یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛جلوه منحصر‌به‌فرد آشپزخانه‌های امروزی

یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛جلوه منحصر‌به‌فرد آشپزخانه‌های امروزی


منبع: روزیاتو

1

1402/9/4

11:31


یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛جلوه منحصر‌به‌فرد آشپزخانه‌های امروزی

یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛جلوه منحصر‌به‌فرد آشپزخانه‌های امروزی

یخچال خانه شما می‌تواند جهانی از تازگی را در خود جای دهد و دروازه‌ای به طراوت و نشاط روزانه برای تمامی اعضای خانواده باشد. زمانی که مواد غذایی و خوراکی‌های خود را در فضایی هوشمند با بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته و عملکرد بهینه نگهداری می‌کنید، اولین گام در مسیر تجربه یک زندگی باکیفیت را برداشته‌اید.

یخچال سایدبای‌ساید RH65 سامسونگ با بهره‌گیری از قابلیت‌های پیشرفته‌ای از قبیل: All-Around Cooling، فضای Food Showcase، طراحی SpaceMax، موتور اینورتر دیجیتال، Power Cool و امکانات دیگر، همراه شما درراستای ارتقای سطح سلامتی و آسان‌تر شدن زندگی است.

یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛ جلوه منحصر‌به‌فرد آشپزخانه‌های امروزی

جلوه‌ای از طراحی مدرن

یخچال‌های سایدبای‌ساید RH65 سامسونگ از طراحی مینیمال و مدرن با روکشی از جنس استیل ضد‌زنگ بهره می‌برند تا به آشپزخانه و محیط زندگی شما نمایی باشکوه و زیبا بدهند. ظرافت ظاهری این مدل با استفاده از درب‌های مسطح یکدست و دستگیره‌های مخفی، به تکامل می‌رسد و نظم و هماهنگی ویژه‌ای به فضای اطراف می‌بخشد.

درب Food Showcase یا ویترین غذا، جست‌وجو و دسترسی به اقلام پرمصرف را برای شما آسان کرده است. این فضای همه‌کاره «یخچال در یخچال» با درب اصلی یکپارچه شده و از اتلاف سرما جلوگیری می‌کند. بدون اینکه درب یخچال را به‌طور کامل باز کنید، می‌توانید با کمک شوکیس به خوراکی‌ها و غذاهای موردنظر خود دسترسی داشته باشید.

یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛ جلوه منحصر‌به‌فرد آشپزخانه‌های امروزی

به‌منظور نصب آسان این یخچال‌ها در هر فضایی بدون نیاز به لوله‌کشی آب شهری و چالش‌های احتمالی آن، RH65 سامسونگ از یک مخزن آب داخلی بزرگ بهره می‌برد که منبع تغذیه آب‌ریز و یخ‌ساز دستگاه است. در نتیجه دیگر نیازی به فیلترهای مخصوص تصفیه آب نیست.

عملکرد برتر

مهم‌ترین قابلیت عملکردی یخچال سایدبای‌ساید RH65 سامسونگ، استفاده از فناوری خنک‌کننده همه‎جانبه (All-Around Cooling) برای گردش کامل هوای تازه درون محفظه‌هاست. با این روش، دیگر تمامی بخش‌های درون یخچال به یک اندازه خنک شده و هوای گرم یا سرد در یک گوشه جمع نمی‌شود تا به کیفیت مواد غذایی آسیب برساند. دریچه‌های تعبیه شده در سرتاسر بدنه، هوای سرد را به فضای قفسه‌ها می‌دمند تا در تمامی نقاط دما یکسان باقی بماند. با این روش، میوه‌ها و سبزیجات دچار یخ‌زدگی یا فساد نمی‌شوند.

یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛ جلوه منحصر‌به‌فرد آشپزخانه‌های امروزی

همچنین کمپرسور اینورتر دیجیتال به عملکرد بهینه این یخچال‌ها کمک شایانی می‌کند. این کمپرسورهای قدرتمند و بی‌صدا قادرند در چند سطح مختلف، سرعت خود را با دمای هوای درخواستی تنظیم کرده و تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند. بدین ترتیب، طول عمر دستگاه تا ۲۱ سال افزایش می‌یابد تا شما از خرید مجدد یخچال در کوتاه‌مدت بی‌نیاز شوید. به علاوه این کمپرسورها با ضمانت ۱۰ سال از سوی تولیدکنندگان عرضه می‌شوند و دوام بیشتری نسبت به گذشته دارند.

فناوری منحصر به‌فرد دیگری که در یخچال‌های RH65 سامسونگ از آن استفاده شده، طراحی بدنه SpaceMax است. فضای داخلی این یخچال‌ها به نوعی طراحی و چیدمان شده تا بدون افزایش ابعاد خارجی، فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. ظرفیت این مدل‌ها به ۶۱۷ لیتر رسیده و همچنین از عایق با کارایی بالا کمک می‌گیرند تا جداره بدنه نازک‌تر شود. با این روش، بهره‌وری انرژی به میزان ایده‌آلی افزایش می‌یابد.

یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛ جلوه منحصر‌به‌فرد آشپزخانه‌های امروزی

هوشمندی بهینه

سامسونگ در طراحی یخچال‌های ساید‌بای‌ساید RH65 خود از فناوری Power Cool / Power Freeze برای خنک کردن و انجماد سریع استفاده کرده است. با کمک این فناوری، هر موقع که بخواهید می‌توانید گزینه مربوطه را انتخاب کرده و محتویات یخچال و فریزر خود را به درجه دلخواه‌تان برسانید. Power Cool، فناوری خنک کردن محفظه یخچال در زمان کوتاه به کمک دمیدن هوای سرد شدید است. در کنار آن، Power Freeze برای انجماد فوری اقلام داخل فریزر با استفاده از جریان هوای سرد به کار می‌رود.

در کنار این فناوری، یخ‌ساز خودکار تعبیه شده در درب یخچال، دائما یخ‌های قالبی تازه تولید کرده و در محفظه مخصوص نگهداری می‌کند تا همیشه بتوانید از خنکی دلپذیر آنها لذت ببرید.

برای اینکه طعم آب و خوراکی‌های داخل یخچال با بوی بد سایر غذاها خراب نشود، در یخچال‌های RH65 از فیلتر کربن فعال استفاده شده است. این فیلتر می‌تواند با عبور دادن جریان هوای داخل محفظه، ۹۹.۹% باکتری‌های محیط را از بین ببرد. بدین ترتیب، طعم محتویات داخل یخچال برای تازه و دلپذیر باقی می‌ماند.

برای کسانی که به دنبال یک یخچال شیک و هوشمند و جادار با عملکرد بهینه هستند، ساید‌بای‌سایدهای RH65 سامسونگ گزینه‌های ایده‌آلی به حساب می‌آیند. طراوت و تازگی خوراکی‌ها و مواد غذایی موردنیاز شما به بهترین شکل ممکن در این یخچال‌ها حفظ می‌شود تا زندگی سالم‌تر و باکیفیت‌تری را تجربه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو