راهنمای گام به گام خرید اکانت یوتیوب پریمیوم (Youtube Permium)

منبع: پلازا

1

1402/10/9

09:23


راهنمای گام به گام خرید اکانت یوتیوب پریمیوم (Youtube Permium)

آیا دوست دارید با خرید اکانت یوتیوب پریمیوم از امکانات ویژه این پلتفرم بزرگ و جهانی نهایت استفاده را داشته باشید؟ اشتراک پرمیوم این پلتفرم، امکانات حرفه‌ای و خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای نمونه با خرید این اشتراک شما می‌توانید به هزاران فیلم و سریال خارجی دسترسی پیدا کرده و به موسیقی‌های مورد علاقه خودبه صورت آفلاین گوش دهید!

پروسه خرید اشتراک پرمیوم یوتیوب در سراسر نقاط دنیا بسیار ساده و راحت است، اما در کشورهای تحریمی همچون ایران این عملیات برخی چالش‌ها و محدودیت‌ها را به همراه دارد. به همین ترتیب تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله از پلازا، بهترین راهکار خرید اکانت Youtube Permium را معرفی کنیم.

فهرست مطالب

خرید اکانت یوتیوب پریمیوم

راهنمای کامل خرید نسخه یوتیوب پریمیوم در ایران

نحوه خرید اکانت پریمیوم یوتیوب در ایران

مسئله‌ای که این روزها بین افراد علاقه‌مند به رسانه‌های اجتماعی به یک معضل و چالش بزرگ تبدیل شده است، عملیات خرید اکانت پرمیوم یوتیوب است. کاربران با IP ایرانی امکان خرید این اشتراک به صورت مستقیم را ندارند. اما خوشبختانه با روی کار آمدن برخی از ارگان‌ها و نهادهای معتبر ایرانی در حال حاضر ایرانیان می‌توانند با بهره‌گیری از خدمات این شرکت‌ها با پرداخت کمترین هزینه اشتراک YOUTUBE PERMIUM را خریداری کنند. منظور از شرکت‌ها و نهادهای واسط همان وب‌سایت‌های پرداخت ارزی است که در زمینه انجام انواع تراکنش‌های بین‌المللی از طریق درگاه‌های پرداخت خارجی مختلف را دارند.

آشنایی با ماهیت و امکانات یوتیوب پرمیوم

خرید اکانت یوتیوب پریمیوم بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که روزانه ساعاتی طولانی را در این پلتفرم مشغول به فعالیت هستند. منظور از یوتیوب پرمیوم همان اشتراکی از Youtube است که تمامی امکانات پولی و غیر رایگان را برای کاربران فعال می‌کند. در این نسخه از یوتیوب بزرگ‌ترین دغدغه و مشکل کاربران یعنی تبلیغات آزاردهنده برطرف شده است!

به عبارتی، در این نسخه شما هیچ گونه تبلیغات و محتوای زرد اضافی و مزاحمی را نخواهید دید. در واقع یوتیوب پرمیوم بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سرویس استریم ویدئو در دنیا است. با افزوده شدن این نسخه به پلتفرم یوتیوب، تعداد کاربران فعالیت در آن به میزان چندین برابر افزایش یافته است.

امکانات و ویژگی‌های اکانت Youtube Permium

نسخه پریمیوم یوتیوب امکانات بسیار گسترده‌تری نسبت به نسخه رایگان و دمو آن دارد. پس اگر دوست دارید وارد دنیای جدیدی از این سرویس استیم ویدئویی شوید پیشنهاد می‌کنیم که نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید.

  • پخش انواع موزیک و ویدئو به صورت آفلاین
  • پخش محتواهای صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت
  • قابلیت دانلود موسیقی‌ها و ذخیره کردن آن‌ها در نرم‌افزار پلی موسیقی
  • امکان پخش ویدئو در پس زمینه موبایل
  • تمدید اشتراک
  • قابلیت استفاده در تمامی پلتفرم‌ها اعم از اندروید، ios، mac و…
  • امکان تماشای انواع محتواهای ویدئویی روی تلویزیون هوشمند

مهم‌ترین مزایای خرید اکانت یوتیوب پریمیوم

مراحل خرید اکانت یویتوب پریمیوم در ایران

فرایند خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم در ایران بسیار ساده و راحت است.

با خرید اکانت یوتیوب پریمیوم نه تنها از شر تبلیغات مزاحم و متوالی خلاص می‌شوید، بلکه می‌توانید بدون هرگونه محدودیت خاصی به راحتی از امکانات این سرویس استفاده کنید. در ادامه برخی از بهترین و مهم‌ترین امکانات نسخه پولی یوتیوب را بررسی می‌کنیم.

  • بهره‌مند شدن از محتواهای اختصاصی: اولین و بزرگ‌ترین مزیت خرید نسخه پرمیوم یوتیوب دسترسی به برخی محتواهای اختصاصی است. این دسته از محتواها عموما توسط فریلنسرها و یوتیوبرهای حرفه‌ای تولید و منتشر می‌شوند که تنها برای مشترکین ویژه یوتیوب قابل دسترس و نمایش هستند.
  • دانلود تمامی ویدئوها: اگر شما هم به محتواهای ویدئویی یوتیوب علاقه خاصی دارید، با خرید نسخه پرمیوم آن می‌توانید به راحتی هر نوع محتوای ویدئویی را دانلود و به صورت آفلاین تماشا کنید.
  • حذف تبلیغات آزاردهنده: تبلیغات بخش عمده‌ای از نسخه رایگان یوتیوب را تشکیل می‌دهد. اما در نسخه پرمیوم و غیر رایگان هیچ اثری از این تبلیغات نیست!

انواع سرویس‌های یوتیوب نسخه پولی

هم‌زمان با خرید اکانت یوتیوب پرمیوم بهتر است با سایر سوریس‌های پولی این پلتفرم آشنا شوید. در واقع یوتیوب مجموعه‌ای از سرویس‌های مختلف است که هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند.

  • یوتیوب اصلی
  • یوتیوب پرمیوم
  • یوتیوب کیدز
  • یوتیوب اورجینالز
  • یوتیوب موزیک
  • یوتیوب تی وی

یوتیوب اصلی

بزرگ‌ترین سرویس استیم ویدئو در دنیا یوتیوب اصلی است. این پلتفرم شامل محتواهای تفریحی، ورزشی، بازی، موسیقی و هزاران نوع محتوای دیگر بوده و بیشترین میزان کاربر را نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی دارد.

یوتیوب پرمیوم

همان طور که در مطالب بالا به صورت مفصل توضیح دادیم، نسخه پریمیوم یوتیوب ویژگی‌های پرطرفدار و محبوبی همچون دسترسی نامحدود به موزیک و ویدئو و… دارد.

یوتیوب کیدز (Kids)

همان طور که از نام این سرویس پیداست، محتواهای مخصوص کودکان را به اشتراک می‌گذارد. سرویس یوتیوب کیدز از نظر محتوایی به صورت کامل حفاظت شده و برای سرگرم کردن کودکان بسیار مناسب است.

یوتیوب اورجینالز

در این سرویس تمامی محتواهای ویدئویی اختصاصی و ویژه منتشر می‌شوند. این محتواها شامل انواع مستندهای خاص و خصوصی، فیلم‌ها و سریال‌ها می‌شود.

یوتیوب تی وی (TV)

اگر دوست دارید از طریق یوتیوب به صورت رایگان به کانال‌های تلویزیونی محبوب دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم سرویس یوتیوب تی وی را خریداری کنید.

مراحل خرید اکانت یوتیوب پریمیوم

فرایند خرید نسخه پریمیوم یوتیوب در ایران، همان گونه که پیش تر اشاره کردیم به صورت مستقیم دشوار و سخت است. علت اصلی این امر مسدود بودن سرویس‌های پرداخت بین‌المللی برای ایرانیان است. برای نمونه درگاه‌های پرداختی همچون پی پال، مستر یا ویزا کارت در ایران تحریم بوده و کاربران برای استفاده از خدمات این سرویس‌ها باید از سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی کمک بگیرند. البته این روش علاوه بر زمان‌بر بودن هزینه‌های بیشتری را به دنبال دارد. در مقابل بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار برای خرید اکانت یوتیوب پریمیوم استفاده از خدمات مستقیم سایت‌های پرداخت ارزی است. این وب‌سایت‌ها در ازای دریافت کارمزدی معقول و منطقی صفر تا صد پروسه پرداخت هزینه اشتراک را انجام می‌دهند. مراحل خرید اشتراک پرمیوم یوتیوب عبارت است از:

  • ثبت نام در سایت
  • ایجاد حساب کاربری و ثبت درخواست
  • تکمیل فرم درخواست
  • پرداخت معادل ریالی هزینه اشتراک یوتیوب به علاوه هزینه کارمزد سایت

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی از رایج‌ترین سوالات مرتبط با خرید اکانت یوتیوب پریمیوم پاسخ دهیم.

آیا برای خرید اکانت یوتیوب پریمیوم به حساب کاربری لازم است؟

خیر، اما می‌توانید ادرس ایمیل خود را به سایت پرداخت ارزی ارسال کنید.

خیر، اما می‌توانید ادرس ایمیل خود را به سایت پرداخت ارزی ارسال کنید.

خیر، برای خرید این نسخه از یوتیوب نیازی به تغییر ریجن یا لوکیشن ایمیل نیست.

سخن پایانی

آیا تجربه کار با نسخه پریمیوم یوتیوب را داشته‌اید؟ اگر هیچ گونه ذهنیتی در مورد این نسخه از یوتیوب ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما فرصت یکبار حضور در این پلتفرم را برای خود ایجاد کنید؛ چراکه امکاناتی گسترده و منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورت داشتن هر گونه پرسش یا انتقاد در مورد این مطلب و خرید اکانت یوتیوب پریمیوم کافی است تا به بخش دیدگاه مراجعه فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو