بیوگرافی جنی خواننده مشهور گروه بلک پینک؛ درباره زندگی شخصی از موفقیت تا رابطه هایش

منبع: روزانه

1

1402/10/17

09:04


جنی یکی از مشهورترین اشخاص حال حاضر کره‌جنوبی است که در چند سال اخیر به موفقیت‌های زیادی رسیده است، او نه تنها در خوانندگی بلکه در مدلینگ نیز موفق بوده …

بیوگرافی جنی خواننده مشهور گروه بلک پینک؛ درباره زندگی شخصی از موفقیت تا رابطه هایش

جنی یکی از مشهورترین اشخاص حال حاضر کره‌جنوبی است که در چند سال اخیر به موفقیت‌های زیادی رسیده است، او نه تنها در خوانندگی بلکه در مدلینگ نیز موفق بوده است. ما امروز در سایت بزرگ روزانه زندگی شخصی و هنری او را زیر ذره‌بین خواهیم برد، پس تا انتها همراه سایت روزانه بمانید.

تولد و خانواده

تولد و خانواده

جنی کیم  در 16 ژانویه سال 1996 در سئول، کره جنوبی بدنیا آمد. جنی تنها فرزند خانواده بود و در یک خانواده به شدت ثروتمند بزرگ شد. پدرش مالک یک بیمارستان در شهر سئول بود و بسیار علاقه داشت تا جنی در زمینه تحصیلی و شغلی فرد موفقی باشد. مادرش نیز خانه‌دار بود.

مهاجرت به استرالیا تا نیوزلند

به تصمیم پدر و مادر جنی، این خانواده به خاطر پیشرفت در ابتدا به کشور استرالیا مهاجرت کرد. بعد از چند وقت اقامت  در این کشور، به دلیل بر طرف نشدن مشکل اقامت، این خانواده به کشور همسایه یعنی نیوزلند مهاجرت کرده و در آن جا ساکن شدند. جنی بیشتر دوران کودکی خود را در این کشور گذرانده و در آنجا به تحصیل پرداخت.

تحصیلات، مهاجرت به آمریکا، علاقه به دنس و رقص باله

تحصیلات ، مهاجرت به آمریکا، علاقه به دنس و رقص باله

جنی به دلیل هوش بالا همیشه شاگرد اول کلاس بود و به گفته خودش قصد داشت تا در آینده وکیل یا معلم شود. به همین دلیل پدرش با هزینه بسیار زیاد از 8 سالگی او را در مدارس شبانه روزی کشور نیوزلند ثبت نام کرد. او در این کشور به تحصیل پرداخت بعد ها پدر وی تصمیم گرفت جنی را برای تحصیل به آمریکا بفرستد.

جنی در 14 سالگی برای ادامه تحصیل به ایالت فلوریدا آمریکا مهاجرت کرد تا در زمینه وکالت به تحصیل خود ادامه دهد. زمانی که جنی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت به جای تمرکز بر روی درس خواندن، در کلاس باله ثبت نام کرد و خیلی زود متوجه شد در این زمینه استعداد دارد. در همین دوران بود که جنی با گوش دادن به موسیقی و آشنایی بیشتر با فضای آن، تصمیم گرفت این رشته را دنبال کرده و در آینده خواننده شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی بیلی آیلیش؛ از رابطه با سلبریتی های مشهور تا ناگفته‌ها از زندگی شخصی

شرکت در تست خوانندگی و بازگشت به کره

شرکت در تست خوانندگی و بازگشت به کره

جنی در سال 2010 زمانی که به خاطر تعطیلات به نیوزلند بازگشته بود بنا به توصیه دوستانش متوجه شد که شرکت بزرگ وای جی یک تست خوانندگی برگزار کرده و هزینه های زیادی برای این مسابقه انجام داده است. جنی از روی علاقه خود به رقص و خوانندگی در این مسابقه شرکت کرد و چون بخاطر مدت تحصیلش در آمریکا به انگلیسی مسلط شده بود توانست آهنگ مشهور Take a Bow  را از ریحانا بخواند. داوران از عملکرد جنی خوششان آمده و به وی پیشنهاد همکاری دادند. اما یک مشکل بزرگ برای جنی پیش آمد و آن هم این بود که دوره کارآموزی در کره بود. جنی برای کارآموزی مجبور شد به کشور کره بازگردد.

دوره کار آموزی در شرکت بزرگ وای‌جی انترتینمنت

جنی بعد از مهاجرت به کره دوره کار آموزی خود را در شرکت بزرگ وای‌جی انترتینمنت شروع کرد. شرکت وای جی  یک شرکت سرگرمی واقع در کره جنوبی است که در سال 1996 توسط یانگ هیون سوک تأسیس شده‌است. این شرکت به عنوان یک ناشر موسیقی، آژانس استعداد، شرکت تولید موسیقی، مدیریت رویداد و شرکت تولید کنسرت و انتشارات موسیقی فعالیت می‌کند.

علاوه بر این، این شرکت تعدادی از شرکتهای تابعه را تحت یک شرکت بازرگانی جداگانه با عنوان وای‌جی پلاس اداره می‌کند که شامل یک خط لباس، یک آژانس مدیریت گلف و یک برند لوازم آرایشی است. جنی در دوران کارآموزی خود آهنگ های مشهوری همچون Strange Clouds از B.o.B و Lotus Flower Bomb را کاور کرد. جنی همچنین در ترک های Special از اولین آلبوم خواننده کره ای، لی های، آهنگ GG Be از سونگری عضو بیگ بنگ، آهنگ و موزیک ویدیوی Black و That XX از جی دراگون لیدر گروه بیگ بنگ همکاری داشت. جنی 6 سال در این شرکت بزرگ آموزش های لازم را دیده و اسم و رسم خوبی برای خودش دست و پا کرد.

پیوستن به گروه مشهور دخترانه بلک پینک

پیوستن به گروه مشهور دخترانه بلک پینک

جنی بعد از موفقیت های زیاد با تصمیم شرکت وای جی به عنان اولین عض گروه مشهور بلک پینک انتخاب شد و از سال 2016 کار خود در این گروه را آغاز کرد. بلک پینک گروه دخترانه اهل کره جنوبی و متشکل از 4 عضو دختر به نام‌های جیسو، جنی، رزی و لیسا است که از سال 2016 توسط کمپانی وای جی تشکیل شد.

آن‌ها جوایز بین المللی زیادی کسب کرده و رکوردهای فراوانی را از خود به جای گذاشته‌اند. بلک پینک در 8 آگوست 2016 و با آلبوم Square One کار خود را آغاز کردند.تک‌ آهنگ‌های اصلی این آلبوم در جایگاه اول و دوم آلبوم دیجیتال بیلبورد قرار گرفت و بلک پینک را به سریعترین گروه برای دستیابی به این جایگاه تبدیل کرد. همچنین بلک پینک در سال 2017 با موزیک ویدیو AS IF IT’S YOUR LAST رکورد تعداد لایک شدن یک ویدیوی گروه دخترانه کره‌ای را شکست.

موزیک ویدیوی Ddu-Du Ddu-Du آنها در ژانویه 2019 به پربیننده ترین موزیک ویدیو یک گروه کی پاپ در پلتفرم معروف یوتیوب تبدیل شد.

این گروه در سال 2020 با موزیک ویدیوی How You Like That 5 رکورد بیشتر بازدید گینس را شکستند، آنها در همان سال با آلبوم The Album رکورد فروش آلبوم هفته اول را برای یک گروه دختر کره ای به ثبت رساندند. همچین اولین گروه دخترانه کی پاپ بودند که در جشنواره کوچلا 2019 اجرا کردند و با بیش از 60 میلیون مشترک، پرطرفدارتین حساب یوتیوب را دارند. بلک پینک به عنوان یکی از ده چهره پیشگام در توسعه فرهنگ پاپ کره در سطح بین المللی در سال 2020 شناخته شده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی جیسو خواننده و بازیگر جذاب کره‌ای؛ درباره زندگی شخصی و کار های هنری

آغاز فعالیت جنی و بلک پینک و شهرت جهانی

جنی و بلک پینک در 8 اوت و با آلبوم تک‌آهنگ اسکوئر وان کار خود را آغاز کردند. 2 تک‌آهنگ اصلی این آلبوم در جایگاه اول و دوم آلبوم دیجیتال بیلبورد قرار گرفتند. بلک‌پینک سریعترین گروه برای دستیابی به این جایگاه و سومین گروه کمپانی وای‌جی بعد از سای و بیگ بنگ است که 2 تک‌آهنگ در این جایگاه دارد.

تک آهنگ سوت در هنگام انتشار صدرنشین جدول‌های دیجیتال، دانلود، پخش و تلفن همراه گائون در اوت همان سال شد. آنها همچنین به جایگاه اول در محبوبیت، موزیک ویدیو و جدول‌های موزیک ویدیو کره‌ای در بزرگ‌ترین وبسایت پخش موسیقی چین، یعنی کیوکیو موزیک رسیدند. اولین اجرای تلویزیونی بلک‌پینک در برنامه اینکیگایو شبکه اس‌بی‌اس بود.آنها 13 روز پس از ورود به صنعت موسیقی، اولین جایزه صدرنشینی خود را کسب کردند و تا پایان اجرای تبلیغاتی خود، یک جایزه دیگر را نیز ازآن خود کردند.

آلبوم اسکوئر تو و جوایز متعدد

آلبوم اسکوئر تو و جوایز متعدد

بلک پینک بعد از موفقیت گسترده در اولین آلبوم دومین آلبوم تک‌آهنگ خود را با نام« اسکوئر تو» در 1 نوامبر سال 2016 منتشر کردند که شامل تک آهنگ‌های «بازی با آتش»، «بمان» و نسخه آکوستیک آهنگ «سوت» بود. این آلبوم توسط تدی پارک، آر. تی و سو ووجین تولید شد. گروه بلک‌پینک این آلبوم را در برنامه‌های اینکیگایو و شمارش معکوس ام اجرا کردند. «بازی با آتش» دومین آهنگ گروه بود که به صدر فروش ترانه دیجیتال جهانی بیلبورد رسید.

این آهنگ در کره‌جنوبی در جایگاه سوم جدول گائون قرار گرفت و تک آهنگ «بمان» توانست خود را به جایگاه دهم برساند.  موفقیت‌های بلک‌پینک در 5 ماه اول حرفه‌اشان، جوایز زیادی در جشنواره‌های معتبر موسیقی را برایشان به ارمغان آورد. این جوایز که بیشتر در دسته هنرمندان تازه‌کار بود، شامل جوایز آرتیست آسیا،جوایز موسیقی ملون ،جوایز گلدن دیسک، جوایز موسیقی سئول و جوایز موسیقی جدول گائون بود. همچنین مجله بیلبورد بلک‌پینک را یکی از بهترین گروه‌های تازه‌کار سال 2016 نامید.

آلبوم مشهور اسکوئر آپ

گروه بلک پینک در 15 ژوئن  سال 2018  اولین مینی آلبوم کره‌ای خود به نام اسکوئر آپ را منتشر کرد. این آلبوم در رتبه 1 چارت آلبوم‌های گائون قرار گرفت و برای فروش 250 هزار واحد گواهی پلاتینیوم دریافت کرد. آهنگ اصلی آلبوم به نام دو-دو-دو-دو به مدت 3 هفته در رتبه 1 چارت دیجیتال دانلود و پخش گائون قرار گرفت و forever young دومین آهنگ آلبوم به رتبه دوم رسید.

هر 2 آهنگ بیش از 2.5 میلیون دانلود و 100 هزار پخش در کره گواهی پلاتین دریافت کردند. تک آهنگ دو-دو-دو-دو در رتبه 55 چارت بیلبورد هات 100 آمریکا قرار گرفت و بلک پینک به گروه دخترانه کره‌ای با بالاترین رتبه در این چارت تبدیل شد. این آهنگ همچنین در رتبه 30 چارت ترانه‌های جریانی بیلبورد قرار گرفت و بلک‌پینک به عنوان اولین گروه دخترانه کره‌ای وارد این چارت شد. اسکوئر آپ با قرار گرفتن در رتبه 40 تبدیل به اولین آلبوم بلک پینک و بالاترین رتبه آلبوم از یک گروه دخترانه کره‌ای در چارت بیلبورد 200 آمریکا شد.

این آلبوم همچنین در صدر چارت آلبوم‌های جهانی بیلبورد قرار گرفت. شرکت یوتیوب اعلام کرد که موزیک ویدئو دو-دو-دو-دو به 36.2 میلیون بازدید در 24 ساعت اول انتشار رسید و تبدیل به پربازدیدترین موزیک ویدئو کره‌ای در 24 ساعت اول و دومین موزیک ویدئو پربازدید در 24 ساعت اول تاریخ یوتیوب در آن زمان تبدیل شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی سلنا گومز خواننده و بازیگر؛ از رابطه با جاستین بیبر تا نامزد جدیدش

اولین تور جهانی جنی و بلک پینک

بلک‌پینک اولین تور ژاپنی خود به نام «Blackpink Arena tour 2018» را 24 و 25 جولای در اوساکا شروع کرد. این تور در ابتدا برای 6 کنسرت در اوساکا فوکوئوکا و چیبا برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل تقاضای زیاد یک کنسرت دیگر در چیبا اضافه شد.

آخرین اجرای تور برای 24 دسامبر در اوساکا به عنوان هدیه کریسمس برای طرفداران اضافه شد و بلک‌پینک در مقابل 50 هزار نفر اجرا کرد.در 12 سپتامبر اعلام شد گروه اولین کنسرت خود در سئول را در برگزار خواهد کرد. این کنسرت اولین اجرا از تور جهانی «in your area» بود که در طول سال 2019 و اوایل 2020 در آمریکای شمالی اروپا استرالیا و آسیا ادامه یافت و در پایان اجرا این تور به پرفروش‌ترین تور از یک گروه دخترانه کره‌ای تبدیل شد.

همکاری با دوآ لیپا خواننده مشهور

همکاری با دوآ لیپا خواننده مشهور

در 19 اکتبر سال 2018 خواننده مشهور انگلیسی دوا لیپا ترانه kiss and makeup را با همکاری بلک‌پینک به عنوان بخشی از نسخه بازنشر اولین آلبوم خود منتشر کرد. این آهنگ به رتبه 36 چارت تک آهنگ‌های بریتانیا رسید و به دومین ورودی گروه در این چارت تبدیل شد آنها اولین گروه دخترانه کره‌ای و به‌طور کلی سومین گروه کره‌ای بودند که در بین 40 رتبه برتر این چارت قرار گرفتند.

این ترانه همچنین در رتبه 93 چارت بیلبورد هات 100 قرار گرفت و به دومین آهنگ بلک پینک در این چارت تبدیل شد و آنها تبدیل به اولین گروه دخترانه کره‌ای شدند که چندین ورودی در این چارت به ثبت رساندند. در اکتبر 2018 گروه با اینترسکوپ رکوردز برای همکاری‌های جهانی با وایجی انترتینمنت قرارداد امضا کرد تا اینترسکوپ و یونیورسال نماینده آنها در خارج از آسیا شوند.

فعالیت انفرادی و شهرت بیشتر

فعالیت انفرادی و شهرتی بیشتر

در سال 2018 میلادی، جنی در بیانه‌ای اعلام کرد که در کنار حفظ حضور در گروه، از این به بعد به صورت انفرادی نیز موسیقی خواهد ساخت. در بحبوحه آماده سازی برای اولین حضور او، تصمیم گرفته شد که آهنگ Solo برای اولین بار در تور Black Pink’s In Your Area در سئول پیش از انتشار در 12 نوامبر رونمایی شود.

موسیقی سولو بعد از اکران و در مدت زمان کوتاهی به پربیننده‌ترین موزیک ویدیو توسط یک هنرمند انفرادی کی پاپ زن در تمام دوران و در 24 ساعت اول انتشار تبدیل شد. سپس جنی اولین و تنها هنرمند انفرادی زن کره جنوبی شد که در عرض شش ماه از 300 میلیون بازدید یوتیوب عبور کرد. این رکورد بعد از گذشت 6 سال همچنان پا بر جاست.

 در کره جنوبی، “Solo” به مدت 2 هفته متوالی در نمودارهای دیجیتال و استریمینگ در نمودار Gaon به مقام اول رسید. کیم بعداً در 25 نوامبر اولین برنده نمایش موسیقی خود را به عنوان یک هنرمند انفرادی در SBS Inkigayo دریافت کرد.

این موسیقی برای جنی جایزه ارزشمند دیسک طلا را به همراه داشت. solo در هفده کشور از جمله ایران و دیگر نقاط جهان در صدر بیشترین تعداد دانلود آهنگ ها قرار گرفت. جینی در یکی از مصاحبه های خود گفته است انتشار این آهنگ بهترین اتفاق زندگیش بوده.

مطلب مشابه: بیوگرافی ادل خواننده مشهور انگلیسی؛ از ازدواج تا ناگفته های شخصی زندگی

زندگی شخصی

در ادامه اطلاعاتی درباره زندگی شخصی و در مورد رابطه های عاشقانه او را ارائه کرده ایم.

رابطه با کای خواننده، مدل، بازیگر مشهور کره‌ای

رابطه با کای خواننده، مدل، بازیگر مشهور کره‌ای

جنی در اولین رابطه رسمی خود در سال 2018 با کیم جونگ این که بیشتر با نام هنری کای شناخته می‌شود، وارد رابطه عاشقانه شد. کای از گروه موسیقی اکسو خواننده، بازیگر، رقصنده، و مدل مشهور کره‌ای است که شهرت او کمتر از جنی نیست؛ رابطه این دو سلبریتی به شدت در تمام کره سر و صدا کرده و توسط هواداران این دو سلبریتی مورد پسند واقع شد.

این دو به مدت 2 سال با یکدیگر بودند که به گفته دوستان مشترکشان بعد از یک مجادله بزرگ از یکدیگر جدا شدند. جنی و کای هرگز درباره این رابطه و جدایی حرفی نزدند.

رابطه با جی دراگون خواننده مشهور

رابطه  با جی دراگون خواننده مشهور

بعد از جدایی از کای، جنی تا مدتی سینگل بود و هیچ خبری از روابط او در دسترس نبود. اما جنی در سال 2021 رابطه خود با  کوان جیونگ  با نام هنری جی دراگون که قبلا باهم در گروه بیگ بنگ همکاری کرده بودند، آغاز کرد.

اختلاف سنی 8 ساله بین این دو، از همان اول باعث حرف و حدیث‌هایی در رسانه های کره شد که این دو در بیانه‌ای اعلام کردند که هیچ مشکلی با این مسئله کوچک ندارند و با یکدیگر خوشحال هستند.

در جدیدترین خبر ها درج شده گفته شده است که رابطه این دو بعد از 2 سال به پایان رسیده است اما خبر موثقی در این باره نیست. شایعه جدایی از جایی درز کرده است که این دو مدت‌هاست در کنار یکدیگر حضور پیدا نکرده‌اند.

رابطه با وی خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر مشهور کره‌ای

رابطه با وی خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر مشهور کره‌ای

در سال 2022 جنی در یک ماشین لاکچری با کیم ته هیونگ مقلب به وی خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر مشهور کره‌ای در جزیره ججو دیده شد. این خبر در کل جهان مثل یک بمب ترکید. تمام هواداران این دو ستاره عنوان کردند که پادشاه و ملکه جدیدی دارند. حاشیه ها در حدی بود که جنی و وی بصورت رسمی اعلام کردند که رابطه‌ای با هم ندارند و یکدیگر را آنفالو کردند. اما دوستان نزدیک این دو تائید کردند که رابطه‌ای میان این دو هست که نمیخواهند رسانه ها متوجه این موضوع شوند. تا در اواخر سال 2023 این دو دست در دست هم در پاریس پایتخت فرانسه دیده شدند و حکم تائیدی بر روابطشان بود.

علاقه به ورزش پلاتیس

جنی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که علاقه شدیدی به ورزش پلاتیس داره، جنی در این باره گفت: من خیلی به پیلاتس علاقه دارم و هر روز توش شرکت می کنم. این روزا که خیلی محدودیت برای بیرون رفتن هست ، پیلاتس مثل یه تمرین جادوییه که ذهن و بدن سفت و سختمو تازه می کنه.

مدلینگ

مدلینگ

همانطور که بالاتر گفتیم جنی بغیر از خوانندگی و بازیگری در مدلینگ نیز به فعالیت پرداخته است. جنی به گفته خودش از کودکی شروع به خواندن مجلات مد و بررسی سبک‌های مختلف لباس کرد. از همین رو این علاقه از کودکی در وی وجود داشت. جنی درباره این مسئله گفته‌است: دوران جوانی بخشی از زندگی مد بود و هنوز اولین خاطره خود را از خانه مد به یاد می‌آورم: به یاد دارم که وقتی کوچک بودم، لباس مادرم را نگاه می‌کردم و به دنبال شنل قدیمی می‌گشتم.

جنی از مارس 2019 عضو برند شنل نیز شده است. وی در عکس‌برداری برند شنل، در همان سال با خواننده فرانسوی ایتالیایی تبار ونسا پارادی، حضور یافت. سپس با دختر این خواننده، لی‌لی-رز دپ در مجلس مد حضور داشت.

جنی همچنین در ماه ژوئن همان سال سفیر Chanel در کره شد و در مراسم معرفی عطر جدید Chanel “Les Eaux” شرکت کرد.

‌de Chanel” در دوویل، فرانسه. با Olivier Polge، عطرساز Chanel’s House ملاقات و با او مصاحبه کرد و یک تصویر تصویری برای مجموعه جدید عطرهای او با Cosmopolitan Korea گرفت.

او نماینده این برند در کنار جون جی هیون بازیگر خواهد بود، زیرا این شرکت قصد دارد مخاطبان هدف خود را از طریق هر دو مدل گسترش دهد. اولین تبلیغ کیم برای این برند در ماه فوریه برای سری رژ لب Red Vibe بود که فروش آن پنج برابر بیشتر از محصول لب قبلی هرا بود و به دلیل محبوبیت روزافزون محصولات از آنها به عنوان “رژ لب های جنی” یاد می‌شود. درآمد وی در سال 2020 فقط از مدلینگ 750 هزار دلار عنوان شد.

جنی پاسپورت نیوزلندی دارد!

همانطور که گفتیم جنی بیش از 5 سال در نیوزلند زندگی کرده است، به همین دلیل توانسته است پاسپورت نیوزلند را دریافت کند  جنی مدتی نیز در آمریکا زندگی کرده است اما برای دریافت پاسپورت این کشور اقدام نکرد. او در این باره گفت که میخواهد پاسپورت کشوری را داشته باشد که در آن زندگی کرده است.

حضور در سریال مشهور آمریکایی و همبازی شدن با دختر جانی دپ

حضور در سریال مشهور آمریکایی و همبازی شدن با دختر جانی دپ

در سال 2022 خواننده مشهور آمریکایی یعنی ویکند تصمیم گرفت یک سریال بسازد. در این سریال خود او، دختر جانی دپ یعنی لی لی رز دپ و جنی حضور پیدا کردند. این سریال در سبک اروتیک ساخته شده و در 5 قسمت روی پرده رفت. اما بعد از پخش این سریال، نقدهای بسیار منفی دامن سریال آیدل را فرا گرفت. این نظرات به قدری منفی بود که کمپانی تصمیم گرفت ادامه آن را نساخته و هرچه سریع‌تر برنامه کنسل شد.

جنی درباره این موضوع گفت: «قطعاً یک چالش بود، زیرا قبلاً چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. برای من مثل شکستن دیوار بود.»

لیلی رز دپ واقعاً خیلی به من کمک کرد. در مورد صحنه‌ها من را راهنمایی کرد.حضور او بسیار آرامش بخش بود. او به من یاد داد که چگونه با خودم راحت باشم و نترسم

فرصتی بود تا فقط خودم باشم و شجاع باشم. من واقعاً برای آن تمرین نکردم، یا چیزی آماده نکردم. سم لوینسون می‌خواست من خودم باشم.

همکاری با سلنا گومز خواننده مشهور

همکاری با سلنا گومز خواننده مشهور

گروه بلک پینگ در سال 2019 با خواننده مشهور آمریکایی یعنی سلنا گومز همکاری کرده و یک موسیقی تبلیغاتی را برای بستنی خواندند. گروه بلک پینگ بعد از بازگشت به کره، سلنا گومز را فردی بسیار فوق‌العاده توصیف کردند. همچنین سلنا گومز گفت که اعضای این گروه خیلی کیوت و بامزه هستند و دوست دارد که در آینده دوباره با آن‌ها همکاری کند. البته این همکاری فعلا اتفاق نیافده است و در سال 2021 طرفداران هر دو طرف، با به راه انداختن کارزاری، خواستار همکاری مجدد آن‌ها شدند.

بیماری سخت جنی

جنی در سال 2020 عنوان کرد که به یک بیماری سخت دچار شده است. این بیماری motion sickness نام بیماری اوست، این بیماری باعث می‌شود فرد زمانی که خلی تکان بخورد، دچار حالت تهوع و سرگیجه شود. بسیاری از افراد این بیماری را به صورت خفیف در سفر های دریایی و هوایی تجربه کرده‌اند اما در مورد جنی، شدت بیماری بیشتر است. بیماری motion sickness به صورت کلی درمان ندارد، فقط میتوان با مصرف برخی از دارو ها آن را برای چند ساعت سرکوب کرد. جنی قبل اجرا در کنسرت ها حتی باید دارو مصرف کند وگرنه با مشکل روبرو خواهد شد.

من اصلا مغرور نیستم!

من اصلا مغرور نیستم!

دجنی در یک مصاحبه جنجالی عنوان کرد که آنقدر بی حوصله است که گاهی حوصله جواب سلام دادن هم ندارد. همچنین گفته است اصلا مغرور نیست اما حوصله برقراری ارتباط با دیگران را ندارد و بیشتر دوست دارد با افرادی که میشناسد رابطه داشته باشد.

یکی از کارهای مورد علاقه اش این است که کاغذ را خط خطی کند، میگوید وقتی تنها هستم این کار را انجام میدهم زیرا ذهنم را مشغول میکند و به من آرامش میدهد.

البته جنی در یک برنامه اعتراف کرد در مواجهه با غریبه ها بشدت استرس میگیرد تا حدی که گاهی حتی نمیتواند به آنها سلام کند، او بر روی صحنه شخصیت کاریزماتیکی دارد اما بیرون از صحنه بسیار خجالتی است. اما بسیاری از مردم با نادیده گرفتن این موضوع به جنی توهین میکنن و به او تهمت مغرور بودن و بی ادبی میزنند که نزدیکان وی میگویند که اصلا همچین آدمی نیست و بسیار مهربان و خوش اخلاق است.

جنی دوستدار حیوانات

جنی دوستدار حیوانات

جنی از سال 2017 عضوی از کمپین «از خانواده ما محافظت کنید» بیمارستان حیوانات Cheongdam Woori بوده است ، این خیریه به محافظت از حیوانات خانگی و نجات سگهای رها شده کمک می کند. وی همچنین در جدیدترین اقداماتش یک مرکز پزشکی برای حیوانات آسیب یده ایجاد کرده است که به صورت رایگان حیوانات را درمان میکنند. همچنین جنی چندین کمک مالی برای هزینه درمان حیوانات بی سرپرست انجام داده است. همچنین جنی 2 توله سگ با نام های کای و کوما دارد.

جنی آشپز ماهری است

جنی تا به کنون چندین‌بار در مصاحبه‌ها اعلام کرده است که به آشپزی علاقه بسیار زیادی دارد. او همچنین در برنامه‌های مختلف نیز حضور پیدا کرده است. جنی گفته است: من آشپزی را دوست دارم اما درست کردن دسر را بیشتر از پختن غذا دوست دارم،  حدود 30 نوع دسر مختلف را درست میکنم و در این زمینه خود را متخصص میدانم. همچنین غذا های مختلف و متنوعی درست میکنم.

اگر پسر بودم…

اگر پسر بودم و حاشیه های زیاد!

جنی  اعتراف کرده به راحتی عاشق می‌شود و از مردان جذاب خوشش می‌آید. همچنین گفته اگر پسر بود با جیسو ( هم گروهی خود در گروه بلک پینک) قرار میگذاشت چون همیشه باعث خنده‌اش می‌شود.

دانستنی های جذاب درباره جنی

دانستنی های جذاب درباره جنی

  • او فعالانه در طرح‌های خیریه شرکت می‌کند و به اهداف مختلف کمک مالی کرده است، که تعهد خود را برای تأثیر مثبت بر جامعه نشان می‌دهد. جنی فردی به شدت نیکوکار است.
  • ثروت جنی در سال 2024 معادل بر 10 میلیون دلار برآورد شده است
  • طرفداران فداکار جنی کیم، که عاشقانه از آنها به عنوان “جنی ها” یاد می شود، از او حمایت و تحسین می کنند و به موفقیت و سفر هنری او دامن می زنند.
  • جنی کیم در اوقات فراغت خود از نقاشی کردن لذت می برد.
  • جنی کیم که به دلیل ظرافت و حس مد شناخته شده بود، به عنوان سفیر برند خانه مد لوکس معروف Chanel انتخاب شد.
  • جنی به عنوان “پرنسس YG” در گروه شناخته می شود.
  • عدد مورد علاقه او 1 است.
  • او واقعا بستنی با طعم شیر را دوست دارد و از خوردنش سیر نمیشود.
  • غذاهای مورد علاقه او هر چیزی است که غذای کره ای باشد.
  • جنی می تواند پیانو و فلوت بنوازد.
  • در سال 2017 در لیست 100 زیباترین های سال، رتبه 18 را کسب کرد و در سال 2018 و 2019 نیز به ترتیب در رتبه های 13 و 19 قرار گرفت.
  • رنگ های مورد علاقه جنی مشکی و صورتی است. رنگ مشکی نماد ظرافت و پیچیدگی است که کاملاً با سبک شخصی جنی  و حضور روی صحنه همخوانی دارد.
  • جنی همکاری های مختلفی با نوازندگان مشهور از جمله جی دراگون، لی هی و دوآ لیپا شرکت کرده است و موقعیت خود را در صنعت موسیقی تثبیت کرده است.
  • جنی اولین حضور تلویزیونی خود را در سن 10 سالگی انجام داد.
  • حیوانات مورد علاقه جنی چینچیلا و کاپیبارا هستند.
  • جنی  با استعداد، کاریزما و اراده خود به عنوان الهام بخش افراد بی شماری است که در صنعت سرگرمی به دنبال مشاغل هستند.
  • اولین آهنگ انفرادی جنی «SOLO» در سایت‌های موزیک کره جایزه همه‌کشی گرفت و بیش از دو هفته در رتبه اول باقی ماند.
  • جنی عکس های کودک عضو را به اطراف حمل می کند زیرا فکر می کند این کار برای او خوش شانسی به همراه خواهد داشت.
  • جنی به زبان های کره ای، ژاپنی و انگلیسی مسلط است.
  • او در سال 2018 به اینستاگرام پیوست و تقریباً بلافاصله میلیون ها فالوور به دست آورد.
  • حساب کاربری جنی کیم در اینستاگرام به سرعت محبوبیت پیدا کرد و میلیون ها دنبال کننده را جذب کرد که مشتاقانه منتظر پست ها و به روز رسانی های شیک او بودند.
  • او در برنامه های تلویزیونی مختلف ظاهر شده است. جنی کیم به عنوان مهمان در چندین برنامه ورایتی محبوب کره ای حضور داشته است و شخصیت شوخ و مهارت های سرگرم کننده خود را به نمایش گذاشته است.
  • جنی از ریانا به‌عنوان الگوی اصلی خود در موسیقی نام برده‌است. او در حین کار بر روی آلبوم، به ترانه‌های هنرمندانی از جمله لانا دل ری وبیلی آیلیش گوش می‌داد.

آیا جنی هم اکنون در رابطه است؟

بله. او هم اکنون با وی خواننده مشهور کره‌ای در رابطه است و چندین عکس نیز از این زوج منتشر شده است

آیا جنی از گروه مشهور بلک پینک جدا شده است؟

خیر. جنی به گفته خودش رابطه خونی با بلک پینک دارد، او فعالیت های انفرادی انجام داده است و چندین بار این موضوع را تکرار کرده است که هیچوقت از این گروه که بقیه اعضا را مثل خواهرانش می‌نامد؛ جدا نخواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو