بیوگرافی جی هوپ خواننده گروه بی تی اس؛ از معروف شدن تا اطلاعات زندگی شخصی او

منبع: تاپ ناز

2

1402/10/21

12:14


جی هوپ یکی از مشهور‌ترین خواننده‌های جهان است که با فعالیت در گروه مشهور پسرانه بی تی اس به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی …

جی هوپ یکی از مشهور‌ترین خواننده‌های جهان است که با فعالیت در گروه مشهور پسرانه بی تی اس به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری این سلبریتی مشهور را با هم بررسی خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما بمانید.

بیوگرافی جی هوپ خواننده گروه بی تی اس؛ از معروف شدن تا اطلاعات زندگی شخصی او

تولد

جونگ هو سوک ملقب به جی هوپ در 18 فوریه سال 1994 در منطقه بوک، گوانگجو، کره جنوبی دیده به جهان گشود.

خانواده

خانواده

جی هوپ در یک خانواده 4 نفری و معمولی بزرگ شد. پدرش فردی به شدت سنتی و معلم دبیرستان بود و مادرش در اوایل خانه‌دار بود و بعد ها در چندین جا مشغول به کار شد. جی هوپ فقط 1 خواهر بزرگتر از خود بنام جونگ جی وو دارد و در زمینه  طراحی مد و پوشاک فعالیت میکرد که بعد ها با معروفیت برادرش لباس های او را طراحی کرد.

تحصیلات

جی هوپ دیپلم خود را در شهر گوانگجو دریافت کرد و تا مقطع فوق لیسانس مدیریت بازرگانی در دانگاه هانیانک تحصیل کرده است، مدتی است که  در دانشگاه سایبری جهانی با کیم تهیونگ و جونگ کوک ثبت نام کرده است و همچنان با وجود معروفیتش به تحصیل ادامه میدهد.

دوران کودکی و علاقه به رقص

جی هوپ از همان کودکی به رقص علاقه داشت و با تماشای رقص‌های معروف در تلویزیون، این حرفه را یاد گرفته بود. وی زمانی که در دوم دبیرستان مشغول به تحصیل بود با دوستان خود یک گروه رقص به نام Neuron تاسیس کرد و با دوستانش به فعالیت پرداخته و ویدیو های رقصشان را در اینترنت پخش میکردند.

جی هوپ درحالی که 14 ساله بود در مسابقه رقص ملی مقام اول را کسب کرد. اما جی هوپ با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم میکرد و آن هم مخالفت شدید پدرش با رقصش بود. دعوای میان جی هوپ و پدرش تا جایی ادامه داشت که پدرش تمامی هزینه های او را قطع کرد، در این حال مادر و خواهرش حامی او بودند و مادرش بخاطر پسرش در چندین جا مشغول به کار شد تا هزینه های پسرش را تامین کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی شوگا عضو گروه بی‌ تی‌ اس؛ درباره زندگی شخصی، جراحی زیبای و رابطه هایش

شرکت در استعدادیابی

شرکت در استعدادیابی

جی هوپ با استعدادی که داشت سریع پله‌های ترقی را طی کرده و موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد. در مرحله نیمه نهایی داوران این مسابقه به او پیشنهاد دادند که رقص خود را با موسیقی تلفیق کند.

جی هوپ نیز چنین کرده و با دست پُر در مسابقات فینال حاضر شد. در پایان او با رای مستقیم داوران نفر اول شد. بعد از این اتفاق جی هوپ تصمیم گرفت به دنیای موسیقی نیز وارد شود. از همین رو او با چندین کمپانی آیدل مشورت کرده و درنهایت کمپانی بزرگ بیگ هیت او را استخدام کرد.

پیوستن به کمپانی بیگ هیت

جی هوپ زمانی که 16 سال سن داشت به کمپانی بزرگ بیگ هیت پیوست. این کمپانی یک گروه موسیقی با همین نام داشت که افراد شاخصی همچون  جی دراگون در آن حضور داشتند. جی هوپ به عنوان رقاص وارد این گروه شد و بعد از مدتی کمپانی بیگ هیت فرصتی را ارائه کرد تا او به کلاس‌های پیشرفته رقص رفته و در این زمینه پیشرفت کند.

جی هوپ در  سال 2012 در آهنگ Animal از جوکوان بعنوان رپر حضور یافت و درخشان ظاهر شد. از این رو او طرفداران زیادی پیدا کرده و زیر ذره‌بین شرکت های بزرگ رفت.

انتخاب لقب جی هوپ

انتخاب لقب جی هوپ

همانطور که گقتیم نام اصلی این هنرمند جونگ هو سوک است. او بعدها نام خود را عوض کرده و اسم هنری جی هوپ را برای خود انتخاب کرد. اما این لقب ریشه در کجا دارد؟ هوپ (hope) که به معنای امید است، از یک داستان یونانی به جی هوپ الهام شد.

این داستان جعبه پاندورا نام داشت. پاندورا (اولین زن جهان) که به‌دلیل دزدیده شدن آتش به‌دست پرومته (از اجبار با پاندورا نامزد کرده بود) بخشی از جریمه بشریت محسوب می‌شد، جعبه‌ای از زئوس دریافت کرد تا به انسان‌ها هدیه دهد و سفارش کند که هرگز آن را نگشایند؛ ولی پاندورا پس از ازدواج با برادر پرومته، یعنی ایمپتئوس، خود جعبه را گشود و بلاها و شوربختی‌ها از داخل آن سرریز کرده و بر روی زمین پراکنده شدند؛ زمینی که تا آن زمان هیچ‌گونه مشکل و بدبختی نمی‌شناخت.

تنها امید در جعبه باقی ماند تا تسلای بشر باشد. به‌گفت «گیزلا فوکس» این اسطوره در دوران باستان مورد توجه چندانی قرار نگرفت و ابتدا در دوران رنسانس معروفیت یافت. امروزه اصطلاح «جعب پاندورا» به‌عنوان ضرب‌المثل در رابطه با مواردی استفاده می‌شود که فلاکتی بی‌علاج به‌بار آمده باشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی بی‌بی رکسا خواننده مشهور؛ از رابطه با علیرضا حقیقی تا ناگفته ها

پیوستن به گروه مشهور پسرانه بی تی اس

پیوستن به گروه مشهور پسرانه بی تی اس

جی هوپ در سال 2013 از کمپانی بیگ هیت جدا شده و با کمپانی وای جی اینتیرمنت قرار داد امضا کرد. این کمپانی که در حال تشکیل یک گروه موسیقی بود؛ جی هوپ را به عنوان رقاص به این گروه معرفی کرد. جی هوپ بعد ها به گروه مشهور پسرانه بی تی اس ملحق شد.

بی‌تی‌اِس گروه پسرانه 7 نفره اهل کره جنوبی است. تشکیل این گروه از سال 2010 میلادی به صورت رسمی آغاز شد و در سال 2013، این گروه زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد.

اعضای این گروه معروف جین، شوگا، جی هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ‌کوک هستند که در ترانه‌سرایی و تهیه بسیاری از آثار خود مشارکت دارند.

بی‌تی‌اس در ابتدا به‌ عنوان یک گروه هیپ هاپ کره‌ای شروع به کار کرد ولی در طول زمان سبک‌های گوناگونی را امتحان کرد. متن ترانه‌های آن اغلب دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه، فقدان، عشق به خود و فردگرایی را شامل می‌شود. آثار این گروه اقتباسی از ادبیات و مفاهیم روان‌شناختی و شامل یک خط داستانی مربوط به جهانی جایگزین است. (دوآلیسم)

بی‌تی‌اس پس از آغاز به کار و انتشار آلبوم خیلی خفن برای مدرسه در سال 2013، به شهرت جهانی دست یافت.

نخستین آلبوم استودیویی کره‌ای‌زبان آن‌ها نیز با عنوان تاریک و وحشی و همچنین نخستین آلبوم استودیویی ژاپنی‌زبان بیدار شو را در سال 2014 منتشر کرد.

دومین آلبوم استودیویی کره‌ای بال‌ها (2016)، نخستین آلبوم گروه بود که یک میلیون کپی از آن در کره جنوبی فروخته شد.

اولین آلبوم بی تی اس و جی هوپ

اولین آلبوم بی تی اس و جی هوپ

جی هوپ که دیگر عضو رسمی گروه مشهور پسرانه بی تی اس بود ، اولین فعالیت خود را با آلبوم «خیلی خفن برای مدرسه» آغاز کرد. نخستین آلبوم تک‌آهنگ گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس «خیلی خفن برای مدرسه» ، «2 Cool 4 Skool» بود. این آلبوم در 12 ژوئن 2013، توسط بیگ هیت منتشر شد و ژوئن آن را توزیع کرد.

آلبوم شامل دو تک‌آهنگ «خیال‌بافی دیگه بسه» و «ما ضدگلوله‌ایم قسمت 2» بود. خیلی خفن برای مدرسه از نظر تجاری، در رتبه 5 جدول آلبوم‌های گائون قرار گرفت و از زمان انتشارش در کره جنوبی، بیش از 230 هزار نخسه از این آلبوم به فروش رسید.

این آلبوم شامل 9 تک آهنگ بود. بی‌تی‌اس در 29 ژوئن 2013، نخستین بار با تک‌آهنگ لید «خیال‌بافی دیگه بسه» وارد جدول ترانه‌های دیجیتال ملل بیلبورد شد و در رتبه 14 قرار گرفت. این قطعه به مدت 3 هفته متوالی در این جدول ماند. خیلی خفن برای مدرسه هنگام تبلیغ تک‌آهنگ «ما ضدگلوله‌ایم قسمت 2»، در جدول هفتگی آلبوم‌های گائون (هفته 31) پنجم شد.

این آلبوم یک و نیم ماه پس از انتشار، در رتبه 10 جدول ماهانه آلبوم‌های گائون قرار گرفت. خیلی خفن برای مدرسه شصت و پنجمین آلبوم پرفروش جدول آلبوم‌های گائون کره جنوبی در سال 2013 بود.

مطلب مشابه: بیوگرافی هالزی خواننده مشهور آمریکایی؛ از خودکشی تا رابطه با سلبریتی های مشهور

آلبوم تاریک و وحشی

آلبوم تاریک و وحشی

گروه بی تی اس بعد از موفقیت بسیار زیاد در اولین آلبومش تصمیم به منتشر کردن دومین آلبومش گرفت. دومین آلبوم بی تی اس با نام «تاریک و وحشی»، «Dark & Wild» که دومین آلبوم  استودیویی گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس بود.

این آلبوم در 20 اوت 2014،  توسط بیگ هیت اینترتینمنت منتشر شد. تاریک و وحشی شامل 14 قطعه و ‌تک‌آهنگ لید آن «خطر» بود. مدتی بعد سومین تکوو آهنگ آلبوم، «جنگ هورمون»، به‌عنوان تک‌آهنگ منتشر شد. هر دو تک‌آهنگ تاریک و وحشی در هفته‌های متفاوت، در جدول 2014 ترانه‌های دیجیتال ملل بیلبورد قرار گرفت.

آلبوم پس از انتشار، در رتبه دوم جدول هفتگی گائون (هفته سوم اوت 2014) جای گرفت. سپس در جدول ماهانه گائون (ماه اوت) سوم شد. تاریک و وحشی همچنین در جدول آلبوم‌های ملل سوم و در هیت ‌سیکرهای برتر 27 شد. این دومین باری بود که آلبومی از بی‌تی‌اس وارد بیلبورد شد و به مدت 11 هفته نامتوالی در جدول آلبوم‌های ملل بیلبورد ماند.

این آلبوم در سال 2015، جایزه بخش آلبوم بیست و نهمین دوره جوایز دیسک طلایی را دریافت کرد. آلبوم تاریک و وحشی چهاردهمین آلبوم پرفروش جدول آلبوم‌های گائون کره جنوبی در سال 2014 بود.

آلبوم بال‌ها و شکستن رکورد های گوناگون

آلبوم بال‌ها و شکستن رکورد های گوناگون

بال ها یا «Wings» سومین آلبوم  استودیویی گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس است که در تاریخ 10 اکتبر 2016 منتشر شد و شامل 15 ترانه بود. تک‌آهنگ اصلی این آلبوم «خون عرق و اشک» نام دارد.  این ترانه‌ای در دو زبان کره‌ای و ژاپنی، از گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس منتشر شد.

این ترانه توسط «هیت‌من» بنگ، کیم دو-هون، آراِم، شوگا، جی-هوپ و پی‌داگ نوشته شده و تهیه‌کننده  آن پی‌داگ است. این ترانه به‌خاطر تهیه‌کنندگی، صدایی نو و خوانندگی بی‌تی‌اس، در مجموع نقدهای مثبتی را از منتقدین موسیقی دریافت کرد. «خون عرق و اشک» نامزد جایزه  ترانه  سال از مراسم جوایز موسیقی آسیایی ام‌نت 2016 شد و در فهرست‌های بهترین ترانه‌های کی-پاپ دهه  بیلبورد و جی‌کیو قرار گرفت.

از نظر تجاری، نسخه  کره‌ای آن پس از انتشار، در شماره  یک جدول دیجیتال گائون کره  جنوبی قرار گرفت و نخستین شماره  یک بی‌تی‌اس در این جدول بود. تا مه  2019، بیش از 2.5 میلیون کپی از این ترانه در کره  جنوبی به فروش رسید. نسخه  ژاپنی، در جدول تک‌آهنگ‌های اوریکون اول شد و به بیست و دومین تک‌آهنگ پرفروش سال 2017 در ژاپن تبدیل شد. این ترانه با فروش بیش از 250 هزار کپی در ژاپن، گواهی‌نامه  پلاتین را از انجمن صنعت ضبط ژاپن (آرآی‌ای‌جی) دریافت کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی هان هه جین بازیگر سوسانو؛ از رابطه با سونگ ایل گوک(جومونگ) تا ازدواج با فوتبالیست

آلبوم با خودت مواجه شو

آلبوم با خودت مواجه شو

با خودت مواجه شو سومین آلبوم استودیویی زبان ژاپنی گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس بود که در سال 2018 میلادی، توسط بیگ هیت اینترتینمنت و دف جم منتشر شد.

این آلبوم شامل نسخه‌های ژاپنی ترانه‌هایی از دومین آلبوم استودیویی کره‌ای‌زبان بال‌ها و آلبوم چندآهنگه عاشق خودت باش و همچنین سه قطعه جدید ژاپنی بود: «ترکم نکن»، «رها کن» و «برف بلوری».

این آلبوم پس از پخش در سرتاسر جهان در جایگاه 43 بیلبورد 200 قرار گرفت و سومین آلبوم ژاپنی با بالاترین رتبه در تاریخ این جدول بود.

این آلبوم همچنین در صدر جدول روزانه آلبوم‌های سی‌دی اوریکون قرار گرفت، هفت روز متوالی در این جدول ماند و با مجموع فروش بیش از 300 هزار نسخه، در جدول هفتگی آلبوم‌ها اول شد.

 به این ترتیب، رکورد 6 سال و 5 ماهه بیشترین فروش هفته اول توسط یک هنرمند کره‌ای در جدول اوریکون که پیش‌تر از آنِ کارا بود شکسته شد.

با خودت مواجه شو در آن زمان، پرفروش‌ترین آلبوم از یک هنرمند مرد در جدول اوریکون در سال 2018بود.

آلبوم در هشتمین روز پس از انتشار، در جدول روزانه دوازدهم شد اما در هفته‌های بعد به رتبه دوم صعود کرد.

با خودت مواجه شو با مجموع فروش 350 هزار نسخه در سرتاسر جهان، سیزده هفته موفق را در جدول اوریکون سپری کرد و به نخستین آلبوم ژاپنی بی‌تی‌اس تبدیل شد که در 10 مه، گواهی‌نامه پلاتین را از آرآی‌ای‌جی دریافت کرد.

اوریکون در ژوئن 2018 اعلام کرد، با خودت مواجه شو و بی‌تی‌اس در نیمه اول 2018، در ده رتبه اول «رتبه‌بندی آلبوم‌ها» و «رتبه‌بندی فروش هنرمندان» حضور یافتند و به ترتیب در رتبه‌های چهارم و ششم قرار گرفتند. بی‌تی‌اس تنها هنرمند کره‌ای بود که در هر دو جدول حضور یافت و همچنین بالاترین رتبه را در میان هنرمندان بین‌المللی داشت.

به گزارش تاور رکوردز ژاپن، این آلبوم در سال 2018 دومین آلبوم پرفروش از یک هنرمند کره‌ای در ژاپن بود.

این آلبوم در سال 2019، به‌خاطر فروش بیش از 500 هزار کپی، گواهی‌نامه دوبل پلاتین را از انجمن صنعت ضبط ژاپن (آرآی‌ای‌جی) دریافت کرد. این نخستین باری بود که یک هنرمند کره‌ای پس از سوپر گرل کارا در دسامبر 2011، این نشان را دریافت کرد.

در فوریه 2021، قطعه «رها کن» پس از گذر از 30 میلیون استریم، گواهی نقره آرآی‌ای‌جی را دریافت کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی سونگ ایل گوک بازیگر سریال جومونگ؛ از ازدواج تا حضور در ایران

آلبوم موفق نقشه روح: 7

آلبوم موفق نقشه روح: 7

نقشه روح: 7 «Map of the Soul: 7» چهارمین آلبوم استودیویی کره‌ای‌زبان (در مجموع هفتمین آلبوم) گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس است. این آلبوم در 21 فوریه 2020، توسط بیگ هیت اینترتینمنت منتشر شد و دنباله‌ای بر آلبوم چندآهنگه 2019 گروه، نقشه روح: پرسونا است. به گفته بی‌تی‌اس، این آلبوم یک تجربه «عمیقاً شخصی» است و تحت تأثیر سفر و پیشرفت 7 ساله گروه شکل گرفت.

آلبوم نقشه روح: 7 آلبومی پاپ، آراندبیو هیپ-هاپ با تأثیر از ژانرهای معاصر شهری همچون راک، ترپ و ئی‌دی‌ام توصیف شده‌است. آلبوم از نظر معنایی، از موضوعاتی چون تأمل، درون‌نگری و پذیرش خود سخن می‌گوید. این آلبوم شامل 20 تک آهنگ بود. این آلبوم یک موفقیت تجاری عظیم بود. این آلبوم در جداول 20 کشور از جمله استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ژاپن، نیوزیلند، اسپانیا و بریتانیا اول شد.

آلبوم در ایالات متحده، با فروش 424 هزار واحد آلبوم (شامل 347 هزار فروش) در هفته اول پس از انتشار، در صدر جدول بیلبورد 200 جای گرفت و چهارمین آلبوم متوالی بی‌تی‌اس بود که در این کشور شماره یک شد. بی‌تی‌اس به‌دنبال انتشار این آلبوم، به نخستین گروه آسیایی تبدیل شد که در هر 5 بازار موسیقی برتر جهان اول شد.

آلبوم نقشه روح: 7 در کم‌تر از 9 روز پس از انتشار، با فروش بیش از 4.1 میلیون کپی برای نخستین بار در تاریخ جدول آلبوم‌های گائون، رکورد جهانی گینس را برای پرفروش‌ترین آلبوم کره جنوبی شکست و گواهی 4 میلیونی را از انجمن محتوای موسیقی کره (کی‌ام‌سی‌ای) دریافت کرد. این آلبوم همچنین گواهی‌نامه پلاتین انجمن صنعت ضبط موسیقی آمریکا  و انجمن صنعت ضبط موسیقی ژاپن (آرآی‌ای‌جی)[23] و چندین گواهی طلا را از کشورهای مختلف دریافت کرد. دو تک‌آهنگ این آلبوم هر دو وارد 100 آهنگ داغ بیلبورد ایالات متحده شد: «قوی سیاه» در رتبه 57 قرار گرفت و «ادامه» با رتبه چهارم، به نخستین ترانه گروه در پنج رتبه اول این جدول تبدیل شد.

آلبوم موفق نقشه روح: 7

در انتهای 2020 به گفته بیلبورد و بر اساس ام‌آرسی دیتا، نقشه روح: 7 با فروش بیش از 679 هزار کپی، در فهرست 10 آلبوم پرفروش سال ایالات متحده دوم شد و پس از فولکلور تیلور سوئیفت (با فروش بیش از یک میلیون کپی) قرار گرفت. آلبوم نقشه روح: 7 همچنین با فروش 646 هزار کپی سخت، پرفروش‌ترین آلبوم فیزیکی آمریکا بود. آلبوم در کره جنوبی با فروش کلی بیش از 4 میلیون کپی، در صدر جدول سالانه آلبوم‌های گائون جای گرفت و بی‌تی‌اس برای پنجمین سال متوالی پرفروش‌ترین آلبوم سال را در کشور داشت.

آلبوم نقشه روح: 7 تا فوریه 2021، به مدت 52 هفته متوالی در بیلبورد 200 ایالات متحده حضور داشت. این نخستین آلبوم بی‌تی‌اس بود که یک سال کامل را در این جدول سپری کرد و دومین آلبوم آسیایی پس از عاشق خودت باش: پاسخ با طولانی‌ترین حضور در این جدول بود. در مارس 2021،  فدراسیون بین‌المللی صنعت فونوگرافی با احتساب فروش خالص تمام قالب‌ها، فروش فیزیکی، دانلودهای دیجیتال و پلتفرم‌های استریم، آلبوم نقشه روح: 7 را پرفروش‌ترین آلبوم جهان در سال 2020 نامید.

مطلب مشابه: بیوگرافی جیسو خواننده کی پاپ گروه بلک پینک؛ از روابط شخصی تا ناگفته ها

فعالیت های انفرادی

فعالیت های انفرادی

در سال 2019 جی هوپ تصمیم گرفت در کنار کار با گروه، به صورت انفرادی نیز فعالیت کند. اولین میکس‌تیپ او به عنوان دنیای هوپ در سال 2018 منتشر شد.

جی هوپ از ماهیت ماجراجویانه کتاب «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» اثر ژول ورن و آثار کایل، Aminé و Joey Badass به عنوان منابع الهام و تأثیرگذار بر سبک او بخصوص در میکس تیپ Hope World نام می‌برد.

سپس در سال بعدی و در تاریخ 27 سپتامبر 2019 به‌همراه بکی جی دیگر خواننده معروف کره‌ای، تک‌آهنگ سوپ نودل مرغ را منتشر کرد.

این موسیقی با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و توانست در جایگاه 81 آهنگ داغ بیلبورد جای گیرد.

این آهنگ با بیش از 9 میلیون‌بار پخش شدن و 11 هزار دانلود در رتبه 81 چارت بیلبورد قرار گرفت و جی هوپ را تبدیل به ششمین هنرمند کره‌ای و اولین عضو بی تی اس کرد که در یک فعالیت خارج از گروه در بیلبورد 100 قرار می‌گیرد.

اولین آلبوم اختصاصی جی هوپ

در سال 2022 جی هوپ اولین آلبوم اختصاصی خودش را با نام «جک این د باکس»، «Jack in the Box» در 15 ژوئیه 2022، توسط بیگ هیت میوزیک منتشر  کرد.  این آلبوم شامل 10 تک آهنگ است؛ تک‌آهنگ آغازین او با عنوان «بیشتر»، در 1 ژوئیه و تک‌آهنگ دوم «آرسون»، به همراه آلبوم و موزیک ویدئو منتشر و جزو پر استریم ترین آلبوم های جهان شد، تا به موفقیت های روزافزون وی اضافه شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی لیسا خواننده و مدل مشهور کی پاپ از گروه بلک پینگ

زندگی شخصی

زندگی شخصی

تا به کنون خبر موثقی درباره روابط شخصی جی هوپ منتشر نشده است چرا که شرکت قوانین سرسختانه‌ای برای اعضای گروه تعیین کرده است که اجازه نمیدهد اخبار و روابط شخصی آنها زندگی حرفه‌ایشان را تحت تاثیر قرار دهد. اما جی هوپ دختر مورد علاقه‌اش را  برای ازدواج ، مهارت او در آشپزی و علاقه داشتن به موزیک عنوان کرده است.

دیدار با رئیس جمهور کره و آمریکا

دیدار با رئیس جمهور کره و آمریکا

در 24 اکتبر 2018 جی هوپ به همراه اعضای گروهش به دلیل خدمات شایسته در زمینه فرهنگ و هنر از رئیس‌جمهور این کشور حکم لیاقت فرهنگی را دریافت کرد.

او همچنین به همراه گروه بی تی اس در سال 2020 با دعوت رئیس جمهور وقت آمریکا یعنی جو بایدن به کاخ سفید رفتند. آن‌ها در ردفتر شخصی جو بایدن با ایشان دیدار کرده و بایدن نیز درباره تاثیر مثبت فرهنگ کی پاپ در میان جوانان گفت. گروه بی تی اس و شخص جی هوپ بعد از پایان این گفتگو در جمع خبرنگران حاضر شده و درباره فرهنگ موسیقی کی پاپ سخن گفتند.

علاقه شدید به مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها

جی هوپ عنوانکرده است که به دیدن فیلم ها و سریال های ملو درام علاقه دارد اما بهترین  مجموعه فیلم از نظر او «مجموعه ارباب حلقه ها» است، او میگوید ارباب حلقه ها در دوران نوجوانی او منتشر شد و در آن دوران خیلی برایش خاطره ساخته است. کتاب های ژول ورن را دوست دارد و بطور کلی به سبک داستانی علمی تخیلی توجه ویژه ای دارد.

کمک‌های بشر دوستانه

کمک‌های بشر دوستانه

جی هوپ در تاریخ 18 فوریه 2019، برای حمایت از دانش‌آموزان درحال تحصیلِ دبیرستان پیشین خود در گوانگجو، مبلغ 100 میلیون وون (90 هزار دلار) به صندوق کودکان کره اهدا کرد.

جی هوپ پیش از این نیز در سال 2018، مبلغ 150 میلیون وون (1385 هزار دلار) به همین سازمان اهدا کرده بود که به درخواست خود وی، در آن زمان مخفیانه انجام شد. اما بعدها معلوم شد که این کار توسط جی هوپ انجام شده است.

او در سال‌های بعد او عضو خیریه Green Noble Club شد و یک سال بعد هم مبلغ 100 میلیون دیگر به این مؤسسه اهدا کرد.

وی در 17 نوامبر 2020، باری دیگر 100 میلیون وون به کودکانی که در دوران شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی هستند، کمک کرد.

در 18 فوریه 2021 نیز جی هوپ مبلغ 150 میلیون وون به کودکان دارای اختلالات بینایی و شنوایی اهدا کرد.

او در ماه می همان سال 100 میلیون وون به کودکان آسیب دیده تانزانیایی اهدا نمود.

تمامی این اتفاقات باعث شد تا جی هوپ به یکی از معروف‌ترین هنرمندان کره‌ای تبدیل شود که در کارهای این چنینی مشارکت ویژه‌ای دارد.

رابطه خوب جی هوپ با خواهرش

رابطه خوب جی هوپ با خواهرش

جی هوپ بعد از معروفیت و موفقیت هایش، رابطه خوب خود با والدین و خواهرش را حفظ کرد از این رو در سال 2018 یک خط تولید لباس برای خواهرش جونگ جی وو راه اندازی کرد که پیش تر به عنوان طراح لباس و مد فعالیت میکرد. خواهر جی هوپ در سال 2021 ازدواج کرد و برادرش به عنوان کادو دیگر اعضای گروه بی تی اس را به عروسی خواهرش دعوت کرد که میتوان به ه جین ، آر ام (RM) و تهیونگ  اشاره کرد.

رابطه خوب با دیگر اعضای بی تی اس

جی هوپ در مصاحبه‌ای عنوان کرد: من تیمم را خیلی دوست دارم زیرا بخشی از آن هستم. اما من به عنوان یک طرفدار BTS را نیز دوست دارم. ما برادریم. فکر کنم  در 13 ژوئن، محتوایی از نوشیدن ما با هم پخش شد.  و مردم گفتند که تیم در حال از هم پاشیدن یا وقفه است. اصلا اینجوری نبود به دلایل غیرقابل اجتناب فقط مجبور بودیم استراحت کنیم. اما وقتی مردم آن چیزها را می گفتند، کل وضعیت خیلی ترسناک بود. چرا دنیا به ما می‌گوید که استراحت دائمی داشته باشیم؟ درحالی که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

سربازی

سربازی

شرکت موسیقی این ستارگان کی پاپ اعلام کرده است که آر ام، جیمین، وی و جی هوپ به‌زودی برای شروع دوره اجباری سربازی خود ثبت‌نام می‌کنند. بنا بر بعضی گزارش‌های آن‌ها سربازی خود را هفته آینده شروع خواهند کرد.

هر 4 نفر آن‌ها ویدئویی منتشر کردند که در آن آر ام گفت این موقعیت می‌تواند برای سربازان دیگر و خانواده‌های آن‌ها سرسام‌آور شود.

سه عضو دیگر این گروه که سن بیشتری دارند هم‌اکنون در حال گذراندن دوره سربازی هستند. جین، بزرگ‌ترین و اولین عضو گروه بود که دسامبر گذشته دوره سربازی‌اش را شروع کرد.

رفتن آن‌ها به خدمت اجباری سربازی، گروه عظیمی از طرفداران که خودشان را «آرمی» می‌نامیدند، برای خداحافظی به اطراف پادگان نظامی کشاند.

از آنجاکه کره جنوبی در حال حاضر همچنان در وضعیت جنگی با کره شمالی به سر می‌برد، تقریباً تمام مردانی که از جهت بدنی توانایی دارند، باید تا 28 سالگی به مدت 18 ماه برای خدمت نظامی ثبت‌نام کنند.

آر ام درحالی‌که روی مبل در کنار دوستان گروه موسیقی‌اش نشسته می‌گوید: «از شما ممنون می‌شوم اگر در روز شروع خدمت سربازی برای دیدن ما نیایید.»

کمی پیش‌تر، شرکت پخش‌کننده موسیقی این گروه به نام بیگ هیت موزیک گفته بود که ثبت‌نام خدمت سربازی 4 عضو این گروه به‌زودی انجام خواهد شد اما روز دقیق آن را اعلام نکرد. رسانه‌های محلی حدس می‌زنند که آن‌ها در هفته آینده دوره سربازی را شروع خواهند کرد.

این شرکت همچنین از طرفداران گروه خواست از رفتن به پادگان نظامی در روزی که اعضای گروه سربازی خود را شروع می‌کنند خودداری کنند چون هیچ مراسم ویژه جداگانه برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

این شرکت در ادامه خواسته است: «از شما تقاضا می‌کنیم آر ام، جیمین، وی و جی هوپ را به گرمی و با تشویق فراوان از طریق قلبتان بدرقه کنید.» شرکت موسیقی این ستارگان کی پاپ اعلام کرده است که آر ام، جیمین، وی و جی هوپ به‌زودی برای شروع دوره اجباری سربازی خود ثبت‌نام می‌کنند. بنا بر بعضی گزارش‌های آن‌ها سربازی خود را هفته آینده شروع خواهند کرد.

هر چهار نفر آن‌ها ویدئویی منتشر کردند که در آن آر ام گفت این موقعیت می‌تواند برای سربازان دیگر و خانواده‌های آن‌ها سرسام‌آور شود.

دانستنی های جذاب درباره جی هوپ

دانستنی های جذاب درباره جی هوپ

  • اگر جی هوپ یک ابرقدرت داشت، دوست داشت دل مردم را بخواند و حقیقت را بداند.
  • جی هوپ نزدیک ترین دوست خود را جونگ کوک معرفی کرده است.
  • برای J-Hope سه عنصر شادی خانواده، سلامتی و عشق است.
  • تیپ شخصیتی مایرز-بریگز جی هوپ ESFJ است: برونگرا، حس، احساس، قضاوت.
  • قرار ایده آل او دست گرفتن و قدم زدن در ساحل با هم است.
  • جی هوپ در کودکی از طرفداران انیمیشن «آتاشین چی» بود.
  • او یک سگ به نام میکی دارد.
  • جان سینا، بازیگر و کشتی گیر سرگرمی جهانی کشتی، جی هوپ را به عنوان عضو مورد علاقه خود در BTS انتخاب کرد.
  • او از سوزن می ترسد.
  • او از ورزش متنفر است.
  • او را زیباترین عضو گروه می دانند.
  • جی هوپ عاشق غذاهای سنتی کره ای مانند کیمچی است.
  • در دوران مدرسه از ریاضی خوشش نمی آمد.
  • جی هوپ دوست دارد RM را در مورد تمیزی و تمیز بودن سرزنش کند.
  • او در موزیک ویدیوی دریک برای آهنگ “In My Feelings” ظاهر شد.
  • جی هوپ وقتی جوانتر بود می خواست خواننده شود.
  • برای J-Hope مهمترین چیز شارژر است.
  • شعار او در زندگی این است: “اگر سخت کار نکنی، نتایج خوبی حاصل نمی شود.”
  • جی هوپ اغلب مشکلات و نگرانی های خود را با RM و Suga در میان می گذارد.
  • به گفته همه اعضا، جی هوپ بسیار رفتار دوستانه‌ای دارد.
  • جی هوپ بعد از انتشار چالش In My Feelings یا همان چالش رقص کیکی کیکی در توییتر ، بیشترین لایک سال 2018 را دریافت کرد

مطلب مشابه: بیوگرافی شان مندز خواننده مشهور؛ از زندگی هنری تا رابطه با کامیلا کبیو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو