نمکی: معاندان دنبال تشویش اذهان هستند

منبع: برترین ها

19

1399/8/10

17:05


سعید نمکی گفت: اینکه ایران در دو ماه توانست مرگ را به کمتر از ۴۰ در روز برساند و از واردکننده موارد مورد نیاز، خود را به صادرکننده برساند یک حرکت عظیم بود.

خبرگزاری تسنیم: سعید نمکی وزیر بهداشت در اولین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس سیاستی که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی تقدم سلامت بر امور و تعیین مصادیق محدودیت‌ها در وزارت بهداشت و فرمایش بعدی رهبری تبعیت جمعی از این پروتکل‌ها بود.

وی افزود: در گذشته در دوره 60 روزه اتفاقی در این مملکت افتاد که تقریبا دنیا را به حیرت وا داشت، منظور ما رسانه‌های معاند نیست که کار ما را با تشویش اذهان عمومی روبرو می‌کند.

وزیر بهداشت گفت: ایران در بخش سلامت البته با همت همه عزیزان، مردم و دستگاه‌ها دستاورد نمونه‌ای در دنیا داشتیم و در دو ماه مرگ در روز را به حدود 30 مورد رساندیم. یک بیمار در آن اپیدمی پشت در هیچ بیمارستانی نمانده بود و آن زمانی بود که این بیماری و این شرایط به اروپا نرسیده بود. اینکه ایران در دو ماه توانست مرگ را به کمتر از 40 در روز برساند و از واردکننده موارد مورد نیاز، خود را به صادرکننده برساند یک حرکت عظیم بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو