تاریخ اکران فیلم جدید میکی ۱۷ یه 2025 موکول شد

منبع: پلازا

1

1402/12/2

11:30


تاریخ اکران فیلم جدید میکی ۱۷ یه 2025 موکول شد

وارنر بروس تاریخ اکران فیلم جدید میکی ۱۷ را به سال ۲۰۲۵ موکول کرد. این فیلم علمی-تخیلی که همکاری مورد انتظار بونگ جون هو و رابرت پتینسون است، قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ به نمایش درآید. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که تاریخ اکران قبلی فیلم، ۲۹ مارس ۲۰۲۴، بدون تعیین زمان جدیدی حذف شده و فیلم گودزیلا در برابر کونگ: امپراطوری جدید جایگزین آن شد. دلیل این تغییر برای ارائه زمان بیشتر جهت تکمیل پروژه عنوان شده است، که تحت تأثیر اعتصاب‌های سال گذشته و تغییرات مختلف تولید قرار گرفت.

اکران در ژانویه ۲۰۲۵، فرصتی برای نمایش میکی ۱۷ در سینماهای IMAX را فراهم می‌کند، امکانی که پیش از این به دلیل اشغال بودن تاریخ‌ها ممکن نبود. این تاریخ همچنین با سال نوی چینی همزمان است که رویداد بزرگی برای رفتن به سینما در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود.

معمولاً ژانویه به عنوان دوره‌ای خلوت در گیشه سینماها شناخته می‌شود، جایی که فیلم‌های جدید کمتری اکران می‌شوند و بسیاری از فیلم‌های موفق از اکران‌های قوی اواخر دسامبر بهره می‌برند. بنابراین، فیلمی که مدت‌ها منتظرش بوده‌ایم مانند میکی ۱۷ می‌تواند از تقاضای انباشته بهره‌مند شود، به ویژه که این بخش از تقویم اکران برای فیلم‌های اخیر موفق بوده است.

میکی ۱۷ اولین ویژگی بونگ جون هو پس از پاراسایت است که به پرفروش‌ترین فیلم کره‌ای تاریخ تبدیل شد و اولین فیلم غیر انگلیسی‌زبانی شد که جایزه بهترین فیلم اسکار را کسب کرد. بونگ علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی فیلم آینده را از طریق شرکت خود Offscreen بر عهده دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو