روستای خصیل دشت با طبیعت بکر و به یاد ماندنی

روستای خصیل دشت با طبیعت بکر و به یاد ماندنی


منبع: آرگا

45

1401/8/8

21:10


املش یکی از نواحی زیبا و دیدنی در استان گیلان بوده که دارای روستایی زیبا با نام روستای خصیل دشت می باشد. طبیعت این روستا بسیار بکر بوده و چشم اندازهای گردشگری بسیار زیبایی دارد.

باز هم سفری به خطه ای از گیلان سرسبز که بی شک یک تجربه ماندگار و به یاد ماندنی دیگر برای شما عزیزان خواهد بود. روستای زیبای خصیل دشت که یکی از مناطق ییلاقی پر جاذبه با آب و هوایی مناسب و جاذبه های متعدد است، در منطقه رانکوه املش واقع شده و زیبایی های زیادی برای گردشگران دارد.

دشت های خصیل دشت

معرفی روستای خصیل دشت

اگر می خواهید، سفری متفاوت به خطه گیلان داشته باشید، این روستا می تواند مقصد بسیار مناسبی برای شما گردشگران عزیز باشد. در طول تابستان مناطق شمالی ایران شرایط آب و هوایی شرجی و گرمی دارند. شما برای اینکه یک منطقه خوش آب و هوا را برای اقامت خود انتخاب کنید، می توانید سری به این روستا بزنید.

روستای خصیل دشت

این ییلاق یک منطقه کوهستانی است، بنابراین شما شاهد زیبایی های متنوعی از شمال هستید. از سوی دیگر املش خود دارای جاذبه های زیبایی است که می توانید، سری به آن بزنید. از مهم ترین ویژگی های این نواحی توریستی می توان به آب و هوای معتدل و مناسب و سرسبزی آن اشاره کرد.

دهکده توریستی خصیل دشت

طبیعت خصیل دشت:

دشت های سرسبز در این نواحی بیش از هر چیز جلب توجه می کنند. این مناطق گردشگری و تفریحی است بنابراین دارای طبیعت سرسبزی می باشد. این نواحی پوشیده از گل های وحشی و گیاهان متعددی است که برای گردشگران جالب توجه می باشند. این طبیعت زیبا از مکان های دیدنی استان گیلان است.

منطقه خصیل دشت

مسیر دسترسی به خصیل دشت:

این نواحی چشم اندازهای بسیار زیبایی دارند و برای دسترسی به این نواحی باید به سمت دهستان لات لیل بروید. بعد از طی کردن ۷ کیلومتر از مسیر این جاده پر پیچ و خم شما می توانید به این دهکده گردشگری پر جاذبه برسید و از زیبایی های آن دیدن کنید.

دهکده خصیل دشت

این نواحی ییلاقی در نزدیکی ییلاقات بلوردکان واقع شده و در نواحی هلودشت هستند. بازدید از زیبایی های این نواحی خالی از لطف نبوده و شما می توانید از تماشای آن نهایت لذت را ببرید. این نواحی ییلاقی بسیار سرسبز هستند و علاوه با تماشای طبیعت بکر آن ها می توانید از جاذبه های فرهنگی نیز دیدن کنید. تماشای سبک زندگی مردمان این منطقه بسیار تجربه ای عالی است.

ارتفاعات خصیل دشت

دامنه های سرسبز این نواحی پوشیده از گیاهان دارویی و گل های متنوع می باشد. این نواحی در فصل های مختلفی از سال دارای مه گرفتگی بوده که آرامش و لذت بیشتری را به شما می دهد. این ویژگی های روستای خصیل دشت موجب شده تا شگفتی و جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران داشته باشد. شما علاقمندان در سفر به این نواحی می توانید از دیدنی های املش بازدید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو