چند نکته مهم برای رزرو هتل های مشهد در نورزو ۱۴۰۰ با تراپنر

چند نکته مهم برای رزرو هتل های مشهد در نورزو ۱۴۰۰ با تراپنر


منبع: تاپ تراول

231

1399/12/12

10:43


لیدوما تریپ

رزرو هتل در مشهد چندان هم ساده نیست!

بیش از چند صد هتل در مشهد وجود دارد و کار شما را برای رزرو هتل در مشهد با ویژگی‌های مدنظرتان، کمی دشوار است. توجه به کیفیت خدمات و امکانات هتل، فاصله تا حرم، کیفیت غذا و نکاتی دیگری که برای رزرو هتل‌ در مشهد باید در نظر گرفت، سبب می‌شود تا یک هتل خوب رزرو کنید و نادیده گرفتن این نکات قبل از رزرو هتل در مشهد، ممکن است موجب ایجاد نارضایتی را در زمان اقامت در هتل‌های مشهد شود.

رزرو هتل های مشهد

قیمت هتل در مشهد در نوروز چه تغییری خواهد کرد؟

کمتر از 1 ماه تا آغاز سال جدید باقی مانده و ظرفیت بسیاری از هتل های مشهد در حال تکمیل است. این در حالی است که آب‌وهوای مشهد در این ایام سرد بوده و جولان ویروس کرونا کماکان ادامه دارد. اما این موضوع نه تنها باعث کاهش قیمت‌ها و بیشتر شدن تعداد هتل های ارزان مشهد نشده، بلکه احتمال افزایش قیمت هتل‌های مشهد در ایام نوروز تا تا 50 درصد نیز وجود دارد.

همسایگی با امام رضا علیه‌السلام خرج دارد

اغلب کسانی که به قصد زیارت به مشهد سفر می‌کنند، دوست دارند تا همه نمازهای یومیه را در یکی از صحن‌ها و رواق‌های حرم امام رضا علیه‌السلام اقامه کنند. به همین جهت رزرو هتل‌های نزدیک به حرم مشهد برای برخی آن‌ها بسیار مهم است. هتل‌های بسیاری نیز در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارند. اما باید در نظر داشته باشید که برای همسایگی با حرم امام رضا علیه‌السلام می‌بایست بیشتر هزینه کنید.

رزرو هتل های مشهد

در نزدیکی حرم نیز می‌شود هتل ارزان رزرو کرد

پر هزینه بودن اقامت در هتل های نزدیک حرم مشهد به معنی گران بودن همه هتل‌های اطراف حرم نیست. در نزدیکی حرم امام رضا نیز هتل های ارزان مشهد فراوان‌اند. اغلب این هتل‌ها جزو هتل‌ها و یا هتل‌آپارتمان‌هایی هستند که خدمات و امکانات کمتری نسبت هتل‌های خوب مشهد ارائه می‌دهند و از جمله آن‌ها می‌توان به هتل‌های 1 و 2 ستاره و نیز هتل‌آپارتمان‌های مشهد اشاره کرد.

هتل‌های خیابان اما رضا، محبوب‌ترین خیابان مشهد

اکثر هتل‌های مشهد در خیابان امام رضا علیه‌السلام قرار دارند. از هتل 5 ستاره لوکس تا هتل‌های 1 و 2 ستاره ارزان و حتی هتل‌آپارتمان، گزینه‌های اقامت در خیابان امام رضا بسیار است. دلیل رزرو هتل‌های خیابان امام رضا برای بسیاری از مسافرین تور مشهد نیز نزدیکی به ورودی باب‌الرضا و صحن جامع رضوی حرم مطهر است. از جمله هتل‌های خیابان امام رضا می‌توان به هتل ستاره قصر طلایی، هتل درویشی، هتل الماس 2، هتل جواد، هتل الماس نوین، هتل رز درویشی و هتل‌آپارتمان‌هایی مثل جواهر شرق و مهستان اشاره کرد.

هتل آپارتمان‌های مشهد، برای خانواده‌های پر جمعیت

مساحت بیشتر و داشتن آشپزخانه با امکان آشپزی از جمله برتری‌های هتل آپارتمان نسبت به هتل است که اقامت در هتل آپارتمان‌های مشهد را برای خانواده‌های پرجمعیت و یا کسانی که قصد دارند تا در طول اقامت در هتل مشهد، خودشان آشپزی کنند، را راحت‌تر می‌کند. از جمله هتل آپارتمان‌های مشهد می‌توان به هتل آپارتمان امید مشهد، هتل آپارتمان بشری مشهد، هتل آپارتمان ملل مشهد، هتل آپارتمان حیات شرق مشهد اشاره کرد.

هتل‌های لوکس مشهد و میزبانی و از گردشگران خارجی

در چند سال اخیر و با افزایش چشمگیر نرخ ارز، بسیاری از هتل‌های خوب مشهد بیشتر تمرکز خود را بر روی جذب میهمان خارجی قرار دادند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل‌های 5 ستاره قصرالضیافه و مدینه الرضا یا هتل 4 ستاره نگین پاسارگاد اشاره کرد که بسیار باکیفیت بوده اما اغلب میهمانان آن‌ها را گردشگران عرب زبان تشکیل می‌دهند. بسته شدن مرزهای ایران به دلیل شیوع کرونا سبب شد تا بسیاری از این هتل‌ها به تکاپوی جذب میهمان ایرانی بیفتند.

رزرو هتل های مشهد

در هتل‌های 5 ستاره مشهد خبری از ناهار و شام نیست

تقریباً همه هتل‌های مشهد و بسیاری از هتل‌آپارتمان‌های مشهد فولبرد بوده و همه وعده‌های غذایی را نیز همراه با اتاق ارائه می‌دهند. البته در اغلب هتل‌های 5 ستاره مشهد خبری از شام و ناهار نبوده و رزرو اتاق با وعده صبحانه امکان‌پذیر است و برای رزرو وعده‌های غذایی شام و ناهار شما ملزم به پرداخت هزینه اضافه‌تر خواهید بود. البته برخی از هتل‌های 5 ستاره اطراف حرم نیز، اتاق‌های خود را فولبرد ارائه می‌دهند. پس بهتر است قبل از رزرو هتل از ارائه وعده ناهار و شام توسط هتل مطمئن شوید.

کدام هتل‌ مشهد، ترانسفر فرودگاهی و سرویس حرم دارد؟

اگرچه هتل‌های مشهد خدمات بسیار خوبی را به مسافرین خود ارائه می‌دهند. اما ترانسفر فرودگاهی و سرویس حرم را همه هتل‌های مشهد ارائه نمی‌دهند. به‌طوری‌که تقریباً همه هتل‌آپارتمان‌ها، هتل‌های 1 و 2 ستاره و اغلب هتل‌های 3 ستاره مشهد، ترانسفر فرودگاهی ندارند و شما برای رفتن مجبور به کرایه اتومبیل در فرودگاه هستید. همچنین در بسیاری از هتل‌های نزدیک حرم مشهد به دلیل فاصله کمی که تا حرم دارند، نیازی به سرویس حرم نخواهید داشت.

انتخاب هتل‌ در مشهد با تراپنر؛ ساده و مطمئن

از آنجا که هتل ‌های مشهد موقعیت، کیفیت و تنوع بسیاری در ارائه خدمات دارند، بهتر است قبل از رزرو هتل‌ در مشهد، اطلاعات کاملی در مورد موقعیت هتل، خدمات هتل، ویژگی‌های اتاق‌های‌ هتل و سایر جزئیات هتل به دست آورید. تراپنر با در ارائه اطلاعاتی از قبیل موقعیت هتل در نقشه مشهد، عکس‌های هتل و حتی نظرات میهمانان قبلی هتل این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا انتخاب بهتری برای اقامت در شهر مشهد داشته باشید. همچنین می‌توانید امتیاز کارشناسان و میهمانان هتل به موارد مختلفی نظیر کیفیت غذا، امکانات، وضعیت و نظافت اتاق‌ها، امکانات و برخورد کارکنان هتل در تراپنر را مشاهده نمایید. هدف ما در تراپنر، همراهی در انتخاب مناسب‌ترین هتل برای شماست.



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو