فهمیدن زبان بدن فرد عاشق با ۱۰ نشانه جالب

فهمیدن زبان بدن فرد عاشق با ۱۰ نشانه جالب


منبع: آرگا

3

1401/11/15

00:41


می توان از زبان بدن افراد هنگام نگاه کردن یا رفتار به این نکته پی برد که عاشق شده اند. در این مطلب در مورد زبان بدن فرد عاشق به صحبت می پردازیم. با ما همراه باشید.

زبان بدن یکی از قدرتمند ترین حس هایی است که از در میان افراد عاشق پیشه بیشتر مشهود است. به این ترتیب با اطلاع کافی از زبان بدن فرد عاشق می توانید پی ببرید در طرف مقابل نسبت به شما عشقی وجود دارد یا نه.

۱۰ نشانه زبان بدن فرد عاشق

از نگاه ها و حرکات بدن افراد عاشق می توان به زبان بدن آن ها پی برد و عشق را از تک تک رفتارهای آن ها به خوبی تشخیص داد. زبان بدن یکی از قدرتمند ترین حس هایی است که افراد می توانند به یکدیگر انتقال دهند. در این بین، فرد عاشق پیشه زبان بدن خاص و منحصر به فرد خود را دارد.

شاید فهمیدن این موضوع که کسی عاشق شما شده است، کمی زمان بر باشد ولی اگر می خواهید در همان مراحل ابتدایی به این موضوع پی ببرید، نیاز است که زبان بدن فرد عاشق پیشه را بلد باشید. اگرچه این روش به طور قطعی نمی تواند نشان دهنده عشق کامل یک فرد باشد ولی تا حدودی موضوع را روشن می کند. در ادامه با ۱۰ نشانه زبان بدن فرد عاشق آشنا می شوید.

۱. با دیدن شما لبخند می زند.

نخستین و مشخص ترین نشانه علاقمند شدن کسی به شما این است که از دیدن شما خوشحال شده و اکثر اوقات با لبخند به شما نگاه می کند. به احتمال زیاد او به شما علاقمند شده است. البته به یاد داشته باشید این نشانه ها لزوما به معنی عشق واقعی نبوده و بهتر است روی این موارد عاشق بودن یا نبودن فردی را ارزیابی نکنید.

هنگامی که فردی به شما علاقمند باشد، خیلی صمیمی و عمیق لبخند می زند. اگر حس می کنید لبخندی خشک و تصنعی بر لب دارد احتمالا از روی ادب کنار شماست و در اولین فرصت شما را ترک می کند. لبخند تصنعی را می توان از عدم هماهنگی ابروها با گوشه های لب هنگام خندیدن تشخیص داد.

در لبخند زدن و خندیدن واقعی گوشه لب بالا و ابرو اندکی مچاله می شود. فرد عاشق سعی می کند طوری بخندد که لبش به گوشه کشیده تر شده و دندان های وی نیز همراه چشم های گرد شده دیده می شود. این افراد خندیدن را با چشم های خود نیز اجرا کرده و می توانند آثار لبخند زدن و خندیدن یک عاشق را در چشم های گرد شده اش نیز مشاهده کرد.

۲. راه رفتنش را با شما هماهنگ می کند.

مردی که شانه به شانه شما راه می رود نه جلوتر به احتمال زیاد به شما علاقمند است. البته عقب تر راه رفتن از شما نیز می تواند نشانه دوست داشتن باشد. ولی فردی که ترجیح می دهد شانه به شانه شما راه رفته و با شما به صحبت بپردازد. به احتمال بیشتری نسبت به شما حس مثبت دارد.

۳. اشاره پاهای وی به سمت شما است.

یکی از بهترین نشانه ها برای تشخیص تمایلات فرد مقابل این است که نوک پای وی به شما اشاره دارد. اگر هنگامی که فرد مورد علاقه شما با شخص دیگری صحبت می کند و اشاره پاهای وی به شمت شما است، به این معنی است که دوست دارد بیشتر با شما گفت و گو نماید.

اگر متوجه شدید که موقع حرف زدن با شما اشاره پاهایش به سمت دیگری است، یعنی تمایلی به ادامه صحبت ندارد.

۴. ییشتر اوقات نگاهش به سمت شما است.

احتمالا این موضوع را شنیده اید که چشم ها هیچ وقت دروغ نمی گویند. این جمله بسیار صحیح است. به طور کلی زبان بدن نمی تواند دروغ بگوید. یکی از نشانه های فرد عاشق و علاقمند شدن وی به شما این است که در بیشتر اوقات نگاهش به سمت شما بوده و مردمک چشمانش بزرگ تر می شود.

البته در نور کم نیز مردمک چشم بزرگتر می شود. در حالت کلی اگر با فرد مورد علاقه خود به گردش رفته و در بیشتر اوقات چشمان او به شما دوخته شده است، نشانه این است که عاشق شما بوده و در حال واکاوی اطلاعات درونی و شخصیت پنهانی شما می باشد.

اما اگر متوجه شدید که چشمان وی به اطراف می چرخد؛ ممکن است نشانگر این باشد که وی در انتخاب خود دچار تردید شده است. البته هر نگاه به اطراف از تردید و شکاک بودن فرد خبر نمی دهد. ولی به طور کلی افرادی که در انتخابشان مردد می شوند، سعی کرده به دفعات مختلف از نگاه مستقیم بپرهیزند.

مردمک چشم فرد عاشق بزرگتر شده و یک نشانه در این باره محسوب می شود. به طوری که چشم هایش شفاف تر و درشت تر دیده می شود.

۵. همواره روبروی شما می نشیند.

فرد عاشق برای مشخص نشدن استرس و علائم ظاهری خود متمایل به جلو می نشیند و نشیمن گاه را از صندلی اندکی فاصله می دهد. وی با این کار به طرف مقابل خود توجه کرده و به او نزدیک تر می شود. البته تلاش می کند تا بدن خود را کنترل نماید. به طور کلی افراد عاشق هنگام نشستن سعی می کنند روبروی فرد مورد علاقه خود نشسته و در روابط بسیار نزدیک تر سعی می کنند کنار یکدیگر در یک محل بنشینند.

حتی برای استفاده از بشقاب غذا و نوشیدنی ترجیح می دهند کنار هم باشند. فرد عاشق موقع نشستن سعی می کند مانعی روبروی وی برای دیدن نامزدش نباشد و هیچ مانع خارجی بین آن ها قرار نگیرد. این فرد وقتی می نشیند و به گوش کردن و نگاه کردن نامزدش ادامه می دهد، مشتش را گره کرده و کنار سر قرار می دهد و با علاقه به طرف مقابلش خیره می شود.

۶. همه حواسش به شما است.

یکی از نشانه های مهم زبان بدن فرد عاشق و علاقمند به شما این است که معمولا همه حواسش به شما است. به طور مثال در حال صحبت با فرد دیگری است ولی به محض مشاهده شما نگاهش به سمت شما می چرخد. یا اگر مشغول کاری است و شما سوالی از اطرافیان می پرسید، او اولین نفری است که پاسخ سوال شما را بیان می کند.

۷. راحت روبروی شما می ایستد.

وقتی فردی آزاد و راحت روبروی شما می ایستد، نشان می دهد که با شما احساس راحتی کرده و به شما اعتماد دارد. به طور مثال دست به کمر شدن یا به صورت باز ایستادن نشانگر اعتماد به طرف مقابل است. به طوری که قصد دارد بیان کند با شما حس راحتی دارد و از شما چیزی مخفی نمی کند. البته این حالت در افراد با اعتماد به نفس بالا نیز دیده می شود.

۸. به دقت به حرف های شما گوش می دهد.

احتمالا برای شما پیش آمده که گفت و گوی فردی برای شما جالب باشد و بخواهید با دقت به حرف هایش گوش بدهد. در این مواقع چه فرمی می گیرید؟ بیشتر افراد برای نشان دادن توجه خود به فرد گوینده به طور غیر ارادی شانه هایشان به سمت جلو خم شده تا حرف های وی را با دقت بیشتری گوش بدهند.

در روابط عاشقانه نیز اگر فردی شانه هایش به این شکل به سمت شما خم شود، احتمالا به شما و حرف هایتان علاقمند است.

۹. برخی تیک های رفتاری خاص دارند.

معمولا خانم ها هنگامی که با فرد مورد علاقه خود حرف می زنند، شروع به بازی با موها نموده و آقایان در این مواقع نیز رفتار مشابهی دارند. مثلا خیلی نامحسوس روی میز ضرب می زنند یا با ریش خود بازی نموده یا موهایشان را دست می کشند و … البته همانطور که ذکر شد این موارد همیشه به عنوان علاقه مندی فردی نبوده زیرا می تواند نشانه دروغگویی هم باشند.

۱۰. با شما ارتباط چشمی برقرار می کند.

چشم یک فاکتور مهم در ارتباط با علاقمندی می باشد. اگر در جمعی متوجه شدید که فردی بیشتر وقت را به شما خیره است. احتمالا علاقه ای ایجاد شده است. و اگر با شما نیز ارتباط چشمی برقرار کرد، احتمال بیشتری وجود دارد که به شما علاقمند شده است.

همچنین در صورت تمایل برای  آشنایی بیشتر با ویژگی های افراد عاشق و طریقه  ابراز علاقه غیر مستقیم   روی لینک کلیک کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو