بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی و ایرانی

منبع: زیبامون

270

1400/1/25

13:54


در این بخش از زیبامون با بهترین کرم لیفتینگ صورت و گردن ایرانی و خارجی آشنا بشید و از این طریق ، بهترین انتخاب رو برای خودتون داشته باشید.

بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی و ایرانی

همه ما دوست داریم تا مدت های طولانی پوستی جوان ، سفت و محکم داشته باشید اما روند طبیعی پیر شدن پوست باعث میشه تا وارد یک نبرد پر شور بشیم و تا حد امکان از پیر شدن پوست جلوگیری کنیم! اگه تمایل دارید در این نبرد پیروز بشید و جوانی و استحکام پوست رو تا مدت های طولانی حفظ کنید بهترین پیشنهاد این هست که به سراغ کرم لیفتینگ یا کرم سفت کننده پوست بروید و با استفاده از این کرم ، بهترین مراقبت رو از جوانی پوست خود داشته باشید.

اما سوالی که ممکنه در این زمینه پیش بیاد این هست که چگونه بهترین کرم لیفتینگ صورت رو از بین برندهای مختلف خارجی و ایرانی انتخاب کنیم و کدام برند دارای بهترین کرم لیفتینگ صورت و گردن هست؟ 

ما در این بخش از زیبامون دات کام کار شما رو کمی راحت کردیم و تعدادی از بهترین کرم های لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی رو بهتون معرفی کردیم تا بعد از بررسی های لازم بتونید بهترین و مناسب ترین کرم لیفتینگ رو با توجه به شرایط سنی و شرایط پوستتون تهیه کنید و مورد استفاده قرار بدید. با ما همراه بمانید و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

 

بهترین کرم لیفتینگ صورت چیست؟

وقتی صحبت از علائم پیری میشه ، معمولا چین و چروک های پوست و لکه های پوستی اولین چیزی هستند که به ذهن میرسه و تمام توجهات رو به خودش جلب میکنه. اما با گذشت زمان و افزایش سن ، افتادگی پوست هم به این مشکلات اضافه میشه و پیری پوست بیشتر از قبل مورد توجه قرار میگیره.

علت اصلی ایجاد این مشکل ، تجزیه شدن کلاژن و آلاستین پوست هست. این موارد دو پروتئین ضروری برای پوست هستند که باعث ایجاد ظاهری جوان ، سفت و محکم برای پوست میشن. 

به عبارت ساده تر اگه کلاژن رو یک تشک در نظر بگیریم ، آلاستین به عنوان فنر این تشک هست و وقتی هر دو این موارد سالم باشند ، شما یک تخت خواب محکم و نرم (پوست صاف و محکم) خواهید داشت! اما اگه یکی یا هر دو این پروتئین ها شروع به خراب شدن کنند ، افتادگی ایجاد میشه و این مورد در پوست با شل شدن پوست و افتادگی پوست نمایان میشه.

کرم لیفتینگ صورت (skin lifting cream) یا (Skin Tightening Cream) به عنوان یک محصول جانبی که از ترکیبات طبیعی ساخته شده میتونه تا حد زیادی از پیر شدن پوست جلوگیری کنه و باعث بشه تا ظاهری جوان و محکم برای پوست به وجود بیاد. 

 

قبل و بعد از استفاده از کرم لیفتینگ صورت

 

اما قبل از خرید کرم لیفتینگ صورت باید بدونیم که کرم لیفتینگ صورت چیه و در هنگام خرید کرم لیفتینگ باید به چه چیزی در ترکیبات این کرم توجه کنیم. رتینول (retinol) یکی از اصلی ترین ترکیباتی هست که به کاهش خطوط ریز پوست و چین و چروک پوست کمک میکنه و تاثیر خیلی خوبی در ایجاد استحکام پوست و همچنین برطرف شدن بزرگی منافذ پوست داره. 

یکی دیگه از ترکیبات خیلی موثر و مفید در کرم های لیفتینگ صورت نیاسینامید (niacinamide) هست که باعث میشه طراوت ، شادابی ، جوانی پوست دوباره زنده بشه و ظاهری فوق العاده جوان و باطراوت برای پوست به وجود بیاد. 

از دیگر ترکیباتی که معمولا در کرم های لیفتینگ صورت مورد استفاده قرار میگیره ، ترکیباتی مثل عصاره چای سبز (green tea extract) ، کافئین (caffeine) و ضد آفتاب (SPF) هستند.

مانند هر محصول دیگه ای ،کرم لیفتینگ صورت رو هم باید متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. مثلا اگه پوست چرب دارید باید محصولی رو انتخاب کنید که دارای خاصیت مرطوب کننده خیلی زیادی برای پوست نباشه و اگه پوست خشک دارید باید محصولی رو انتخاب کنید که پوستتون رو خیلی خشک و خشن نکنه. علاوه بر این باید این موضوع رو هم بررسی کنید که کرم لیفتینگی که انتخاب کردید حاوی مواد تحریک کننده برای پوست نباشه.

حالا که اطلاعات کلی رو در رابطه با ترکیبات کرم لیفتینگ کسب کردید وقت اون رسیده که با بهترین برندهای کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی آشنا بشید تا بتونید بهترین گزینه و محصول رو برای خودتون انتخاب کنید.

 

حتما بخوانید: ماسک خانگی و طبیعی با خاصیت ضد پیری پوست

 

بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی

 

1. کرم لیفتینگ صورت L'Oréal Paris Revitalift Night Cream

این کرم لیفتینگ از برند لورال نوعی کرم شب هست که میتونه پوست رو احیا کنه و از ایجاد خطوط ریز بر روی پوست جلوگیری میکنه. فرمول کرم شب L'Oréal Paris Revitalift حاوی Pro-Retinol A هست که باعث هدف قرار دادن این خطوط ریز شده و تاثیر خوبی هم در تحریک نوسازی سلول های پوستی خواهد داشت.

 

کرم لیفتینگ صورت L'Oréal Paris Revitalift Night Cream

 

2. بهترین کرم لیفتینگ خارجی Olay Regenerist Micro-Sculpting Cream

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از چین و چروک پوست تقویت آبرسانی پوست هست. این کرم Micro-Sculpting از برند Olay Regenerist با استفاده از پپتیدهای آمینه ، نیاسینامید و عصاره روغن زیتون برای این منظور تهیه شده و تاثیر فوق العاده ای در آبرسانی به پوست داره و میتونه از ایجاد چین و چروک پوستی جلوگیری کنه. شما باید به مدت دو هفته استفاده از این کرم رو ادامه بدید تا پوست شما شروع به سفت شدن و صاف شدن کنه.

 

بهترین کرم لیفتینگ خارجی Olay Regenerist Micro-Sculpting Cream

 

3. بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی  Clarins Multi-Active Day Cream

اگه دوست دارید از محصولی استفاده کنید که هم خاصیت لیفتینگ داشته باشه ، هم خطوط ظریف و اولیه پوست رو برطرف کنه و هم به عنوان یک پایه عالی برای آرایش شما باشه این کرم روز چند منظور از برند کلارینس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول با استفاده از عصاره های گیاهی تاثیر خیلی خوبی در احیا و محافظت از پوست داره و کمک میکنه تا پوستی درخشان ، زیبا و جوان داشته باشید.

 

بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی  Clarins Multi-Active Day Cream

 

4. بهترین کرم لیفتینگ صورت و گردن Nivea Q10 Firming Body Lotion

با استفاده از یک محصول مناسب میتونید در عرض 10 دقیقه قابلیت ارتجاعی پوستتون رو افزایش بدید. این کرم لیفتینگ و لوسیون بدن از برند نیوآ ، در واقع یک کرم مرطوب کننده فشرده و غنی شده با آنتی اکسیدان های قدرتمند و ویتامین C هست که با توجه به ادعای مصرف کنندگان این محصول ، باعث میشه تا بعد از 48 ساعت پوستی نرم تر ، درخشان تر و جوان تر داشته باشید. 

 

بهترین کرم لیفتینگ صورت و گردن Nivea Q10 Firming Body Lotion

 

حتما بخوانید: توصیه های ضد پیری پوست از زبان متخصصین پوستی

 

5. بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی  Fresh Black Tea Firming Corset Cream

همانطور که یک کرست میتونه کمر شما رو سفت و محکم نگه داره این کرم هم تاثیر مشابهی برای پوست صورت خواهد داشت! در واقع این کرم حاوی یک پپتید سفت کننده هست که همراه با آنتی اکسیدان های قدرتمند موجود در چای سیاه و عصار گوجی بری (goji berry) ، کشش و استحکام پوست رو تقویت کرده و بهبود می بخشند. علاوه بر این آبرسانی خیلی خوبی برای بافت پوست داشته و برای همه انواع پوست از پوست خشک تا چرب موثر و مفید خواهد بود.

 

بهترین کرم لیفتینگ صورت خارجی  Fresh Black Tea Firming Corset Cream

 

6. بهترین کرم لیفتینگ گردن Sisley Paris Neck Cream

اگه به فکر یک راه حل عالی برای برطرف شدن افتادگی پوست گردن هستید این محصول میتونه پیشنهاد خوبی برای شما باشه ؛ چرا که استفاده از این محصول میتونه نتایج فوری به همراه داشته باشه. عصاره دانه جو دوسر موجود در این کرم لیفتینگ گردن ، باعث ایجاد الاستیک در سطح پوست میشه و بلافاصله پوست رو سفت و محکم میکنه. اگرجچ این اثر ممکنه موقتی باشه اما سایر مواد موثر و مفید به کار رفته در این محصول مثل عصاره فیبر سویا ، کافئین و مقدار زیادی مرطوب کننده تاثیر خیلی خوبی برای مقابله با افتادگی پوست گردن داشته و با ابرسانی بیش از حد به پوست کمک میکنه تا پوست ظریف گردن ظاهری جوان و لطیف داشته باشه.

 

بهترین کرم لیفتینگ گردن Sisley Paris Neck Cream

 

7. بهترین کرم لیفتینگ صورت chanel le lift crème

این محصول رو میتونیم یک اتحاد کامل بین علم و طبیعت معرفی کنیم ، زیرا به لطف استفاده از گیاه ادولیس (edulis plant) که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد رادیکال آزاد هست میتونه توانایی تکثیر سلولی در پوست رو افزایش بده. بعد از استفاده از این کرم لیفتینگ انگار پوست خودتون رو درون ترمه پیچیده اید و بعد از استفاده مداوم از ان متوجه خواهید شد که تغییرات شگفت انگیزی برای پوستتون ایجاد شده است.

 

بهترین کرم لیفتینگ صورت chanel le lift crème

 

8. بهترین کرم لیفتینگ خارجی Avon Anew Clinical Lift & Firm Face Lifting Cream

این کرم لیفتینگ خارجی از برند Avon دارای فرمولاسیون سبکی بوده و تاثیر خوبی در سفت و محکم جلوه دادن پوست صورت ، گردن و ترقوه و سینه داره. این کرم با PolyPeptide Lift Complex فرموله شده و جز یکی از بهترین انتخاب های برای استحکام بخشیدن به پوست خانم ها محسوب میشه. 

 

بهترین کرم لیفتینگ خارجی Avon Anew Clinical Lift & Firm Face Lifting Cream

 

حتما بخوانید: غذاهای ضد پیری و مراقبت از پوست در برابر پیر شدن

 

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی

 

1. بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی برند سینره ( CINERE) مدل 01

این کرم لیفتینگ صورت ایرانی از برند شناخته شده سینره با ویتامین های A ، E ، D پرو ویتامین B5 ، امگا 3 و امگا 6 غنی شده و دارای روغن گل همیشه بهار و روغن جوانه گندم هست که تاثیر خیلی خوبی در ترمیم و بازسازی پوست داره و با افزایش استحکام پوست و ایجاد لیفت پایدار برای پوست تاثیر خوبی در جوانسازی پوست داره و از افتادگی پوست هم جلوگیری میکنه.

 

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی برند سینره

 

2. کرم سفت کننده و لیفتینگ صورت ایرانی از برند آدرا (ADRA) مدل Q10 + UV

این کرم سفت کننده ایرانی دارای خاصیت لیفتینگ و سفت کننده برای پوست هست که بعد از استفاده از نرمی و لطافت خیلی خوبی رو برای پوست به همراه داره و علاوه بر سفت کردن پوست برای مرطوب کردن و آبرسانی به پوست هم کاملا مناسبه. 

 

کرم سفت کننده و لیفتینگ صورت ایرانی از برند آدرا

 

3. ژل سفت کننده و لیفتینگ صورت ایرانی از برند سودا (SEVDA) مدل لیزر لیفت

این ژل سفت کننده از برند سودا تاثیر خوبی در ایجاد نرمی و لطافت برای پوست داره و بعد از استفاده طولانی مدت میتونید تاثیری که بر روی سفت و محکم کردن پوست و جوانسازی پوست داره رو مشاهده کنید. این محصول رو میتونید به عنوان یک مرطوب کننده عالی که دارای خاصیت سفت کنندگی و لیفتینگ هست مورد استفاده قرار بدید و از تاثیراتی که برای پوست داره بهره مند بشید.

 

 ژل سفت کننده و لیفتینگ صورت ایرانی از برند سودا

 

4. کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست صورت و گردن ایرانی از برند سروینا (Servina) مدل Lifting Gel

این کرم لیفتینگ ایرانی دارای عصاره هسته عناب ، گیاه سنتلا و جوانه گندم هست که دارای خاصیت بازیابی درخشش و شفافیت پوست ، از بین بردن نشانه های خستگی از صورت ، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و بهبود ساختار پوست ، افزایش سنتز کلاژن در پوست بوده و به کاهش چین و چروک صورت و گردن کمک میکنه و همچنین دارای ویژگی جوانسازی و افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل زیان آور خارجی هست. این ژل لیفتینگ از برند سورینا برای پیشگیری و درمان افتادگی پوست صورت و گردن نیز بسیار موثر هست.

 

کرم لیفتینگ و سفت کننده پوست صورت و گردن ایرانی از برند سروینا

 

حتما بخوانید: بهترین روغن برای چروک صورت : رفع چین و چروک صورت با روغن های گیاهی

 

سخن آخر

اگه افتادگی پوست به یکی از مشکلات اصلی برای شما تبدیل شده استفاده ار کرم لیفتینگ پوست میتونه بهتون کمک کنه تا این مشکل رو برطرف کنید. این محصول دارای ترکیبات مفید و موثری برای کمک به تحریک کلاژن سازی در پوست شده و باعث تقویت آلاستین پوست میشن و با از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های پوستی و سفت و محکم کردن پوست ، باعث میشه تا پوست صورت و گردن و بدن شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسه.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو