پیروزی بزرگ “اوپنهایمر” در جوایز انجمن صدابرداری سینما

منبع: پلازا

1

1402/12/13

10:50


فیلم پرطرفدار “اوپنهایمر” با کسب جایزه بهترین ترکیب صدا از انجمن صدابرداری سینما، یک قدم دیگر به اسکار نزدیک‌تر شد. با تیم صدابرداری برجسته‌ای شامل برندگان قبلی اسکار، این فیلم نشان داد که در حوزه صدا چگونه می‌توان به برترین کیفیت دست یافت.

در شصتمین دوره جوایز انجمن صدابرداری سینما، فیلم “اوپنهایمر” توانست جایزه بهترین ترکیب صدا را از آن خود کند و بار دیگر استحکام خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی اسکار نشان دهد. این پیروزی با حضور تیم صدابرداری سرشناسی همچون ویلی دی. برتون، گری ریزو و کوین اوکانل به دست آمد که هر کدام سوابق درخشانی در دریافت جوایز اسکار دارند. همچنین کریس ووگل، تاویش گرید، جک کوچی و میکل پاراگا-ویلز به عنوان بخشی از تیم برنده شناخته شدند.

فیلم “اوپنهایمر” در کنار “مائسترو” به عنوان نامزدهای اسکار برای بهترین صدا قرار دارند، در کنار سایر رقبا از جمله “منطقه علاقه” که جایزه بفتا را در این رشته کسب کرده است. این در حالی است که انجمن صدابرداران تصویری نیز با سه نامزدی برای “اوپنهایمر” در رقابت‌های خود، نشان داده است که این فیلم چقدر در حوزه صدا قدرتمند عمل کرده است.

سایر برندگان جوایز انجمن صدابرداری سینما شامل “اسپایدرمن: در سراسر دنیای عنکبوتی” برای انیمیشن، “32 صدا” برای مستند، “د بر” برای سریال نیم ساعته و “آخرین ما” برای سریال یک ساعته بودند.

در این مراسم، جان فاورو با حضور غافلگیرکننده خود جایزه فیلمساز انجمن صدابرداری سینما را به دوست خود جی.جی. آبرامز اهدا کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو