تماشا کنید: تصاویر رسمی گلکسی S24 لو رفت + مشخصات فنی

منبع: تکراتو

2

1402/9/11

10:19


در تصاویر رسمی گلکسی S24 که امروز منتشر شده، می توان طراحی جدید این محصولات را مشاهده کرد. این تصاویر همچنین اطلاعات فنی بیشتری از گوشی‌های سامسونگ را نیز ارائه می دهند.

تماشا کنید: تصاویر رسمی گلکسی S24 لو رفت + مشخصات فنی

در تصاویر رسمی گلکسی S24 که امروز منتشر شده، می توان طراحی جدید این محصولات را مشاهده کرد. این تصاویر همچنین اطلاعات فنی بیشتری از گوشی‌های سامسونگ را نیز ارائه می دهند.

با نزدیک شدن به زمان معرفی سری گلکسی  S24، گزارش‌های بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شوند. در گزارش امروز، اطلاعات و تصاویر زیادی از سری گلکسی S24 منتشر شده است که به ما اطلاعاتی در مورد مشخصات این محصولات ارائه می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر رسمی گلکسی S24 تماشا کنید

وب‌سایت Windows Report تصاویر رسمی گلکسی S24 اولترا منتشر کرده است که با گزارش‌های قبلی همخوانی دارند. این تصاویر نشان می‌دهند که دستگاه دارای زوایا و تیزی بیشتری است ، اما از نظر طراحی تفاوت خاصی نسبت به مدل‌های قبلی ندارد.

گزارش امروز نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در گوشی هوشمند گلکسی S24 از تکنولوژی هوش مصنوعی برای ترجمه فوری پیام‌ها استفاده کند. این شرکت قبلا درخواست ثبت نام تجاری AI Phone را برای استفاده‌ی احتمالی در گوشی‌های آینده خود داشته است.

تصاویر رسمی گلکسی S24

تصاویر رسمی گلکسی S24

گلکسی S24 اولترا به احتمال زیاد در چهار رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها شامل مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، بنفش تیتانیومی و زرد تیتانیومی هستند. از نام این نسخه‌ها می‌توان فهمید که تیتانیوم نقش اساسی در طراحی این مدل اولترا دارد و از این مواد در فریم محصول استفاده شده است.

گلکسی S24 اولترا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند. این گوشی احتمالاً از محفظه بخار (VC) بهره خواهد برد که نسبت به نسل قبلی 1.9 برابر بزرگ‌تر شده است.

از طرف دیگر، گفته شده که گلکسی S24 و S24 پلاس نیز با رنگ‌های مشابه مدل اولترا به بازار عرضه خواهند آمد، که این رنگ‌ها شامل مشکی، خاکستری، بنفش و زرد می‌شود اما آن‌ها بدون تیتانیوم عرضه خواهند شد. این محصولات احتمالاً از آلومینیوم برای فریم خود استفاده خواهند کرد.

تصاویر رسمی گلکسی S24

به گزارش امروز، گلکسی S24 اولترا یک گوشی هوشمند با مشخصات فنی بسیار برجسته است. این گوشی دارای یک نمایشگر 6.8 اینچی +QHD با نرخ نوسازی 120 هرتز است که تجربه تماشای ویدیوها و بازی‌های رزولوشن بالا را فراهم می‌کند. همچنین، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و دوربین عقب چهارگانه شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، 200 مگاپیکسلی اصلی، 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو (3x) و 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو (5x) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین، گوشی گلکسی S24 اولترا دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که امکان استفاده طولانی مدت از دستگاه را به کاربران می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلوتوث 5.3 و وای‌فای 7 اشاره کرد که ارتباطات بی‌سیم با سرعت بالا را فراهم می‌کنند.

گلکسی S24 احتمالاً از یک نمایشگر 6.2 اینچی +FHD بهره می‌برد و دارای یک سیستم دوربین عقب سه‌گانه است که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض ، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی (3x) است. احتمالاً این گوشی با چیپست Exynos 2400 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و همچنین از وای فای 6E پشتیبانی خواهد کرد.

تصاویر رسمی گلکسی S24

تصاویر رسمی گلکسی S24

گوشی Galaxy S24 Plus به نظر می‌رسد که دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با کیفیت +QHD خواهد بود و از سه دوربین با سنسورهای 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، 50 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو استفاده می‌کند. توان باتری این گوشی احتمالاً 4900 میلی‌آمپرساعت و نسخه‌ی معمولی آن دارای باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

در گزارش Android Authority که اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را نشان می‌دهد، آمده که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S24 از مودم کوالکام با قابلیت Smart Transit استفاده خواهند کرد. این اسناد هیچ اطلاعاتی در مورد مدل دقیق تراشه‌های استفاده شده در این گوشی‌ها ارائه نمی دهند، اما قابل انتظار است که این خانواده از تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تصاویر رسمی گلکسی S24 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو