بایدن برای جلب آرای جوانان در انتخابات 2024 دست به دامان اینفلوئنسرهای تیک تاک شده است!

منبع: تکراتو

5

1402/1/22

17:02


رسانه آمریکایی آکسیوس طی گزارشی از تصمیم جو بایدن جهت استفاده از اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی مختلف برای جلب آرای جوانان در انتخابات 2024 خبر داده است.

بایدن برای جلب آرای جوانان در انتخابات 2024 دست به دامان اینفلوئنسرهای تیک تاک شده است!

رسانه آمریکایی آکسیوس طی گزارشی از تصمیم جو بایدن جهت استفاده از اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی مختلف برای جلب آرای جوانان در انتخابات 2024 خبر داده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از رسانه خبری آمریکایی آکسیوس، اخیراً اطلاعاتی از تلاش‌های جو بایدن با وجود اینکه هنوز رسماً نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا را اعلام نکرده،‌ جهت جلب حمایت رای دهندگان جوان به دست آمده است. وی به‌منظور جلب آرای جوانان در انتخابات 2024 دست به دامن صدها اینفلوئنسر شناخته شده در پلتفرم تیک‌تاک و دیگر شبکه‌های اجتماعی شده است.

آکسیوس درباره این موضوع تصریح کرده است: «تیم استراتژی دیجیتال بایدن در حال ارتباط گرفتن با صدها اینفلوئنسر فضای مجازی در آمریکا است. در همین راستا، راب فلاهرتی مدیر این تیم به عنوان دستیار رییس‌جمهور آمریکا منصوب شده که از نظر مقام و درجه با مدیر ارتباطات و سخنگوی کاخ سفید در یک سطح قرار دارد.»

این درحالی است که در آمریکا و تعدادی از متحدانش همچون انگلیس و فرانسه، شاهد ممنوعیت استفاده از پلتفرم تیک تاک به علت نگرانی‌های امنیتی در دستگاه‌های الکترونیکی دولتی هستیم. در این میان اما دموکرات‌های آمریکا با توجه به تشدید احتمال منع استفاده از این پلتفرم ساخت چین، در خصوص دلسردی رای‌دهندگان جوان در این کشور جهت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نگرانی خود را ابراز داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: نظر مردم آمریکا درباره مسدودسازی تیک تاک ؛ نگرانی برای آینده نسل جوان!

بایدن برای جلب آرای جوانان در انتخابات 2024 دست به کار شد!

طبق این گزارش، این موضوع تا اندازه‌ای برای بایدن اهمیت دارد که حتی احتمال تشکیل یک اتاق جلسه در کاخ سفید به‌منظور فعالیت حضوری این اینفلوئنسرها نیز دور از تصور نیست. همچنین گزارش‌هایی نیز از قصد کاخ سفید برای برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهای محلی که دنبال‌کننده‌های محلی دارند، طی سفرهای بایدن به ایالت‌های مختلف این کشور پرده برداشته است.

جلب آرای جوانان در انتخابات 2024

«جن اومالی»، معاون رئیس کارکنان کاخ سفید درباره این مسئله به آکسیوس اعلام کرد: «ما علاوه‌بر جوانان به دنبال ارتباط گرفتن با مادران، فعالان آب‌وهوایی و مردمی هستیم که از پلتفرم‌های مختلف برای کسب اطلاعات استفاده می‌کنند.»

این گزارش ضمن توجه به دنبال‌کننده‌های فراوان دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در فضای مجازی، اضافه می‌کند: «سیاست بایدن می‌توانند راهکاری برای رقابت ترامپ که او نیز در انتخابات 2024 شرکت خواهد کرد، باشد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پناه‌بردن بایدن به اینفلوئنسرها جهت جلب آرای جوانان در انتخابات 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو