کت و شلوار لاکچری مردانه دارای چه اکسسوری‌هایی است؟

کت و شلوار لاکچری مردانه دارای چه اکسسوری‌هایی است؟


منبع: مدیسه

21

1401/8/14

18:00


کت و شلوار لاکچری مردانه یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که آقایان در مکان‌های متفاوت و موقعیت‌های زیادی بر تن

کت و شلوار لاکچری مردانه دارای چه اکسسوری‌هایی است؟

کت و شلوار لاکچری مردانه یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که آقایان در مکان‌های متفاوت و موقعیت‌های زیادی بر تن می‌کنند. حال سوالی که به وجود می‌آید، این است که این کت و شلوار با چه اکسسوری‌هایی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله ما به اکسسوری‌هایی اشاره خواهیم کرد که آقایان می‌توانند با کت و شلوار از آن‌ها استفاده کنند.

استفاده از کراوات همراه با کت و شلوار لاکچری

کروات یکی از چندین اکسسوری مخصوص آقایان است.

کراوات یکی از بهترین و پراستفاده‌ترین اکسسوری‌هایی است که آقایان همواره با کت و شلوار استفاده کرده‌اند، مخصوصا با کت و شلوار لاکچری دامادی. کراوات‌ها در انواع و اقسام رنگ‌ها و طرح‌ها تولید می‌شوند و آقایان با هر سلیقه‌ای می‌توانند یک کراوات خوب برای خود انتخاب کنند که ظاهر آن‌ها را تکمیل کند.

دقت داشته باشید که انتخاب یک کراوات مناسب آنقدرها هم کار راحتی نیست. باید رنگ و طرح آن با رنگ پیراهن و کت شما هماهنگی داشته و با موقعیتی که شما در آن قرار دارید، همخوانی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که در مناسبت‌های بسیار رسمی که تاکسیدو پوشیده می‌شود، معمولا به جای کراوات، کراوات پاپیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید کراوات های لاکچری

استفاده از دستمال جیبی

دستمال جیبی مکمل کراوات در یک استایل رسمی مردانه است.

دستمال جیبی وسیله اکسسوری دیگری است که آقایان می‌توانند با آن استایل خود را تکمیل کنند. این اکسسوری در تمام فرهنگ‌ها وجود دارد.

اگر پیراهنی که بر تن دارید، رنگ خنثی داشته و در صورتی که کروات شما هم همین ویژگی را دارد، اصول مد به شما می‌گوید که رنگ این دستمال را متفاوت انتخاب کنید که تنوع لازم را به وجود بیاورد و ظاهر شما را کسالت‌بار نکند.

پس اولین نکته‌ای که باید در انتخاب این دستمال‌ها در نظر داشته باشید، این است که با رنگ کراوات تفاوت داشته باشد. همینطور باید بدانید که چنین دستمالی را چطور تا کنید. اگر لباس شما رسمی است، بهتر است که تای دستمال ساده باشد.

انتخاب ساعت مناسب با کت و شلوار

ساعت یکی از بهترین اکسسوری‌هایی است که می‌توانید با یک کت و شلوار لاکچری استفاده کنید.

ساعت یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها برای تکمیل استایل آقایان به شمار می‌آيد. ساعت‌های ساده در کنار کت و شلوار لاکچری پسرانه یا مردانه که شما را بسیار خوش‌تیپ نشان می‌دهد، بهترین انتخاب به شمار می‌آیند. در این شرایط این ساعت‌ها توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنند.

منظور از سادگی این است که صفحه و بند آن ظاهری ساده داشته باشند. این سادگی سبب می‌شود که رنگ لباس شما از توجه پنهان نماند و بیشتر خود را نشان دهد. همینطور در انتخاب رنگ صفحه توصیه می‌کنیم که رنگ‌های طوسی روشن یا آبی روشن را انتخاب کنید.

اگر کت و شلواری که به تن دارید، کاملا معمولی به شمار می‌آید، می‌توانید این سادگی در انتخاب ساعت را کنار بگذارید و از انواع سبک‌ها استفاده کنید.

توصیه بسیار مهمی که در انتخاب ساعت مورد نظر خود داریم، این است که ساعتی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. به این ترتیب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این ساعت تا مدت‌ها برای شما کار خواهد کرد، بدون این که دچار مشکل شود. مطمئن باشید که اگر روی یک ساعت عادی و ارزان‌قیمت همراه با کت و شلوار لاکچری خود سرمایه‌گذاری کنید، از انتخاب خود خیلی زود پشیمان می‌شوید.

لیست قیمت ساعت‌مچی‌های لاکچری

استفاده از دکمه سرآستین

دکمه سرآستین یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده کت و شلوار لاکچری است.

دکمه‌های سرآستین یکی از کوچک‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که آقایان برای تکمیل استایل خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای انتخاب سرآستین‌های مناسب باید به اندازه کافی وقت صرف کنید. بسیاری این کار را به درستی انجام نمی‌دهند، چون تصور می‌کنند که این اکسسوری کوچک چندان به چشم نمی‌آید. اما ما اینجا خلاف آن را ثابت می‌کنیم.

سرآستین‌ها در انواع متفاوتی طراحی و ساخته می‌شوند که باید مناسب‌ترین آن‌ را برای خود انتخاب کنید. اگر کت و شلوار لاکچری مردانه که به تن دارید، معمولی است، انواع فلزی را انتخاب کنید. اگر در یک موقعیت رسمی قرار دارید، از انواعی استفاده کنید که در طراحی آن‌ها از سنگ استفاده شده باشد. سعی کنید در انتخاب این اکسسوری نیز افراط به خرج ندهید.

کمربند مناسب کت و شلوار لاکچری

انتخاب درست کمربند مناسب کت و شلوار لاکچری بسیار مهم است.

کمربند جزئی جدایی‌ناپذیر از هر کت و شلواری به شمار می‌آید. اگر کت و شلواری که به تن دارید، لاکچری و رسمی باشد، باید کمربندی مناسب با آن را انتخاب کنید. بهترین انتخاب برای چنین کت و شلوارهایی مطمئنا کمربندهای چرمی هستند که ظریف طراحی شده باشند.

خرید کمربندهای لاکچری

سنجاق کراوات

سنجاق کراوات اکسسوری مهمی برای افرادی است که می‌خواهند در لوکس‌ترین حالت ظاهر خود باشند.

این سنجاق در نقش گیره ظاهر شده و سبب می‌شود که کراوات محکم‌تر خود را نگه‌ دارد و علاوه بر آن در اثر باد نیز تکان نمی‌خورد. با استفاده از آن لازم نیست مدام در حال درست کردن کراوات خود باشید. این سنجاق‌ها هم به شکلی کاملا ساده طراحی می‌شوند و هم به شکلی که روی آن طراحی‌هایی انجام شده باشد. این سنجاق‌ها با این که بسیار ظریف طراحی می‌شوند، اغلب جلوه خوبی به کت و شلوار لاکچری شما می‌بخشند.

در کنار این سنجاق‌ها سوزن‌هایی نیز ساخته شده‌اند که کاری مشابه سنجاق را انجام می‌دهند. اما استفاده از آن را توصیه نمی‌کنیم، چراکه این سوزن‌ها سبب می‌شود که پارچه پیراهن و کراوات دچار آسیب شود.

استفاده از سنجاق یقه

به جای سنجاق یقه می‌توان از گل نیز روی یقه استفاده کرد.

دیگر اکسسوری مناسب برای آقایان استفاده از سنجاق یقه است که در موقعیت‌های متفاوتی روی یقه کت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در شرکت‌ها و سازمان‌ها آقایان به طور مرتب از چنین سنجاق‌هایی استفاده می‌کنند، اما کاربرد آن‌ها به این مکان‌ها محدود نمی‌شود. این اکسسوری کوچک در اندازه‌ها و سایز‌های متنوعی ساخته می‌شود که همین امر سبب شده است که آقایان در موقعیت‌های دیگر نیز از آن‌ها استفاده کنند.

استفاده از انواع ساسبند برای کت و شلوار لاکچری

استفاده از انواع ساسبند برای کت و شلوار لاکچری مردانه در سال‌های اخیر محبوبیت پیدا کرده است.

این اکسسوری در ایران به اندازه کشورهای دیگر به محبوبیت نرسیده است. استفاده از آ‌ن‌ها جلوه متفاوتی به کت و شلوار شما می‌بخشد. برخی از شلوارها دکمه داخل کمربند دارند که می‌توانید ساسبند را به آن‌ها متصل کنید. اگر این دکمه وجود ندارد، می‌توانید از خیاط بخواهید که برای شما تعدادی از آن‌ها را بدوزد.

مطالب کاربردی:  انواع مدل کت تک مردانه مد امسال کدامند؟

در این مقاله به مهم‌ترین اکسسوری‌های کت و شلوار لاکچری اشاره کردیم و توضیح دادیم که هر کدام از آنها چگونه به کلاس و کیفیت استایل آقایان کمک می‌کنند. شما هم بهتر است در مراسم‌های مختلف همراه با کت و شلوار خود از آنها استفاده کنید و استایل خود را رسمی‌تر و شیک‌تر جلوه دهید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو