معرفی دیدنی های زیبای رحیم آباد در استان گیلان

معرفی دیدنی های زیبای رحیم آباد در استان گیلان


منبع: آرگا

135

1399/11/21

10:04


دیدنی های شهر رحیم آباد شامل روستاهای تاریخی است این شهر که از توابع استان گیلان است دارای روستاهای جنگلی و سرسبزی است از مشهورترین روستاهای این شهر که از مناطق تفریحی آن محسوب می شوندمی توان به روستای لیما، روستای درسنک، روستای تلیکان و … اشاره نمود که دارای زیبایی های زیادی هستند.

رحیم آباد از شهرهای مرکزی در شهرستان رودسر است این شهر زیبا در استان گیلان واقع شده است و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در این استان محسوب می شود این بخش از بزرگ ترین بخش های این استان است و دارای جاذبه های گردشگری قابل توجهی است که می توانید در سفر خود به این منطقه از آن ها دیدن کنید. مردمان این شهر زبان گیلکی دارند در سفر به این منطقه شما می توانید با جاذبه های متعددی آشنا شوید این شهر به دلیل آب و هوای معتدل و مناسب و خاک های حاصلخیز خود محصولات کشاورزی زیادی دارد بخش مهمی از محصولات کشاورزی این منطقه را چای، برنج، گیاهان دارویی، عسل، فندوق، حبوبات، جالیز، میوه های بومی و … تشکیل می دهند دیدنی های شهر رحیم آباد شامل جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای زیبایی هستند که می توانید در ادامه این بخش با آن ها آشنا شوید.

دیدنی های شهر رحیم آباد:

شهر تویستی رحیم آباد از جاذبه های زیادی برخودار است اغلب طبیعت زیبای این منطقه را می توانید در روستاهای اطراف آن مشاهده کنید که از نگاه گردشگران جذابیت های زیادی دارند از مهم ترین روستاهای این منطقه می توان به روستای مایستان اشاره کرد این روستا دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی است و از دید علاقه مندان زیادی جذابیت دارد.

 

در سفر به شهر رحیم آباد می توانید تجربیات ویژه ای داشته باشید این شهر به دلیل روستاهای نزدیک خود مورد توجه است به ویژه روستای لیما که دارای جذابیت های تاریخی بسیار زیادی است این روستا دارای قدمت تاریخی زیادی است و بناهای تاریخی ارزشمندی همچون قلعه حسن خان، کله شیر سنگی، دو چشم رستم و … را در خود جای داده است که می توانید از زیبایی های آن بازدید کنید.

قلعه گردن رحیم آباد:

این قلعه یکی از بناهای تاریخی و باستانی در شهر رحیم آباد است قلعه ای با جاذبه های بسیار زیبا و چشم اندازهای دوست داشتنی بسیاری از گردشگران این قلعه را با نام تول لات می شناسند این قلعه یکی از بناهای مشهوری است که در این شهر واقع شده است و می توانید از زیبایی های آن دیدن کنید. قدمت این قلعه بسیار زیاد است و علت نامگذاری آن نیز  به این قلعه واقع شده آن در روستایی با همین نام است طبق شواهدی که در این منطقه وجود دارد و درباه این بنای تاریخی است این بنا یکی از قلعه های قدیمی و تاریخی است که در استان گیلان واقع شده است که می توانید از جاذبه های آن بازدید کنید.

قلعه رحیم آباد

آبشار میلاش رحیم آباد:

این آبشار دارای زیبایی های متعددی برای گردشگران است این آبشار در فصل ها تابستان دارای چشم اندازهای ویژه تری است و می تواند علاقه مندان زیادی را جذب خود کند شما برای بازدید از این آبشار باید از مسیر شهرستان های رودسر عبور کنید در طول مسیر نیز می توانید باغ های فندوقی را مشاهده کنید که بسیار زیبا هستند. یکی دیگر از آبشارهای زیبا و دیدنی که در طی این مسیر واقع شده است آبشار سجیران است که دارای زیبایی های زیادی برای گردشگران می باشد. سرچشمه آبشار میلاش از ارتفاعات کوه بندبن است و در فصل های مختلفی از سال دارای طراوت و تازگی می باشد.

آبشار رحیم آباد

غار وادار:

این آبشار یکی دیگر از دیدنی های رحیم آباد است غاری واقع شده در روستای دلیجان که در نزدیکی روستاهای تواسانکش و یاسور قرار دارد این غار دارای چشم اندازهای تاریخی زیبایی است و اهمیت گردشگری و تاریخی ویژه را به خود اختصاص می دهد. در امتداد این غار چشمه ای را مشاهده می کنید که پر آب است و در واقع سرچشمه رودخانه آسمان رود می باشد قدمت  تاریخی این غار بسیار بالا است جالب است بدانید که این غار یکی از عجایب ناشناخته در این منطقه محسوب می شود.

دیدنی های رحیم آباد

روستای درسنک:

این روستا از توابع رحیم آباد است روستایی در امتداد کوه های البرز و با زیبایی های بی شمار این روستا دارای زیبایی های بسیار زیادی است و از نواحی اطرافی به شهرهای مختلفی متصل می شود که می توانید از آن بازدید کنید طبیعت زیبای این روستا می تواند علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند. از عمده ترین محصولات کشاورزی که در این منطقه تولید می شوند می توان به فندوق، گردو، عسل، گل گاو زبان، لوبیا و … اشاره نمود که بسیار مرغوب هستند و به شهرهای مختلفی صادر می شوند.

دیدنی های طبیعی رحیم آباد

سموش:

یکی دیگر از دیدنی های شهر رحیم آباد منطقه تفریحی سموش است رودخانه عظیمی که در این منطقه واقع شده است یکی از جاذبه های دوست داشتنی برای گردشگران محسوب می شود که می توانید از آن بازدید کنید همچنین این منطقه با واقع شدن در دره های جواهردشت از زیبایی های زیادی برخوردار است. این منطقه جنگلی دارای طبیعت زیبایی است و می تواند توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند.

روستای زیبای رحیم آباد

این شهر توریستی یکی از مکان های دیدنی استان گیلان برای گردشگران است که دارای زیبایی های زیادی است و از توابع این استان محسوب می شود شهری با جاذبه های تاریخی و روستاهای قدیمی که از زیبایی های زیادی برای گردشگران برخوردار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو