بادی اسپلش ادامس خرسی، یک بوی خوشمزه و نوستالژیک

منبع: روزیاتو

2

1402/9/7

12:32


بادی اسپلش ادامس خرسی، یک بوی خوشمزه و نوستالژیک

بادی اسپلش ادامس خرسی، یک بوی خوشمزه و نوستالژیک

این روزها استفاده از بادی اسپلش راه خوبی برای ایجاد بوی خوب روی پوست بدن و هدیه دادن حس طراوت و تازگی به آن است. این محصول که در سال‌های اخیر به شهرت زیادی رسیده، تنوع بالایی هم دارد. یکی از معروف‌ترین محصولات موجود در بازار بادی اسپلش ادامس خرسی است. در ادامه پیرامون این محصول، ویژگی‌های اصلی و نکات مهم برای خرید آن خواهیم پرداخت.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش به یکی از محصولات مراقبتی و خوش‌بوکننده گفته می‌شود که در اصل نوعی پودر مایع در بطری اسپری بوده و از ترکیبات متعددی برخوردار است. در این محصولات از موادی نظیر انواع روغن‌ها، الکل، انواع عصاره‌های گیاهی، عطرهای طبیعی و … استفاده می‌شود. به دلیل وجود همین ترکیبات است که بعد از استفاده حس تازگی با بوی خوشی را به همراه دارد.

کاربرد بادی اسپلش چیست؟

در کل تمامی بادی ‌اسپلش‌ها از جمله مدل آدامس خرسی باعث خوشبو شدن پوست می‌شوند. همچنین در ترکیبات آن‌ها مقدار زیادی آب وجود دارد که برای آب‌رسانی و کمک به هیدراته کردن پوست کاربردی هستند. علاوه بر این موارد بوی این محصولات نیز بسیار سبک و ملایم بوده و برای افراد حساس به بوهای تند بسیار کاربردی است.

تفاوت بادی میست و بادی اسپلش

قبل از خرید بادی اسپلش آدامس خرسی، ممکن است فروشنده به شما پیشنهاد دهد که به‌ جای آن بادی میست بخرید؛ برای همین ضرورت دارد که تفاوت این دو را بدانید تا از نظر کارایی بهترین را برای خود انتخاب کنید. در یک دید کلی تفاوت این دو را در موارد زیر می‌توان خلاصه کرد:

عمر طولانی و دوام بیشتر

بعد از باز کردن درب بادی میست و بادی اسپلش هر دو برای مدت محدودی قابل‌استفاده هستند، با این‌ وجود به دلیل ترکیبات خاصی که در ساخت بادی اسپلش به‌ کار رفته از عمر طولانی‌تری برخوردار بوده و برای کسانی که به محصولی با ماندگاری بیشتر علاقه دارند انتخاب بهتری است.

 بوی خوش‌تر

در بادی میست اغلب از مواد آب‌رسان استفاده شده و برای همین بیشتر به‌ عنوان یک محصول مرطوب‌کننده پوست شناخته می‌شود. در مقابل به دلیل استفاده از رایحه‌های مختلف از بادی اسپلش بوی جذاب‌تری دارد و به ‌عنوان یک خوشبوکننده بدن قابل‌استفاده است.

ویژگی‌های بادی اسپلش آدامس خرسی

بادی اسپلش ادامس خرسی، یک بوی خوشمزه و نوستالژیک

اگر اهل گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی باشید، به‌ طور قطع می‌دانید که استفاده از بادی اسپلش آدامس خرسی چقدر طرفدار دارد. دلیل این محبوبت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • بوی خوش: همان‌طور که از نام این بادی‌ اسپلش مشخص است بوی نوستالژیک آدامس خوشمزه خرسی را دارد که موردپسند بسیاری از افراد خواهد بود.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن: این محصول در حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر عرضه می‌شود و قیمت مناسبی دارد. همین امر باعث شده تا عمر بیشتری داشته باشد و یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه بازار به شمار آید.
  • دارای شاین: این محصول جلوه شاین و درخشان ریزی روی پوست شما ایجاد می‌کند و برای همین یک انتخاب عالی برای استفاده قبل از مهمانی رفتن است.
  • ماندگاری بالا: علاوه بر اینکه دارای ماندگاری بالای بو است، پخش بوی بالایی هم دارد و یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره خواهد بود.

بهترین روش استفاده از بادی اسپلش آدامس خرسی

برای استفاده درست از این محصول که شرط ماندگاری بیشتر آن است، توجه به یک سری نکات مهم ضرورت دارد که عبارت‌اند از:

  • قبل از استفاده حتماً بطری بادی اسپلش را کمی تکان دهید.
  • بهترین زمان برای استفاده از این بادی اسپلش بعد از حمام و زمانی است که پوست شما به ‌صورت کامل تمیز باشد.
  • بهتر است که آن را کمی روی پوست مرطوب خود بزنید تا اثر بیشتری داشته باشد.
  • بهتر است حدود ۲۰ الی ۳۰ سانتی‌متر آن را از بدن خود فاصله دهید و به بخش‌های مختلف بدن بزنید.
  • بهترین جا برای استفاده از آن بازو، پا، شکم، پشت و آرنج است.
  • توصیه می‌شود که بعد از زدن بادی اسپلش روی پوست با دست آن را توزیع و پخش کنید تا موارد رطوبت‌رسان آن جذب پوست شما شود.
  • برای اینکه محصول شما بو و اثر خود را حفظ کند، بعد از استفاده درب آن را بسته و در مکانی دور از تابش مستقیم نور خورشید در مکانی خنک و خشک نگهداری کنید.

نکته: این بادی اسپلش دارای مواد حساسیت‌زا نیست؛ اما در صورتی ‌که بعد از استفاده حس کردید که پوست شما به آن حساسیت دارد، از ادامه مصرف خودداری کنید. البته امکان بروز این اتفاق بسیار کم بوده و برای افراد خیلی حساس ممکن است رخ دهد.

مزایای استفاده از بادی اسپلش آدامس خرسی

بادی اسپلش ادامس خرسی، یک بوی خوشمزه و نوستالژیک

اگر بادی اسپلش آدامس خرسی را برای استفاده انتخاب کرده‌اید، بهتر است با مزایای استفاده از آن هم آشنا شوید. فارغ از بوی خاص و نوستالژیک این محصول مزایای دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

کمک به شما برای حضور با عزت‌نفس در جمع

استفاده از بادی اسپلش آدامس خرسی باعث می‌شود تا در تمام طول روز بوی خوبی از شما به مشام برسد. استفاده از آن روی بدن تمیز و بعد از حمام باعث می‌شود مردم از نزدیک شدن به شما به خاطر بوی بدن متنفر نباشند. همچنین بوی خوب باعث می‌شود در طول روز سرحال باشید.

آب‌رسانی به پوست و جلوگیری از خشکی آن

برای بسیاری از ما این مشکل پیش آمده که پوست خسته و کدر به نظر برسد. این امر به دلیل کاهش رطوبت در سطح آن بوده و هیدراته نگه ‌داشتن با محصولاتی چون بادی اسپلش راهی برای جلوگیری از این عارضه است. در واقع استفاده از آن بعد از حمام که منافذ پوستی قدرت جذب بالایی دارند، کمک می‌کند تا پوست آب‌رسانی شود.

بدون ایجاد سردرد و آلرژی

برخی از افراد بعد از استفاده از محصولات عطری و ادکلن دچار سردرد می‌شوند که ناشی از آلرژی به چنین موادی است. میزان مواد عطری موجود در بادی اسپلش آدامس خرسی به حدی نیست که باعث شود دچار چنین سردردهای شدید و آلرژیکی شوید.

قیمت مناسب

یکی از مزایای خرید بادی اسپلش آدامس خرسی مقرون‌به‌صرفه بودن آن است. همان‌طور که قبلاً اشاره شد این محصول دارای حجم بالایی بوده و برای کسانی که به دنبال یک محصول خوشبوکننده با قیمت مناسب هستند که پول زیادی خرج خرید ادکلن نکنند بهترین انتخاب خواهد بود

سخن پایانی

پیندو امکان خرید یک بادی اسپلش جذاب آدامس خرسی را برای شما فراهم کرده است. می‌توانید محصولی باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. همچنین باید اشاره کرد که این محصول با تنوع قیمتی بالایی در سایت عرضه می‌شود تا بتوانید مقرون‌به‌صرفه‌ترین را برای خود بخرید و از بوی خوش بدن خود لذت ببرید. چنین محصولی به شما عزت‌نفس حضور در جمع را خواهد داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو