دانلود بازی The Wanderer Frankensteins Creature برای کامپیوتر

دانلود بازی The Wanderer Frankensteins Creature برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

119

1398/8/10

15:27


در بازی The Wanderer Frankensteins Creature شما نقش یک مخلوق سرگردان را خواهید داشت که حافظه خودش را از دست داده است و در یک بدن کاملا ساختگی به دنبال کیان خود است. او برای جعل سرنوشت از موجودات مصنوعی استفاده کرده است و از هر دو خصلت خوب و بد در وی دیده می شود. شما باید دنیای وسیعی را کشف کنید که در نهایت به اسوطره بنیان گذار فرانکشتاین ختم می شود. او تمام شکوه خود را از طریق چشمان بی گناه موجودات می بیند و هزار مایل از جهان بازی تحت سلطه وی است. داستان های ترسناکی در بازی وود دارد و شما سرگردان و حساس باید نمادی از یک صلح طلب در چنین دنیایی باشید. بازی جهت گیری هنری خاصی داشته است و گویی یک رمان تاثیر گذار تاریک با زیبایی حیرت انگیزی آغشته شده است.

The Wanderer Frankensteins Creature PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.0.3-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-The-Wanderer-Frankensteins-Creature

در بازی The Wanderer Frankensteins Creature شما باید به دنبال احساسات خود باشید و داستان خود را از نو بنویسید. انتخاب ها یکی پس از دیگری از راه می رسند و شما هستید که باید در مواجهه با انسان ها، باید بدون سوال و جواب به دنبال چرایی وجود خود بگردید. این مواجهه با حقیقت یک روی خوب و یک روی بد دارد. حال باید از خود بپرسید که آماده رویایی با وجهه های بد خود هستید؟ این ماجراجویی در سرتاسر اروپا جریان دارد و می توانید تلاش های درونی خود را در مواجهه با تلخی ها و شیرینی ها مشاهده کنید. موسیقی متن بازی قدرتمند و جذاب است و احساس موجودات را از حضور شما القا می کند. گاهی اصلا نیازی نیست که دست به چیزی بزنید و تنها از شاهکار موسیقی بازی لذت ببرید. مناظر رفته رفته در حال تحول هستند و شما مرز باید واقعیت و داستان را به سختی می توانید تشخیص بدهید.

info

Play as the Creature, a wanderer without memory or past, a virgin spirit in a completely fabricated body. To forge the destiny of this artificial being who is ignorant of both Good and Evil, you will have to explore the vast world and experience joy and sorrow. Dr. Frankenstein’s founding myth is once again revealed in all its glory through the innocent eyes of his creature. A thousand miles from the horror stories, here is a sensitive wander in the shoes of a pop icon.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 x64

Processor: AMD Athlon II X2 245 or higher/greater

Memory: 2 GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD 6450 or higher/greater

Storage: 2800 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7×64

Processor: Intel Core2 Duo E6700 @ 2.66GHz or higher/greater

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce GT 630 1G or higher/greater

Storage: 2800 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.0.3-CODEX با لینک مستقیم

————————-

دانلود بازی The Wanderer Frankensteins Creature-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو