خاص ترین عطر های فصل پاییزو زمستان که عاشقشان می شوید

خاص ترین عطر های فصل پاییزو زمستان که عاشقشان می شوید


منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/9

15:54


با ما در این مقاله از ساعد نیوز همراه باشید تا ادکلن‌های مناسب فصل پائیزو زمستان را کشف کرده و با توصیه‌های ما، تجربه عطری خاصی در این فصل داشته باشید.

ستفاده از عطر و ادکلن خوشبو، یکی از بهترین روش هایی است که شما می توانید تاثیر بسیار خوبی در روابط اجتماعی خود داشته باشید. به علاوه، این امر می تواند به افزایش اعتماد به نفس شما نیز کمک خیلی زیادی کند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که باید عطر را متناسب با فصل خریداری کنید. به این معنی که عطر مناسب پاییز و زمستان با عطر مناسب تابستان و بهار متفاوت است. اما برای خرید عطر برای فصول سرما، باید به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

زمانی که شما بخواهید لباسی برای خود بخرید، طبیعتا به فصلی که در آن هستید اهمیت خیلی زیادی می دهید. مسلما زمانی که هوا سرد است، از لباس های گرم و وقتی هم که هوا گرم است، از لباس های سرد استفاده می کنید. این مسئله درباره خرید عطر و ادکلن نیز صدق می کند و برای این که جذاب تر به نظر برسید، بهتر است عطرهای مناسب با فصل خریداری کنید. در این مقاله، ما برای شما توضیح می دهیم که برای انتخاب عطر زنانه مناسب پاییز و زمستان و یا عطر مردانه، کدام گزینه برای شما مناسب تر است.

عطرهایی که برای فصل پاییز و زمستان استفاده می کنید، باید طبع گرمی داشته باشند. زیرا طبیعتا در فصل های پاییز و زمستان، هوا سرد است و گرم بودن عطرها، موجب می شود که استایل شما متعادل شود.

عطرهای مناسب پاییز و زمستان | مردانه و زنانه


در این بخش قصد داریم چند مدل از محبوب‌ترین عطرهای زنانه‌ و مردانه جهان مناسب برای فصل پاییز و زمستان را به شما معرفی کنیم.

عطر بلک ارکید تام فورد


عطری با رایحه گرم و رایحه ملایم که در بین خانم ها طرفدار زیادی دارد. جالب است که بدانید نت های این عطر زنانه تماما گلی هستند. ماندگاری بالای بلک ارکید تام فورد یکی از ویژگی های مثبت این عطر بشمار می آید.

بلک اورکید

عطر آزارو وانتد


عطری مردانه با رایحه ای شیرین که طرفداران زیادی را جذب خود نموده است. این عطر با رایحه چوبی و ادویه ای توانسته جذابیت خود را در بین طرفدارانش دو چندان کند. این عطر برای پاییز و زمستان مردانه استفاده میشود.

آزارو وانتد

عطر اگزریوس


عطری فوق العاده سنگین و خاص که با رایحه گرم و رایحه تند مورد استقبال سخت پسندان قرار گرفته است. در فصل پاییز و زمستان بهتر آن است که عطری استفاده کنید که با استشمام آن حس گرمی مطبوعی شما را در بربگیرد.

 اگزریوس

عطر لاوی است بل لانکوم


عطری زنانه و گرم که برای فصل پاییز و زمستان زنانه گزینه بسیار مناسب و خوبی برای بانوان خوش سلیقه می باشد.

 لاوی است بل لانکوم

عطر اوپیوم


اوپیوم در لاتین به معنای تریاک می باشد و از آن جا که این عطر از عصاره تریاک درست شده است لذا برای کسانی که کم خواب هستند و بی خوابی آنها را اذیت می کند توصیه می شود. این عطر جذاب مردانه با رایحه گرم برای استفاده در فصل های سرد سال مناسب است.

 اوپیوم

عطر زنانه رودیر مدل لایت بلو


بسیاری از کسانی که به دنبال یک ادکلن پاییزی زنانه می گردند، از عطر زنانه رودیر مدل لایت بلو رضایت داشته اند. این ادکلن زنانه برای پاییز و زمستان مناسب است و نت آغازین آن، شامل لاله کوهی، لیمو، سیب و چوب سدر می شود. بعد از این که کمی از اسپری کردن ادکلن از روی نبض شما گذشت، نت میانی گل یاسمین، گل رز و بامبو به مشام شما می رسد. در آخر هم رایحه ای از چوب صدر، مشک و عنبر را احساس می کنید.

اگر به بوی غذا و کیک علاقه خیلی زیادی دارید، مطمئن باشید که عطر زنانه رودیر مدل لایت بلو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. علاوه بر این که شما می توانید از این ادکلن مناسب فصل پاییز و زمستان به عنوان یک هدیه جذاب برای خانم ها نیز استفاده کنید.

ادکلن

ادکلن رودیر زنانه مدل ایفوریا


خیلی از خانم ها در انتخاب اطراف ادکلن، بیش از اندازه سخت گیری می کنند. برای این خانم ها، باید بگوییم که ادکلن زنانه رودیر مدل ایفوریا می تواند یک گزینه کاملا مناسب برای تکمیل استایل آنها باشد. این عطر مناسب فصل پاییز و زمستان، دارای رایحه اولیه انار و رایحه میانی گل نیلوفر و گل ارکیده است. بعد از این که زمان نسبتا زیادی از اسپری کردن عطر زنانه رودیر مدل ایفوریا گذشت، ترکیبی از رایحه گل بنفشه، مشک و عنبر را احساس می کنید.

ادکلن

نتیجه گیری


در این مطلب بهترین عطرهای مردانه برای پاییز و زمستان را معرفی کردیم تا بتوانید با توجه به سلیقه خودتان و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، مناسب ترین گزینه را انتخاب و تهیه کرده و از بوی خوش آن لذت ببرید.

در نهایت به خاطر داشته باشید از آنجا که در فصل های سرد سال، افراد بیشتر دچار حالت کرختی می شوند، بهتر است عطرهایی با رایحه گرم و تند را در این فصول مورد استفاده قرار دهید تا باعث ایجاد حرارت در بدن شوند و در عین حال پخش بوی بیشتری داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو