فوت و فن انتخاب هتل در مشهد

منبع: فوت و فن

105

1400/9/4

08:28


فوت و فن انتخاب هتل در مشهد

زمانبندی حضور در مشهد

پاندمی کرونا تاثیر بسزایی در تعطیلی صنعت گردشگری داشت. شهر مقدس مشهد نیز ازین آسیب مستثنی نبود. اما این شهر با پایان کرونا شاهد حضور بیشتر مسافران و زائرین حرم امام رضا (ع) می باشد. این مسئله باعث شده که نرخ اشغال هتل های مشهد به شدت افزایش یافته و مسافرینی که اقدام به رزرو جا نکرده اند در بدو ورود به شهر مشهد دچار مشکلات عدیده گردند. معمولا هتل های خوب و نزدیک به حرم به سرعت پر شده و امکان دریافت اتاق از آنها در صورت عدم رزرو وجود نخواهد داشت. درین حالت مسافرین به ناچار مجبور به انتخاب هتل ها با کیفیت پایین تر و دورتر از حرم می باشند.

سامانه تخصصی هتل های مشهد

بنابراین اولین گام در انتخاب هتل های مشهد، زمانبندی مناسب جهت رزرو جا می باشد. در صورتی که می خواهید برای سفر به شهر مشهد برنامه ریزی کنید از چندین روز قبل از سفر برای رزرو هتل اقدام بفرمائید. اقدام به رزرو در زمان مناسب انتخاب های بهتر و مناسبتری در اختیار شما قرار میدهد.البته سامانه های زیادی برای رزرو هتل برای مشهد به صورت آنلاین وجود دارند که توصیه ما استفاده از سامانه تخصصی هتل های مشهد زواران می باشد. یکی از قابلیت های جالب این سامانه امکان رزرو جا با پرداخت بیعانه بوده که می تواند کمک شایانی برای مدیریت بودجه سفر به شما داشته باشد. همچنین مشاوره رایگان برای انتخاب هتل درصورتی که قصد انتخاب هتل جدیدی دارید بسیار مفید می باشد.

انتخاب بین کیفیت خوب یا قیمت ارزان بین هتل های مشهد

قاعدتا رابطه مستقیمی بین انتخاب هتل با کیفیت و هزینه آن وجود دارد. شهر مشهد نیز ازین قاعده مستثنی نیست. در خصوص بها دادن به کیفیت هتل باید به مدت زمان حضور خود در هتل توجه کنید. برخی افراد فقط برای استراحت به هتل مراجعه میکنند و اهمیت زیادی به خدمات و کیفیت اتاق و وضعیت نور و اندازه و سایر ویژگی های هتل نمی دهند. اما برخی دیگر مدت زمان بیشتری را در هتل سپری میکنند ازین رو پارامتر های ذکر شده تاثیری مهمی بر کیفیت مدت اقامت آنها دارد. اما هتل هایی هم هستند که در کنار کیفیت خوب از قیمت مناسب و قابل قبول برخوردارند. برای مشاهده این هتل ها کلیک کنید.

فاصله تا حرم برای انتخاب هتل، ازدحام و نزدیکی

پارامتر بعدی در انتخاب هتل در مشهد فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا(ع) می باشد. هتل های نزدیک حرم نرخ اشغال بیشتری دارند اما اقامت در این هتل ها شما را با ازدحام، سر وصدا و قیمت بالاتر مواجه میکند. در عوض شما بدون وسیله نقلیه میتوانید به حرم مطهر جهت زیارت  مراجعه کنید. اما با افزایش فاصله از حرم قیمت ها کمتر شده و هتل های با کیفیت بالاتری با قیمت بهتر می توانید رزرو کنید. ازدحام و شلوغی کمتر شده اما برای رفت و آمد نیاز به وسیله نقلیه پیدا خواهید کرد. مشاهده هتل های نزدیک حرم.

فوت و فن رزرو هتل در مشهد

انتخاب بر اساس فاصله تا مراکز خرید و تفریحی

یکی از عوامل مهم برای انتخاب هتل در مشهد فاصله هتل تا مراکز تفریحی و خرید می باشد. در صورتی که نزدیکی به ییلاق شاندیز و طرقبه مهم باشد باید از هتل های سمت خیابان امام رضا و شیرازی هتل انتخاب نمود. برای دسترسی سریع به بازار رضا باید هتل شما به میدان بیت المقدس نزدیک باشد. همچنین خیابان امام رضا و کوچه های منتهی به آن پر است از بازارچه های خرید سوغاتی. در سمت خیابان طبرسی مجتمع اقامتی تجاری تفریحی آرمیتاژ طبرسی، شهربازی هپی لند و مجتمع تجاری اقامتی شارستان واقع شده است. برای دسترسی به بازار ۱۷ شهریور باید هتل های منتهی به عنصری، امام رضا، و نواب انتخاب شوند. با انتخاب هتل در سمت خیابان نواب صفوی شما به مرکز خرید آرمان، مدرسه عباسقلی خان، مدرسه نواب، خانه داروغه، خانه توکلی و خانه امیری دسترسی خواهید داشت.

کیفیت غذا و سایر امکانات موثر در انتخاب هتل

کیفیت غذا یکی از عوامل مهم دیگریست که در انتخاب هتل تاثیر گذار است. اما هنوز به هتل نرسیده کیفیت غذا را چطور متوجه شویم؟ برای فهمیدن چند و چون کیفیت غذای هتل ها باید از مشاورین رزرو هتل کمک گرفت. به طور مثال در سامانه زواران کانترهای فروش اطلاعات کافی در زمینه منوی غذایی و کیفیت غذای هتل به شما ارائه میدهند. وجود پارکینگ در صورتی که با خودرو مسافرت می کنید، امکان آشپزی در صورتی که به غذای آماده اعتماد ندارید، لاندری، استخر و سایر امکانات می تواند در انتخاب هتل موثر واقع شوند. قبل از رزرو جا این امکانات را به صورت آنلاین یا به صورت تلفنی بررسی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو