سکرت چت تلگرام چگونه فعال می‌شود؟

سکرت چت تلگرام چگونه فعال می‌شود؟


منبع: پلازا

634

1401/8/21

20:08


سکرت چت تلگرام چگونه فعال می‌شود؟

تلگرام به عنوان یکی از پیام رسان های ایمن که متمرکز برحفظ حریم خصوصی کاربران بوده شهرت داشته است. اگر از کاربران قدیمی این برنامه هستید بدنیست بدانید که چت های شما بطور پیشفرض رمزگذاری نمیشوند که برای انجام آن نیاز به یک سکرت چت تلگرام خواهید داشت.

بی شک شما نیز این مورد را شنیده اید که گاها شرکت های ارائه دهنده اینترنت توان خواندن پیام های ارسالی و دریافتی در پیام رسان های مختلف نظیر تلگرام را داشته اند که باید بدانید این مورد صحیح و درست است. برای جلوگیری از این مورد نیاز به یک گفتگوی مخفی تلگرام خواهید داشت که براساس ویژگی های رمزگذاری تلگرام روند خواندن پیام ها با مشکل مواجه شود. این مورد بیشتر برای کاربرانی کاربرد دارد که بدنبال ارسال اطلاعات مهم و ارزشمند بوده اند. در ادامه با پلازا همراه باشید که قرار است به نکات خوب دیگری اشاره داشته باشیم.

فهرست مطالب

سکرت چت تلگرام

برخلاف چت های معمولی و گروهی ، تلگرام از یک چت مخفی و ایمن برخوردار بوده  است که ردیابی و خواندن آنها تقریبا غیرممکن خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گفتگوی مخفی تلگرام باما همراه باشید که به موارد خوبی اشاره شده است.

چگونه سکرت چت تلگرام را فعال کنیم؟

چگونه سکرت چت تلگرام را فعال کنیم؟

در خصوص نحوه ایجاد گفتگوی مخفی تلگرام مسیر سختی را در پیش نخواهید داشت و در عرض چند ثانیه میتوانید آنرا برای خود فعال کنید. از میسر زیر میتوانید به گفتگوی مخفی تلگرام دسترسی داشته باشید:

  • وارد تلگرام خود شوید
  • مخاطبی که میخواهید با او چت خصوصی داشته باشید را انتخاب کنید
  • روی پروفایل او کلیک کنید
  • در بالا سمت راست روی آیکون 3 نقطه کلیک کنید
  • روی گزینه “شروع گفتگوی محرمانه” کلیک کنید تا وارد بخش امنیتی تلگرام شوید
  • تمام

موارد فوق تنها به یک بخش نیاز دارند و آنهم آنلاین بودن طرفین بوده است که بجز این مورد محدودیت و یا مشکلی سد راه شما نخواهد بود. بدنیست بدانید در خصوص ویژگی های گفتگوی مخفی تلگرام یکسری نکات مهم وجود داشته است که اگر از انها اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید.

سکرت چت در تلگرام برای چیست؟

بخش آموزش سکرت چت تلگرام به پایان رسید و حال تصمیم داریم نکات مهمی که در این خصوص میتوانند دانش شما را تحت تاثیر قرار دهند را شرح دهیم. شرکت های سازنده پیام رسان ها همواره در تلاش اند تا از لحاظ امنیت خدمات بهتری را به کاربران خود دهند. در این راستا پیام رسان تلگرام با درنظر گرفتن ویژگی های متمایز در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران توانسته در سطح جهانی جزو برترین های جهان باشد.

سکرت چت تلگرام یکی از موارد کاربردی و شناخته شده در این صنعت بوده است که بدنیست بدانید بطور معمولی این بخش برای شما فعال نخواهد بود و با انتخاب گفتگوی خصوصی میتوانید آن را برای خود فعال کنید. امنیت یکی از مهم ترین مواردی بوده که از ابتدای پیدایش اینترنت میتوان به آن اشاره داشت. در این زمینه کاربران همواره بدنبال راهی جهت محافظت از داده های متنی خود هستند که اگر تصمیم دارید در موضوع خیاطی و مهمی با شخصی گفتگو داشته باشید پیشنهاد میشود که سکرت چت را در نظر بگیرید که در بخش محافظت از پیام های شما، از ویژگی های بسیار خوب و مهمی برخوردار بوده است.

سکرت چت در تلگرام برای چیست ؟

تلگرام در رمزگذاری پیام های خصوصی از هیچ گونه روش غیرقابل پیگیری استفاده نکرده که این مورد را میتوان از سورس تلگرام شاهد بود. تلگرام یک برنامه سورس باز بوده است که اگر اطلاعاتی در خصوص برنامه نویسی و امنیت داشته باشید میتوانید روند ساخت آنرا شاهد باشید که همین مورد یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت تلگرام بوده است.

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که کاربرد گفتگوی مخفی تلگرام در کجا ذخیره سازی میشود. در این باره باید بدانید شرکت تلگرام یک سرویس ابری با امنیت بالا در اختیار داشته که مخصوص کاربرانی بوده که قصد دارند از چت سکرت استفاده کنند. این سرویس که برای ارسال و دانلود فایل و داده در گفتگوی خصوصی بوده میتواند مزایای امنیتی بسیاری برای شما داشته باشد. برای بازیابی پیام های سکرت چت تلگرام هیچ راهی وجود نداشته است زیرا بطور عادی به ندرت میتوان داده های از دست رفته تلگرام معمولی را ریکاوری کرد که آنهم از داده های خود گوشی استخراج میشود نه تلگرام.

تنظیمات سکرت چت تلگرام آنگونه که بسیاری از افراد فکر میکنند سخت نبوده که اگر در این خصوص اطلاعاتی ندارید در ادامه جهت اموزش سکرت چت تلگرام باما همراه باشید. این ویژگی از پیام رسان تلگرام امکان دانلود و یا اسکرین شات گرفتن و حتی ارسال آن برای شخص دیگر را محدود نموده است که به هیچ وجه نمیتوانید آنرا انجام دهید. تمام مبادلات انجام گرفته در تلگرام به صورت محلی ذخیره سازی میشوند که امکان ارسال آن در سرور های ابری نیز وجود نخواهد داشت.

چرا همه چت های تلگرام به صورت پیش فرض مخفی نیستند؟

چرا همه چت های تلگرام به صورت پیش فرض مخفی نیستند؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید که ذخیره فیلم در سکرت چت تلگرام و یا سیو عکس در سکرت چت تلگرام در حالت عادی امکان پذیر است زیرا روزانه میلیون ها فایل برای ارسال و دریافت در تلگرام رد و بدل میشود که این مورد برای افراد عادی درنظر گرفته شده است. اما در خصوص کاربرانی که بدنبال ارسال داده فقط برای مشاهده هستند بخش سکرت چت گزینه خوبی بوده که امکان دانلود را از کاربران خواهد گرفت. همچنین بدنیست بدانید که روند فعال سازی سکرت چت تلگرام در ایفون و اندروید تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته است که در این زمینه میتوانید با ویژگی های بسیاری همراه شوید.

بدنیست بدانید با لغو سکرت چت در تلگرام تمام داده های ارسال و دریافت شده از دست خواهند رفت که این مورد مربوط به حفظ حریم خصوصی کاربران بوده است. بدنیست بدانید که برنامه هایی نظیر واتساپ و وایبر امکان پشتیبان گیری از گفتگوهای خصوصی را میدهند که این مورد حفظ حریم خصوصی کاربران را با خطر مواجه میکند. این مورد در حالی انجام میگیرد که حتی شخص مقابل هم از آن آگاه نخواهد شد.

سخن پایانی

در خصوص سکرت چت تلگرام به نکات خوبی اشاره شد که با دانستن آنها میتوانید نگاه دیگری به این بخش از پیام رسان تلگرام داشته باشید. عملا این بخش برای کاربرانی که بدنبال یک گفتگوی ایمن هستند که اطلاعاتشان فاش نشود بوده است که شما عزیزان میتوانید نظر خود را در خصوص گفتگوی مخفی تلگرام برای ما ارسال کنید. نظرات شما در تولید و بررسی مطالب سایت تاثیر بسزایی خواهد داشت که این مورد را از ما دریغ نکنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو