آشنایی با هتل کارتون استانبول و امکانات آن

آشنایی با هتل کارتون استانبول و امکانات آن


منبع: آرگا

148

1398/7/11

19:35


علاقمندان به اقامت در هتل کارتون استانبول می توانند اطلاعات مورد نیاز نسبت به امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی این هتل مدرن و ۴ ستاره را در این مطلب بخوانند.

هتل کارتون در قلب میدان تاکسیم استانبول واقع شده است، جایی که برنامه های فرهنگی، گالری های هنری، کنسرت ها، اپرا، تئاتر، سینماها، اماکن تفریحی، کافه ها و بازارها به شدت در دسترس هستند و هتل کارتون در منطقه بی اغلو قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با هتل کارتون استانبول پیشنهاد می کنیم با این مطلب از آرگا همراه شوید.

تصویر هتل کارتون

آشنایی با هتل کارتون استانبول

هتل کارتون دارای دکوراسیون زیبا و جذاب از شخصیت های کارتونی می باشد و این هتل ۴ ستاره و  لوکس، اقامتی بی نظیر را در قلب منطقه سنتی بی اوغلو استانبول به مهیمانان و مسافران خود ارائه می دهد. افتتاح این هتل در سال ۱۹۹۸ بوده است و این ساختمان ۷ طبقه به سبک بناهای عثمانی طراحی شده است. فاصله ای آن تا بازار بزرگ در حدود ۳.۲ کیلومتر می باشد. همچنین این هتل پذیرایی ۱۰۰ نفر است، ضمن این که یک رستوران شیشه ای با نام The Moon در طبقه آخر هتل کارتون قرار دارد.

هتل چهار ستاره کارتون

اتاق های هتل کارتون:

اتاق های مهمان هتل کارتون استانبول مجهز به ماهواره و اینترنت بی سیمی امن و رایگان با سرعت بالا هستند. همچنین اتاق ها از تهویه هوای مناسب و حمام های مدرن(کلاه دوش، لوازم بهداشتی رایگان و …) برخوردار می باشد. گاو صندوق، وسایل چای و قهوه، مبل، تخت دابل بزرگ، ساعت زنگ دار و … از دیگر امکانات اتاق های این هتل است. وسعت هر یک از این اتاق ها که به آن اتاق اکسکیوتیو دابل می کویند، برابر ۳۰ متر مربع است و هر اتاق ظرفیت پذیرایی از دو میمان بزرگ سال و یک کوک خردسال را دارد. البته اتاق های دابل، اتاق های دابل متصل به هم و اتاق های دابل بوجت، وسعت بیشتر یا کمتری نسبت اتاق های اکسکیوتیو دابل دارند. بنابراین اتاق های نام برده شده، بسته به میزان وسعتشان، پذیرایی تعداد بیشتر یا کمتری از مهیمانان هستند.

امکانات هتل کارتون

رستوران کارتون استانبول

رستوران The Moon :

این رستوران محصور شده شیشه ای دارای سقف شیشه ای، دیوارهای شیشه ای و آسانسور شیشه ای می باشد. میهمانان به هنگام سرو شام در تراس زیبای آن می توانند از تماشایی محیط پیرامون خود لذت ببرند. این رستوران، ارائه دهنده غذاهای خاورمیانه و بسیار متنوعی می باشد.

آشپزخانه بزرگ هتل کارتون

مسافت هتل کارتون استانبول با نقاط گردشگری

هتل کارتون به دلیل موقعیت مکانی که دارد و  به دلیل واقع شدن آن در جاده اصلی، دسترسی بسیار خوبی به مکان های دیدنی استانبول دارد و مسافت این هتل نسبت به برخی این مکان ها به شرح زیر می باشد.

  • فاصله آن تا مرکز شهر ۳.۸۵ کیلومتر است.
  • تا میدان تاکسیم و ایستگاه مترو مجاور آن، ۲ دقیقه پیاده روی دارد و مسافت آن ۰.۲ کیلومتر می باشد.
  • مدت زمان پیاده روی از هتل کارتون تا مرکز فرهنگی آتاتورک، ۵ دقیقه است.
  • مسافت کارتون نسبت به فرودگاه استانبول نیز در حدود ۵۰ کیلومتر می باشد.
  • فاصله آن با  بیمارستان (Acibadem Taksim) 0.5 کیلومتر است.
  • هتل کارتون تا دریای Bosphorus در حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد.
  • فاصله کارتون با برج ساعت ۱.۱ کیلومتر  و تا مسجد سلیمانه ۲.۹ کیلومتر می باشد.
  • مسافت آن تا ستون کنستانتین ۳.۴ کیلومتر و تا برج گالاتا ۱.۵ کیلومتر است.
  • مسافت آن تا منطقه سلطانامه با تاکسی در حدود ۱۰ دقیقه می باشد.

هتل کارتون استانبول

لازم به ذکر است که قسمت لابی هتل کارتون استانبول در حال بازسازی می باشد و ایجاد سر و صدا در هتل و یا اشکال در سیستم نور و روشنایی هتل به این دلایل است.

هتل کارتون استانبول

برای آشنایی بیشتر با مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری شهر ترکیه و دیگر مناطق جهان می توانید از قسمت جهانگردی بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو