دانلود انیمیشن بی عدالتی Injustice 2021 – با زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

123

1400/8/23

22:09


انیمیشن-Injustice

انیمیشن: Injustice – اینجاستس (بی عدالتی)

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 720p / BluRay 480p / BluRay x265 720p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

انیمیشن Injustice 2021 داستان فریب خوردن سوپرمن از جوکر را روایت می‌کند که در یک سیاره متفاوت جریان دارد تا او بتواند لوئیس لین را شکست دهد. همین موضوع کافی بود تا قهرمانان دیگر دنیای دی سی هجوم برده و از این اتفاق جلوگیری کنند. حال بتمن و متحدینش باید در مقابل سوپرمنی بایستند که بار دیگر همه چیز را فراموش کرده است و باید در مقابل وی قرار گیرند. جوکر در متن اصلی این داستان قرار دارد و قبل از اینکه توسط بتمن گرفتار شود، موفق می‌شود که سوپرمن را در کنار خود قرار دهد. او حال برای نجات جوکر به بتمن حمله کرده است و همین موضوع آغازی برای یک نبرد بزرگ بین بتمن و متحدینش با سوپرمن می‌شود.

همه چیز در وضع آشفته‌ای قرار دارد و در این بین لوئیس لین هم شرایط خوبی نخواهد داشت. بتمن و گروهش توان و قدرت لازم برای قرار گرفتن در برابر سوپرمن را ندارند، اما همه چیز درباره نبرد نبوده و آن‌ها باید سعی کنند که سوپرمن را از همه چیز آگاه کنند. جوکر همراه با هارلی رفته رفته قهرمانان بتمن را گرفتار می‌کند و بتمن کم کم متوجه می‌شود که راهی برای مقابله با سوپرمن قرار دارد. شهر در معرض یک نبرد بزرگ قرار گرفته است و این موضوع ممکن است که به نابودی جهان منجر شود.


info

On an alternate Earth, the Joker tricks Superman into killing Lois Lane, which causes a rampage in the hero. Superman decides to take control of Earth, Batman and his allies will have to attempt to stop him.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو