انگشتر مناسب هر انگشت

منبع: روزیاتو

1

1402/9/25

15:30


انگشتر مناسب هر انگشت

انگشتر مناسب هر انگشت

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استفاده از انگشتر به عنوان یک جزء مهم از استایل و سبک افراد، تأثیر بسیار زیادی بر جلوه و زیبایی دستان شما دارد. اما انتخاب انگشتر باید با توجه به فرم و مدل دست و انگشت انجام شود تا زیبایی طبیعی دستان شما را به بهترین شکل نشان دهد. به عنوان مثال برای دست‌های کوچک و ظریف، انتخاب انگشترهای با حلقه نازک و سنگ‌های کوچک، جلوه زیبایی دستان شما را بهتر نشان می‌دهد. پس قبل از خرید انگشتر مناسب، باید قبل از در نظر گرفتن بودجه، فرم دست و شکل انگشت‌های خود را در نظر بگیرید. اصلاً نگران نباشید که مدل مناسب با انگشتان کوتاه خود را پیدا نکنید. در این مقاله یاد می‌گیریم که چگونه با توجه به طرح و شکل دست و انگشت‌هایمان بهترین انتخاب را داشته باشیم. همراه ما باشید.

انگشتر مناسب دست‌های کشیده و بلند

اگر دارای دست‌های کشیده و بلند هستید، به شما تبریک می‌گوییم. چون بیشتر انگشترهای طلا به انگشت‌های بلند و باریک می‌آیند، هنگام انتخاب انگشتر طلای زنانه برای انگشت‌های باریک و بلند، به راحتی می‌توان انگشتری مناسب را در میان تنوع انگشترهای موجود انتخاب کرد.

به انگشترهایی که دارای سنگ گرد و تراش پرنسسی هستند، توجه بیشتری داشته باشید. البته سنگ‌های مربعی شکل هم انتخاب خوبی هستند. انگشتر مناسب برای انگشت‌ خیلی بلند، انگشترهای ظریف بدون نگین درشت و کشیده است. یادتان باشد که در هنگام خرید حتماً رنگ نگین را هم مد نظر قرار دهید.

انگشتر مناسب هر انگشت

اگر دوست دارید کمی خاص‌تر باشید می‌توانید از انگشترهایی که حلقه پهن‌تری دارند، استفاده کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که خیلی دنبال خاص و عجیب بودن نروید؛ چون این‌طوری ممکن است بیشتر جلب توجه کنید. انگشترهایی با حلقه خیلی نازک یا دارای نگین‌های اشک مانند ممکن است انگشت را به طور نامتناسب جلوه دهند.

انگشتر مناسب انگشت کوتاه

اگر انگشت شما به نسبت کوتاه است، باید به شما بگوییم که انگشتر مناسب بری انگشت کوتاه، انگشتری است که دستان شما را کشیده و بلند نشان دهد. برای بلندتر دیده شدن انگشت‌هایتان، باید سراغ انگشترهایی بروید دارای سنگ‌های بیضی شکل، تخم مرغی شکل گلابی شکل دارند. اما اگر این شکل سنگ‌ها مورد پسند شما نیست، نگین‌ها و سنگ‌هایی شکل کشیده دارند مثل نگین‌های مستطیل شکل با اندازه متوسط هم انتخاب جذابی هستند.

اگر کلاً دوست ندارید، از انگشترهای نگین‌دار استفاده کنید. انگشترهای با حلقه‌های باریک و نازک با پهنای کم را به شما توصیه می‌کنیم. چون این انگشترها هم به کشیده‌تر شدن انگشتان کمک می‌کنند. نگین‌های کشیده انگشت‌ها را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. هم‌چنین می‌توانید از دو انگشتر در یک انگشت استفاده کنید. در پایان انگشتری که برای انگشتان کوتاه باید از آن دوری کنید، انگشتری با حلقه ضخیم یا انگشتری با نگین بزرگ مربعی شکل است.

انگشتر مناسب هر انگشت

انگشتر مناسب انگشت پهن

انتخاب انگشتر برای انگشتان ضخیم یا پهن یکی از سخت‌ترین نوع انتخاب‌هاست. چون که انتخاب انگشتر نامناسب می‌تواند انگشت شما را پهن‌تر نشان دهد. انتخاب انگشتر مناسب برای انگشت‌های پهن را می‌توانیم در چند اصل خلاصه کنیم.

  • اصل اول این است که برای جلوه بهتر و زیباتر نشان دادن انگشتتان، دنبال انگشتر باریک و ظریف باشید. اگر از نظر مالی مشکل ندارید، انگشترهای کمی سنگین با سنگ‌های کمی بزرگ و انگشترهای خوشه‌ای بسیار کاربردی هستند. اگر بودجه‌تان کم بود، خرید قسطی طلا گزینه مناسب برای شما خواهد بود. در ادامه چند اصل دیگر هم به شما معرفی خواهیم کرد:
  • اصل دوم: برای انگشتان بزرگ و چاق، از راه حل برجسته‌سازی استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از انگشترهای با طرح‌های هندسی استفاده کنید.
  • اصل سوم: از انتخاب انگشتر با حلقه‌های خیلی ضخیم و خیلی نازک شکل دوری کنید. چون انگشت را پهن‌تر نشان می‌دهند.
  • اصل چهارم: انگشترهایی با نگین پهن و بزرگِ بیضوی، تخم مرغی و مستطیلی بسیار مناسب انگشت‌های پهن هستند اما سنگ‌های مربعی جلوه زیبایی ندارند.
  • اصل پنجم: نگین‌های مثلثی و نامتقارن انگشت‌ها را نازک‌تر و کوچک‌تر نشان می‌دهد.

انگشتر مناسب دستان ظریف

با داشتن دستان ظریف، دست شما برای انتخاب هر انگشتری کاملا باز است. خوبی دیگر انگشتان ظریف این است که مجبور به خرید انگشترهای سنگین و گران‌قیمت نیستید و ساده‌ترین نگین‎ها هم جلوه خاصی به شما می‌دهند. انگشتر مناسب برای انگشت‌های ظریف و دستان کوچک، انگشتری است خودش هم ظریف باشد. حال اگر دارای نگین‌های کوچک گرد، برش پرنسسی، بیضوی یا قلبی شکل باشند هم، زیبایی آن دو چندان می‌شود. برای انگشتان کوچک و ظریف، از انتخاب انگشترهای طلا جدید زنانه که طرح‌های عجیب و غریبی دارند، دوری کنید. چون نه تنها زیبایی خاصی به دستان شما نمی‌بخشند، بلکه حالت عجیبی برای دستان شما ایجاد می‌کنند. اگر دست‌های شما معمولی ( نه خیلی ظریف و نه خیلی تپل) هست، می‌توانید انگشترهای درشت و پر جزئیات را انتخاب کنید. زیرا دستان شما را زیباتر می‌کند.

انگشتر مناسب دستان چاق

مشابه انگشتان پهن، انتخاب انگشتر برای دستان چاق هم باید با دقت بیشتری انجام شود. انگشترهای ظریف و باریک برای دستان چاق مناسب نیستند چون جلوه خاصی به دست نمی‌بخشند. در عوض انگشترهای بزرگ‌تر نگین‌دار، انگشترهای دارای طرح‌های هندسی و انگشترهای نگین الماس انتخاب‌های جذابی برای دست‌های تپل هستند.

معمولاً هنگامی که می‌خواهیم انگشتری را برای خود یا عزیزانمان خریداری کنیم، می‌توانیم آن را با دستبند مشابه ست کنیم. ست‌های دستبند و انگشتر در کنار هم به دستان ما جلوه‌ایی خاص و زیبا می‌بخشند.

انگشتر مناسب هر انگشت

سخن پایانی

در اینجا در مورد نکاتی صحبت کردیم که پیش از خرید انواع انگشتر طلا بهتر است رعایت کنید. البته از غیر مدل دست و انگشتان، به پارامترهایی چون رنگ پوست و سن هم توجه کنید. چرا که همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا انگشتر بیشترین جلوه و زیبایی را در دست شما داشته باشد. پس از اینکه متوجه شدید دقیقاً چه مدل‌ انگشترهایی با فرم دستان شما مناسب است، می‌توانید برای خرید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی ۱۰گلدگالری، با ارائه انواع مختلف زیورآلات طلا از جمله انگشتر طلا، سرویس و نیم‌ست با هر بودجه و سلیقه‌ای آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو