کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست


منبع: روزانه

3

1402/2/7

10:58


کدوم رنگ رژ لب به من میاد؟ بهترین رنگ رژ لب برای من کدومه؟ اگر شما هم دقیقا نمی دانید چگونه رنگ رژ لب مناسب را انتخاب کنید، پس با خواندن راهنمای زیر، می توانید با توجه به رنگ پوست و موی خود، بهترین رنگ رژ لب را برگزینید. در هنگام خرید لوازم آرایشی، یکی […]

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

کدوم رنگ رژ لب به من میاد؟ بهترین رنگ رژ لب برای من کدومه؟ اگر شما هم دقیقا نمی دانید چگونه رنگ رژ لب مناسب را انتخاب کنید، پس با خواندن راهنمای زیر، می توانید با توجه به رنگ پوست و موی خود، بهترین رنگ رژ لب را برگزینید.

در هنگام خرید لوازم آرایشی، یکی از قسمت های سخت و حساس خرید رژ لب می باشد. بسیاری از افراد در هنگام خرید این نوع محصول آرایشی با سردرگمی مواجه می شوند و این به دلیل تنوع نامحدود رنگ رژ لب ها است.

اگر این مشکل برای شما هم وجود دارد و نمی دانید متناسب با رنگ پوست خود چه رنگی از رژ لب را انتخاب کنید تا جذاب تر و زیباتر شوید تا پایان محتوا همراه ما باشید.

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رنگ رژ لب مناسب برای پوست های روشن

از هر رنگ قرمزی، حتی رنگ های قرمز درخشان و جیغ افرادی که پوست روشنی دارند، می توانند استفاده کنند؛ ولی این افراد از رژ لب های با هاله زرد یا رنگ های خیلی روشن نمی توانند، استفاده کنند؛ چون این رنگ ها باعث می شود، پوست آن ها بی روح و بی حال به نظر برسد. برای پوست های روشن رژ لب های با رنگ های زیر باید استفاده شود:

بنفش قرمز:

رنگ قرمزی بوده که ته مایه بنفش دارد و محبوبیت خاصی در بین خانم ها پیدا کرده است از این نوع رژ لب می توانید هم در مهمانی های شبانه هم در طول روز استفاده کنید.

برای پوست های روشن فوق العاده است و می تواند زیبایی چشمگیری را به چهره چنین افرادی تقدیم کند.

قرمز پر رنگ:

رژ لب های دارای طیف رنگی قرمز هیچ گاه از مدل نمی روند و همیشه جذاب هستند. این نوع رنگ رژ لب، رنگی جسورانه بوده که باعث خاص شدن لب ها می شود و به پوست های روشن با تن صورتی می آید.

رژ لب با رنگ هلویی:

دخترانه ملایم بوده که برای محیط کار مناسب است؛ نزدیک به رنگ پوست لب بوده و روی لب ها چندان به چشم نمی زند. برای این که آرایشی با وقار و طبیعی داشته باشید باید از این نوع رنگ رژ لب استفاده کنید. جذابیت زیادی را تقدیم افراد با پوست روشن می کند. البته از رنگ هلویی تیره تر هم خانم های که پوست تیره دارند، می توانند استفاده کنند.

مطلب مشابه: اطلاعات درباره پرایمر، کارکرد و انواع آن با نکات مهم آرایشی

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رژ لب مرجانی:

جانی تازه به چهره می دهد و از ظاهری دخترانه، ملایم و ملیح برخوردار است در سال 2019 رنگ مرجانی به عنوان مد سال اعلام شد. این رنگ رژ لب باعث جذاب تر شدن خانم های جوان می شود.

اگر در محل کار خود نمی خواهید، چهره ای گرفته و خسته داشته باشید باید این نوع رنگ رژ لب را انتخاب کنید؛ چون این رنگ به صورت و چهره شما رنگ و روح تازه ای می دهد و باعث می شود چهره ای طبیعی داشته باشید.  

رژ لب گوشتی مات:

تاثیر زیادی روی زیبایی صورت دارد و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است و یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین رژ لب ها در کل جهان می باشد.

این رنگ رژ لب به هر رنگ پوست و مدل آرایشی می آید.

رژ لب رنگ نود یا عریان:

بین هنرمندان از محبوبیت زیادی برخوردار است و طرفداران خاصی دارد به افراد آرامش خاصی را القا می نماید. سلبریتی ها در بیشتر مواقع از این نوع رژ لب استفاده می کنند و به آن علاقه زیادی دارند.

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رنگ رژ لب برای پوست های گندمی

رژ لب مسی، ارغوانی و رژ لب های قرمز برای افرادی که پوست گندمی دارند، بهترین انتخاب محسوب می شوند و زیبایی چهره را شگفت انگیز می کنند در این قسمت می خواهیم رژ لب های که برای پوست گندمی مناسب هستند را برای شما عزیزان شرح دهیم:

رژ لب قرمز:

رژ لب قرمز بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای پوست گندمی با تناژ سرد هستند. رنگ قرمز همیشه مد است و از رنگ های محبوب در آرایش محسوب می شود.

رنگ قرمز جدا از زیبایی منحصر به فردی که دارد به خانم ها حس جوانی و شادابی می دهد. خانم های که پوست آن ها گندمی است از رنگ قرمز به راحتی می توانند، استفاده کنند تا چهره آن ها زیبایی دو چندانی پیدا کند.

رنگ قرمزی که تناژ گرم تری دارد و رنگ قرمز مایل به قهوه ای روی چهره تاثیر شگفت انگیزی دارند.

رژ لب مسی:

رژ لب با رنگ مسی انتخاب مناسبی برای خانم های است که پوست آن ها گندمی و روشن می باشد در بین بانوان یکی از محبوب ترین رنگ ها محسوب می شود.

این رنگ رژ لب باعث روشن تر شدن پوست های گندمی می شود و جذابیت آن ها را افزایش می دهد برای بسیاری از خانم ها این رنگ رژ لب، رنگی جذاب و فریبنده است. هماهنگی عجیبی بین طیف های گوناگون رنگ مسی با رنگ پوست وجود دارد. برای بسیاری از مراسم ها مناسب بوده که با اکثر لباس ها به راحتی ست می شود.

مطلب مشابه: نکات مهم آرایش لب، کشیدن خط لب و رژ لب برای زیبایی بیشتر لب ها

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رنگ کالباسی رژ لب:

رنگ کالباسی ملایم برای خانم های که رنگ پوست آن ها گندمی یا میانه است، بهترین انتخاب محسوب می شود.

در چند سال اخیر رنگ رژ لب کالباسی محبوبیت چندین برابری پیدا کرده به طوری که در کیف لوازم آرایش اکثر خانم ها این نوع رنگ رژ لب دیده می شود به جهت این که نزدیک به رنگ طبیعی لب ها در بین خانم ها است، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

رژ لب صورتی مات:

برای پوست گندمی یکی از رژ لب های محبوب محسوب می شود این رنگ رژ لب به لب ها و صورت جذابیت فراوانی می دهد بدون این که جلوه ای غیر طبیعی داشته باشد.

رژ لب بنفش مایل به رنگ ارغوانی:

این رنگ رژ لب روی پوست های گندمی زیبایی بی نظیری را ایجاد می کند به ویژه تناژهای تیره تر آن.

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رنگ رژ لب برای پوست های سبزه

برای آرایش پوست تیره و سبزه تقریبا تمامی رنگ ها مناسب هستند به ویژه انواع تنالیته رنگ قرمز از انواع رنگ رژ لب های که برای پوست های سبزه مناسب هستند، می توان موارد زیر را نام برد:

رژ لب رنگ لب:

رژ لب رنگ لب یکی از رنگ های رژ لب بوده که همیشه ترند است اگر شما دوست دارید، آرایش بدون زرق و برق و طبیعی داشته باشید از این نوع رنگ رژ لب هرگز غافل نشوید.

اگر این رنگ رژ لب با برنزه تلفیق شود، چهره سبزه شما جذاب تر خواهد شد؛ بنابراین قبل از زدن رژ لب رنگ لب باید روی لب های خود خط لبی برنزی بکشید تا چهره شما جذابیت و زیبایی بی نظیری پیدا کند.

رژ لب قرمز روشن:

برای انواع پوست ها این رنگ رژ لب مناسب بوده و رنگ رژ لب مورد علاقه مردان است به چهره سبزه شما رژلب لب قرمز درخشش خیره کننده ای را تقدیم می کند.

رژ لب صورتی رز:

برای بانوان مشکل پسندی که می خواهند متناسب با رنگ پوست خود، بهترین رنگ رژ لب را انتخاب کنند باید این نوع رنگ رژ لب را خریداری نمایند.

هر سال مشاهده می شود که این نوع رنگ رژ لب محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. طیف های متنوعی رنگ صورتی دارد و برای پوست های سبزه، رنگ صورتی رز انتخاب مناسبی می باشد.

مطلب مشابه: نحوه آرایش در گرما و نکات خاص برای ماندگاری و زیبایی آرایش صورت

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رژ لب گلبهی:

اگر برای محل کار خود می خواهید یک رژ لب خاص و جدیدی را خریداری کنید به شما پیشنهاد می شود این نوع رنگ رژلب را انتخاب و خریداری نمایید.

برای محل کار رژ لب گلبهی بسیار مناسب و زیبا است که محبوبیت بیشتری در چند سال اخیر پیدا کرده است؛ چون جلب توجه کمتری نسبت به رنگ قرمز دارد برای موقعیت های کاری و رسمی انتخاب مناسبی محسوب می شود.

این نوع رنگ رژ لب برای هر نوع پوستی مناسب است و برای پوست های سبزه بهترین انتخاب می باشد. این نوع رنگ نه صورتی، نه نارنجی و نه قرمز است و به جذاب تر شدن و زیباتر شدن چهره کمک خواهد کرد.

تنوع رنگی بالایی دارد و در انواع رنگ های پر رنگ و کم رنگ می باشد و هر بانوی می تواند، مطابق با سلیقه خود هر رنگی را که می خواهد، انتخاب کند.

رنگ رژ لب برای پوست های تیره

برای پوست های تیره، رژ لب های قرمز و هلویی بهترین انتخاب محسوب می شوند اگر علاقه مند به رژ لب براق هستند، رنگ های که زیاد روشن می باشند را انتخاب نکنید در این جا رنگ های رژ لب که برای پوست تیره مناسب هستند را توضیح داده ایم:

رژ لب هلویی تیره:

دخترانه است که هم برای پوست های روشن هم برای پوست های تیره مناسب می باشد. رنگ تیره تر این نوع رژ لب را بانوانی که پوست تیره دارند باید انتخاب کنند تا با رنگ پوست آن ها هماهنگی بی نظیری ایجاد شود.

از گذشته تاکنون این نوع رنگ رژ لب از رنگ های محبوب رژ لب بوده که به محبوبیت آن روز به روز افزوده می شود.

بانوانی که پوست تیره ای دارد با استفاده از این نوع رنگ رژ لب می توانند به چهره خود ظاهری بی نقص تقدیم کنند.

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رژ لب قرمز:

رژ لب رنگ قرمز برای انواع پوست، بهترین رنگ رژ لب محسوب می شود و برای انواع پوست ها به یک اندازه اغوا کننده، گرم و جذاب است از مزیت های رنگ قرمز رژ لب این است که از آن می توان همیشه استفاده کرد و هیچ گاه از مد نمی افتد.

رنگ قرمز رژ لب با انواع آرایش و لباس ها به راحتی ست می شود اگر برای آرایش فرصت کافی ندارید از این نوع رنگ رژ لب می توانید، استفاده کنید. رژ لب قرمز آلویی برای بانوانی که پوست به شدت تیره ای دارند، بهترین انتخاب محسوب می شود.

رژ لب قهوه ای شکلاتی:

یکی از محبوب ترین رنگ های رژ لب می باشد که برای پوست های تیره، انتخاب عالی محسوب می شود اگر می خواهید آرایشی باوقار و طبیعی داشته باشید این نوع رنگ رژلب را انتخاب و خریداری نمایید.

برای همه نوع آرایش و انواع پوست تیره این نوع رنگ رژ لب بهترین گزینه می باشد.

رژ لب قهوه ای مسی:

برای پوست های تیره، انتخاب مناسبی می باشد و روشن تر و براق تر از رنگ قهوه ای شکلاتی است. این نوع رنگ رژلب از رنگ های محبوب برای رژلب محسوب می شود با خرید و استفاده از این نوع رنگ رژ لب می توانید در انتخاب لباس خود دست بازتری داشته باشید.

مطلب مشابه: آموزش آرایش صورت در روز بارانی و ترفندهایی برای ماندگاری میکاپ

رنگ پوست

تعیین رنگ پوست در انتخاب رنگ رژ لب مناسب، اولین قدم می باشد از انواع رنگ های پوست می توان به رنگ تیره، برنز، متوسط ( گندمی )، نسبتا روشن و روشن اشاره کرد.

بر اساس رنگ پوست، می توانید انواع رنگ رژ لب ها را انتخاب کنید که ما ادامه محتوا رنگ های رژ لب را متناسب با رنگ پوست بیان کرده ایم:

  • رژلب برای پوست روشن و سفید:  افرادی که رنگ پوست آن ها روشن یا نسبتا روشن است باید رژ لب با رنگ های قرمز، نوود، هلویی، مرجانی و صورتی روشن را انتخاب کنند.
  • رنگ رژلب برای پوست گندمی: بانوانی که رنگ پوست آن ها گندمی است باید رژ لب با رنگ های بنفش روشن، قرمز گیلاسی و توتی را انتخاب کنند.
  • رنگ رژلب برای پوست برنزه یا سبزه: اکثر رنگ ها به جز رنگ های بنفش و قهوه ای را خانم های که رنگ پوست آن برنزه است، می توانند انتخاب کنند. رژلب با رنگ قرمز روشن، صورتی تیره و مرجانی برای دخترانی که رنگ پوست آن ها برنزه است، بهترین انتخاب محسوب می شود.
  • رژلب برای پوست تیره: رنگ رژلب قرمز، کاراملی، شرابی، آلبالویی و مسی برای پوست های تیره رنگ بهترین گزینه هستند.

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

شکل لب

بر اساس شکل لب می توانید از رژلب با رنگ های مختلف استفاده کنید از انواع شکل لب ها و رنگ رژلب متناسب با آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لب های قلوه ای یا بزرگ:

برای لب های پایینی و بالایی خود بهتر است به ترتیب از رژلب های رنگ روشن و رژلب های با تناژهای کمی تیره استفاده کنید.

لب های پایینی بزرگ:

افرادی که لب های پایینی بزرگتری دارند باید از رژلب های با رنگ نوود روشن و طبیعی استفاده کنند.

لب های نامتقارن:

اگر لب های نامتقارن دارید برای خط لب باید از مداد لبی که رنگ آن به رنگ رژلب نزدیک یا مشابه است، استفاده کنید تا برای لب های خود تقارن بهتری را ایجاد نمایید.

لب های باریک:

خانم های که لب های باریکی دارند به هیچ عنوان از رژلب های پر زرق و برق و رنگ های تیره استفاده نکنند؛ چون باعث می شود، لب ها باریک تر دیده شوند.

رژلب های براق و روشن برای لب های نازک مناسب هستند و باعث بزرگتر دیده شدن لب ها می شوند و لب ها را برجسته می کنند.

لب های گوشتی:  

از رژلب های براق و خیلی روشن برای لب های گوشتی نباید، استفاده شود؛ چون باعث بزرگتر دیده شدن لب ها می شوند.

مطلب مشابه: روش هایی برای دوام بیشتر آرایش صورت و ماندگاری آن

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رنگ مو

رنگ رژلب را می توانید بر اساس رنگ موی خود هم انتخاب نمایید از انواع رنگ مو و رژلب های مناسب آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. موهای تیره همراه با پوست روشن: خانم های که پوست آن ها نسبتا روشن یا روشن است و موهای تیره ای دارند باید رژلب های با رنگ آلبالویی، گیلاسی، قرمز متمایل به نارنجی و صورتی روشن را انتخاب و خریداری کنند.
  2. پوست های روشن یا نسبتا روشن با موهای بلوند تیره: رژلب با رنگ های قرمز متمایل به نارنجی، تناژهای قرمز، صورتی روشن یا تیره برای این افراد مناسب هستند.
  3. پوست برنزه یا تیره همراه با موهای تیره: خانم های که پوست تیره و موهای تیره ای دارند باید رژلب با رنگ های قرمز مایل به قهوه ای و برنز و رنگ بژ طلایی را انتخاب کنند تا استایل زیبا و چشمگیری داشته باشند.
  4. پوست های نسبتا روشن با موهای قرمز: اگر برای رنگ کردن موهای خود از رنگ های فانتزی مانند مسی یا قرمز استفاده کرده اید به شما پیشنهاد می کنیم، رژلب با رنگ های زاجی، قرمز مایل به قهوه ای، مرجانی و صورتی سالمونی را انتخاب کنید.
  5. پوست برنزه یا تیره با موهای بلوند: برای مو بلوندها رژلب با رنگ های صورتی سالمونی، صورتی گرم و کاراملی انتخاب عالی محسوب می شوند. خانم های دارای پوست تیره همراه با مو بلوند برای آرایش لب خود باید از رژلب رنگ کاراملی استفاده کنند.
  6. پوست متوسط ( گندمی ) با موهای قهوه ای: اگر پوست گندمی و موهای قهوه ای دارید باید رژلب با رنگ های صورتی تیره، مرجانی و سالمونی را انتخاب کنید.

رنگ چشم

آیا می دانستید به رنگ چشم های خود در هنگام انتخاب و خرید رنگ رژلب باید توجه کنید؟ در ادامه این مقاله می خواهیم شما را در رابطه با این موضوع راهنمایی کنیم.

چشم های قهوه ای:

برای بانوانی که چشم های آن ها رنگ قهوه ای دارد، انتخاب رژلب با رنگ های صورتی روشن، قهوه ای و قرمز روشن بهترین انتخاب محسوب می شوند.

چشم های با رنگ آبی:

خانم های که چشم های آبی دارند، رژلب با رنگ های قرمز مایل به نارنجی و رژ گیلاسی برای آن ها انتخاب مطلوبی محسوب می شود.

چشم های با رنگ سبز:

بهترین رنگ رژلب برای بانوانی که رنگ چشم های آن ها سبز است رنگ صورتی و رنگ قرمز مایل به نارنجی می باشد.

چشم با رنگ مشکی و خاکستری:

برای چشم های خاکستری رژلب با رنگ های نود و گوشتی انتخاب برتری محسوب می شوند. برای پوست های گندمی رژلب نود، انتخاب مناسب و زیبایی می باشد.

کدوم رنگ رژ لب بهم میاد؟ راهنمای انتخاب رژ لب مناسب رنگ پوست

رنگ دندان

اگر هنگام خرید رژلب در انتخاب رنگ آن توجه ای به رنگ دندان های خود نداشته باشید از انتخاب خود قطعا پشیمان می شوید؛ چون تناسب رنگ لب و رنگ دندان را از اهمیت بالایی برخوردار است.

از انواع رنگ دندان و رنگ رژلب متناسب با آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. دندان های سفید: هر رنگ رژلبی با رنگ دندان های سفید ست می شود.
  2. دندان های زرد: بهترین رنگ رژلب برای خانم های که دندان های آن ها زرد است، رنگ قرمز روشن، نارنجی کمرنگ و رنگ گل رزی می باشد.

برای دندان های زرد رژلب با رنگ قرمز، قهوه ای و بنفش به هیچ عنوان مناسب نیست.

مطلب مشابه: متد های آرایشی جهت صورت لاغر با تکنیک هایی خاص برای چهره لاغر

سن و سال

برای خانم ها خرید و انتخاب رژلب اهمیت فراوانی دارد؛ چون رژلب شادابی خاصی را تقدیم لب های رنگ پریده می کند و به جوان شدن و درخشان شدن پوست کمک خواهد کرد.

اگر چه رژلب باعث زیبا شدن چهره شما می شود؛ ولی اگر رنگ رژلب با رنگ پوست و صورت شما متناسب نباشد، باعث می شود، چهره شما خسته و پیر به نظر برسد.

از اشتباهات متداول در هنگام استفاده از رژلب می توان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده از رژلب بر روی لب های خشک شده و پوسته پوسته شده: اگر روی لب های پوسته پوسته و خشک شده رژلب زده شود، لب ها لایه لایه و پوسته پوسته می شوند که این به نوبه خودش می تواند، سن شما را بالا نشان دهد.

برای از بین بردن پوست مرده روی لب های خود می توانید از لایه بردار بسیار ملایم استفاده کنید.

  • عدم استفاده از پرایمر لب: استفاده از پرایمر لب موجب می شود به اطراف دهان شما رژلب پخش نشود.
  • فقط رژلب زدن به تنهایی: در دور لب های خود یک خط لب خطوطی بکشید و سپس با استفاده از رژلب، لب های خود را رنگ کنید.
  • استفاده از رژلب های طبیعی و خیلی نود: رنگ رژلب طبیعی و نود زیبا است؛ ولی اگر بیش از حد کم رنگ باشد، باعث از بین رفتن خط  طبیعی لب می شود و انگار که هیچ خط لبی ندارید.

سعی کنید از رژلب های روشن، شاد و براق استفاده کنید و به این نکته توجه نمایید که رژلب های رنگ روشن فقط مخصوص بانوان 20 ساله نیست.

  • استفاده از رژلب فید: اگر روی لب خود خط لب بکشید؛ سپس از رژلبی که رنگ آن از رنگ خط لب کم رنگ تر است، استفاده کنید، باعث می شود سن شما بالاتر دیده شود که این روش مد نیست.

رنگ رژ لب برای جوان تر به نظر رسیدن

رنگ ماتیک مناسب موجب می شود اکثر خانم ها جوان تر دیده شوند. استفاده از رژلب رنگ تیره باعث می شود سن بالاتر دیده شود.

برای این با استفاده از رژلب جوان تر به نظر برسید باید به نکات زیر توجه نمایید:

  • برای پوست های نسبتا روشن و روشن، رژلب های دارای رنگ پرتقالی، صورتی روشن، هلویی و بنفش مایل به ارغوانی مناسب است.
  • برای پوست های گندمی ( متوسط ) رژلب بنفش روشن و قرمز گیلاسی مناسب می باشد.
  • اکثر رنگ ها ( به جز رنگ بنفش و قهوه ای ) مانند قرمز روشن، صورتی تیره و مرجانی برای پوست های تیره بهترین انتخاب محسوب می شوند.
  • رنگ های کرمی و چرب لطافت را به لب های شما می بخشند و شما را جوان تر نشان می دهند. رژلب های براق باعث ایجاد درخشش خاصی روی لب های شما می شوند و به روی صورت شما حال و هوای پر جنب و جوش و جوانی را تقدیم می کنند.

ست کردن رنگ لباس با رنگ رژلب

دانستن این که با رنگ پوست شما چه رنگ های هماهنگ می شوند به شما کمک می کند تا به بهترین شکل بتوانید، لباس بپوشید و با رنگ های مختلف لباس خود رنگ رژلب خود را مطابقت کنید.

لباس سفید و ست کردن رژلب:

هنگام پوشیدن لباس سفید، می توانید از هر رنگ رژلبی استفاده کنید تمام رنگ های رژلب با لباس سفید ست می شوند.

رژلب های با رنگ های پر رنگ و تیره بهترین انتخاب محسوب می شوند که با لباس سفید به راحتی هماهنگ خواهند شد.

لباس آبی و انتخاب رنگ رژلب:

آبی در رنگ های روشن، تیره و میانه وجود دارد که استایل خاصی را هر رنگ آن تقدیم شما می کند؛ بنابراین انتخاب رنگ رژلب به انتخاب شما بستگی دارد.

انتخاب رژلب های با رنگ تند و جیغ مانند صورتی تیره و قرمز همراه با لباس آبی می تواند به سمت شما توجهات دیگران را جلب کند و رنگ های ملایم رژلب مانند هلویی و صورتی همراه با لباس آبی هم مناسب افرادی است که نمی خواهند مورد توجه قرار بگیرند.

لباس سبز و رنگ رژلب مناسب:

برای لباس سبز تیره، انتخاب رژلب قرمز بهترین گزینه است و اگر لباس شما رنگ سبز ملایمی دارد باید رژلب های با رنگ نوود و هلویی را انتخاب کنید.

لباس زرد و رنگ رژلب:

رژلب های با رنگ قرمز و قهوه ای برای لباس های زرد انتخاب عالی محسوب می شوند.

لباس مشکی و رنگ رژلب:

رنگ نارنجی و صورتی پر رنگ برای لباس های مشکی بهترین انتخاب می باشد.

لباس صورتی با رژلب:

رنگ های تند و جیغ برای لباس های صورتی ملایم مناسب هستند و رنگ های براق و شاد برای لباس های صورتی پر رنگ بهترین انتخاب محسوب می شوند.

لباس قرمز و رنگ رژلب:

رژلب با رنگ های هلویی، نوود و قهوه ای انتخاب مناسبی برای لباس های قرمز هستند.

لباس های کرم رنگ و رنگ رژلب:

رنگ قرمز رژلب برای لباس های کرم یا نوود بهترین انتخاب محسوب می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو