انواع مدل مانتو یقه آرشال ترند سال

انواع مدل مانتو یقه آرشال ترند سال


منبع: مدیسه

6

1401/9/20

11:14


یقه آرشال یکی از بهترین و زیباترین طراحی‌ها را در میان یقه‌های مناسب مانتو دارد و به همین دلیل هم

انواع مدل مانتو یقه آرشال ترند سال

یقه آرشال یکی از بهترین و زیباترین طراحی‌ها را در میان یقه‌های مناسب مانتو دارد و به همین دلیل هم هست که آن را روی بیشتر مانتوها می‌بینید. در این مقاله ما تعدادی از آن‌ها را با انواع مانتوهایی که یقه‌آرشال روی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌‌کنیم.

یقه آرشال چیست؟

یقه‌آرشال یک مدل یقه ساده است که همین سادگی زیبایی زیادی به آن بخشیده است و برای انواع مانتوها طراحی می‌شوند.

انواع یقه آرشال

یقه آرشال با مانتوی زرد

این مانتو با رنگ خردلی زیبایی زیادی به این یقه می‌دهد

یکی از بهترین رنگ مانتو برای یقه‌آرشال رنگ‌های زرد و خردلی هستند. مخصوصا اگر با رنگ‌های روشن دیگر ست شوند.

در این مدل یقه‌آرشال بلند برای طراحی آن در نظر گرفته شده است که با پیراهن و شلوار سفید ست شده است که انتخاب بسیار مناسبی است. جنس مانتویی که این نوع یقه‌ را دارد در این مدل محکم است و مدل یقه و مانتو را به خوبی نشان می‌دهد.

یقه آرشال با مانتوی طوسی

این مدل با رنگ طوسی مناسب محیط‌های رسمی است

این مانتو با این یقه انتخاب بسیار مناسبی برای محیط‌های رسمی و کاری به شمار می‌آيد، همینطور دکمه‌ها و رنگ مانتو آن را برای چنین محیط‌هایی بیشتر مناسب ساخته است. این مدل جلو بسته است و یقه‌آرشال آن به شکل کوتاه طراحی شده است.

یقه آرشال با کمربند

این مدل با کمربند جلوه بیشتری به یقه آرشال می‌دهد

این یقه‌آرشال بلندتر از مدل قبلی طراحی شده است و برای این مانتو کمربند نیز در نظر گرفته شده است که انتهای یقه تا نزدیکی کمربند نیز می‌رسد.

این مدل رنگ روشن‌تری نسبت به مدل قبلی دارد و برای آن جیب نیز طراحی شده است. این مانتو با یقه‌آرشال برای محیط‌های اداری بسیار مناسب است. سعی کنید که این مانتو را با رنگ‌های تیره ست کنید.

یقه آرشال با مانتوی سبز

یقه آرشال به شکل بلند نیز طراحی می‌شود.

دیدنی‌های جذاب :  40 مدل مانتو پاییزی از کالکشن‌های لاکچری مزونی

مانتوی سبز یکی از بهترین مانتوهایی است که با یقه‌آرشال بسیار زیبا دیده می‌شود. در این مدل نیز کمربند طراحی شده است، اما ویژگی بارز آن نوع یقه آرشالی است که بسیار بلند طراحی شده و تا انتهای مانتو نیز می‌رسد، این نوع یقه‌آرشال نیز زیبایی مانتو را دو چندان می‌کند.

یقه آرشال با آستین پفی

یقه آرشال را می‌توانید به شکل‌های متفاوتی روی انواع مانتو پیدا کنید

در این مدل می‌بینیم که یقه‌آرشال کمی متفاوت‌تر طراحی شده است، چرا که پهنای بیشتری دارد. در کنار آن آستین پفی این مانتو به زیبایی آن افزوده است و جنس براق آن نیز سبب شده که زیبایی آن دو چندان به نظر بیاید. مانتوهایی که یقه‌آرشال آن‌ها به این شکل طراحی می‌شوند، معمولا مانتو جلوباز هستند.

مانتو چوب‌کبریتی با یقه آرشال

یکی از جذاب‌ترین جنس پارچه که مانتو با یقه‌آرشال بسیار زیبا طراحی می‌شود و جلوه زیبایی دارد، چوب‌کبریتی است. اغلب مانتوهایی که با این جنس پارچه دوخته می‌شوند، کوتاه هستند، چون بسیار شیک‌تر جلوه می‌کنند.

همینطور معمولا طرح جیب و چند دکمه نیز دوخته می‌شود. این یقه تا تقریبا میان مانتو امتداد پیدا کرده است. این مدل از مانتو یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید، چراکه این مدل هرگز از مد نمی‌فتد.

این مدل از مانتو و یقه هیچ‌وقت از مد نمیفتد

مشاهده قیمت انواع مانتو جدید

یقه‌آرشال با مانتوی بلند

این مدل از یقه‌آرشال روی یک مانتوی بلند بدون دکمه زیبایی زیادی دارد و آن را مناسب برای مهمانی‌ها می‌سازد. در این مدل آستین‌ها نیز به شکل پفی طراحی شده‌اند که آن‌ها را کاملا مناسب برای چنین مراسم‌هایی می‌سازد.

این مانتو با آستین پفی مناسب مهمانی‌ها است.

یقه‌آرشال با مانتوی سفید

مانتویی که می‌بینید لزوما جنس محکمی ندارد، اما یقه‌آرشال و زیبایی آن را به خوبی نشان می‌دهد. همینطور دوخته شدن این مانتو بدون دکمه و با آستین‌های تا حدی پفی آن را برای استفاده‌های روزمره مناسب ساخته است.

این مدل برای استفاده‌های روزمره بسیار مناسب است

مانتو کتی صورتی

این کت که طراحی کاملا دخترانه دارد، با یقه‌آرشال دوخته شده است. این مانتو با طراحی ساده‌ای که دارد، کاملا مناسب برای بسیاری از موقعیت‌ها است.

این مدل طراحی دخترانه دارد

یقه‌آرشال با طرح‌های اورسایز

این مدل از مانتو اورسایز با اندازه کوتاه و یقه‌آرشال برای مناسبت‌های غیر رسمی بسیار زیبا و مناسب است. از طرفی راحتی ویژه‌ای دارد که در تابستان‌ها می‌توان از آن‌ها به راحتی استفاده کرد. آستین‌های سه ربع آن نیز آن را بیش از مدل‌ها دیگر مناسب فصول گرم می‌سازد.

این مدل به شکل اورسایز طراحی شده است

دیدنی‌های جذاب :  20 مدل مانتو اسپرت جدید 1401

یقه‌آرشال با مانتو توری

این یقه حتی با مانتوهایی که جنس نازکی دارند نیز بسیار زیبا دوخته می‌شود که معمولا اندازه‌های کوتاه دارند و برای اینکه جلوه بیشتری به مانتو ببخشند با آستین‌های پفی دوخته می‌شوند.

این مدل جنس نازک دارد

یقه‌آرشال با طرح چهارخانه

هیچ کسی نیست که در جذاب بودن طرح چهارخانه شکی داشته باشد. این پارچه یکی از بهترین پارچه‌هایی است که می‌توان با آن یقه‌آرشال دوخت.

یقه آرشال روی مانتوهای چهارخانه هم زیبا است

یقه‌آرشال بزرگ

همانطور که قبلا هم گفتیم در طراحی این یقه‌ها می‌توان خلاقیت به خرج داد و آن‌ها را به شکل‌های متفاوت طراحی کرد که یکی از آن‌ها را می‌توان در این تصویر دید.

این مدل به شکل اورسایز طراحی شده است

 

منبع : vam.ac

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو