میدان تکسیم استانبول و مکان های دیدنی نزدیک به آن

منبع: آرگا

128

1398/3/7

16:44


همانطور که می دانید جاذبه های دیدنی ترکیه بسیار متنوع و جذاب هستند یکی از مهم ترین این جاذبه ها میدان تکسیم ترکیه است که در شهر استانبول واقع شده است و شاید تاکنوک تعداد کمی از گردشگران از آن دیدن کرده باشند.

مرکز شهر استانبول که یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است میدان تکسیم است این منطقه یکی از جذابیت های دیدنی است که در استانبول واقع شده است و محلی برای ثبت عکس های خاطره انگیز و جذاب است. این میدان دارای وسعت زیادی نیست اما با این وجود افراد زیادی را در اطراف آن می بینید که در حال عکسبرداری از این منطقه هستند زیرا تصویر مساجد، مناره ها و بازارهای اطراف این منطقه می تواند از جذابیت زیادی برخوردار باشد. یکی از دلایلی که این میدان را حائز اهمیت کرده است، دسترسی ایده آل آن به اکثر مکان های دیدنی استانبول است.

آشنایی بیشتر با میدان تکسیم

در کنار هر یک از جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد که می توانید در استانبول شاهد آن ها باشید جاذبه های دیدنی دیگری همچون میدان مدرن و به روز تکسیم وجود دارد که با وجود خاص نبودن این جاذبه به عنوان یک جاذبه گردشگری می توان از آن به عنوان یک مکان دیدنی یاد کرد. اطراف این منطقه پر از سر و صدای ماشین است زیرا این میدان در مرکز اصلی شهر واقع شده است و ممکن است ترافیک اطراف شما را کمی کلافه کند.

در شهر استانبول تمام خیابان ها و مسیرهای اصلی شهر به این میدان ختم می شوند این میدان محلی برای تبلیغات پوسترها، گل فروشان و همچنین هتل های لوکس و مدرن است که هر یک در اصلی ترین مرکز شهر در حال کسب درآمد هستند.  بیشتر گردشگرانی که به استانبول سفر می کنند حتما تاکنون میدان تکسیم را مشاهده کرده اند زیرا برای گشت و گزار در شهر باید از این میدان عبور کنند.

میدان مدرن تکسیم

در سمت دیگر این میدان شما شاهد فعالیت کافی شاپ ها، رستوران ها، چایخانه و هتل ها هستید همچنین در این میان می توان به برج ساعت نیز اشاره کرد. اگر از علاقه مندان به غذاهای بی نظیر ترکیه هستید در رستوران های اطراف این میدان می توانید غذاهای خوش طعمی را بچشید.

این میدان مجموعه از از آنچه که جذب کننده گردشگران است را به همراه دارد و همین موجب شده است تا گردشگران زیادی از این منطقه دیدن کنند. این میدان نمادین به عنوان یک سمبل در شهر استانبول است و نشان دهنده یک جمهوری مدرن است.

میدان تکسیم

در این میدان می توانید از جاذبه های دیدنی بسیاری بازدید کنید که در زیر به نمونه هایی از آن اشاره خواهد شد:

  • خرید سوغاتی از فروشگاه ها اطراف
  • نوشیدنی آیرن
  • کافه های مجلل و دنج
  • بنای یادبود جمهوری
  • فضای هنرمندانه و معماری این فضا
  • بازدید از مرکز فرهنگی آتاتورک
  • بازدید از فروشگاه های

    جاذبه های خاص مارماریس

میدان تکسیم یک مکان عمومی برای برگزاری بسیاری از مراسم بزرگ است و در روزهای ویژه شما می توانید شاهد جشن های مختلفی در این میدان باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو