معرفی هتل های کاشان


در گوشه‌ای از استان اصفهان، شهری به چشم می‌خورد که خانه‌های قدیمی و تاریخ غنی آن، شهرت جهانی پیدا کرده است. به همین دلیل هم سالانه هزاران هزار مسافر از سراسر جهان به کاشان سفر می‌کنند. الحق که جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر تمام‌نشدنی است.

به‌خصوص هتل های کاشان که برخی از آن‌ها مانند یک موزه تاریخی هستند. در ادامه این مقاله جذاب با ما همراه باشید تا هتل های خاص کاشان را به شما معرفی کنیم.

هتل نگارستان کاشان

هتل نگارستان کاشان

هتل چهار ستاره نگارستان در فروردین ماه سال ۱۳۹۰ گشوده شد. این هتل در نزدیکی باغ فین کاشان قرار دارد و چشم‌انداز بیشتر اتاق خواب به سمت این باغ است. نمای بسیار زیبای شهر تاریخی کاشان از پنجره‌های هتل نگارستان به چشم می‌خورد. این هتل فضایی دلنشین و آرام دارد و در یکی از بهترین مناطق کاشان واقع شده است.

شماره اتاق‌های هتل نگارستان کاشان به ۵۶ عدد می‌رسد. برای طراحی و دکوراسیون این اتاق‌ها از تجهیزات مدرن استفاده شده و مناسب افرادی است که به فضاهای سنتی علاقه‌ای ندارند. هتل نگارستان امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد که از جمله آن‌ها رستوران، فست فود، ماساژ، پارکینگ روباز و رستوران فرنگی است. هتل نگارستان کاشان برای کسانی که به کاشان می‌روند و قصد رزرو هتل دارند، انتخاب بسیار مناسبی است.

قیمت هتل های کاشان برای بسیاری از مسافران حائز اهمیت است؛ به همین دلیل برای رزرو هتل در کاشان، هتل نگارستان را پیشنهاد می‌کنیم تا سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

از امکانات داخل اتاق‌های هتل نگارستان می‌توان به مینی بار رایگان، پارک کودک، خدمات تهیه بلیط، زنگ هشدار، تلویزیون، سالن کنفرانس، زمین ورزشی، خدمات خشکشویی، پارکینگ، چایخانه، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، پرینتر، خدمات تور، رمپ، میز تحریر، فضای سبز، رستوران ایرانی، زمین تنیس، کمد لباس، تالار پذیرایی، ماهواره و اتاق چمدان اشاره نمود.

اقامتگاه سنتی عامری ها

اقامتگاه سنتی عامری ها

یکی از زیباترین هتل های کاشان را می‌توانید در خیابان علوی پیدا کنید. این هتل در سال ۱۳۷۸ باری دیگر احیا شد و توسط تیم مجربی از مرمت کاران مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ۵ ستاره عامری ها، سرانجام در سال ۱۳۹۳ بازگشایی شد. هتلی که رنگ و بوی دوران زندیه و قاجار را می‌دهد. از معماری شگفت‌انگیز این بنا هر چه برایتان بگوییم، کم است. شیشه‌های رنگی، سقف‌های آینه‌کاری شده، درهای چوبی و هر چیزی که در این بنا می‌بینید بوی اصالت می‌دهد. هتل عامری ها با اینکه یکی از زیباترین خانه‌های تاریخی کشور محسوب می‌شود؛ درعین‌حال هتلی نوساز و مدرن به شمار می‌رود.

این هتل با ۳۸ اتاق مجهز آماده پذیرایی از میهمانانش است.

داخل اتاق‌های هتل عامری ‌ها تمامی تجهیزات مدرن و به‌روز دنیا را خواهید دید که به سبب آسایش و رفاه بیشتر مسافران کاشان مهیا شده است. در قسمت حیاط این مجموعه یک استخر بزرگ و چندین درخت زیبا وجود دارد که شما را به یاد خانه‌های اشرافی قدیمی می‌اندازد. تلفیق معماری کلاسیک و تجهیزات به‌روز را در این هتل ببینید و از امکانات فوق‌العاده آن مانند اینترنت بی‌سیم، کافی نت، تاکسی سرویس، سالن همایش و کافی شاپ بهره‌مند خواهید شد.

خانه عامری‌ ها در بافت سنتی کاشان واقع شده و جالب است بدانید که این هتل جزو ۲۵ هتل برتر خاورمیانه شناخته می‌شود. با موقعیت مکانی عالی این هتل، نزدیک به مرکز شهر هستید و می‌توانید به بیشتر جاذبه‌های دیدنی کاشان سر بزنید.

از امکانات فوق‌العاده این هتل می‌توان به سالن اسپا، رستوران، سیستم گرمایش و سرمایش، اتاق ویژه معلولین، تالار همایش، نگارخانه سهراب سپهری و نگارخانه ملک شعرا اشاره نمود. مطمئناً صرف غذا در این محل زیبا بسیار هیجان‌انگیز است. باید بدانید هتل عامری ‌ها دو رستوران را برای اقامتگاه خود در نظر گرفته که منوی جذابی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اقامتگاه سنتی مرشدی

باز هم می‌رویم به سراغ یکی دیگر از هتل های سنتی کاشان به نام اقامتگاه سنتی مرشدی. اقامتگاه سنتی با اصالت که قدمت ۲۵۰ ساله دارد و در فهرست زیباترین هتل های کاشان قرار می‌گیرد. البته که هتل مرشدی مورد مرمت قرار گرفته و در تمامی اتاق‌های این هتل احساس راحتی و رفاه خواهید کرد؛ چون این اتاق‌ها مزین به فرش‌های دستباف قدیمی و تخت‌های بسیار راحت است.

خدمات ویژه‌ای که سبب برتری هتل مرشدی نسبت به سایر هتل های کاشان شده است، برگزاری تورهای کویرگردی، کاشان گردی و خدمات ویژه ماساژ است. همچنین در این هتل کارگاه فرش و دار‌های قالی را می‌بینید که در این مکان فرش‌های هزار رنگ و نفیس بافته می‌شود.

قیمت هتل در کاشان یکی از تعیین‌کننده‌های اصلی بودجه سفر است. در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم خانه مرشدی را برای اقامت در کاشان انتخاب کنید؛ چون این اقامتگاه قیمت‌های منصفانه‌ای را برای اقامت ارائه می‌دهد.

امکاناتی که سبب می‌شود مسافران بیشتر علاقه‌مند هتل مرشدی شوند شامل اینترنت پرسرعت، پارکینگ جادار، خدمات ماساژ، حوض سنتی، فضای سبز اختصاصی، چایخانه و شربت خانه و سوئیت‌های مجهز به آشپزخانه است. اگر به حمام‌های سنتی علاقمند هستید، حتماً به خانه مرشدی بروید.

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب

یکی از یادگارهای دوران قاجار اقامتگاه سنتی مهینستان راهب است. هتل مهینستان کاشان از سه حیاط بیرونی، حیاط خدمه و حیاط اندرونی تشکیل شده است. نقل شده خانمی به اسم مهین این خانه را خریده و به بازسازی آن پرداخته؛ به همین دلیل هم اسم این هتل مهینستان نامیده شده است. یکی از جذابیت‌های هتل مهینستان اقامت در مکانی سنتی با امکانات به‌روز است. برای بازسازی هتل مهینستان از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۳۹۳ زمان گذاشته شده و به بهترین نحو ممکن مرمت گردیده است. باید بدانید این اقامتگاه یکی از اقامتگاه های سنتی لوکس کاشان بوده که در لیست سازمان میراث فرهنگی ثبت شده است. از امکانات فوق‌العاده هتل مهینستان اینترنت رایگان، صندوق امانات، گشت درون شهری، پارکینگ، لباسشویی، کافی شاپ و رستوران است.

هتل ملک کاشان

این اقامتگاه در سال ۱۳۹۷ در دل شهر تاریخی کاشان به بهره‌برداری رسید. اقامتگاهی که در فاصله ۱۵۰ متری بازارچه ملک و بازار اصلی کاشان قرار گرفته و به همین دلیل هم نامش ملک است. به جرات می‌توان گفت یکی از معماری‌های اصیل ایران را می‌توانید در سرای ملک کاشان ببینید. سرای ملک کاشان خانه‌ای متعلق به دوران قاجار و پهلوی است. این اقامتگاه قدمتی ۱۲۰ ساله دارد. ۸ واحد اقامتی بسیار راحت در هتل ملک کاشان وجود دارد که در طبقات همکف و زیرزمین قرار گرفته‌اند. اتاق محراب، اتاق ترنج، اتاق زنبق، اتاق نیلوفر، اتاق اشرفی، اتاق اسلیمی و اتاق شاه عباسی از جمله واحدهای اقامتی سرای ملک کاشان هستند. تمامی اتاق‌ها به دور یک حوض زیبا در کنار یک درخت انار شکل گرفته‌اند.

جالب است بدانید با رزرو سرای ملک کاشان به آرامگاه سهراب سپهری، خانه تاریخی طباطبایی، تپه سیلک کاشان، باغ فین، تیمچه امین الدوله، مسجد آقا بزرگ، خانه تاریخی بروجردی‌ها و بازار تاریخی کاشان مشرف خواهید بود. از امکانات عمومی سرای ملک کاشان اینترنت، لاندری، خدمات تهیه بلیط، رستوران و تور کاشان گردی است. سنتی پسندها حتماً برای اقامت در کاشان باید به سرای ملک بروند و از اتاق‌های زیبای این مجموعه دیدن نمایند. از امکانات واحدهای اقامتی سرای ملک می‌توان به حمام، یخچال، چوب لباسی، کمد کشودار، آینه، مینی بار، تخت راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره نمود.

جمع‌بندی

بهترین هتل های کاشان را در این مطلب معرفی نمودیم. بی‌انصافی نباشیم، بیشتر هتل های کاشان واقعا زیبا هستند که ما فقط به چند مورد از آنها اشاره نمودیم. اگر می‌خواهید از قیمت هتل در کاشان مطلع شوید و رزرو هتل های کاشان را در کسری از ثانیه انجام دهید، وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید. این سایت با تمامی هتل ها و اقامتگاه های سنتی کاشان همکاری می‌کند و می‌توانید رزرو خود را با تخفیف انجام دهید.