آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد اسفناج رژیمی خوشمزه و مجلسی

منبع: نمکستان

118

1398/9/26

01:27


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد اسفناج رژیمی خوشمزه و مجلسی  سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد اسفناج خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم سالاد اسفناج و سیب زمینی اسفناج خرد شده ۱ فنجان […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد اسفناج رژیمی خوشمزه و مجلسی

سالاد اسفناج و سیب زمینی,سالاد اسفناج خوشمزه,سالاد اسفناج مجلسی,سالاد اسفناج

 سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه سالاد اسفناج خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم سالاد اسفناج و سیب زمینی

  • اسفناج خرد شده ۱ فنجان
  • سیب زمینی بزرگ ۱ عدد
  • نمک به مقدار لازم
  • سیر خرد شده ۱ قاشق غذاخوری
  • آبلیمو ۱ قاشق چایخوری
  • کشک کم چرب ۲ قاشق غذاخوری
  • پودر شیر ۱ قاشق چایخوری
  • پودر خردل نصف قاشق چایخوری

سالاد سزار با میگو,سالاد سزار با مرغ,سالاد سزار اصل,سالاد سزار ایتالیایی,سالاد سزار

طرز تهیه اسفناج و سیب زمینی

با آموزش طرز تهیه سالاد اسفناج و سیب زمینی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. ابتدا یک ظرف مناسب برای تهیه سس یالا انتخاب می کنیم ، سیر را بصورت خیلی ریز خرد می کنیم و داخل ظرف می ریزیم. سپس پودر شیر ، پودر خردل ، آبلیمو و کشک کم چرب را به ظرف سس اضافه می کنیم و مواد را آنقدر هم می زنیم و مخلوط می کنیم تا کاملا یمدست و صاف شوند.

بعد از اینکه سس سالاد آماده شد آنرا داخل یخچال قرار می دهیم. اسفناج را به مدت نیم ساعت داخل یک ظرف پر از آب سرد قرار می دهیم ، پس از این مدت آنرا خشک می کنیم و داخل یخچال قرار می دهیم. حالا یک قابلمه پر آب روی حرارت می گذاریم و سیب زمینی را داخلش می گذاریم تا کاملا بپزد.

پس از اینکه سیب زمین پخت آنرا به قطعات بزرگ یا کوچک به دلخواه خود تقسیم و خرد می کنیم و داخل یخچال قرار می دهیم تا خنک شود. می توانیم در صورت تمایل پوست سیب زمینی را نیز جدا نکنیم. برای سرو سالاد ظرف مناسبی انتخاب می کنیم سیب زمینی و اسفناج را خوب مخلوط می کنیم و کمی نمک اضافه می کنیم.

در آخر سس سالاد را اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا کاملا سس به همه نقاط سالاد برسد. توجه داشته باشید زمانی که سس را به سالاد اسفناج اضافه کردید باید سالاد را سریعا سرو کنید زیرا در صورتی که سالاد بماند طعم واقعی خود را از دست می دهد. می توانید این سالادرا مانند سالاد سزار با زیتون یا گوجه مینیاتوری تزیین کرد.

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد اسفناج رژیمی خوشمزه و مجلسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو