ایجاد لینک واتساپ؛ آموزش ساخت لینک واتساپی برای گروه و پیام مستقیم

ایجاد لینک واتساپ؛ آموزش ساخت لینک واتساپی برای گروه و پیام مستقیم


منبع: پلازا

45

1401/7/22

08:05


ایجاد لینک واتساپ؛ آموزش ساخت لینک واتساپی برای گروه و پیام مستقیم

یکی از بهترین راه‌ها برای افزودن کاربران به یک گروه، ساخت و ایجاد لینک واتساپ است. کاربران می‌توانند با کلیک روی این لینک، به گروه واتسپی اضافه شوند. در این مطلب از پلازا نیز به نحوه ساختن لینک در واتس اپ پرداخته‌ایم.

اضافه کردن کاربران به یک گروه عمومی واتساپ می‌تواند کار مشکلی باشد. به‌خصوص از آنجایی که باید حتما آن‌ها را جزو مخاطبین خود اضافه کرده باشید. خوشبختانه حتما لازم نیست به این طریق، کاربران را به گروه اضافه کنید. با ساختن لینک گروه واتساپ، کافی است این لینک را با کاربران به‌اشتراک بگذارید تا آن‌ها به گروه شما اضافه شوند.

فهرست مطالب

آموزش ایجاد لینک واتساپ

علاوه بر لینک دعوت گروه، در واتساپ می‌توانید برای پیام خصوصی و شماره‌تلفن خود نیز لینک ایجاد کنید. به این ترتیب کاربران با کلیک روی این لینک می‌توانند مستقیما وارد صفحه چت با شما شوند. در این مطلب هم به نحوه ساخت لینک گروه خواهیم پرداخت و هم لینک پیام مستقیم واتساپ.

آموزش ساخت لینک دعوت برای گروه های واتساپی

ساخت لینک برای گروه واتساپ، فرایند بسیار ساده‌ای دارد. کافی است ابتدا وارد گروه مدنظرتان شوید.

ساختن لینک واتس اپ

سپس از بالای صفحه روی نام گروه بزنید.

ساخت لینک واتساپی

در پایین صفحه روی گزینه Invite Via Link کلیک کنید.

ساخت لینک واتساپی

در صفحه بعدی می‌توانید لینک گروه واتساپ خود را مشاهده کنید.

ساخت لینک واتساپی

می‌توانید با انتخاب Copy Link، لینک را کپی کنید و یا این که با گزینه Share Link، آن را با دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید؛ علاوه بر این‌ها می‌توانید یک کد QR نیز از لینک بسازید تا دیگران با اسکن این کد از روی صفحه گوشی شما، به گروه ملحق شوند. همچنین درصورتی که تعداد اعضا بیش از حد زیاد شد یا افراد نامرتبط به گروه پیوستند، می‌توانید با گزینه Reset Link، لینک قبلی را حذف و یک لینک دعوت جدید ایجاد کنید.

آموزش نحوه گذاشتن لینک واتساپ برای بیو اینستاگرام

می‌توانید همین لینک را کپی و در قسمت Website پروفایل اینستاگرام خود نیز قرار دهید. به این صورت هر کاربری با مراجعه به پروفایل شما در اینستاگرام، اگر روی لینک کلیک کند، به گروه اضافه می‌شود. البته که بیشتر کاربران در اینستاگرام خود، لینک پیام مستقیم واتساپ را قرار می‌دهند. این لینک جدا از لینک گروه است و همانطور که پیشتر هم گفتیم، مخاطب را مستقیما به صفحه چت با شما در واتساپ هدایت می‌کند.

برای ایجاد این لینک واتساپ، باید از فرمت پیش‌فرض استفاده کنید. این فرمت پیش‌فرض به‌شکل زیر است:

*********https://wa.me/+98

شما پس از 98، باید شماره تلفن خودتان را وارد کنید. مانند لینک زیر:

https://wa.me/+989123456789

ساختن لینک واتس اپ برای شماره تلفن به همین سادگی است. حالا می‌توانید این لینک دعوت به چت واتساپ را در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهید. برای قراردادن این لینک در اینستاگرام، باید ابتدا به پروفایل خود مراجعه و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده و در کادر Website، لینک دعوت خود را پیست کنید.

ایجاد لینک واتساپ

سپس روی Done کلیک کنید. در اندروید هم باید روی تیک بالای صفحه بزنید تا تغییرات ذخیره شوند. حالا اگر به پروفایل خود مراجعه کنید، می‌بینید که لینک چت با شماره شما در واتساپ به قسمت بیو اضافه شده است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

لوکیشن واتساپ کجاست؟ آموزش تصویری لوکیشن فرستادن ...
طاهره غلامیان20 مهر 1401 13:30

thumbnail

آموزش روش ارسال برنامه با واتساپ
محمد علی محمدی07 مهر 1401 08:00

سخن پایانی

ایجاد لینک واتساپ بهترین کار برای دعوت کردن تعداد زیادی از کاربران به یک گروه است. ما در این مطلب آموزش لینک کردن شماره واتساپ را نیز ارائه کردیم. با این آموزش نیز می‌توانید یک لینک چت برای شماره تلفن خود ایجاد کنید تا هر کاربری روی آن کلیک کند، مستقیما به صفحه چت با شما هدایت شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو