ژل رووفیل چیست؟ مزایا و معایب ژل رووفیل

ژل رووفیل چیست؟ مزایا و معایب ژل رووفیل


منبع: زیبامون

289

1399/5/28

20:07


برای آشنایی بیشتر با ژل رووفیل، کاربردها، مزایا و معایبی که داره، حتما این بخش از زیبامون رو مطالعه کنید!

ژل رووفیل چیست؟ مزایا و معایب ژل رووفیل

با افزایش سن و ایجاد خطوط و چین و چروک‌های ریز و درشت بر روی صورت، بسیاری از خانم‌ها به فکر برطرف کردن این چین و چروک‌ها می‌افتن و معمولا اولین و موثرترین گزینه درمانی در این مواقع، تزریق ژل و فیلر هست.

خوشبختانه این روزها محصولات پرکننده و فیلرهای متنوعی طراحی و تولید شدند که هر کدام از این فیلرها ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خودش رو داره و میتونید با کمی تحقیق و پرس و جو بهترین و مناسب‌ترین ژل، فیلر و پرکننده رو برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنید.

ما در ابن بخش از زیبامون دات کام به تمام چیزهایی که لازم هست در رابطه با ژل رووفیل بدونید اشاره کردیم و شما رو با کاربردها، مزایا و معایب ژل رووفیل آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید و اطلاعات خودتون رو در این زمینه افزایش بدید.

 

حتما بخوانید: ژل بهتر است یا فیلر

 

ژل رووفیل چیست؟

ژل رووفیل (REVOFIL) یکی از پر کننده‌های ساخت کشور کره هست که در سه مدل Ultra – Fine – Plus طراحی و تولید می‌شود. این محصول به عنوان اولین نوع و انقلابی‌ترین ژل یا پرکننده پوستی برای جوانسازی و بازسازی پوست، طراحی و تولید شده و به طرز چشمگیری باعث بازسازی پوست میشه و تمام توقعاتی که از یک ژل یا فیلر  دارید رو برآروده میکنه!

ژل رووفیل حاوی مواد ایمن و بی خطر بوده و از ترکیباتی که دقیقا مشابه با مواد طبیعی موجود در بدن هست، ساخته شده و به همین دلیل، اثربخشی فوق العاده‌ای بر روی پوست داره. بنابراین اگر به دنبال یک روش مطمئن برای لیفت صورت بدون جراحی و از بین بردن چین و چروک صورت با ظاهری کاملا طبیعی هستید، استفاده از ژل رووفیل میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه.

ژل رووفیل با تنظیم کلاژن درون زا و اسید هیالورونیک، باعث افزایش سفتی و لیفت پوست صورت میشه و کمک میکنه تا پوستی فوق العاده جوان و شاداب داشته باشید.

از بهترین کاربردهای ژل رووفیل میتونیم به کاهش و صاف کردن چین و چروک‌های صورت و ناحیه اطراف چشم و افزایش حجم و بهبود شکل لب‌ها، بینی و دست‌ها اشاره کنیم.

ژل رووفیل، دارای خاصیت تک فاز و دو فاز هست و به همین دلیل دارای غلظت یا ویسکوزیته بالایی نسبت به سایر فیلرها و پرکننده‌ها هست، خاصیت ارتجاعی بیشتری داره و همین ویژگی باعث شده تا ماندگاری بیشتری ( 10 تا 12 ماه) هم داشته باشه.

 

ژل رووفیل

 

ژل رووفیل اولترا چیست؟

ژل رووفیل اولترا (Revofil Ultra) نوعی پرکننده پوستی هست که به دلیل داشتن فناوری نوآورانه، دارای عملکرد عمیق بوده و با هدف اصلاح چین و چروک میانی و عمیق پوست و لیفت صورت، به عمیق‌ترین لایه پوستی تزریق میشه و ماندگاری طولانی مدت هم داره.

 

ژل رووفیل فاین چیست؟

رووفیل فاین (Revofil Fine) نوعی پرکننده پوستی هست که در بالاترین لایه پوستی تزریق میشه و تاثیر خیلی خوبی در از بین بردن خطوط ریز در اطراف و زیر چشم داره و میتونید برای جوانسازی گونه، گردن و روی دست مورد استفاده قرار بدید.

 

ژل رووفیل پلاس چیست؟

رووفیل پلاس (Revofil Plus) یکی از انواع ژل رووفیل هست که خاصیت حجم دهندگی ملایم داره و معمولا به لایه میانی پوست تزریق میشه تا ظاهر بهتر و جوان‌تری رو برای پیشانی، بینی، زیر چشم، لب، خط خنده، فک و چانه به وجود بیاره.

 

محل مناسب برای تزریق ژل رووفیل

 

حتما بخوانید: حقایق ناگفته درباره تزریق ژل به لب

 

مزایا و کیفیت ژل رووفیل

ژل رووفیل جز محصولات پر کننده‌ای هست که 99 درصد کارایی داره و جز انتخاب‌های خیلی عالی برای افزایش حجم طبیعی لب، گونه، بینی، زاویه سازی صورت و روی دست و غیره هست. 

علاوه بر این ژل رووفیل یکی از گزینه‌های خیلی عالی برای برطرف کردن و محو چین و چروک‌های پوستی هست و میتونه گودی زیر چشم رو تا حد زیادی درمان کنه و از بین ببره.

این ژل به دلیل ترکیبات منحصر به فردی که داره، به آرومی جذب پوست میشه و به همین ماندگاری طولانی مدتی نسبت به سایر پرکننده‌ها و ژل‌ها داره.

نتیجه حاصل از تزریق ژل رووفیل خیلی سریع روی پوست ظاهر میشه و جوانی و زیبایی رو برای پوست شما به ارمغان میاره. تقریبا تمام افرادی که از ژل رووفیل استفاده کردند، از نتیجه‌ای که براشون داشته راضی بودند. علاوه بر این ژل رووفیل هیچگونه حساسیتی رو به همراه نداره و تقریبا تمام افراد بالای 20 سال میتونن از این ژل استفاده کنند.

ژل رووفیل در کنار تمام مزیت‌هایی که داره جز فیلرهای با قیمت مناسب دسته بندی میشه و به طور همزمان دارای خصوصیات فیلرهای مونو فاز و دو فاز هست.

 

قبل و بعد از تزریق ژل رووفیل

 

حتما بخوانید: بهترین زمان عمل زیبایی و تزریق بوتاکس و فیلر

 

عوارض جانبی و معایب ژل رووفیل

خوشبختانه تاکنون هیچ عارضه جانبی جدی در اثر تزریق ژل رووفیل گزارش نشده است اما با این حال، تزریق ژل بر روی پوست ممکنه در افراد مختلف، نتایج مختلفی رو به همراه داشته باشه و در برخی از افراد شرایطی رو مانند موارد زیر به وجود بیاره:

  • قرمزی
  • سوزش
  • کبودی
  • ورم خفیف

این عوارض جانبی معمولا بسیار خفیف هستند و تقریبا بعد از گذشت 1 تا 3 روز بعد از تزریق از بین خواهند رفت و پوست شما به حالت طبیعی برمیگرده.

 

حتما بخوانید: عوارض تزریق کردن ژل به پوست صورت

 

قیمت ژل رووفیل کره

قیمت ژل رووفیل کره چیزی در حدود 980 هزار تومان هست که این قیمت با توجه به تغییراتی که در قیمت ارز وجود داره ممکنه متغیر باشه.

برای خرید ژل رووفیل میتونید از سایت‌های فروش محصولات پزشکی و زیبایی استفاده کنید و یا اینکه ژل رووفیل رو از فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی تهیه کنید.

 

سخن آخر

این روزها به دلیل استقبال خیلی زیادی که برای محصولات پرکننده و فیلرها وجود داره، متاسفانه محصولات تقلبی و غیر استاندار خیلی زیادی هم تولید شده و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید. شما میتونید با مراجعه به کلینیک‌های تخصصی و پزشکان متخصص و حرفه‌ای در این زمینه، خیالتون رو از بابت استفاده از ژل رووفیل باکیفیت و اصلی راحت کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو