سرور ترید و بایننس راه حل نهایی تریدر های ایرانی

منبع: نبض ما

129

1400/4/11

19:15


همانطور که می دانید برای دور زدن تحریم بایننس می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. در اینجا می خواهیم شما را با سرور مجازی بایننس آشنا کنیم و به شما آموزش دهیم که چطور می توان با استفاده از سرور مجازی وارد بایننس شد و کسب درآمد کرد. اگر شما هم اهل ترید در بایننس و ارز های دیجیتال هستید با ما همراه باشید.

چطور می توان از سرور مجازی بایننس استفاده کرد؟

لازم به ذکر است که سرور مجازی بایننس یک کامپیوتر در کشور دیگری است که از طرف بایننس تحریم نیست. این کامپیوتر به صورت شبانه روز روشن است و شما از هر جای دنیای هر زمان که بخواهید می توانید به آن متصل شوید. برای وارد شدن به سایت بایننس به یک IP ثابت نیاز دارید که سرور مجازی این IP را برای شما فراهم می کند.

همانطور که می دانید برای فعالیت در بایننس لازم است تا کاربران ایرانی هویت خود را پنهان کنند از این رو می توان با استفاده از سرور مجازی IP شما را که از ایران هستید را مخفی کرد و با IP دیگری وارد سایت بایننس شوید تا دچار مشکلاتی نظیر بلوکه شدن حساب نشوید.

آیا وب سایت بایننس تنها ایرانیان را تحریم کرده است؟

شاید این سوال هم برای شما پیش آمده باشد که آیا سایت بایننس فقط کاربران ایرانی را تحریم کرده؟ باید بگوییم که خیر اینطور نیست بسیاری از کشور ها از جمله عراق ، سوریه و آمریکا نیز تحریم هستند. ساکنان و شهروندان این کشور ها حق فعالیت در بایننس را ندارند و نمی توانند ارز دیجیتالی داخل وب سایت Binance.com معامله کنند .

از چه کشوری می توان سرور مجازی بایننس را تهیه کرد؟

شما باید از کشوری سرور مجازی بایننس را تهیه کنید که بتوانید با IP ثابت وارد بازار ارز دیجیتال شوید؟ بهترین کشور ها به ترتیب عبارت اند از:

هلند ، ترکیه، انگلستان ، کانادا، سنگاپور ، فنلاند و امارات متحده عربی.

سرور مجازی بایننس را از کجا بخریم؟

همانطور که می دانید شرکت توشن ارائه دهنده برترین انواع سرور مجازی بایننس می باشد و شما می توانید بهترین سرور مجازی را با بالاترین سرعت از این مجموعه تهیه کنید.

جهت خرید مراحل زیر را باید طی نمایید :

  • وارد وب سایت toshan.net شوید .
  • از منوی سایت گزینه « سرور » سپس « سرور مجازی ترید » را انتخاب کنید .
  • از لیست سرور های ترید موجود در صحفه باز شده، یک پلان را انتخاب کنید و روی دکمه خرید کلیک نمایید .
  • در صحفه جدیدی که باز میشود، دوره پرداخت ( سالانه یا ماهانه ) را مشخص کنید .
  • در مرحله بعد از بین کشور هایی که برای انتخاب دارید، یک کشور را انتخاب نمایید تا ماشین حساب وب سایت ، قیمت سرور ترید درخواستی شما را محاسبه و اعلام نماید .
  • سپس روی دکمه نهایی کردن سفارش کلیک نمایید .
  • فرم عضویت و اطلاعات را پر کنید .
  • به درگاه پرداخت بروید و با کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام بدهید .

به همین سادگی می توانید سرور مجازی بایننس توشن را فرهم کنید.

چطور می توان به سرور مجازی بایننس وصل شد؟

اگر می خواهید با گوشی موبایل وارد سایت بایننس شوید لازم است تا نرم افزار RD Client را دانلود کنید. اگر گوشیتان اندرویدی است برنامه را از گوگل پلی و اگر اپل است است اپ استور نرم افزار را به راحتی دانلود کنید. همچنین برای اتصال به سرور مجازی بایننس از طریق لپ تاپ می توانید نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن را که به صورت پیش فرض روی تمامی سیستم ها نصب هست را مورد استفاده قرار دهید. اگر این برنامه روی سیستم شما نصب نبود می توانید آن را از سایت های معتبر دانلود کنید. شرکتی که از آن سرور مجازی را خریداری کردید نام کاربری و رمز عبور سرور را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید با وارد کردن آن درون نرم افزاری که گفتیم وارد فضای سرور شوید.

نکات مهم در استفاده از سرور مجازی

  • حتما رمز دو مرحله ای روی اکانت بایننس خود قرار دهید .
  • پس از اتمام کار در داخل سرور، از حساب بایننس خود خارج گردید .
  • بهتر است تا رمز سرور مجازی را تنها خودتان بدانید و آن را به کسی ندهید.
  • بهتر است فقط خودتان از سرور مجازی استفاده کنید و آن را در اختیار کسی قرار ندهید.

در اینجا به پایان این مقاله رسیدیم، امید واریم شما توانسته باشید پس از خواندن این مقاله اقدام به انتخاب و تهیه بهترین سرور مجازی بایننس برای خود کنید تا بتوانید خرید IP ثابت برای بایننس را به سادگی و با خیالی آسوده انجام بدهید .

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید و بایننس  توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما ( هلند، آلمان، فنلاند، فرانسه و … ) به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

 

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور مجازی بایننس و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید.

برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.

توشن، ارائه دهنده خدمات حرفه ای سرور اختصاصی و سرور مجازی

www.Toshan.net

منابع:

سرور مجازی Virtual Server ، VPS , VDS
سرور مجازی ترید و Binance
ای پی ثابت ترید و بایننس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو