دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

85

1398/9/16

21:56


علاقه مندان به ساخت و ساز در دهه‌های تاریخی، می‌توانند بازی AstronTycoon2 Ritual را تجربه کرده و یک روستا را در زمین های مقدس ایجاد کنند. نیازهای روستاییان را برطرف کنید و همه‌ی زائرانی که برای بازدید می آیند را مورد لطف و مرحمت خود قرار دهید. منابع غذایی و رفاهی را به اندازه کافی برای شان آماده کنید و فراموش نکنید که با ایجاد بناهای یادبود بیشتر، میزان سرازیر شدن مردم به این روستا را افزایش دهید. مردم روستا را با این قابلیت بزرگ روستای خود تامین کنید و نگذارید که آن ها سختی بکشند. لباس و وسایل ساخته شده از چخماق را به آن ها بدهید و شهرت و منابع بیشتری برای آینده درخشان رویتا تهیه کنید. محراب ها و مبداهای سنگی را بیشتر کنید و فراموش نکنید که در صورت عصبانیت و ناراحت بودن اهالی روستا، آن‌ها دلیلی برای ماندن در کنار شما نخواهند داشت.

AstronTycoon2 Ritual PC-HOODLUM

دانلود-بازی-AstronTycoon2-Ritual

با تجارت قلع و مس در بازی AstronTycoon2 Ritual می توانید سنگ های بیشتری تولید کنید و از آن ها برای ساخت منابع یادبود باارزش استفاده کنید. از گاوها می توانید شیر و غذا تهیه کنید. تحقیقات نشان داده است که آیین های جدید، اجتماعات را گسترده تر می کنند و به همین منظور می توانید از ماه و ستاره و خورشید هم استفاده کنید. انواع جدیدی از ساختمان های مرتبط با هر آیین را در روستای خود ایجاد کنید و مهاجران جدیدتری را بپذیرید. تنوع آیتم ها در بازی مثال زدنی است و حتی می توانید توسط سه کشیش مخصوص در روستای خود، مراحل تحقیق و توسعه را سرعت بخشید و انگیزه لازم را برای ادامه کار کسب کنید. این زائران به شما پاداش و غنیمتی خواهند آورد و می توانید بدین صورت هزینه های خود را کنترل کنید و سودآوری بالایی داشته باشید. تجمع های عالی هم می توانند با شما همکاری کنند و همه ساله زائرانی را به صورت ثابت از جمع آن‌ها داشته باشید.

info

Build a village on hallowed grounds, in the year 2000 BC. Take care of the needs of the villagers and pilgrims that arrive to visit the holy place. Get enough food and other resources to run the village. Build monuments of various shapes from variouse stone types. Provide the villagers with clothing and tools made of flint, bone or bronze.

The game begins when the first shaman arrives on the hallowed land. Soon after, the first pilgrims will come. Expand your fame and resources for building other huts, altars and stone menhirs. If the villagers get angry or hungry, they will leave, so take care of their needs. Keep the villagers well fed, warm, relaxed and healthy. Produce jewelry and tools from a variety of materials and provide the villagers with clothing that keeps them warm.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: windows 7

Processor: 2.7 GHz single core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1GB GDDR3 (1600MHz)

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: min resolution 1366 × 768 px

سیستم پیشنهادی:

OS: windows 7, windows 10

Processor: 3.5 GHz quad-core (i5)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB GDDR5 (1600MHz)

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: min resolution 1 366 × 768 px

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual-HOODLUM با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو