طرز تهیه فیله مرغ رژیمی لذیذ و خوشمزه در منزل

منبع: آرگا

153

1398/10/1

11:33


فیله مرغ رژیمی یکی از انواع غذا های رژیمی بسیار خوشمزه می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، طرز تهیه فیله مرغ رژیمی بسیار ساده می باشد و در مدت زمان کمی به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

از بهترین گزینه های تغذیه برای افرادی که اهل باشگاه و ورزش کردن هستند فیله مرغ می باشد زیرا، دارای چربی کم، کالری کم و پروتئین زیاد می باشد و به عنوان یک وعده غذایی مناسب برای ورزشکاران محسوب می شود تا به تناسب اندام مورد نظر خود برسند همانطور که می دانید تغذیه مناسب به منظور داشتن وزن ایده آل از اهمیت بالایی برخوردار است، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز تهیه فیله مرغ رژیمی را آموزش خواهیم داد تا این غذا را در منزل تهیه و در کنار اعضای خانوده تان میل نمایید.

دستور پخت فیله مرغ رژیمی

در مطالب گذشته به شما عزیزان طرز تهیه انواع غذا های ملل از جمله : پاستا مکزیکی، کراکت بادمجان، پیراشکی هات داگ و مرغ کنجدی را آموزش دادیم در این مقاله شما را با طرز تهیه فیله مرغ رژیمی آشنا خواهیم کرد.

مواد لازم جهت تهیه فیله مرغ رژیمی

  • فیله مرغ : سه تکه برای هر نفر
  • قارچ : ۴۰۰ گرم
  • پیاز : یک عدد
  • زعفران، آب لیمو و ادویه : به میزان لازم

روش تهیه فیله مرغ رژیمی

طرز تهیه فیله مرغ رژیمی با طعم به یاد ماندنی

در روش تهیه فیله مرغ رژیمی ابتدا پیاز را خرد کرده سپس فیله ها را داخل پیاز های خرد شده بخوابانید و به آن آبلیمو، زعفران و ادویه اضافه کنید و اجازه دهید به مدت پانزده دقیقه بماند تا طعم پیاز ها به خورد فیله ها برود.

در این مرحله از نحوه تهیه فیله مرغ رژیمی پس از مزه دار شدن فیله ها آن ها را با بیف کوب بکوبید تا نازک شوند سپس داخل تابه بدون روغن اجازه دهید تا گریل شود و در آخر قارچ ها را نیز کمی تفت دهید، نوش جان.

طرز تهیه فیله مرغ رژیمی با طعم عالی

ضمن سپاس از همراهی تان در این نوشتار، امیدواریم توانسته باشیم به خوبی طریقه پخت فیله مرغ رژیمی را به شما عزیزان آموزش داده باشیم تا با کمک گرفتن از دستور تهیه آن یک فیله مرغ رژیمی بسیار خوشمزه و خوش طعم تهیه کنید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه غذای ملل می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو