سرم دو فاز دیپ سنس چگونه به سلامت مو کمک می کند؟

سرم دو فاز دیپ سنس چگونه به سلامت مو کمک می کند؟


منبع: تاپ ناز

56

1401/8/18

02:13


بسیاری سرم مو را با روغن مو اشتباه می‌گیرند، درحالی‌که این دو محصول با یکدیگر متفاوت هستند. سرم دو فاز دیپ سنس یک محصول برای تقویت و پوشاندن تارهای مو است و استفاده مداوم از آن می‌تواند به تقویت موها، نرمی و لطافت آن‌ها کمک زیادی کند. در ادامه بیشتر در مورد فواید آن صحبت خواهیم کرد.

سرم دو فاز دیپ سنس

مراقبت از مو با سرم دو فاز

روتین مراقبت از مو به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که به صورت مداوم و همیشگی برای مراقبت از تارهای مو انجام می‌شود. اگر موهای وز و مجعد دارید و یا همیشه با موخوره و ریزش مو مواجه می‌شوید، بهترین پیشنهاد ما برای شما، استفاده از سرم دو فاز دیپ سنس است که می‌تواند به تقویت تارهای مو کمک زیادی کند.

اگر بعد از هر بار استحمام و شستشوی مو، آن‌ها را با محصولات مراقبت و روتین پوشش دهید، احتمال گرفتار شدن مو به موخوره کم می‌شود. قطعا می‌دانید زندگی در آب و هوای خشک به مرور زمان باعث خشک شدن تارهای مو می‌شود. از سوی دیگر استفاده از رنگ مو و دکلره هم یکی از دلایل اصلی خشک و وز شدن موهاست. در این مواقع به جای کوتاه کردن موها، می‌توانید از سرم دو فاز استفاده کنید. درخشش، آب‌رسانی تارهای مو و صافی از جمله فواید مداوم استفاده از سرم مو است.

فواید استفاده از سرم دو فاز دیپ سنس

سرم‌های دو فاز به صورت تخصصی برای مراقبت از مو تولید می‌شوند. این محصول بر پایه سیلیکون است و می‌تواند سطح مو را پوشش دهد و از آلودگی و وز شدن جلوگیری کند. یکی از محصولات مراقبت از مو و پوست لابراتوار دکتر اخوی سرم مو دو فاز دیپ سنس است که می‌تواند برای موهای آسیب‌دیده مفید باشد.

اشعه مضر خورشید و استفاده مداوم از وسایل حرارتی (سشوار و اتو) می‌تواند تارهای مو را ضعیف و خشک کند. برای جلوگیری از وز شدن و موخوره می‌توانید از این محصول استفاده کنید. به طور کلی فواید استفاده از محصولات مراقبت از مو مثل سرم دوفاز  عبارت است از:

جلوگیری از وز شدن موها

اگرچه بسیاری تصورشان این است که فقط موهای فر دچار وز می‌شود، اما موهای لخت هم در معرض این مشکل هستند. رنگ زدن موها یا دکلره کردن باعث بروز خشکی و وز شدگی موها می‌شود. اگر به طور مرتب هرروز یا بعد از هر بار حمام از سرم دو فاز دیپ سنس استفاده کنید، این مشکل برطرف خواهد شد.

درخشش و زیبایی موها

یکی دیگر از فواید روتین مراقبت از مو و سرم دو فاز، درخشش و براق شدن موهاست. اگر می‌خواهید موهایتان رنگ و جلای بهتری داشته باشند، می‌توانید قبل از مدل دادن به موها، مقداری از این محصول روتین مو را روی تارهای مو بزنید و ماساژ دهید.

حفظ رطوبت و سلامت موها با سرم دو فاز دیپ سنس

تقویت موهای خشک

اگر در مناطقی با آب و هوای خشک زندگی می‌کنید، به آب‌رسانی و تقویت موها نیاز دارید. مو نیز درست مثل پوست به تقویت نیاز دارد تا جان دوباره بگیرد. سرم دو فاز به عنوان یک محصول مراقبت از مو می‌تواند به تغذیه تارهای مو کمک زیادی کند. البته استفاه از این محصول را به صورت مداوم و بعد از هر بار حمام و شستشوی موها انجام دهید.

نرم‌کردن ساقه موها

یکی دیگر از فواید استفاده از سرم دو فاز دیپ سنس به عنوان یک محصول مراقبت از مو، نرم‌تر کردن تارهای مو است. اگر از موخوره و وز شدگی موهای خود رنج می‌برید، به جای چرب کردن کف سر، تارهای مو را با مقداری از این محصول نرم کرده و ماساژ دهید.

این ترکیب در مقایسه با روغن مو، قدرت بیشتری در نرم کردن تارهای مو دارد. روغن مو کف سر و موها را چرب می‌کند که با آلودگی به راحتی ترکیب شده و ظاهر موها را بدرنگ می‌کند. به طوری که مجبور می‌شوید خیلی زود آن را بشویید. اما سرم دو فاز این مشکل را ندارد و باعث چرب شدن کف سر یا تارهای مو نمی‌شود و خیلی راحت در تار مو جذب می‌شود.

محافظت از مو در برابر آسیب

یکی دیگر از دلایل توصیه ما برای استفاده از دیپ سنس محافظت از موهای شما در برابر گردوغبار، آلودگی هوا، اشعه مضر آفتاب و حتی استفاده از ابزارهای حرارتی است. اگر عادت دارید بعد از هر بار حمام موهای خود را اتوکشی کنید یا سشوار بزنید، بهتر است قبل از آن مقداری از این محصول را روی موها بزنید و سپس از این وسایل استفاده کنید.

حفظ رطوبت و سلامت موها با سرم دو فاز دیپ سنس

مجعد کردن موهای فر

موی فر زیبایی خاص خودش را دارد و اگر از آن به درستی مراقبت کنید و به سراغ محصولات مراقبت مو مناسب بروید، از داشتن موی فر به خود می‌بالید. سرم دو فاز یکی از محصولات مراقبت از مو است که می‌توانید با کمک آن موهای فر خود را زیباتر کنید. در واقع این محصول به زیباتر شدن پیچ‌وتاب‌های تار مو کمک می‌کند.

نکاتی برای حفظ سلامت مو

با توجه به فوایدی که در مورد استفاده محصولی به نام سرم دو فاز برند دیپ سنس گفتیم، باید برای مراقبت از موها زمان استفاده از این سرم به چند نکته دقت داشته باشید:

درمان ریزش مو

قبل از هر چیز باید علت ریزش موهای خود را بررسی کنید. کمبود آهن یا ویتامین D یکی از عوامل ریزش موهاست که باید با انجام آزمایش و مصرف داروی مکمل (در صورت کمبود) آن را درمان کنید. این محصول هیچ کمکی به درمان ریزش مو نمی‌کند و فقط برای تقویت و نرمی تارهای مو کاربرد دارد.

استفاده درست از سرم

طبق گفته لابراتوار دکتر اخوی باید برای استفاده از این محصول، مقداری از آن را روی نوک موها بزنید و سپس به آرامی در امتداد تارهای مو ماساژ دهید تا سایر بخش‌های مو نیز با این سرم پوشش داده شود. مصرف بیش از حد سرم مو باعث شادابی بیشتر موها نمی‌شود و باید به اندازه نیاز از آن مصرف کنید.

استفاده مداوم از سرم دو فاز

یک نکته مهم برای روتین مو، استفاده مداوم از این محصول است. باید در هفته حداقل سه مرتبه از آن استفاده کنید تا تاثیر آن را روی موهای خود مشاهده کنید. ضمن اینکه لابراتوار دکتر اخوی تاکید می‌کند از این محصول روزی چند مرتبه استفاده نکنید. به هر حال سرم مو یک ماده شیمیایی است که برای مراقبت از موهاست و نباید در استفاده از آن زیاده‌روی کنید.

سلامت مو

سرم دو فاز دیپ سنس را از کجا تهیه کنیم؟

این محصول را می‌توانید از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید. خرید آنلاین سرم دو فاز دیپ سنس هم یکی از راه‌ها برای تهیه این محصول روتین مو است.

حرف آخر

با توجه به تاثیرات مثبتی که سرم دو فاز دیپ سنس بر روی موها دارد و به جلوگیری از موخوره و وز شدن مو‌ها کمک می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم حتما این محصول را بعد از هر بار شستشو مو استفاده کنید. امیدواریم آنچه در این مطلب گفته شد، پاسخی برای سوالات شما باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو