20 مدل دامن کلوش و طرح‌های ترند آن

20 مدل دامن کلوش و طرح‌های ترند آن


منبع: مدیسه

40

1401/9/17

07:25


دامن معمولا بخشی از استایل خانم‌ها را تشکیل می‌دهند که پرطرفدارترین مدل آنها دامن کلوش است. از زمان‌های گذشته اکثر

20 مدل دامن کلوش و طرح‌های ترند آن

دامن معمولا بخشی از استایل خانم‌ها را تشکیل می‌دهند که پرطرفدارترین مدل آنها دامن کلوش است. از زمان‌های گذشته اکثر خانم‌ها برای استایل‌های بیرون یا مجلس‌ها از انواع دامن‌های بلند یا کوتاه استفاده می‌کردند. دامن‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌توانند به راحتی با انواع پیراهن یا کت‌ها ست شوند و ظاهری زیبا و مناسب برای هر نوع مراسمی را به شما عزیزان هدیه دهند.

دامن‌های کلوش معمولا در 3 مدل تمام کلوش یا 4 کلوشه، نیم کلوش یا 2 کلوشه و کلوش یا یک کلوشه دوخته می‌شوند. در نوع دوخت تمام کلوش معمولا به دلیل مقدار پارچه زیادی که مصرف می‌شود، آنها را بلند نمی‌دوزند.

دامن‌های کلوش با توجه به نوع دوختشان، جنس پارچه و رنگ یا طرح پارچه از یکدیگر متفاوت هستند و در مراسم‌های مختلفی قابل استفاده هستند. در ادامه با ما همراه باشید و با انواع دامن کلوش و استفاده هر کدام از آنها در مراسم‌های مختلف بیشتر و به صورت جزئی‌تر آشنا شوید.

دامن حریر سرمه‌ای

دامن حریر سرمه‌ای

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این مدل دامن با پارچه حریر دوخته شده است و نسبتا پر چین است. معمولا برای دامن‌کلوش مجلسی از پارچه حریر استفاده می‌شود و دامن‌هایی که با پاچه‌های حریر دوخته شده باشند، در مراسم‌ها استفاده می‌شوند. به دلیل لطافتی که پارچه‌های حریر دارند می‌توانند در مراسم‌های مجلسی ظاهر بسیار زیبا و متینی به شما بدهند.

دامن کلوش جیب دار

دامن کلوش جیب دار

این مدل دامن ظاهر بسیار ساده‌ای دارد و بسیار راحت است. در واقع افراد از این نوع دامن‌ها معمولا برای استایل‌های روزانه استفاده می‌کنند. این نوع دامن‌کلوش با یک پارچه نسبتا ضخیم و با چین بسیار کمی دوخته شده است و گذاشتن یک کمربند دور کمر آن موجب شده است که در عین سادگی زیبایی خود را حفظ کند. اما نکته قابل توجه در این مدل دامن جیب‌های آن است که بسیار کاربردی و پر طرفدار هستند.

دامن با پارچه چرم

دامن با پارچه چرم

دامن‌هایی که با پارچه چرم دوخته می‌شوند هم بسیار پر طرفدار هستند. دامن‌ها با پارچه چرم جذابیت بسیار چشمگیری دارند و می‌توانند یک استایل خاص و شیک پاییزی را برای شما ترتیب بدهند.

دامن مخملی

دامن مخملی

دامنی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید یک نوع دامن نیم کلوش کوتاه است که با پارچه مخملی دوخته شده است. امروزه لباس‌هایی که با پارچه‌های مخملی دوخته شده باشند نیز بسیار پرطرفدار هستند و افراد اغلب سعی می‌کنند از آنها در استایلشان استفاده کنند.

مشاهده قیمت جدیدترین دامن‌ها

دامن کلوش رسمی

دامن کلوش رسمی

برخی از دامن‌های کلوش نیز بسیار ساده دوخته می‌شوند و ظاهری خشک و رسمی دارند. افراد از این مدل دامن‌ها معمولا در محل کار یا قرارهای رسمی استفاده می‌کنند.

ست کت و دامن پاییزی

ست کت و دامن پاییزی

دامن‌های ساده و جیب داری که پیش‌تر مشاهده کردید، اگر با پارچه چرمی دوخته شوند نیز بسیار زیبا می‌شوند. این نوع دامن‌های چرمی به همراه یک کت چرمی می‌توانند استایل پاییزه فوق‌العاده‌ای برای شما بسازند.

دامن تمام کلوش

دامن تمام کلوش

مدل بالا یک نوع دامن تمام کلوش است که با پارچه طرح دار دوخته شده است. این مدل دامن با طرح خاصش معمولا برای مهمانی‌های ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که باید در ست کردن آن با لباس‌های دیگر بسیار دقت داشته باشید.

دامن کلوشه

دامن کلوشه

برخی دامن‌های کلوشه یا یک کلوشه در عین سادگی بسیار زیبا هستند. البته تاثیر رنگ در چگونه به نظر رسیدن این دامن‌ها را نباید دسته کم گرفت.

دامن کلوش قرمز

دامن کلوش قرمز

دامن‌های تمام کلوش حریر بسیار خاص و زیبا هستند. رنگ قرمز این مدل دامن زمانی که با رنگ مشکی ترکیب می‌شود، تضاد چشمگیر و بسیار شیکی را به وجود می‌آورد که مورد علاقه اکثر افراد است.

خواندنی‌ترین‌ها:  چطور یک استایل قرمز بی‌نقص داشته باشیم

دامن حریر مشکی

دامن حریر مشکی

به همان اندازه که دامن‌کلوش قرمز خاص است، دامن‌کلوش مشکی نیز جذابیت بسیاری دارد و به راحتی می‌تواند با هر رنگی ترکیب شود.

دامن زرشکی جیب دار

دامن زرشکی جیب دار

البته که جذابیت بی‌نهایتی که دامن‌های زرشکی با پارچه‌های ضخیم دارند را نمی‌توان نادیده گرفت و در تصویر بالا می‌توانید یکی از بهترین‌های رنگ زرشکی را مشاهده کنید.

دامن طرح دار

دامن‌های طرح دار نیز می‌توانند بهترین گزینه‌ها باشند. این دامن‌ها زمانی بهتر می‌شوند که شومیز مورد نظرتان هم طرحی مشابه دامن داشته باشد.

دامن طرح دار

دیدنی‌های جذاب:  دامن های بلند برای تابستان

دامن مناسب تولد

دامن مناسب تولد

دامن کلوش‌های شلوغ می‌توانند برای تولدها بسیار مناسب باشند. ناگفته نماند که این مدل دامن با یک شومیز یا تاپ ساده نیز بسیار زیباتر می‌شود.

دامن کلوش بلند

دامن کلوش بلند

دامن‌کلوش بلند هم بسیار پر طرفدار است و برای استایل‌های ساده و روزانه می‌تواند بسیار پر کاربرد باشد.

دامن عروسکی

دامن عروسکی

همچنین می‌توانید مدل دامن‌کلوش دخترانه را با رنگی متفاوت و یک شومیز بسیار خاص ببینید که ظاهری بسیار جذاب را تشکیل داده است.

دامن عروسکی و دخترانه

دامن عروسکی و دخترانه

این مدل دامن کلوشی که در تصویر نیز میبینید هم بسیار زیبا و عروسکی است. همچنین در میان دختران برای مراسم‌های مختلف طرفداران بسیاری دارد.

مطالب جالب :  با استایل لولیتا مثل عروسک شوید

دامن دکمه دار

دامن کلوش دکمه دار

دامن‌کلوش دکمه دار و چرم با کت ستی که دارد نیز بسیار کاربردی و مناسب برای همه افراد و فصل‌های مختلف است.

دامن طرح دار روشن

دامن طرح دار روشن

دامن و استایلی که در تصویر بالا می‌بینید، ترکیبی از رنگ‌های شاد است که معمولا برای استایل‌های تابستانه یا تولدها پر کاربرد است.

دامن کلوش شلوغ

دامن کلوش شلوغ

طرح بالا در نگاه اول بسیار شلوغ به نظر می‌رسد، اما کمی که دقت کنید، متوجه می‌شوید که ترکیبش با یک شومیز ساده استایل فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد.

دامن گلدار

دامن کلوش طرح دار

در تصویر بالا نیز می‌توانید یکی دیگر از دامن‌های گلدار را مشاهده کنید که بسیار خاص و مناسب برای همه افراد است.

بهترین استایل را داشته باشید

طرح‌های دامن‌کلوش بسیار متفاوتی را مشاهده کردید. دامن‌های کلوش در طرح و رنگ بسیار متفاوتی از یکدیگر وجود دارند. تنها کافی است بهترین مدل آن را در بهترین موقعیت و مناسب با مکان مورد نظرتان انتخاب کنید. در این صورت همیشه می‌توانید جز افرادی باشید که بهترین و شیک‌ترین استایل‌ها را دارند.

 

منبع : treasurie

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو