20 مدل لباس عروس آستین دار جدید

20 مدل لباس عروس آستین دار جدید


منبع: مدیسه

3

1401/11/14

01:28


معمولا لباس عروس آستین دار جزو لباس‌هایی است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. برخی با انتخاب این نوع

20 مدل لباس عروس آستین دار جدید

معمولا لباس عروس آستین دار جزو لباس‌هایی است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. برخی با انتخاب این نوع لباس علاوه بر حفظ پوشش خود، به استایلشان در شب عروسی، رسمیت و شکوه بیشتری می‌بخشند. البته امروزه برخی از افراد به دنبال لباس عروس قرمز یا رنگ‌های دیگر هستند که بتوانند علاوه بر زیبایی، ظاهری متفاوت برای خود ایجاد کنند.

انتخاب لباس عروسی که آستین داشته باشد کار سختی نیست، چرا که با جستجوی کوچکی در فروشگاه اینترنتی لباس شاهد انواع مختلف لباس عروس جدید خواهید بود. این امر انتخاب را برای هر سلیقه‌ای آسان می‌کند.

در این مقاله قصد داریم 20 مدل از جدیدترین لباس‌های عروس آستین‌دار را مورد بررسی قرار دهیم. پس برای انتخابی بهتر با ما همراه باشید.

لباس عروس با آستین بلند

لباس عروس با آستین‌های زیبا.

عروس‌هایی که به دنبال لباس عروس ساده و در عین حال شیک هستند، معمولا لباس‌های عروس کلاسیک با آستین‌های بلند را انتخاب می‌کنند. این لباس گزینه مناسبی برای کسانی است که قصد دارند در فصل بهار جشن عروسی خود را برگزار کنند.

لباس عروس آستین دار طرح عروس دریایی

لباس عروس با طرح زیبای عروس دریایی.

در صورتی‌که علاقه‌ای به پف دامن لباس عروس ندارید، این لباس با طرح عروس دریایی گزینه مناسبی خواهد بود. طرح زیبا و مدرن آن جذابیت خاصی به شما می‌بخشد.

لباس عروس با آستین‌های بیرون شانه

لباس عروس با آستین زیبای بیرون شانه.

در این مدل لباس عروس، آستین‌ به صورت کوتاه است که خارج از شانه قرار دارد. این مدل از آستین در انواع بسیاری از لباس زنانه مخصوص مجالس دیده می‌شود و استفاده از آن بسیار راحت است.

لباس عروس آستین‌دار مدل آستین طرح‌دار

مدل لباس عروس آستین دار دوپهلو

این نوع لباس‌ها آستین‌های جذابی دارند، به این صورت‌ که در انحنای شانه قرار گرفته‌اند. این لباس عروس ایرانی ظاهری رمانتیک و متواضع به افراد می‌بخشد.

لباس عروس با آستین‌ ملکه

مدل لباس عروس آستین دار دنباله دار

امروزه لباس عروس با آستین‌های ملکه‌ای یکی از پرطرفدارترین لباس عروس آستین‌دار است که می‌توان با آن دو ظاهر متفاوت را در روز عروسی تجربه کرد.

لباس عروس با آستین‌های اسقفی

لباس عروس با آستین‌های اسقفی.

لباس عروسی که آستین اسقفی دارد، بهترین انتخاب برای عروس‌های ساده پسند است. آستین‌های این نوع لباس به شکل ساده است که با پفی کوچک روی مچ دست ختم می‌شوند.

لباس عروس با آستین‌ حریر

مدل لباس عروس آستین دار ساده

این لباس عروس آستین‌دار حریر انتخابی شیک است که در قدیم نیز در صنعت مد و پوشاک طرفداران زیادی داشت. این مدل لباس با آستین‌های کوتاه و بلند و حتی مدل خارج از شانه نیز به بازار عرضه می‌شود.

لباس عروس آستین‌دار با توری و آستین‌های کوتاه

مدل لباس عروس آستین دار توری

این لباس عروس آستین‌های کوتاهی دارد، به طوری‌که روی بازو قرار می‌گیرد. در دوخت آستین آن از تور نیز استفاده می‌شود و می‌توان از آن به عنوان لباس عروس آستین‌دار توری استفاده کرد.

لیست قیمت ترندهای لباس مجلسی زنانه

 

لباس عروس با آستین‌های سه ربع

لباس عروس با آستین‌های سه ربع.

لباس عروس با آستین‌های سه ربع جزو لباس‌های قدیمی بوده که امروزه دوباره به بازار مد برگشته است. در این لباس زنانه شیک، آستین سه چهارم از بازو را می‌پوشاند که ظاهری جذاب دارد.

لباس عروس با آستین‌های پوئت

لباس عروس با آستین‌های پوئت.

این مدل لباس عروس آستین‌دار جزو یکی از مدهای پرطرفدار است. آستین این نوع لباس کمی حجم دارد و گشاد است که در برخی از انواع آن‌ها از تزئیناتی در مچ استفاده می‌شود.

لباس عروس آستین‌دار رسمی

لباس عروس آستین دار رسمی

اگر قصد دارید لباس عروسی کاملا رسمی انتخاب کنید، این مدل از آن بهترین گزینه است. چرا که علاوه بر جذابیت، ظاهری کاملا رسمی به شما خواهد بخشید.

لباس عروس با آستین‌های پرنسسی

این لباس عروس آستین‌دار پرنسسی در قسمت بالای آستین، پف زیبایی داشته و در بخش پایینی آن حالت جذب دارد. دکمه‌های قسمت چسبان آستین باعث زیباتر شدن طرح آن شده است.

لباس عروس کوتاه با آستین‌های بلند

لباس عروس کوتاه با آستین‌های بلند.

این لباس عروس در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد و ظرافت زیبایی در شانه‌ها ایجاد می‌کند.

مطالب دیدنی:  چه چیزهایی باید در لیست لوازم آرایشی عروس باشد؟

لباس عروس تک آستین

لباس عروس تک آستین.

امروزه لباس تک آستین طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. معمولا افرادی که قصد دارند مدلی متفاوت را تجربه کنند، این لباس را برای خود انتخاب خواهند کرد.

لباس عروس آستین‌دار کلاسیک

لباس عروس کلاسیک با آستین‌‌های بلند.

این نوع لباس عروس از قدیم تاکنون طرفداران خاص خود را دارد و بهترین گزینه برای هر نوع عروسی محسوب می‌شود.

لباس عروس توری

لباس عروس آستین‌دار توری.

لباس عروس کاملا توری با آستین‌های بلند از همان جنس، معمولا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در عروسی‌های خودمانی و صمیمی محسوب می‌شود که جذابیت خاصی نیز دارد.

لباس عروس پف‌دار

اگر دوست دارید ظاهری شیک و جذاب داشته باشید، این لباس انتخاب مناسبی است. طرح پف‌دار آستین‌های توری این لباس بسیار زیبا است و به راحتی با هر نوع تاجی ست می‌شود.

لباس عروس با دنباله پرنسسی

لباس عروس آستین دار کوتاه

این لباس عروس آستین‌دار با دنباله پرنسسی، جذابیت زیادی به ظاهر شما می‌بخشد.

مطالب کاربردی :  جذاب‌ترین مدل‌های لباس خواب عروس

لباس عروس با طرحی خاص

مدل لباس عروس آستین دار دنباله دار

این لباس عروس زیبا در عین مدرن بودن، طرحی کلاسیک دارد.

لباس عروس با آستین‌های حریر

لباس عروس با آستین‌های حریر.

لباس حریر جزو لباس‌های پرطرفدار مجلسی بوده که امروزه از این پارچه در آستین لباس عروس نیز استفاده شده است.

ثبت خاطره‌ای خوش با انتخاب زیباترین لباس عروس

انتخاب لباس عروس یکی از انتخاب‌های شیرین و حساس است که معمولا عروس برای انتخاب لباس خود از دوستان و خانواده مشورت می‌گیرد. امروزه افراد زیادی جزو طرفداران لباس عروس آستین‌دار هستند که انتخابی شیک محسوب می‌شود.

اکثر خانم‌های ایرانی به دنبال لباس عروس ایرانی جدید هستند که در بیشتر فروشگاه‌های لباس مجلسی زنانه پیدا می‌شود. برای این منظور کافی است در فروشگاه لباس آنلاین جستجو کنید. در این مقاله 20 مدل از لباس‌های عروس آستین‌دار را به شما عزیزان معرفی کردیم که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

منبع : moonlightbridal

 

گوناگون فروشگاه اینترنتی لباس لباس عروس با آستین بلند لباس عروس آستین دار طرح عروس دریایی لباس عروس با آستین‌های بیرون شانه لباس عروس آستین‌دار مدل آستین طرح‌دار لباس عروس با آستین‌ ملکه لباس عروس با آستین‌های اسقفی لباس عروس با آستین‌ حریر لباس عروس آستین‌دار با توری و آستین‌های کوتاه لباس عروس با آستین‌های سه ربع لباس عروس با آستین‌های پوئت لباس عروس آستین‌دار رسمی لباس عروس با آستین‌های پرنسسی لباس عروس کوتاه با آستین‌های بلند لباس عروس تک آستین لباس عروس آستین‌دار کلاسیک لباس عروس توری لباس عروس پف دار لباس عروس با دنباله پرنسسی لباس عروس با طرحی خاص لباس عروس با آستین‌های حریر ثبت خاطره‌ای خوش با انتخاب زیباترین لباس عروس لباس زنانه لیست قیمت ترندهای لباس مجلسی زنانه لباس زنانه شیک چه چیزهایی باید در لیست لوازم آرایشی عروس باشد جذاب‌ترین مدل‌های لباس خواب عروس moonlightbridal Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو