استایل بهاری خانم‌ها و ظاهری شیک و باوقار

استایل بهاری خانم‌ها و ظاهری شیک و باوقار


منبع: آسان طب

231

1399/1/1

20:54


با پایان یافتن فصل زمستان، ظاهر ما نیز باید یک استایل بهاری به خود گرفته و با به کارگیری اصول مد در هماهنگ‌سازی رنگ، جنس و طرح، بتوان یک جذابیت و شیک‌پوشی متناسب با این فصل زیبا را در چهره و نوع پوشش خود ایجاد نمائیم. در این مقاله به موضوعات مرتبط با استایل بهاری پرداخته و بایدها و نبایدهای مرتبط با آن را بیان خواهیم نمود.

استایل بهاری

استایل بهاری چگونه باید هماهنگ شود؟

در اولین ماه بهار باید به این موضوع توجه داشت که هوا همچنان سرد است اما این سرما دارای تفاوت هایی فاحش با سرمای زمستان خواهد بود. بنابراین نباید از لباس هایی مخصوص زمستان استفاده نمود و از طرفی نباید از لباس های نازک تابستانی کمک گرفت. در غیر اینصورت شما از قوانین و اصول مد خارج شده اید و ظاهر شما فاقد جذابیت یک فرد شیک پوش خواهد بود. بنابراین کلیه پالتوهای ضخیم، ساپورت های پشمی، جوراب های زمستانی و بوت های ساق بلند را از دسترس خارج کرده و برای جایگزین کردن آنها جهت استایل بهاری خود از لباسهایی مناسب فصل بهار که در ادامه شرح خواهیم داد استفاده نمائید. باید بدانید که برای آراستگی استایل خود در هر فصلی باید به چهار نکته توجه نمائید. آسان طب توجه شما را به این چهار نکته جلب می نماید:

1. رنگ های مخصوص استایل بهاری: که از رنگهای طبیعی و زیبای این فصل الهام گرفته شده اند.

2. پارچه های مخصوص استایل بهاری: که مطابق با دمای هوا در فصل بهار انتخاب خواهند شد.

3. طرح های مخصوص استایل بهاری: که همچون طبیعت ملایم و معتدل این فصل دارای خصلتی میانه و متعادل می باشد.

4. تزئینات مکمل استایل بهاری: که شیطنتی لطیف همچون فصل بهار خواهد داشت.

طراحی های مناسب در استایل بهاری

بهترین طرح ها برای استایل بهاری خانم ها طرح هایی ساده و با رنگ هایی ملایم و بهاری می باشند. طرح هایی گلدار یا کبریتی، طرح هایی اسپرت و هماهنگ سازی شده و طرح هایی با ظاهر رسمی اما ساده و کلاسیک می توانند گزینه هایی مناسب برای استایل بهاری شما باشند.

رنگ های مناسب برای استایل بهاری چیست؟

استایل بهاری

رنگ هایی شیک، ملایم و بهاری برای استایل بهاری شما معمولا شامل آبی لاجوردی، سبز کاهویی، آبی پاستلی، قرمز گوجه ای، سرخابی مات، یشمی، صورتی ملایم، کرم پودری مات و… می باشد. باید توجه داشته باشید که اگر استایل بهاری شما با استفاده از رنگ های خنثی هماهنگ سازی شده باشد باید از یک رنگ زنده و جاندار مانند قرمز، زرد یا سرخابی برای شاداب و سرزنده نمودن استایل بهاری خود در تزئیناتی مکمل مانند کفش یا کیف خود استفاده نمائید.

جنس لباس در استایل بهاری

به یاد داشته باشید که جنس هایی مانند کتان هرگز از مد نخواهند افتاد و کاربردی گسترده در استایل بهاری خواهند داشت. همچنین بافت هایی سبک و بهاری نیز می توانند ظاهر شما را تا حد نهایت در این فصل زیبا نمایند.

انتخاب کفش در فصل بهار

در استایل بهاری نباید خیلی زود در مورد انتخاب کفش تصمیم گرفت چرا که هنوز زمان درازی تا استفاده از صندل های تابستانی باقی مانده است. بنابراین نیم بوت های خود را در دسترس قرار دهید تا بتوانید در صورت نیاز از آنها استفاده نمائید. همچنین استفاده از اسپادریلز (کفش های لژدار) جلو بسته و شیک می تواند ظاهر شما را در استایل بهاری تان بسیار جذاب نماید. این کفش ها حتی برای خانم هایی که میانه ای با کفش پاشنه بلند ندارند نیز بسیار ساده و جالب می باشد.

تزئینات مکمل در استایل بهاری

استایل بهاری

شیشه عینک آفتابی شما در این فصل بهتر است از نوع شفاف تر بوده و به جای آن رنگی تر باشد. چرا که تابش آفتاب چندان شدید نبوده و چشم های شما را اذیت نخواهد کرد. شیشه هایی رنگی مانند بنفش، صورتی ملایم و… می تواند شما را خوش تیپ تر نشان دهد. همچنین می توان از فریم هایی چشمگیر تر برای استایل بهاری خود استفاده نمائید.

ظاهری رسمی در فصل بهار

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهند ظاهری رسمی داشته باشند می توانید در مهمانی ها از کت و شلوار و یا کت و دامن هایی با برش هایی چشمگیر و رنگ هایی سنگین استفاده نمائید. در بیرون از منزل نیز می توانید از مانتوهایی بهاره و بلند استفاده نموده و یا از طرح هایی مشابه پالتو اما از نوع بهاره استفاده نمائید. بدین ترتیب هم می توان استایل فصل را حفظ نمود و هم می توان ظاهر رسمی خود را تا حد نهایت زیبا ساخت.

پیروی از اصل سادگی یعنی زیبایی

در استایل بهاری بهتر است از اصولی ساده پیروی نمائید یعنی به دور از تجمل گرایی یا زرق و برق لباس بپوشید. این امر سبب می شود که ظاهر شما شیک تر به نظر برسد. جنس لباس خود را به گونه ای انتخاب نمائید تا پوست شما بتواند نفس کشیده و روحیه شما را بهتر از قبل نماید. پوشاندن بیش از حد خود با لباسهایی ضخیم در این فصل می تواند شما را پژمرده و خسته نشان بدهد.

استفاده از کفش پاشنه بلند

استایل بهاری

حداقل یک روز را در هفته از کفش پاشنه بلند استفاده نمائید. این امر سبب تقویت اعتماد به نفس شما شده و از طرفی می تواند فرم راه رفتن را اصلاح نماید. جهت این امر باید کفشی مرغوب با پاشنه ای استاندارد را برای خود انتخاب کرده تا پاهای شما آزرده و خسته نشوند. از طرفی روزهایی در هفته را انتخاب کنید که نیاز به پیاده روی چندانی نداشته و به سلامت پاهای شما آسیب نرساند.

زیورآلات در استایل بهاری

در استایل بهاری خود می توانید از زیورآلات دریایی که صدف هایی طبیعی دارند استفاده نمائید. سنگ هایی خام و برش خورده نیز می توانند گزینه هایی مناسب برای زیورآلات شما باشند. فلزهایی عجیب با تزئیناتی مرجانی، بدلیجات ضد حساسیت، سنگ های رنگی، مچ بند رنگی، آویزهای فانتزی، گوشواره های تکی، جواهرات بدلی و… نیز می توانند استایل بهاری شما را تا حد نهایت زیبا سازند.

پیروی از اصول میکاپ بهاری

جهت تکمیل استایل بهاری خود باید به فکر میکاپ ویژه این فصل نیز باشید. آرایش صورت و ناخن های شما در این فصل باید مطابق با رنگ های شاد و ملایم طبیعی بوده و با نوع پوشش شما در هماهنگی کامل باشند. طراحی ناخن با رنگ های بهاری نیز کمک شایانی در زیبایی ظاهر شما خواهند نمود. بدین ترتیب ظاهر شما وقار و ملاحتی دلنشین به خود گرفته و شیک پوشی شما تکمیل خواهد شد. برای آشنایی با آرایش بهاری می توانید به مقاله مربوطه در همین سایت مراجعه نمائید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو