست می‌آورند. هنگامی که بالاخره دوباره با هم متحد می‌شوند، این بار تلاش می‌کنند تا بجای فروختن این فروشگاه غرق در بدهی، سوپرمارکتشان را احیا کنند و بدهی هایش را پرداخت کنند. همانطور که می‌توان انتظار داشت، سریال کره ای فروشگاه آیدل اتحاد مجدد و تلاش‌های ناکارآمد سلبریتی‌های سابق را برای کنار آمدن با فصل جدید زندگی‌شان به تصویر می‌کشد. دنیایی که در آن زندگی واقعی و به دور از شهرتشان را به ما نشان می‌دهد.

خبر ساخته شدن سریال Boss-dol Mart برای اکسو ال ها (EXO-L نام طرفداران گروه EXO) و مونببه ها (Monbebe نام طرفداران Monsta X) کاملا خوشحال کننده و مسرت بخش بود. بازی‌ها بسیار خوب است. درست است که با سریالی شگفت انگیز یا پیچیده رو به رو نیستیم و ژانر سریال کره ای فروشگاه آیدل کمدی است. اما برای گذراندن اوقات فراغت درامی سرگرم کننده با شخصیت‌های دلگرم کننده است. تماشای آن لذت بخش است، زیرا این خواننده‌های کی پاپ هستند که در ماجراهای سریال رو به جلو پیش می‌روند و از آنجایی که اتفاقات پیش آمده خیلی جدی نیست، همه چیز را بهتر هم می‌کند. چون طرفداران طاقت دیدن ماجراهای درام و سنگین را درحالی که شیومین و هیونگ وون روی پرده هستند نخواهند داشت و کمدی بودن سریال در اصل یک هدیه به طرفداران آن‌ها است.

برخی ضربات احساسی وجود دارد که به احتمال زیاد اتفاق می‌افتد، بنابراین ممکن است نقطه ضعف‌های کمی وجود داشته باشد. بنابراین به طور کلی این درام آسان است و به نظر طولانی نیست. داستان و صحنه‌ها به خوبی جریان دارد و همچنین سریال Boss-dol Mart بسیار خنده دار است. ماجرای عاشقانه چیزی است که به طور طبیعی اتفاق می‌افتد و برای توسعه شخصیت‌ها وجود دارد. این محیط برای سناریوهای خنده‌دار عالی است و می‌توانیم خودمان را در تمام طول راه سرگرم ببینیم.

در اواخر یک شب، تصادفی در بورام مارکت در یک محله مسکونی رخ می‌دهد که باعث ملاقات مجدد اعضای سابق گروه تاندر یعنی هورانگ و ته هو در یک ایستگاه پلیس، پس از پنج سال بی‌خبری می‌شود. پس از اینکه از طریق مدیر عامل سابق آژانس خود متوجه می‌شوند که بورام مارت در واقع دارایی آن‌هاست، همه اعضای گروه را خبر می کنند تا برای فروش ان تصمیم بگیرند. لذت اولیه مالکیت سوپرمارکت کوتاه مدت است زیرا اعضا به طور غیرمنتظره‌ای مدیریت کسب و کار سوپرمارکت را آغاز می‌کنند درحالی که نه از قیمت چیزی اطلاع دارند و نه حتی می‌توانند با دستگاه پرداخت کار کنند.

با شروع همکاری در بورام مارکت، چوی هو رانگ (لی شین یانگ) که رهبر گروه بود، رئیس فروشگاه می‌شود. او فرد آرامی است که زیاد صحبت نمی‌کند، اما به اعضای خود اهمیت زیادی می‌دهد.شین ته هو (شیومین) رقصنده اصلی گروه بود و اکنون به عنوان صندوقدار کار می‌کند. او فردی سرزنده با قلبی مهربان و امیدوار است. جو یی جون (هیونگ وون) خواننده رپ این گروه بود و در بخش فروش ماهی کار می‌کند. او در 5 سال گذشته در زمینه فشن و مد کار کرده است، هرچند موفقیت چندانی نداشته است.

اون یونگ مین (چوی وون میونگ) خواننده گروه بود و در بخش فروش گوشت کار می‌کند. او همیشه بین 4 عضو دیگر با شخصیت‌های منحصر به فردشان واسطه می‌شود و صلح را برقرار می‌کند. یون سانگ وو (لی سه اون) کوچکترین و محبوب ترین عضو گروه بود و با وجود اینکه در بورام مارت تمام تلاش خود را می‌کند، اما هنوز هم می‌خواهد روی صحنه اجرا کند و رویای خود را ادامه دهد. علاوه بر آنها، اوه یه ریم (چوی جونگ وون) به صورت پاره وقت در فروشگاه کار می‌کند. او در 7 سال گذشته در آنجا کار کرده است و به پسران کمک می کند تا بورام مارت را اداره کنند. در همین حال، جی نا (کیم شا نا) یکی از اعضای محبوب ترین گروه های کی پاپ است که داستانی را با پسران تندر دارد.

اعضایی که یک شبه صاحب بورام مارت شده‌اند، مشغول آشکار کردن رویاهای خود هستند. پس از درگیری‌ها بر سر مارت، آن‌ها در نهایت تصمیم به برگزاری یک فروش پایانی می‌گیرند. فروش سیب زمینی شیرین و کار تیمی خواننده های سابق می‌درخشد و فروش پایانی موفقیت آمیزتر از حد انتظار می‌شود. با این حال، یک مرد نقابدار ناشناس مخفیانه مراقب آن‌ها است! حالا با اطمینان کسب‌وکار خود را شروع می‌کنند، اما تامین‌کنندگان عمده‌فروشی خواستار پرداخت‌های اعتباری می‌شوند و اعضا شروع به درگیری بر سر مسائل مختلف می‌کنند. هو رانگ که از این موضوع ناراحت است، با قرض گرفتن پول برای محافظت از مارت تصمیم بزرگی می‌گیرد. در همین حال، یی جون، با سانگ وو، عهد می‌بندد که مزیت منحصر به فرد بورام مارت را بیابد و سعی می‌کند مخفیانه وارد بازار رقیب، جین سونگ مارت شود.

در ادامه داستان سریال Boss-dol Mart ، هو رانگ با دریافت راهنمایی از یه ریم، یک کارگر نیمه وقت کهنه کار 7 ساله در مارت، شروع به فکر کردن در مورد عملکرد فروشگاهشان می‌کند. در همین حال، در حالی که سانگ وو به طور مخفیانه در یک بازار رقابتی کار می‌کند، وقتی مشتری ها او را می‌شناسد، دچار آشفتگی می‌شود. از سوی دیگر، با نزدیک شدن به بازگشایی مارت، هو رانگ و ته هو که در مورد اقلام تبلیغاتی فکر می‌کردند، تصمیم می‌گیرند غرور خود را کنار بگذارند و به ایستگاه پخش برگردند که در روزهای شهرت خود در آنجا کار می‌کردند.

تعداد قسمت های سریال فروشگاه آیدل 10 اپیزود است. نمرات سریال کره ای فروشگاه آیدل در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.5 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 7.8 از 10 است. با دانلود سریال Boss-dol Mart 2023 می‌توانید از تماشای هیونگ وون و شیومین در نقش‌های بانمک حسابی لذت ببرید.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال فروشگاه آیدل همراهتان بودیم. شما این سریال را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ فکر می‌کنید انتهای ماجرای این آیدول های سابق در سریال کره ای فروشگاه آیدل به کجا ختم خواهد شد؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر هرماه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو