همه چیز درباره سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز (The Uncanny Counter)

همه چیز درباره سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز (The Uncanny Counter)


منبع: پلازا

2

1402/5/27

21:22


همه چیز درباره سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز (The Uncanny Counter)

سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز یک درام ابرقهرمانی پر از اکشن، طنز، لحظات تاثیرگذار و شخصیت‌های رنگارنگ است. در این مقاله قصد داریم فصل اول و دوم این سریال محبوب را بررسی کنیم. با معرفی سریال The Uncanny Counter 2023 همراه ما بمانید.

پس از انتشار فصل اول سریال شکارچیان شگفت انگیز در تاریخ 28 نوامبر 2020 (8 آذر 1399)، این درام اکشن و هیجان‌انگیز با داستان ابرقهرمانی و متفاوت خود توانست بالاترین رتبه بیننده را از تاریخ آغاز به کار شبکه OCN از آن خود کند و همچنین در لیست رتبه‌های برتر سریال‌های کره‌ای نتفلیکس قرار گیرد و همه بینندگان داخلی و بین‌المللی را مجذوب خود کند. این سریال توسط یو سون دونگ (Yoo Seon Dong) کارگردانی شده و توسط یو جی نا (Yeo Ji Na) به تحریر درآمده است. حالا که فصل دوم سریال The Uncanny Counter 2023 با داستانی گیرا، بازیگران بااستعداد و سکانس‌های اکشن بصری جذاب، دوباره تبدیل به یک مبحث داغ و محبوب شده، تصمیم گرفتیم این سریال را با جزئیات بیشتر به شما معرفی کنیم. فصل دوم این درام از شبکه tvN درحال پخش است و زمان پخش فصل دوم سریال شکارچیان شگفت انگیز نیز از 13 آگوست 2023 (22 مرداد 1402) آغاز شده است. در ادامه با بررسی سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز

دانلود سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / معرفی سریال The Uncanny Counter 2023

در خلاصه سریال شکارچیان شگفت انگیز آمده‌است که: شکارچیان ارواح، تحت عنوان کارکنان یک نودل فروشی روی زمین کار می‌کنند. آن‌ها باید با ارواح شیطانی و قدرتمندی که برای جاودانه شدن از روح دیگر انسان‌ها تغذیه می‌کنند مبارزه کنند و از انسان‌ها در مقابل این موجودات بی‌رحم و قاتل محافظت کنند.

فصل اول سریال The Uncanny Counter ما را با شکارچیانی آشنا می‌کند که هر کدامشان قدرت‌ها، شخصیت‌ها و داستان‌های خاص خود را دارند. در فصل دوم شخصیت‌های جدیدی به درام اضافه می‌شوند و شکارچیان ما باید با شرورترین ارواح قدرتمند مقابله کنند.

بازیگران سریال شکارچیان شگفت انگیز

بیایید با تیم جذاب هنرپیشه های سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز آشنا شویم.

جو بیونگ کیو در نقش سو مون

بازیگران سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / دانلود سریال The Uncanny Counter 2023

جو بیونگ کیو متولد 23 آپریل 1996 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Hot Stove League 2020″، سریال “Arthdal Chronicles 2019” و سریال “SKY Castle 2018” نیز حضور دارد.

بیونگ کیو نقش سومون را برعهده دارد. او یک دانش آموز دبیرستانی و جوان‌ترین عضو تیم شکارچیان است. توانایی ویژه او فرا خواندن قلمرو قدرت است. اگرچه او در کودکی به دلیل یک تصادف رانندگی که منجر به کشته شدن پدر و مادرش شد، زندگی بسیار سختی را گذرانده و پای راستش نیز آسیب دیده و نمی‌تواند صاف راه برود، اما همچنان شاداب و مهربان و با انرژی است.

کیم سه جونگ در نقش دو ها نا

نقد سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / بازیگران سریال The Uncanny Counter 2023

کیم سه جونگ بازیگر، مدل و خواننده عضو گروه I.OI، متولد 28 آگوست 1996 است. این هنرمند در عناوین محبوب دیگری مانند سریال “Today’s Webtoon  2022″، سریال “Business Proposal  2022” و سریال “I Wanna Hear Your Song  2019” نیز بازی کرده است.

سه جونگ در سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز نقش هانا را بازی می‌کند. هانا بی‌تفاوت و سرد به نظر می‌رسد، اما در واقعیت از اصلی‌ترین اعضای گروه است. او می‌تواند ارواح شیطانی را از صدها کیلومتر دورتر احساس و شناسایی کند. علاوه بر این، وقتی کسی را لمس می‌کند، می‌تواند خاطرات طولانی مدت او را بخواند.

یو جون سانگ در نقش گا مو تاک

بررسی سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / معرفی سریال The Uncanny Counter 2023

یو جون سانگ متولد 28 نوامبر 1969 است. این بازیگر کهنه‌کار که از جوانی در موزیکال‌های معروف بسیاری نیز بازی کرده است را می‌توانید در آثاری مانند سریال “Alchemy of Souls 2022-2023″، سریال “Graceful Friends 2020” و سریال “Liver or Die 2019” نیز دنبال کنید.

در این درام نقش موتاک یک افسر پلیس سابق که توانایی ویژه او قدرت بدنی اوست را بازی می‌کند. موتاک 7 سال پیش تصادف کرد که باعث شد حافظه‌اش را از دست بدهد. اگرچه او رک و صریح به نظر می‌رسد، اما فردی دلسوز و درستکار است.

یوم هه ران در نقش چو ما اوک در سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز

سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / سریال The Uncanny Counter 2023

یوم هه ران متولد 30 اکتبر 1976 است. این هنرمند در آثار دیگری مانند سریال “The Glory  2022-2023″، سریال “Mystic Pop-up Bar 2020” و سریال “Chocolate 2019” نیز حضور دارد.

این بازیگر در نقش خانم چو، یک سرآشپز در رستوران نودل و قدیمی‌ترین عضو تیم شکارچیان بازی می‌کند. خانم چو با محبت مادرانه و دلسوزی، همیشه باعث دلگرمی گروه می‌شود و تنها عضوی است که قدرت شفابخشی دارد.

آن سوک هوان در نقش چوی جانگ مول در سریال The Uncanny Counter 2023

سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / سریال The Uncanny Counter 2023

آن سوک هوان متولد 1 نوامبر 1959 است. این بازیگر قدیمی از سال 1995 در فیلم و سریال‌های بسیاری نقش‌آفرینی کرده است. از آخرین آثاری که در آن‌ها حضور داشته است می‌توانیم به سریال “The All-Round Wife 2022″، سریال “Partners for Justice 2 2019” و سریال “Clean with Passion for Now 2018” اشاره کنیم.

آن سوک هوان در سریال The Uncanny Counter 2023 نقش جانگ مول اولین شکارچی ارواح شیطانی در کره را بازی می‌کند که اکنون مدیر عامل یک گروه تجاری موفق است. اگرچه او از حضور فعال در مبارزه با ارواح بازنشسته شده است، اما همچنان مسئول مدیریت امور مالی شکارچی‌ها است و به طور غیرمستقیم به آن‌ها کمک می‌کند.

یو این سو در نقش نا جوگ بونگ در سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز

بازیگران سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / دانلود سریال The Uncanny Counter 2023

یو این سو متولد 25 مارس 1998 است. این بازیگر با بازی در سریال “All of Us Are Dead  2022” حسابی مورد ستایش قرار گرفت و شناخته شد. او در آثار دیگری مانند سریال “The Good Bad Mother 2023” و سریال “At a Distance, Spring Is Green  2021” نیز بازی کرده است.

یو این سو در فصل دوم سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز به تیم شکارچیان می‌پیوندد. قدرت منحصر به فرد او قدرت بویایی‌اش است. او می‌تواند از فرسخ‌ها دورتر بوی ارواح شیطانی را حس کند.

کانگ کی یونگ در نقش پیل گوانگ در سریال The Uncanny Counter 2023

داستان سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / نقد سریال The Uncanny Counter 2023

کانگ کی یونگ متولد 14 اکتبر 1983 است. کی یونگ در درام‌های بسیار دیگری مانند سریال “Extraordinary Attorney Woo 2022″، سریال “At Eighteen 2019” و سریال “What’s Wrong with Secretary Kim 2018” نیز حضور دارد.

کانگ کی یونگ نیز در سریال The Uncanny Counter 2023 به تیم بازیگران این درام می‌پیوندد. او روح شیطانی قدرتمندی است که بخاطر بلعیدن قدرت یک شکارچی، قدرتمندتر از قبل شده و هدفش مبارزه و گرفتن قدرت سو مون است تا تبدیل به یک روح شیطانی شکست‌ناپذیر شود.

بررسی و نقد سریال The Uncanny Counter 2023

بهترین بخش درباره سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز این است که شخصیت‌های اصلی ما ابرقهرمانان بدون نقص و شکست‌ناپذیر نیستند. اینطور نیست که یک شبه قدرتمند شوند و همه‌چز قابل پیش‌بینی باشد. شما در طول این درام شاهد رشد قدرت آن‌ها و تلاششان برای محافظت از همه هستید. شما آن‌ها را تماشا می‌کنید که برای کنترل قدرت خود به سختی تمرین می‌کنند. شما شاهد تلاش آنها برای مقابله با ترس‌هایشان هستید. گاهی شکست آن‌ها را می بینید و ناامید می‌شوید. گاهی پیروزیشان را می‌بینید و احساس شعف می‌کنید. هر کدام از این شکارچیان مبارزات فعلی خود را دارند که باید بر آن‌ها غلبه کنند و زخم‌هایی از گذشته را می‌بینید که برای التیام یافتن نیاز به گذر زمان دارند. شما نیز در کنار هر شخصیت رشد می‌کنید و می‌بینید که کم‌کم آن‌ها را بیشتر از هر کاراکتری در یک درام کره‌ای دوست دارید.

شکار اروح شیطانی از دنیای انسان‌ها پنهان است. بنابراین، شکارچیان ما هنگامی که با ارواح شیطانی مبارزه نمی‌کنند، به عنوان کارکنان یک نودل فروشی در رستوران Eonni Noodle کار می‌کنند. با این حال، این غذاخوری کوچک و ساده واقعی است و نودل‌ها خوشمزه هستند! رستوران نودل آن‌ها در شهر بسیار معروف است. هر روز صف‌های طولانی با مردمی وجود دارد که صبورانه ایستاده‌اند و منتظر طعم نودل‌های خانگی خوشمزه خود هستند که توسط سرآشپز معروف خانم چو و دستیارش مو تاک به عنوان دستیار آشپزخانه پخته شده است. در همین حال، تنها گارسن آن‌ها، هانا مشغول دویدن در اطراف و گرفتن سفارشات است. جوان‌ترین شکارچی ما یعنی سومون، هنوز یک دانش‌آموز دبیرستانی است و همچنین به عنوان یک گارسن پاره وقت کمک می‌کند. او یک نوجوان معمولی است که دوست دارد با بهترین دوستان قدیمی خود وونگ مین (کیم یون سو) و جو یون (لی جی وون) معاشرت کند.

سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / سریال The Uncanny Counter 2023

ماجراهای اصلی سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز زمانی آغاز می‌شود که هانا حضور و فعالیت ارواح شیطانی را حس می‌کند. او می‌تواند حدس بزند که این روح دارای چه سطحی است و در اطرافش چه می‌گذرد. سطح هر روح شیطانی از 1 تا 4 طبقه‌بندی شده است. سطح 1 معمولاً آسان است و یک شکارچی به تنهایی می‌تواند بر آن غلبه کند. روح شیطانی میزبان انسانی می‌شود که مرتکب قتل شده یا میل شدید به کشتن دارد. این شخص به ماشین کشنده روح شیطانی تبدیل می‌شود. سپس روح شیطانی ارواح قربانیان قتل را می‌بلعد. با هر بار مصرف، در نهایت سطح آن بالا می‌رود و قدرتمندتر می‌شود. میزبان‌های انسانی که در اختیار دارند نیز بیشتر منفور و بد هستند. ارواح شیطانی سطح 2 و بالاتر به بیش از یک شکارچی برای مبارزه با آن‌ها نیاز دارند.

هنگامی که شکارچیان در مجاورت جایی که روح شیطانی است قرار می‌گیرند، خواهند دید که قلمرو یونگ فعال شده است. این قلمرو مانند ستون‌های رنگارنگ نور است. یونگ قلمروی بین ساکنان زمین و مردگان است. برخی از ارواح مرده در یونگ کار می‌کنند. آن‌ها با شکارچیان همکاری می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا با ارواح شیطانی مبارزه کنند. هر شکارچی شریک یونگ خود را دارد: سو مون با وای جن (مون سوک)، مو تاک با گی ران (کیم سو را)، ها نا با وو شیک (یون یه جون) و خانم چو با سو هو (لی چان هیونگ). از آنجایی که ژانر سریال شکارچیان شگفت انگیز اکشن – هیجان‌انگیز و معمایی است، بیشتر سکانس‌های شکار نفس‌گیر و سرگرم‌کننده هستند.

شکارچی‌ها باید در قلمرو یونگ و زمان محدودی که ظاهر می‌شود کار کنند. قدرت آن‌ها در این محدوده به شدت چند برابر خواهد شد و نبرد با ارواح ساده‌تر می‌شود. پس از غلبه بر میزبان انسانی که توسط روح شیطانی تسخیر شده است، روح را به بیرون احضار کرده و به یونگ می‌فرستند تا مجازات شود. اگر هر انسانی بمیرد، شکارچی‌ها به عنوان عزرائیل عمل می‌کنند تا روح مرده را برای قضاوت بیشتر به یونگ بیاورند. اگر هر انسانی زنده بماند نیز خاطرات او را پاک می‌کنند. افراد شرور به برزخ فرستاده خواهند شد و قربانیان زخمی توسط خانم چو شفا خواهند یافت.

نکته دیگر درباره سریال The Uncanny Counter 2023 این است که هنگامی که آن‌ها تبدیل به شکارچی می‌شوند، قدرتشان سه برابر می‌شود، اما همچنان باید سلامت خود را حفظ کنند و آمادگی جسمانیشان را با ورزش منظم افزایش دهند. شکارچیان جاودانه نیستند و هیچ معجون جادویی برای به تاخیر انداختن پیری وجود ندارد. با وجود رویارویی با تمام کارهای خطرناک، آن‌ها می‌توانند به راحتی آسیب ببینند و طول عمر خود را کوتاه کنند. هنگامی که سو مون از وی جن پرسید “پس اگر قبول کنم تا یک شکارچی باشم، ممکن است حین انجام این کار بمیرم؟” وی جن جواب داد اگرچه قدرت بدنی تو چند برابر می‌شود و در حین انجام ماموریت توسط قلمرو یونگ محافظت می‌شوی، اما هنوز هم ممکن است در حین کار بمیری و جانت را از دست بدهی.

سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز / سریال The Uncanny Counter 2023

ابرقهرمانان بدون شک مورد علاقه همه هستند. این موجودات دلاور که با عزم فداکارانه برای محافظت و دفاع از دیگران همیشه ازخودگذشتگی می‌کنند، هرگز در جلب محبت بیننده‌ها شکست نمی‌خورند. اما قهرمانان واقعاً زمانی می‌درخشند که شرورانی برای مبارزه با آن‌ها وجود داشته باشند. و شروران فصل دوم سریال The Uncanny Counter 2023 آدم‌های بد معمولی نیستند. آن‌ها شروران نهایی هستند و مظهر بدی خالص هستند. آن‌ها بدون ذره‌ای رحم و انسانیت، بی دریغ مرتکب اعمال شیطانی می‌شوند. آن‌ها توانسته‌اند قدرتی بیشتر از همیشه به‌دست آورند و مقابله با آن‌ها ممکن است باعث آسیب‌های زیادی به شکارچیان ماجرای ما شود. فیلمنامه‌نویس برای جذاب‌تر کردن همه چیز، به طرز هوشمندانه‌ای این ارواح خبیث را به قدرت شکارچیان آغشته و از این طریق نبرد را مساوی کرده است که باعث لذت بیشتر تماشای این درام می‌شود.

چیزی که واقعاً این ارواح شیطانی را مورد علاقه طرفداران می‌کند، بازیگرانی هستند که نقش آن‌ها را بازی می‌کنند. کانگ کی یانگ، کیم هی را، و کیم هیون ووک برای این نقش‌ها طراحی شده‌اند. اجراهای ظریف، کاریزمای درخشان و فداکاری آن‌ها که منجر به دگرگونی‌های بصری خیره‌کننده‌ای شده، جایگاهی قابل قبول را برای آن‌ها به‌عنوان برخی از بزرگترین شخصیت‌های شرور سریال‌های کره‌ای به‌دست آورده است و همه جا در شبکه‌های اجتماعی بر سر زبان‌ها هستند.

به همین دلیل تماشای فصل دوم سریال شکارچیان شگفت‌انگیز بسیار هیجان‌انگیزتر و اعتیادآورتر از فصل اول آن است و با دانلود سریال The Uncanny Counter 2023 لحظات نفس‌گیرتری را تجربه خواهید کرد. نمرات سریال شکارچیان شگفت انگیز کره ای در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.1 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.8 از 10 است که این نشان‌دهنده میزان رضایت منتقدین و بیننده‌ها از این درام است.  در انتها باید بگوییم تعداد قسمت های سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز در فصل اول 16 اپیزود و در فصل دوم نیز 12 اپیزود است.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال شکارچیان شگفت انگیز کره ای همراهتان بودیم. سریال The Uncanny Counter یک درام ابرقهرمانی و اکشن است. مبارزه با ارواح شیطانی که جسم قاتلان را در اختیار خود دارند هیجان‌انگیز است. شکارچیان نه تنها باید از نظر ذهنی با ارواح شیطانی سر و کار داشته باشند، بلکه باید از نظر جسمی نیز با میزبانان انسانی برخورد کنند. شکارچیان ما هنوز هم انسان‌هایی با نقاط قوت و ضعف هستند که آن‌ها را در برخورد با شروران تحت تأثیر قرار می‌دهد. این چیزی است که این سریال را به طور قابل توجهی با دیگر درام‌های مبارزه با ارواح متفاوت می‌کند! شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ برای تماشای فصل دوم سریال The Uncanny Counter 2023 هیجان‌زده هستید؟ از ماجراهای فصل اول سریال کره ای شکارچیان شگفت انگیز بیشتر لذت بردید یا فصل دوم را بیشتر دوست دارید؟ فکر می‌کنید چه اتفاقی برای تیم شکارچیان ما خواهد افتاد؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و دیگر همراهان پلازا در میان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو