ترفندهای آرایشی سلبریتی ها برای افزایش جذابیت آرایش

ترفندهای آرایشی سلبریتی ها برای افزایش جذابیت آرایش


منبع: زیبامون

473

1399/2/23

16:56


در این بخش از زیبامون به تعدادی از نکات و ترفندهای آرایشی که سلبریتی ها مورد استفاده قرار می دهند، اشاره کرده ایم تا شما هم با این ترفندها آشنا شده و بتوانید آرایش جذاب تر و زیباتری داشته باشید!

ترفندهای آرایشی سلبریتی ها برای افزایش جذابیت آرایش

آرایش کردن در کنار اینکه یک هنر و علم محسوب میشه، یکی از کارهای سرگرم کننده برای تمام خانم هاست و اگر شما هم جز افرادی باشید که عاشق آرایش کردن هستید، احتمال از دیدن ویدئوهای آموزش آرایش در شبکه های اجتماعی مختلف وجود داره، لذت می برید و تمایل دارید ساعت ها به تماشای این ویدئوهای آموزشی بپردازید و به احتمال زیاد در این مدت، متوجه گذر زمان هم نخواهید شد!

علاوه بر این، همانطور که میدونید سلبریتی ها و مدل های معروف، معمولا ساعت های خیلی زیادی رو بر روی صندلی های مخصوص آرایش و استایل کردن مو سپری می کنند؛ بنابراین میشه گفت این افراد سهم خیلی مهمی در ارائه نکات و ترفندهای آرایشی دارند و میتونن یک راهنمای خیلی خوب در این زمینه هم باشند!

اگر شما هم تمایل دارید با نکات و ترفندهای آرایشی که مخصوص سلبریتی ها هست آشنا بشید، بهتون پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و 10 نکته آرایشی از زبان سلبریتی ها رو یاد بگیرید و در آرایش روزانه یا آرایش رسمی خود مورد استفاده قرار بدید و مطمئن باشید با استفاده از این ترفندها میتونید آرایش جذاب تر و زیباتری داشته باشید!

 

1. راز داشتن پوست درخشان از زبان جسیکا آلبا ( Jessica Alba)

 

ترفند آرایشی جسیکا آلبا

 

جسیکا آلبا به دلیل چهره ای فوق العاده زیبا و داشتن پوستی بی نظیر و درخشان، مشهور هست! جسیکا برای دستیابی به این ویژگی پوست که به امضای او هم تبدیل شده است، نه فقط از یک، بلکه از دو پرایمر استفاده می کنه. این ترفندی هست که او از دنیل مارتین (Daniel Martin)؛ میکاپ آرتیست آکادمی MUA آموخته است.

 او برای کنترل چربی در منقطه T صورت، از یک پرایمر مات کننده استفاده می کند و سپس برای اینکه سایر قسمت های پوست همچنان درخشش داشته باشه، پرایمری که دارای خاصیت درخشندگی هست رو مورد استفاده قرار میده.

این ترفند میتونه یکی از ترفندهای آرایشی فوق العاده کاربردی برای روزهای گرم بهاری و تابستانی که معمولا پوست بیشتر از همیشه چرب هست، باشه.

 

حتما بخوانید: چگونه آرایش صورت طبیعی داشته باشیم؟ + نکات آرایشی

 

2. ترفند آرایشی تریسی الیس رُز (Tracee Ellis Ross) برای داشتن رژگونه جذاب و طبیعی

 

ترفند آرایشی تریسی الیس

 

تریسی الیس برای اینکه درخشش جذاب و برنزی رو برای چهره خودش به وجود بیاره، ترکیبی از رژگونه و کرم کانتور رو بر روی مرکز گونه ها میزنه. او ابتدا رژگونه کرمی رو در کف دست قرار میده کمی رژگونه رو در کف دست گرم میکنه و بعد این رژگونه رو به آرومی و با انگشت روی سیب گونه میزنه. در مرحله بعدی برای اینکه برجستگی بیشتری برای گونه ایجاد بشه و حالت برنزی و جذابی هم برای پوستش به وجود بیاد، مقداری کرم کانتور رو در بالای گونه استفاده میکنه. نتیجه نهایی این ترفند، داشتن پوستی با رنگ فوق العاده جذاب و ارایش طبیعی و زیبا خواهد بود!

 

3. ترفند آرایشی کانتور معکوس از زبان وینی هارلو (Winnie Harlow)

 

ترفند آرایشی وینی هارلو

 

وینی هارلو این ترفند رو از میکاپ آرتیستی به نام جکی آنیا (Jackie Aina) که در یوتیوپ فعالیت داره، یاد گرفته است! او به جای استفاده از کرم پودر یا فونداسیون و یک محصول کانتور، از دو رنگ کرم پودر استفاده میکنه!

کرم پودری که دارای سایه تیره تر هست رو برای قسمت های بیرونی چهره مورد استفاده قرار میده و کرم پودری که دارای سایه رنگی روشن تر هست رو برای مرکز چهره استفاده میکنه. شما هم میتونید با استفاده از این ترفند آرایشی، مراحل آرایش صورت رو کوتاه تر و ساده تر کنید و از داشتن پوستی درخشان که به خوبی کانتور هم شده، لذت ببرید!

 

حتما بخوانید: چگونه ماندگاری رژلب را افزایش دهیم؟

 

4. ترفند آرایشی پوشش دادن سیاهی زیر چشم از زبان ریانا (Rihanna)

 

ترفند ارایشی ریانا

 

شاید شما هم مانند تمام افرادی که دارای حلقه های تیره در زیر چشم هستند، ساعت های طولانی رو صرف تحقیق و آزمایش بهترین ترفندها برای پوشش دادن این سیاهی ها در زیر چشم کرده اید! اما جالبه بدونید که ریحانا از این حلقه های تیره در زیر چشم به نفع خودش استفاده میکنه و با ایجاد سایه چشم عمیق تر و تیره تر در زیر چشم و در امتداد خط مژه پایین، یک حالت درام و عمیق تری رو برای زیر چشم ها ایجاد میکنه که همزمان هم تیرگی زیر چشم پوشیده میشه و هم آرایش چشم های او فوق العاده خاص و جذاب میشه! این ترفند یک نبوغ در آرایش و زیبایی هست!

 

5. ترفند کانتور کردن آسان صورت از زبان خوله کارداشیان (Khloe Kardashian)

 

ترفند ارایشی خوله کارداشیان

 

به گفته خوله، خواهران او یعنی کیم و کورتنی، در مَستر کلاس آرایشی که برگزار می کنند، این ترفند آرایشی که برای کانتور کردن صورت هست رو هم آموزش میدن! قاعده ای که برای این ترفند وجود داره، ترسیم عدد 3 در قاب چهره هست.

برای استفاده از این ترفند باید مقداری از برنزر یا کرم کانتور رو با براش مخصوص بردارید و از پیشانی و خط رویش مو، کشیدن عدد 3 رو شروع کنید و به زیر گونه ها برسید و سپس براش رو به زیر خط فک بکشید. شما با استفاده از این ترفند، خیلی سریع و راحت کار کانتور کردن صورت رو انجام خواهید داد.

 

حتما بخوانید: ترفندهای آرایشی و زیبایی برای خانم ها

 

6. راز درخشش سالم و طبیعی پوست از زبان کاندیس سوانپول (Candice Swanepoel)

 

ترفند ارایش کاندیس سوانپول

 

کاندیس برای اینکه یک درخشش فوق العاده طبیعی و سالم برای پوست خود به وجود بیاره، تمایل داره تا محصولات آرایشی رو با محصولات بهداشتی و مراقبتی ترکیب کنه. او ابتدا بیوتی بلندر خودش رو با اسپری گلاب مرطوب میکنه. بیوتی بلندر مرطوب شده کارایی خیلی بهتری داره و کمک میکنه تا محصولات آرایشی خیلی خوب روی پوست ترکیب بشه و از طرفی دیگر استفاده از گلاب هم تاثیر خیلی خوبی در آبرسانی و تغذیه رسانی به پوست خواهد داشت.

او سپس کانسیلری که دارای پوشش دهی کامل هست رو با مقداری روغن صورت مخلوط میکنه تا بعد از استفاده از این کانسیلر، علاوه بر پوشش دهی مناسبی که داره، جلوه ای درخشان و زیبا برای پوست هم ایجاد بشه.

 

7. ترفند سایه چشم از زبان الکسا دمی (Alexa Demie)

 

ترفند ارایشی الکسا دمی

 

الکسا یکی از ستاره های برنامه تلویزیونی Euphoria هست که مادر او میکاپ آرتیست بوده و میشه گفت او عاشقانه با آرایش کردن بزرگ شده است! تنها چیزی که مادر الکسا به او یاد داده این هست که هرگز ترکیب کردن رو فراموش نکنه. بنابراین وقتی صحبت از ارایش چشم و سایه زدن میشه، الکسا چند ترفند آرایشی خیلی خوب از ترکیب کردن و blending داره!

او برای اینکه رنگدانه های سایه چشم رنگ خیلی خوبی رو پلک ایجاد کنه، از یک براش مخصوص ترکیب کردن که فوق العاده متراکم هست، استفاده میکنه و این براش رو به آرومی روی پلک بسته شده، فشار میده.

سپس با استفاده از حرکتی شبیه به حرکت برف پاک کن ماشین، سایه چشم رو با استفاده از یک برس نرم تر، روی پلک پخش و ترکیب میکنه. بعد از اینکه سایه چشم در بالای چین پلک به خوبی ترکیب شد، با استفاده از سایه ای روشن تر و با رنگ نوود، بالای پلک و خط مژه رو سایه میزنه و با سایه قبلی به خوبی ترکیب میکنه تا حالتی فوق العاده طبیعی و جذاب برای چشم ها ایجاد بشه.

 

حتما بخوانید: چگونه خیلی سریع و راحت آرایش کنیم؟ + معرفی ترفندهای آرایشی

 

8. ترفند رژگونه امیلی راتاج کاوسکی (Emily Ratajkowski)

 

ترفند ارایشی امیلی راتاج کاوسکی

 

امیلی برای اینکه ظاهری جوان و شاداب برای چهره خودش به وجود بیاره، مقداری از رژگونه کرمی رو بر روی سیب گونه ها میزنه و بعد با انگشت این رژگونه رو به سمت بالا و زیر چشم ترکیب و محو میکنه. این ترفند باعث ایجاد رنگی طبیعی روی گونه ها خواهد شد. او علاوه بر این مقداری رژگونه هم بر روی پل بینی میزنه تا آرایشی شبیه به دهه 90 میلادی داشته باشه و در نهایت با استفاده از کانسیلر روشن کننده در زیر چشم ها، ظاهری فوق العاده طبیعی و زیبا رو برای چهره خودش به وجود میاره.

 

9. ترفند آرایشی کاربردی از زبان هیلی بیبر (Hailey Beiber)

 

ترفند ارایشی هیلی بیبر

 

اگرچه بسیاری از میکاپ آرتیست های حرفه ای و همچنین سلبریتی ها بر روی استفاده از انواع براش های آرایشی تاکید دارند اما هیلی بالدوین از انگشتان دست خود استفاده می کند! اگرچه استفاده از انگشتان دست در ارایش کردن تکنیک جدید و حرفه ای نیست اما کمک میکنه تا روند آرایش خیلی سریع تر بشه و نتیجه نهایی کار هم فوق العاده طبیعی و زیبا خواهد شد.

او برای ترکیب کردن کرم پودر، کانسیلر و حتی رژلب به سادگی از انگشتان دست خود استفاده می کند. گرمای انگشت دست کمک میکنه تا محصولات آرایشی خیلی بهتر و طبیعی تر روی پوست قرار بگیرند و در حین حال ظاهری بی عیب و نقص رو هم برای پوست ایجاد خواهند کرد. این تکنیک همچنین باعث احیای پوست نیز می شود و به همین دلیل یکی از تکنیک های پرطرفدار و مورد علاقه افرادی هست که علاقه مند به رژیم مراقبت از پوست به سبک کره ای یا K-Beauty هستند.

 

حتما بخوانید: نکات مهم آرایش و استایل تابستانی برای زیبا و خوشتیپ شدن خانمها

 

10. ترفند آرایشی تیلور هیل (Taylor Hill)

 

ترفند آرایشی تیلور هیل

 

آرایش تک رنگ یا آرایش مونوکروماتیک (Monochromatic makeup) یکی از ترندهای آرایشی بزرگ در سال 2020 هست اما اینطور به نظر میرسه که تیلور هیل سال هاست که طرفدار این مدل آرایش هست. تیلور برای اینکه یک آرایش روزانه منسجم و یک رنگ داشته باشه معمولا از پالت کانتورینگ و رژگونه خود برای آرایش چشم هم استفاده میکنه.

او ابتدا رژگونه مایل به قرمز رو بر روی مرکز پلک میزنه و سپس با استفاده از سایه کانتور برنزی، عمق و ابعاد طبیعی و زیبایی رو به چین پلک اضافه میکنه. استفاده از این تکنیک نه تنها کمک میکنه تا یک آرایش هماهنگ داشته باشید بلکه باعث میشه تا آرایش شما فوق العاده ساده و طبیعی و در عین حال جذاب به نظر برسه!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو