تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی اندروید و آیفون با 5 برنامه قدرتمند

تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی اندروید و آیفون با 5 برنامه قدرتمند


منبع: پلازا

23

1401/9/13

09:29


تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی اندروید و آیفون با 5 برنامه قدرتمند

اگر بدنبال تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی اندرویدی خود هستید باید بدانید در این زمینه ابزارهای خوبی وجود داشته که قالب بندی اسناد Microsoft Word را میتوانند به فایل های پی دی اف تبدیل نمایند.

فایل پی دی اف که به سند قابل حمل نیز معروف بوده یکی از رایج ترین فرمت های نمایشی در دنیای امروزی بوده که با استفاده از هر پلتفرمی میتوانید فایل های این چنینی را بدون مشکل اجرا کنید. به همین دلیل تصمیم به معرفی برنامه های خوبی در خصوص تبدیل فایل ورد به pdf در موبایل را گرفتیم که با استفاده از آنها میتوانید در محیطی ایمن فایل های ورد خود را طی چند عملیات ساده به یک فایل PDF تبدیل کنید. همچنین بدنیست بدانید برنامه های نامبرده امکان رمز گذاری روی فایل را دارا هستند که در این زمینه میتوانید از فایل های مهم و حساس خود در برابر دسترسی و تغییر دادن افراد غیرمجاز محافظت کنید. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی

طبق بررسی های ما 5 اپلیکیشن قدرتمند در زمینه تبدیل فایل ورد به pdf در موبایل وجود داشته که این موارد جزو بهترین های جهان بوده اند. ماهیت کلی آن تشکیل شده از ابزارهای بسیار بوده که بی شک نام آنها را تا کنون در لیست های بسیاری شنیده اید. با معرفی بهترین برنامه های این حوزه باما همراه باشید.

1. اپلیکیشن Microsoft Word App for Android تبدیل رایگان ورد به پی‌دی‌اف در آیفون

1. اپلیکیشن Microsoft Word App for Android تبدیل رایگان ورد به پی‌دی‌اف در آیفون

ویژگی های برنامه :

  • خواندن و اجرای فایل های متنی نظیر پی دی اف با این برنامه بسیار آسان است که امکان نمایش کتاب های الکترونیکی در هنگام سفر و یا خواب را از طریق این برنامه خواهید داشت.
  • استفاده از ابزارهای نوآورانه برای ساخت اسناد متنی و ویرایش آنها برای اشتراک گذاری در وبلاگ و رزومه های مختلف
  • قابلیت قرار دادن یادداشت و سفارشی سازی رزومه ها به طور خاص و براساس نیاز خود

معایب برنامه :

  • فاصله گذاری بین کلمات به صورت خودکار در این برنامه پشتیبانی نمیشود

Microsoft Word App for Android یک برنامه وسیع برای پلتفرم های مختلف بوده که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در محیطی پیشرفته اسناد ورد خود را به فایل های پی دی اف تبدیل کنید. همچنین وجود ابزارهای مهم امکان تبدیل ضروری و سریع را برای شما امکان پذیر خواهد ساخت. برنامه Microsoft Word App for Android از شبکه های اجتماعی مختلفی پشتیبانی میکند که امکان وارد نمودن فایل های متنی در سایر برنامه های افیس را نیز خواهید داشت. مشاهده ، ویرایش و رمزگذاری از اصلی ترین ویژگی های این برنامه بوده که در ادامه به لینک های آن دسترسی خواهید داشت.

دانلود برنامه Microsoft Word App for Android برای اندروید | آیفون

2. اپلیکیشن WPS Office تبدیل ورد به پی‌دی‌اف با اپلیکیشن

2. اپلیکیشن WPS Office تبدیل ورد به پی‌دی‌اف با اپلیکیشن

ویژگی های برنامه :

  • از بهترین برنامه های موجود در بازار در زمینه مبدل فایل های WORD به PDF
  • ادغام تمام ویژگی های موجود در برنامه های مشابه به آفیس نظیر Word، PDF، Spreadsheet، Presentation، Docs Scanner و Memo در یک برنامه
  • سازگاری عالی با Microsoft Word، PowerPoint، Excel، Adobe PDF و Google Doc

معایب برنامه :

  • تبلیغات بیش از حد

WPS Office با بیش از 1 میلیارد دانلود در سراسر جهان یکی از محبوب ترین برنامه های جهانی در زمینه تبدیل بشمار میرود. بدنیست بدانید که این ابزار برنده جایزه بهترین برنامه در سال 2015 گوگل پلی بوده که مجموعه بسیار خوبی از ابزارهای مورد نیاز کاربران را فراهم نموده است. با استفاده از WPS Office میتوانید فرمت های بسیاری را برای تبدیل وارد برنامه کنید. سرعت بالا در تبدیل و رابط کاربری ساده و جذاب از دیگر ویژگی های این برنامه بوده است. همچنین بدنیست بدانید که تنظیمات بسیار خوبی برای هر ابزار موجود در این برنامه درنظر گرفته شده است که با استفاده از انها میتوانید بسیاری از فایل های خود را به صورت سفارشی سازی دربیاورید.

دانلود برنامه WPS Office برای اندروید | آیفون

3. اپلیکیشن easyPDF تبدیل ورد به پی‌دی‌اف در گوشی بدون نیاز به اپلیکیشن

3. اپلیکیشن easyPDF تبدیل ورد به پی‌دی‌اف در گوشی بدون نیاز به اپلیکیشن

ویژگی های برنامه :

  • امکان ویرایش و تبدیل اسناد متنی در فرمت های مختلف
  • پشتیبانی از سایت های مختلف برای وارد نمودن برنامه و پشتیبانی از سرویس های G-Drive، Dropbox، Box، Gallery، File Manager
  • این ابزار به شما امکان می دهد فایل های PDF و اسناد مایکروسافت آفیس آنلاین را به سادگی اجرا کنید.
  • امکان ارسال و اشتراک گذاری فایل های ذخیره شده برای دوستان خود

معایب برنامه :

  • به کاربران اجازه انتخاب و یا تغییر پوشه خروجی یا ذخیره سازی را نمی دهد زیرا منوی تنظیماتی در برنامه وجود نداشته است.

easyPDF یک مبدل عالی برای تبدیل به فایل های PDF در اندروید و آیفون بوده است. امکان تبدیل اسناد Word به پی دی اف و بالعمس در این برنامه وجود داشته است. همانطور که از نام برنامه مشخص بوده انجام تبدیل ها در این ابزار به سادگی انجام خواهد شد که سرعت بالای برنامه easyPDF یکی دیگر از ویژگی های خوبی بوده که میتوان به آن اشاره داشت. همچنین بدنیست بدانید که با استفاده از ایزی پی دی اف میتوانید فایل هایی نظیر Excel، PowerPoint و BMP را به پی دی اف تبدیل کنید. پشتیبانی از سرویس های مختلف برای اشتراک گذاری فایل ها از دیگر نکاتی بوده که در خصوص این برنامه میتوان به آن اشاره داشت.

دانلود برنامه easyPDF برای اندروید | آیفون

4. اپلیکیشن Word to PDF Converter روش کانورت ورد به pdf در اندروید

4. اپلیکیشن Word to PDF Converter روش کانورت ورد به pdf در اندروید

 

ویژگی های برنامه :

  • تبدیل اسان فایل های ورد به پی دی اف یک محیط کاربری ساده
  • امکان برگرداندن فایل های پی دی اف به ورد

معایب برنامه :

  • برای فعالیت با برنامه نیاز به اتصال اینترنتی خواهید داشت
  • تبدیل فایل های ورد به پی دی اف ممکن است برخی استایل ها پشتیبانی نشود

Word to PDF Converter یکی از ساده ترین برنامه های موجود در زمینه تبدیل فایل های PDF به فرمت Microsoft Word بوده است که در عین سادگی میتوانید به ابزارهای خوبی دسترسی داشته باشید. برای نصب و راه اندازی Word to PDF Converter نیازی به گوشی های هوشمند امروزی نخواهید داشت زیرا اندروید مورد نیاز این برنامه برای نصب 2.3 بوده که این مورد یکی از اصلی ترین ویژگی های برجسته آن بشمار میرود. با این حال باید دبانید که این برنامه توانسته نام خود را جزو بهترین های این لیست قرار دهد که تنها برای اندروید عرضه شده است.

دانلود برنامه Word to PDF Converter برای اندروید

5. اپلیکیشن PDF to Word Converter تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی

5. اپلیکیشن PDF to Word Converter تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی

ویژگی های برنامه :

  • امکان تبدیل فایل های پاورپوینت به پی دی اف را خواهید داشت.
  • با تبدیل PDF به Word قادر خواهید بود تا فایل های PDF را با استفاده از Google Drive و Dropbox به اشتراک بگذارید
  • سازگاری وسیع با گوشی های مختلف از برندهای متنوع

معایب برنامه :

  • برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد و بالعکس باید شاهد تبلیغات بسیاری باشید.

PDF to Word Converter یکی از ساده ترین مبدل های موجود در گوگل پلی بوده است که از اصلی ترین پیشنهادات آن میتوان به تبدیل فایل های ورد به پی دی اف به صورت آنلاین اشاره داشت. این برنامه از منبع های مختلف پی دی اف پشتیبانی میکند و شامل یک اسکنر اسناد داخلی بوده که از این طریق میتوانید بخش های متنی مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. رابط کاربری ساده PDF to Word Converter از دیگر نکاتی بوده که میتوان به آن اشاره داشت.

دانلود برنامه PDF to Word Converter برای اندروید | آیفون

سخن پایانی

برای تبدیل فایل ورد به پی دی اف در گوشی به 5 برنامه قدرتمند اشاره شد که در این زمینه سعی کردیم به نقاط قوت و ضعف هر برنامه اشاره داشته باشیم تا قبل از نصب آنها با هرانچه که نیاز است بدانید آشنا باشید. برای تبدیل فایل ورد به pdf در موبایل موارد معرفی شده جزو بهترین های جهان بوده اند که اگر احساس میکنید ابزارخوب دیگری وجود داشته که از لیست جامانده ، میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید تا در بروزرسانی های بعدی این مقاله ، در لیست قرار گیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو